Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 23:28
Hypocrisy_Female
Hypocrisy_Female is offline
Ik hoorde laatst een liedje van ze? gaaf zeg en wat een gave soepjurken heeft ze aan...tof....maar volgens mij zijn ze alweer uit?!?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 23:30
GRRR
GRRR is offline
ze is geil zeg jeetje. geluid zet ik altijd op mute
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:31
Rioto
Gewoon slecht ik heb ze 2 keer live mogen aanschouwen op een fest en gewoon slecht maarja dat komt omdat ik niet naar die shit luister
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:50
The Undertaker
The Undertaker is offline
gave band, blijf ik zeggen, 1 van de betere Nederlandse bands nog steeds.
ik vind het "commerciële" gelul af en toe een beetje onzin

de nieuwe cd kwam uit, Mother Earth dus.... en toen waren ze nog niet eens commercieel aan het zijn.... Nu hebben ze succes met hun cd, en natuurlijk profiteren ze daarvan, maar ze blijven tenminste hun eigen muziek maken.... want die zanger kan gewoon niet grunten, en om nou elke keer George te vragen om bij elk optreden te komen grunten is ook zo stom.... dus laten ze de grunts maar weg....
(waarom ze geen andere zanger zouden aannemen snap ik dan ook niet, misschien omdat anders het "gezicht" van WT weg is "Sharon den Adel" dus)

maar goed...... ik vind het gewoon een geweldige band
ik heb laatst weer eens naar hun cd: Mother Earth geluisterd, en enkel het nummer: Ice Queen vond ik kut, maar dat vond ik al vanaf het begin.....

goed, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe cd en zal hem ook zeker kopen
Oud 30-08-2002, 00:34
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
The Undertaker schreef:
gave band Nee
1 van de betere Nederlandse bands nog steeds.al heel zeker niet
ik vind het "commerciële" gelul af en toe een beetje onzinook al niet

de nieuwe cd kwam uit, Mother Earth dus.... en toen waren ze nog niet eens commercieel aan het zijn... Nu hebben ze succes met hun cd,

en natuurlijk profiteren ze daarvan was dat voor mentaliteit....

maar ze blijven tenminste hun eigen muziek maken.... origineel

want die zanger kan gewoon niet grunten, en om nou elke keer George te vragen om bij elk optreden te komen grunten is ook zo stom.... dus laten ze de grunts maar weg....(waarom ze geen andere zanger zouden aannemen snap ik dan ook niet, misschien omdat anders het "gezicht" van WT weg is "Sharon den Adel" dus)....misschien willen ze graag origineel blijven?!?

goed, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe cd en zal hem ook zeker kopen ik nie.... sorry maar als deze band aan bod komt gaan mijn vingers kriebelen om iets te typen op de een of andere mysterieuze manier
Oud 30-08-2002, 00:39
Vice
Vice is offline
ik vind er persoonlijk niks aan
Oud 30-08-2002, 01:12
Verwijderd
Wel tof.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 08:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vond ze al cool en vind ze nog steeds cool, alleen ice queen is een beetje verziekt omdat ik em zo vaak hoor...majah.

*'I'he Prophet, die alle true mensen eens een flinke draai om de oren zal geven*
Oud 30-08-2002, 08:37
Footprint
Footprint is offline
vond ze niet egt heel speciaal, optreden op lowlands gezien wat ik wel vet vond.
mwa niet kut maar er is betere muziek
Oud 30-08-2002, 09:11
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Hypocrisy_Female schreef:
tof....maar volgens mij zijn ze alweer uit?!?

Who cares..?

(en vanwaar al die rolleyes )
Oud 30-08-2002, 09:28
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nog steeds is het een zeer goede live-band. Al heeft iedereen het al mogen aanschouwen. De eerste cd is veel beter dan mother earth, maar ik had begrepen dat ze die opnieuw wilden uitbrengen?

Commercieel zijn ze wel en dat blijft jammer.
Oud 30-08-2002, 09:45
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Wat is er nou jammer aan?
Ik word zo doodziek van al die mensen die altijd weer moeten laten blijken dat ZIJ niet naar commerciele muziek luisteren, of dat commerciele muziek minder is dan een een of ander vaag underground bandje. Laat ze toch lekker commercieel zijn, zoveel verandert er niet, alleen dat jij niet meer met 10 maar met 10.000 mensen in een zaaltje staat.

nja anyway,

wt is wel lache
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 09:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik stoor me aan het publiek dat momenteel denkt enorm gothic te zijn, terwijl ze er geen klap vanaf weten. De cu2-gothics zeg maar.
Oud 30-08-2002, 10:00
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
Een aantal sterke nummers hebben ze wel, maar er zijn maar zat betere bands in hun genre
Oud 30-08-2002, 10:00
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ik stoor me aan het publiek dat momenteel denkt enorm gothic te zijn, terwijl ze er geen klap vanaf weten. De cu2-gothics zeg maar.
Maar dat heeft op zich niks te maken met de band zelf. Het is niet dat de band slechter wordt of ineens overdreven gaat lopen patseren met hun geld. Dat bedoelde ik. Maar je hebt gelijk , dat publiek IS irri.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:02
Verwijderd
Ik vind ze niet bijzonder boeiend (understatement)

Om de een of andere reden vind ik After Forever wel weer heel gaaf... Mjah, ik ken van WT ook eigenlijk alleen mother earth aardig ..en die gaat me erg snel vervelen.. Wie weet Enter maar een keer proberen

(overigens, commercieel of niet, daar kan ik (of probeer ik) me absoluut niet druk om te maken..)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 10:06
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Das toch mooi... dan krijgen de echte Goths ook eens door hoe absurd ze doen... en nokken ze er eens mee, om vervolgens wat zinnigs met hun leven te doen...
Oud 30-08-2002, 10:08
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Paperz schreef:

Das toch mooi... dan krijgen de echte Goths ook eens door hoe absurd ze doen... en nokken ze er eens mee, om vervolgens wat zinnigs met hun leven te doen...
kijk ook jij hebt niet begrepen wat gothic is. Gothic is niet hypocriet en absurd. Zo komt het op sommige mensen alleen over, omdat ze zich anders kleden dan de massa.
Oud 30-08-2002, 10:09
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

kijk ook jij hebt niet begrepen wat gothic is. Gothic is niet hypocriet en absurd. Zo komt het op sommige mensen alleen over, omdat ze zich anders kleden dan de massa.
Dus gothic is alleen de kleding
Oud 30-08-2002, 10:11
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Zo komt het op sommige mensen alleen over, omdat ze zich anders kleden dan de massa.
Bullcrap, ze kleden zich volgens een andere massa...maar het zijn net zo hard meelopers.....
Als iedereen die zichzelf zo "anders" vind nou es nadenkt, ziet ie gewoon dat iedereen meeloopt, maar dan weer met een andere groep...
*zucht*
Oud 30-08-2002, 10:13
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Paperz schreef:

Dus gothic is alleen de kleding
nee gothic is een levensstijl en dat vergeet iedereen. Ze denken: ik luister naar WT, dus ik ben gothic.
Oud 30-08-2002, 10:14
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:

Bullcrap, ze kleden zich volgens een andere massa...maar het zijn net zo hard meelopers.....
Als iedereen die zichzelf zo "anders" vind nou es nadenkt, ziet ie gewoon dat iedereen meeloopt, maar dan weer met een andere groep...
*zucht*
Er is een verschil tussen willen meelopen en eigen stijl hebben en dan toch binnen een groep vallen.
Oud 30-08-2002, 10:16
Pharmacon
Pharmacon is offline
dat denkt iedereen, maar mensen zijn nou eenmaal kuddedieren....idereen loopt mee...ik ook....
Maar er is inderdaad een verschil tussen heel hard roepen dat je niet meeloopt, en ondertussen (wellicht onbewust) meelopen, en aan de andere kant er gewoon vrede mee hebben.....

en een eigen stijl is gewoon af gekeken.....je bent uniek, net als iedereen...
Oud 30-08-2002, 10:16
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

nee gothic is een levensstijl en dat vergeet iedereen. Ze denken: ik luister naar WT, dus ik ben gothic.
Tuurlijk is 't een lifestyle... vandaar ook de rolleyes... en zowaar ook die eerste opmerking... die mensen moeten eens wat nuttigs gaan doen...
Oud 30-08-2002, 10:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Paperz schreef:

Tuurlijk is 't een lifestyle... vandaar ook de rolleyes... en zowaar ook die eerste opmerking... die mensen moeten eens wat nuttigs gaan doen...
Dat is jouw mening, ja misschien heb je daarin wel gelijk en moeten de die-hard goths eens iets minder serieus worden.
Oud 30-08-2002, 10:25
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik vind WT ruk. Eerst vond ik ze wel leuk, maar het is gewoon typisch zo'n bandje die je na 3 keer luisteren wel gehoord hebt (ik tenminste). Bovendien heeft dat mensch een verschrikkelijk irritante stem.
je vond ze de eerste keer dat je ze hoorde wel leuk?
de tweede minder leuk?
en de derde keer ruk?

volgens mij zegt dat meer over jou...
misschien als je 't 4 keer luistert vind je 't wel weer super...
Oud 30-08-2002, 10:45
STP
STP is offline
Citaat:
Hukkie schreef:

Who cares..?

(en vanwaar al die rolleyes )
Omdat het sarcasme is

Het is Ilse weetje
Oud 30-08-2002, 10:48
The Undertaker
The Undertaker is offline
BLACK METAL IST KRIEG!!!!

sorry, dit moest ik even kwijt.... topic gaat nergens meer over, het zou over WT gaan dachtel

maar goed
Oud 30-08-2002, 10:51
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind de band WT stom omdat ze 11 jarige meisjes naar het Gothic toe slepen. Ze gaan dan 'echte' Gothic luisteren en worden na een aantal maanden/jaren true Goth's. En er is niks zo K*T als een Goth omdat die lelijk zijn. Verdomme WT kap ermee!

De muziek is trouwen best leuk.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik vind de band WT stom omdat ze 11 jarige meisjes naar het Gothic toe slepen. Ze gaan dan 'echte' Gothic luisteren en worden na een aantal maanden/jaren true Goth's. En er is niks zo K*T als een Goth omdat die lelijk zijn. Verdomme WT kap ermee!

De muziek is trouwen best leuk.
Hehe.. meestal moet ik wel lachen om jouw posts (tóelachen, niet uitlachen)
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:18
Rioto
hahah Gothics zijn idd lelijk lol , gister kwamen er een hele stoet de cd winkel in waar ik net even rustig zat te kijken jesus ik schrok me dood , hahaha echt een mattafaking muziek is dat zeg
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:24
Nate
Nate is offline
Mja, nou ja, ik vind de muziek niet mooi. Wat ze verder doen zal me een worst wezen.
Oud 30-08-2002, 13:33
Kazanka
Kazanka is offline
In het begin vond ik het wel grappig, maar als je het te vaak luisterd begint het snel te vervelen
Oud 30-08-2002, 13:46
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Generaliseren is wel leuk he?
generaliseren is géwéldíg

Maar feit is dat je vóór ice queen geen nicknames op de smsbalkjes ( ) zag als "goth-babe11"

Oud 30-08-2002, 14:04
dystopia
dystopia is offline
Sommige nummers wel okay, iig geen topper voor mij. Ik vind die band toch wel zwaar overgewaardeerd. Er is zoveel beters. PLus ik vind de zangeres helemaal niet zo knap..
Oud 30-08-2002, 14:08
Rioto
Citaat:
dystopia schreef:
Sommige nummers wel okay, iig geen topper voor mij. Ik vind die band toch wel zwaar overgewaardeerd. Er is zoveel beters. PLus ik vind de zangeres helemaal niet zo knap..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:53
kleinbloempie
kleinbloempie is offline
WT is gewoon tof
Oud 30-08-2002, 14:55
Rioto
Citaat:
kleinbloempie schreef:
WT is gewoon tof
waarom?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:42
Nate
Nate is offline
Citaat:
a new noise schreef:
CU-breezah-goths zijn inderdaad triest

WT heeft mooie nummers...

ps. shutttt up maypole, gothic meiden zijn lekker (ok das ook gegeneraliseerd maar ja....)
Brrr

Okselhaar, bleke huid, lang, ongekamd, zwart haar, jurken die ze niet staan, brr, nee

(jah, generaliseren is inderdaad best leuk )

p.s. shuttttt up? bReEzAhTjUh?!
Oud 30-08-2002, 15:50
blacky
blacky is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Nog steeds is het een zeer goede live-band. Al heeft iedereen het al mogen aanschouwen. De eerste cd is veel beter dan mother earth, maar ik had begrepen dat ze die opnieuw wilden uitbrengen?

Eerste cd? Ze hebben er al 2 gemaakt voor mother earth.....enter en the dance. en het nummer the other half (of me) blijft het beste nummer....met lekker wel een grunt.
Oud 30-08-2002, 16:02
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
blacky schreef:

Eerste cd? Ze hebben er al 2 gemaakt voor mother earth.....enter en the dance. en het nummer the other half (of me) blijft het beste nummer....met lekker wel een grunt.
1 cd en een promo. Nummers met grunt zijn van de oude stempel, de oude cd dus. Grunts klinken live niet helemaal lekker.
Oud 30-08-2002, 16:15
Verwijderd
Ik vind WT een geweldige band, ze maken geweldige muziek, hebben geweldige optredens....

maar het is zeker jammer dat ze nu zoveel "fans" hebben...bij Lowlands bijv, de hele tent stond volgepropt...echt jammer, t is veel leuker als der wat minder publiek is, en je er minder mee wordt doodgegooid op tv, in bladen etc...

Ik vind Mother Earth trouwens wel de mooiste cd, ik hou niet zo van grunts, maar Enter en The Dance zijn zeker ook mooie cds...vooral Restless en The Other Half (en die laatste speelden ze niej eens op Lowlands...*grom* )

Ik heb laatst een gerucht gehoord dat ze Enter opnieuw gaan uitbrengen maar dan zonder grunts...dit is toch onzin??
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:18
Rhinus
Rhinus is offline
Zonde grunts lijkt mij mooier .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 16:20
Infaustus
Infaustus is offline
ik vind het een kutband, niet omdat ze toevallig in de top40 staan..khad mother earth gekregen van m'n ouwe tekenleraar en ik heb em maar 1 keer geluisterd...niks voor mij
Oud 30-08-2002, 16:48
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
freakjuh schreef:
Ik heb laatst een gerucht gehoord dat ze Enter opnieuw gaan uitbrengen maar dan zonder grunts...dit is toch onzin??
Klopt ja, zo kunnen de nummers ook live gespeeld worden zonder dat ze de zanger van orphanage nodig hebben voor de grunts.
Oud 30-08-2002, 16:53
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Janlugt schreef:
Slecht, met een hoofdletter S.

lelijke vrouw, lelijke gitarist, enge drummer, vage bassist, rare toetsenist (hebben ze vast wel).

kun je ook over muziek lullen of kijk je alleen naar uiterlijk?
Oud 30-08-2002, 16:56
Nate
Nate is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Klopt ja, zo kunnen de nummers ook live gespeeld worden zonder dat ze de zanger van orphanage nodig hebben voor de grunts.
Huh, kunnen ze zelf niet grunten? Die 'nen koale ok niej?
Oud 30-08-2002, 16:58
Pharmacon
Pharmacon is offline
nou....tis moeilijker dannut lijkt
Oud 30-08-2002, 17:05
Nate
Nate is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef:
nou....tis moeilijker dannut lijkt
Oh, vast wel, geen verstand van, maar de paar keer dat ik WT live heb mogen beworderen (woepie) gruntte de gitarist hier en daar wat. 'K snap nie wat er dan zo moeilijk is aan die Enter nummertjes voor 'm. Weinig longinhoud ofzo
Oud 30-08-2002, 17:07
Verwijderd
mjah robert kan idd nie grunten, t klinkt nergens naar, op cd gaat t wel maar live...brr..

als die zanger van orphanage 1 nummer mee komt grunten, hoor je meteen et verschil tussen robert en die gast...ernstig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten