Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 10:23
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nare man schreef:

Idd

Dat clichégelul van 'zijn/haar liefde' kennen we nu wel. Dat is zó afgezaagd. Het gaat juist om materiële dingen.
*hihi* dat bedoelde ik nu helemaal niet ...Gewoon dat zoiets veel persoonlijker en 'origineler' (hangt ervan af hoe het ingevuld is natuurlijk) is dan zo elk hetzelfde hangertje, ringetje,... dragen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2002, 20:47
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik heb een vette rap van m'n ex (sinds 3 dagen) en daar ben ik echt blij mee, gaat over mij en al mijn pluspunten...en zijn liefde voor mij...Hij is een soort MC...hihi Ben ik echt trots op.

Kuzzje Ik
Oud 29-08-2002, 21:08
sas_andrea
sas_andrea is offline
Een kaart die hij me een keer gegeven heeft omdat ik ziek was en een kettinkje wat ik van m gehad had omdat hij het niet met 3 maanden of met 6 wou geven, deed hij t maar met 5. Heel logisch....

Maar bij die kaart word ik altijd helemaal warm van binnen en dat kettinkje doe ik nooit af. alleen om zo af en toe schoon te maken...
Oud 29-08-2002, 21:13
Verwijderd
Ketting met een sterretje eraan, zn 'grad' foto (aan de achterkant geschreven door hem ) en een foto die ik heb gemaakt 'the morning-after' Prom schitterende foto
verder een aantal gesprekken over msn en een herinnering die ik niet van plan ben op internet te gaan zetten.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 23:56
D1984
D1984 is offline
- Haar foto die ik voor m'n 17e verjaardag gehad heb
- De DVD die ik voor m'n 18e verjaardag gehad heb, was Titanic, de film die we op ons 1e afspraakje gekeken hebben
- Onze ringen die we hebben laten maken toen we een half jaar samen waren
- Onze paraplutjes van ons ijs bij ons jubileum-etentje (half jaar) in frankrijk (Vallont Pont d'Arc 17/8/01)
- Onze foto's uit Frankrijk, die ik allemaal heb laten uitvergroten (50x75cm)
- Beertje, Koe, Valentijnsbeertje en Pikachu; de knuffels die ik allemaal van haar gehad heb
- Al haar mailtjes en sms-jes (allemaal bewaard )
- Elke herinnering samen met haar... *zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 18:53
cerys
cerys is offline
een kaartje waarop staat ik hou van je
Oud 31-08-2002, 15:22
Piccola
Piccola is offline
De ketting die hij mij vorig jaar augustus in Italië heeft gegeven. Toen hij hem bij mij om deed zei hij dat ie van me hield en dat ie hoopte dat ik hem op deze manier nooit zou vergeten. Ik heb die ketting sindsdien nooit 1 dag af gehad! Najah, 1 keer kon ik hem een week niet dragen, omdat ie onder de douche kapot was gegaan en hij dus gemaakt moest worden. Toen de ketting kapot ging heb ik heel erg gehuild. Dit jaar in augustus heeft hij me een hangertje voor aan de ketting gegeven! Die hangt er nu dus mooi aan.

Ik heb nog heel veel andere dingen van hem die erg waardevol zijn, maar deze ketting betekend het meest voor me.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 17:06
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Mijn mooiste ding is denk ik onze ringen Ik was um in de vakantie kwijtgeraakt maar gelukkig wel weer teruggevonden anders was dat niet goed!!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 19:51
Janicha
Janicha is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Onze ringen, de kaartjes/brieven die ik van hem heb gekregen, heeeele mooie herinneringen en een cd van HIM; lijkt wel of die over ons tweetjes gaat!!
Verder heb ik nog veel dingen van hem gekregen enzo; cd, boeken....Ach, zoveel lieve stuffjes enzow....
Jeetje, ik begin helemaal wartaal uit te slaan!
CD van HIM heb ik ook van mn lievie gekregen
Oud 21-06-2003, 17:29
Violently Happy
Violently Happy is offline
ehhh, toen we de 1e keer iets hadden afgesproken had ik een stressballetje van em gekregen, omdat ik de dagen ervoor heel erg gestressed was, en dat vond ik wel heel erg lief eigenlijk
Oud 21-06-2003, 17:33
Gwinnie
Gwinnie is offline
nou, ik 'heb' m pas 5 weken dus...
maar er komt vast wel een keer iets tastbaars.

maar ik vind t wel lekker om zn mailtjes te lezen. ook van voor we wat hadden. dan zie je het een beetje opbloeien
geweldig.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:34
Verwijderd
nee, wel ooit gehad, maar dat is niet meer van toepassing
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 17:57
Verwijderd
Een foto van een muziekavond. hij zit zo gebiologeerd te spelen, is echt een prachtige foto geworden. *helemaal omdat ie niet wist dat ie gemaakt was en omdat ie helemaal op ging in zn pianospel. hij heeft nml nooit les gehad, dus t was ontzettend mooi om te horen*
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 18:14
Verwijderd
Twee truien van em (vorige post gaat over m'n ex, wrom ik dat in hemelsnaam gezet heb weet ik ook niet)en het msn gesprek waarin we besloten dr maar wat van te maken lol... (dat was ook het laaste gesprek over msn )
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 22:09
de goeie fee
de goeie fee is offline
- een bik die geluk zou moeten gebracht hebben tijdens de examens (een bloemetjesbik )

- een uitgedroogde narcis die hij ooit eens in mijn straat is komen leggen met een lief kaartje aan omdat ie toen mijn huisnummer nog niet wist

- al zijn mailtjes, smsjes

-een zelfhulpkit die hij maakte omdat ik 2 weken op reis ging
(inhoud: briefjes voor elke dag, handwoordenboek Italiaans, massa's chocola, een petje, stickertjes, zijn poëzie uit zijn kindertijd, zucht hoe lief)

Mwah, voor de rest zijn we luchtiger, schrijf ik zijn sigarettenpakjes altijd vol boodschapjes enzo
Oud 22-06-2003, 11:04
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 21-06-2003 @ 23:09:
- verhaal
dit klinkt zoo perfect en lief!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
raindrup schreef op 23-08-2002 @ 21:28:
zijn hart ....

jaaa, die hebben wij ook 'symbolisch' aan elkaar gegeven...Haha...

Enne, ik heb alle kaartje nog, en van een bos rozen (31), heb ik er nog 8 bewaard...Echt mooi..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 12:57
Slettelina *
Slettelina * is offline
Een hele mooi nijntje knuffel die is zoo mooi enne hele lieve fotohokje fotos van ons samen..
Oud 22-06-2003, 13:30
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb van mijn vriend voor mn verjaardag een brief gehad ( wel meer hoor ) van 5 kantjes waarin hij onze ontmeotings en het begin van onze relatie beschreef.,.. die brief betekent heel vele voor me en elke keer als ik hem lees, zelfs de eerste keer krijg ik echt tranen in mn ogen.
Oud 22-06-2003, 14:13
Anijs
Anijs is offline
Alles wat ik van mijn vriendje heb, is waardevol voor mij... =)

Laatste valentijnsdag.. (We hadden nix....ik kende hem niet eens..) Hij vroeg wat ik wou hebben.. ik zei... JOU! (Wist niet dat hij het serieus zou opvatten ) Volgende dag stond hij met een strikje om voor mij.... =) En met een kaartje vastgemaakt met paperclip aan zun vest... Dat Strikje heb ik nog, en dat Paperclipje hep ik nog.. (Helemaal verbogen, want daarna wask zo zenuwachtig en wisk niet wask moet zeggen en waark mun handen moest laten dat ik dat Paperclipje maar heb toegetakeld...) Maarjah.. daarna hadden we nog Nix.. It's A shame.. dat kwam een week later.. Maark dwaal af....

Ik heb altijd een kettingkje om dat ik van hem gekregen heb..... Betekent heel veel voor mij En.. ik heb een cd.. met onze liedjes van hem.. Betekent ook heel veel voor mij Kaarsjes... (schelpen.. van de zeehee) Because You love the See And I Love You... Enz enz.. Jullie snappen het misschien niet.. maar er zitten hele verhalen achter al die kadootjes.. maar zo heeft iedereen wel zun dingetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten