Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 16:01
Moustache
Moustache is offline
Aangezien ik wellicht een reis ga maken met deze organisatie deze zomer, ben ik wel benieuwd naar ervaringen hebben met deze organisatie, zowel positief als negatief... Spui uw mening!
Oud 23-01-2006, 17:40
slaagroom
slaagroom is offline
Djoser is een touroperator, geen reisbureau. Maar het staat heel goed aangeschreven dus ik verwacht datje een super reis gaat maken
Oud 24-01-2006, 13:10
Experiment
Experiment is offline
Mijn 'schoonmoeder' is met Djoser naar Egypte geweest en dat is haar goed bevallen
Oud 24-01-2006, 18:46
catootje
catootje is offline
Ik heb ook gehoord dat het goed bevalt als je via dat boekt. Gewoon doen, kom je er vanzelf achter
Oud 26-01-2006, 22:24
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben vorig jaar met Djoser 2 weken naar Egypte geweest en het is echt heel goed bevallen. Ze regelen alles heel goed en de groepen zijn niet te groot. De volgende keer ga ik weer met Djoser, echt goede reisorganisatie.

(en ik heb op die reis mijn huidige vriend ontmoet, die is al vaker met Djoser op reis geweest en wil niks anders meer )
Oud 28-01-2006, 22:26
Gothic
Gothic is offline
Ik vind djoser echt geweldig . Alleen maar hele goede ervaringen mee gehad, de 2 leukste reizen van m'n leven gehad en ik wil nou eigenlijk nooit meer anders ...

Waar ga/wil je heen?
Oud 29-01-2006, 15:35
Verwijderd
ik wil er ook mee gaan reizen, maar het is allemaal zo duur
maar ooit...
de boekjes zijn zo mooi
maar zo zijn er wel meer, zoals shoestring en baobab.
Oud 29-01-2006, 15:36
Nyawa
Kennissen van mij zijn ermee naar Indonesië geweest en die vonden het geweldig.
Oud 05-02-2006, 09:28
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Gothic schreef op 28-01-2006 @ 23:26 :
Ik vind djoser echt geweldig . Alleen maar hele goede ervaringen mee gehad, de 2 leukste reizen van m'n leven gehad en ik wil nou eigenlijk nooit meer anders ...

Waar ga/wil je heen?
het plan was een reis via Thailand naar Laos, maar het staat nu ivm zowel mijn financiën als die van een vriend waarmee ik zou gaan een beetje op losse schroeven. Waarschijnlijk stellen we het uit tot winter 2007 of iets in die richting.
Oud 05-02-2006, 14:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Doavid schreef op 05-02-2006 @ 10:28 :
het plan was een reis via Thailand naar Laos, maar het staat nu ivm zowel mijn financiën als die van een vriend waarmee ik zou gaan een beetje op losse schroeven. Waarschijnlijk stellen we het uit tot winter 2007 of iets in die richting.
Ik ben naar Indonesie 30 dagen geweest en 23 dagen thailand... dit jaar wordt het 23 dagen thailand zuid...

Maar die reis naar thailand was echt super. Vooral heel leuk voor jongeren. Je kunt gewoon hoop actieve dingen doen...
Oud 10-02-2006, 23:43
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Djoser is dacht ik wel prijzig, maar de kwaliteit is erg goed
Oud 24-02-2006, 17:58
Bente Nerwanen
Bente Nerwanen is offline
Een vriendin van mij is 3 weken naar India geweest met Djoser. Het was inderdaad prijzig, maar ze vond het echt geweldig. En alles was erg goed geregeld en een leuke, goede leiding ook.
Oud 02-04-2006, 15:07
Sartre
Sartre is offline
Prijzig is het zeker. Hun Ruslandreis kost minimaal 1375 E, en daarbij komt nog vliegtoeslagen en visumkosten etc. en nog wat je zelf uitgeeft natuurlijk. Maar het ziet er wel heel gaaf uit. Ik denk dat het een goede manier is om kennis te maken met een vreemd land omdat je echt op de mooiste plekken komt zonder dat je zelf moet zoeken.

Regels voor berichten