Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: hopeloos. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En verder is er idd ook nog geen uitweg. Hij gaat eerst (minstens) 4 jaar studeren, wat ik ook best eng vind omdat hij dan nog minder tijd voor me heeft en mss wel hele interessante nieuwe meisjes ontmoet. Ach ja, ik kreeg net iedergeval wel een heel lief smsje van 'm dat ik niet alleen z'n vriendin ben maar ook z'n 'best friend' en dat wat wij hebben heel bijzonder is. Dus hij houd nog wel van me. En daar gaat 't om.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Cookie: gelukkig wonen we niet allemaal bij elkaar in de buurt ![]() ot: gisteravond voelde ik me weer alleen en zielig. Alleen al dat ik nu niet zomaar iemand kan lastig vallen, omdat ze niet begrijpen hoe de relatie tussen mijn moeder en mij is. En niemand lijkt écht interesse te hebben in wat ik wil zeggen. ondertussen loop ik overal rond en denk bij iedere niet onaantrekkelijke man/jongen of hij soms vrijgezel is. Ik wil niet zoeken, maar ik kan het niet helpen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? topic #65 x-spekkie-x | 499 | 08-07-2007 15:38 |