Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2006, 14:56
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Verliefdheid is heerlijk. <3

Alleen jammer dat ik over een uurtje weer naar huis moet en em dan weer een week moet missen.
Advertentie
Oud 29-01-2006, 15:07
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
aliq schreef op 29-01-2006 @ 15:55 :

Ja mischien nog langer ,het was echt zo'n sfeer van zeg niks je blik zegt alles,

Hmmm klinkt echt als een moment vol spanning... op dat soort momenten begin ik dan heftig met hem te zoenen.... maar dat ook niet?
Oud 29-01-2006, 15:21
Qamra
Qamra is offline
Pff

Ik moet gewoon accepteren dat hij niet eens een echte, gewone vriend voor me kan zijn.

Pff..

En waarom begint die ander NU met luchtkusjes sturen naar mij? BEDENK DAT EERDER?! Dan had ik je nog gewild. Nu moet hij zijn best doen en zo is hij niet! Grrrr.

Laatst gewijzigd op 29-01-2006 om 15:25.
Oud 29-01-2006, 15:38
Verwijderd
Doordat ik me zelf wat minder voel (moe, ziekig, veel koud en rillerig etc) word ik ook een stuk emotioneler en is mijn verliefdheid een stuk minder ofzo. Zo voelt het tenminste. En ook alsof dat bij hem zo is. En dat knaagt soms. Beetje onzeker soms. Terwijl ik weet dat het goed is en allemaal zo goed voelt!
Gisteren ook bijvoorbeeld, toen ik hem aan het begin van de wedstrijd een sms had gestuurd zodat hij na de wedstrijd mijn sms zou lezen. Toen ze nadat ze in de rust even in de kleedkamer waren geweest, weer het veld op kwamen keek hij ook nog even naar boven en wisselden we wat blikken en woorden en zei ik dat ik hem gesmst had. En hij ging meteen kijken! Dat was zo lief! En dat ik dan weet dat hij het fijn vindt om mijn sms te lezen, en dat hij dan wegloopt weer het veld op en daarna naar boven kijkt met een ondeugend gelukkige glimlach en dan snel knipoogt.. Zucht en zwijmel En wat is het dan ook leuk als anderen dat ook opmerken en je lekker kan giechelen met één van die meiden die mee was en dat zij het ook zo lief en leuk vindt enzo en blablablabla...
Hmm... verliefdheid is niet helemaal verdwenen hoor hahahaha...
Oud 29-01-2006, 15:49
Roosje
Roosje is offline
Jezus, een vriendin die raar doet.
Oud 29-01-2006, 15:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hmm. Eigenlijk is deze cool-off periode voor mij en mijn vriend hardstikke goed Twee maanden zonder elkaar en je realiseert je weer hoe veel je van elkaar houdt
Oud 29-01-2006, 15:54
Rioto
Citaat:
aliq schreef op 29-01-2006 @ 15:20 :
geweldig

gister lagen we 2uur met zen tweén op de bank zonder iets te zeggen alleen elkaar aan te kijken,k vroeg wrm ben je zo stil?
laat ze een traan vallen en zegt k ben bang om je kwijt te raken.

aahhh lief
omg
Oud 29-01-2006, 16:22
I C U
I C U is offline
Argh! Hij is verdomme leuk! Maar ik ga testen of het mogelijk is om oost-indisch doof te zijn voor je gevoelens, want ik geloof dat dit mission impossible is, zeg maar. Hoe leuk we ook zouden zijn samen, interesseert me niet! Het gaat niet werken. En ja, dat ligt meer aan hem dan aan mij, gok ik zo.

Bah.
Oud 29-01-2006, 16:26
Verwijderd
Ik ben gruwelijk verwend door hem dit weekend
Vermoeidheid en wat rotdagen hebben over het algemeen niet echt een goede uitwerking op mijn humeur. Dus heeft hij me onzettend verwend, in bed gestopt en me vastgehouden tot ik sliep, een onzettende bos rozen voor me gekocht, het huishouden gedaan, boodschappen gedaan en mij lekker mijn gang laten gaan... Echt precies wat ik nodig had! S'avonds lekker uit, heel veel lol gehad, lekker gekletst en gewoon fijn samengeweest.

En ik heb nou al de hele tijd dit nummer in mijn hoofd:

'Cause you were there
When no one was
Just when I thought nobody cared
You showed me love
'Cause you were my friend
You always told me
And I am still here
Because you were there

Oud 29-01-2006, 16:37
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
chocomelsletje schreef op 29-01-2006 @ 14:23 :
Dat wordt helemaal niets meer, hij vindt me nu stom en ik hem ook.
Same here

Oud 29-01-2006, 17:58
T!ne
T!ne is offline
Ik voel me ziek, mijn pa zegt dat ik binnekort meer ga wegen dan hem (ho leuk zeg ) en ik mis hem.. Toen ik pas verliefd op hem was, had ik nooit gedacht dat ik zoveel verdriet om hem ging hebben
Dat maakt dus dat ik superemotioneel ben vanavond en eigenlijk gewoon tegen iemand wil gaan aanliggen die me dan eens goed knuffelt

mss moet ik maar eens stoppen met naar liefdesliedjes te luisteren.. maar dat gaat niet.. al de rest zet ik direct af..
Oud 29-01-2006, 18:05
zeep007
zeep007 is offline
lekker
Oud 29-01-2006, 18:29
ST*R
ST*R is offline
vanavond (straks) zie ik hem weer
ik heb m trouwens helemaal jaloers gemaakt door al die stomme dingen die ik eerst deed... best erg om te merken.. en ik heb er ook zooo'n spijt van, en dat hij mij ook steeds vergaf, en dan twijfel ik soms nog aan wat hij voor me voelt..
maar oke, ik ga gewoon altijd lief doen, dat heeft hij zeker verdiend
en die andere jongen heb ik vrijdag gezien, en ben tot de conlusie gekomen dat ik hem niet leuk vind, nu hem dat nog vertellen..
Oud 29-01-2006, 19:00
mrsjones
mrsjones is offline
Klote shit. Ik zie nu in hoe erg vreselijk zich heeft gedragen. Ik kan er niet over uit hoe iemand zo naar met iemand om kan gaan. En ik was blind.. blind gemaakt door de liefde.

En ik hoop dat hij nu ook eens een keer op zijn bek gaat. En hard.
Dat hij ooit een keer wat probeert en dat ik dan zeg ja deze tijd heb ik gehad. Hier ben ik zo klaar mee.

Vuile viespeuk is het.

Verleid me, verstik me.
Pak mijn vrijheid af.
Bemin me, beperk me.
Ga je gang, ik ben laf.

Je wilt samensmelten,
Een onnozel idee.
Maar ik ben romantisch,
En ik ga met je mee.

Kneed me en knecht me,
Wees lief en gemeen.
Gun me de plek van het blok aan je been.

Als jij mijn vrouw bent, ben ik je man,
Dan vechten we samen voor dat wat niet kan.

We doen nog meer water bij onze wijn,
Totdat er alleen nog maar water zal zijn.

Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed,
Zo leven we samen de dood tegemoet.

Weg met de eenzaamheid, Leve de sleur!
Jaloezie, Irritatie, Verwijt en gezeur.

De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin,
Liefde is een valstrik maar ik trap er zo graag in.

Steeds de zelfde fouten, steeds dezelfde pijn,
Bijna net zo gruwelijk als helemaal alleen te zijn.

Misschien is het deze keer anders,
Misschien is het deze keer waar,
Is alle waarheid van de wereld maar een fabeltje,
Ik wil het graag geloven want ik hou zoveel van haar!

‘T spelletje weer begonnen,
Ik zit er midden in,
Verslaaft als een verslaafde,
Verzetten heeft geen zin.

Ik kan alleen verliezen, mijn hart en mijn verstand,
De liefde laat pas los, als ze is opgebrand.

Dan ben je weer jezelf, alleen en onbemind,
Maar volwassen en verstandig, totdat het weer begint.
Oud 29-01-2006, 19:03
mcflem
mcflem is offline
We zouden gisteren naar een concert gaan maar ik had ademhalingsproblemen waardoor we thuis blijven. Hij had van mij nog mogen gaan want het is één van zijn favoriete bands maar hij bleef bij mij. Toen gingen we een pyjama party houden en heel ongezond eten en lieve muziek luisteren en tegen elkaar aan liggen en zitten
En hij reed tot Zwolle mee in de trein en toen keken we uit het raam naar de zonsondergang en het was zo fijn.
En nu ik dit typ zit ik te huilen omdat we zo gelukkig zijn
Oud 29-01-2006, 19:38
T!ne
T!ne is offline
Ik wil NU een ongelooflijk knappe, romantische, lieve jongen voor mij die én geïnteresseerd is in mij én vrijgezel is..
NU!
Oud 29-01-2006, 20:00
I C U
I C U is offline
Citaat:
T!ne schreef op 29-01-2006 @ 20:38 :
Ik wil NU een ongelooflijk knappe, romantische, lieve jongen voor mij die én geïnteresseerd is in mij én vrijgezel is..
NU!
Tweemaal!
Oud 29-01-2006, 20:03
WolterB
WolterB is offline
Verliefd, verliefder, verliefdst
Oud 29-01-2006, 20:07
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
I C U schreef op 29-01-2006 @ 21:00 :
Tweemaal!
Drrriemaal!!!
Oud 29-01-2006, 20:10
Roosje
Roosje is offline
Nanana. (a)
Oud 29-01-2006, 20:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Cookie schreef op 29-01-2006 @ 21:07 :
Drrriemaal!!!
Check! Hiero!
Oud 29-01-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 29-01-2006 @ 21:07 :
Drrriemaal!!!
viermaal!
Oud 29-01-2006, 20:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 29-01-2006 @ 21:13 :
viermaal!
Haha zijn er zoveel leuke jongens? Ik ga niet delen hoor
Oud 29-01-2006, 20:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Pffff...

Gister verjaardag van haar en ze is mee op stap geweest. Het was toch moeilijker dan ik dacht. Ik was niet echt gezellig, maar das ook wel logisch... Maja, het heeft tijd nodig. Ik ben benieuwd hoe het de komende weken / maanden gaat lopen...
Oud 29-01-2006, 21:02
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 29-01-2006 @ 16:07 :
Hmmm klinkt echt als een moment vol spanning... op dat soort momenten begin ik dan heftig met hem te zoenen.... maar dat ook niet?
ja dat wel ,,maar k wou je de sfeer ff duidelijk maken
Oud 29-01-2006, 21:02
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
Maypole schreef op 29-01-2006 @ 16:54 :
omg
wat?
Oud 29-01-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 29-01-2006 @ 21:16 :
Haha zijn er zoveel leuke jongens? Ik ga niet delen hoor
Toch kom ik nummer 5 ook nog even jatten

Ontopic: hopeloos.
Oud 29-01-2006, 21:37
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
NU!
...ste maal!
Oud 29-01-2006, 22:19
Verwijderd
Twijfels, ontzettend veel twijfels.
Oud 29-01-2006, 22:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
groovy schreef op 29-01-2006 @ 13:01 :
*knuf* wat stom van hem zeg! Hij moet genieten..maar hoe kan het dat er geen toekomst inzit voor jullie, wat is zijn redenering daarvoor?
Hij denkt dat de afstand voor hem uiteindelijk teveel is. Ik heb gezegd dat ik bereid ben om te wachten, maar hij zegt dat hij niet zo sterk is als ik.

Citaat:
Dusjcrib schreef op 29-01-2006 @ 13:07 :
Hm, denk dat jullie net zoveel voor elkaar voelen, maar anders met de dingen omgaan. Het klinkt alsof hij erg bang is om jou te kwetsen, alsof hij het moeilijk vindt wanneer jij naar de toekomst kijkt omdat er tot zover nog niet echt een uitweg naar echt samen kunnen zijn is opgedoken. Maar ik denk dat hij alleen maar zo doet, omdat hij juist zoveel om je geeft.. Terwijl jullie uiteindelijk allebei misschien vooral genieten van wat er wel kan en het nu, maar jij daar soms wat verder mee de toekomst in gaat.

Nou ja, sterkte in ieder geval.
Mja, ik draaf mss soms een beetje door, met ideeen over samenwonen enzo. En m'n moeder die begint over haar 'engelse kleinkinderen' schrikt hem ook een beetje af.
En verder is er idd ook nog geen uitweg. Hij gaat eerst (minstens) 4 jaar studeren, wat ik ook best eng vind omdat hij dan nog minder tijd voor me heeft en mss wel hele interessante nieuwe meisjes ontmoet.
Ach ja, ik kreeg net iedergeval wel een heel lief smsje van 'm dat ik niet alleen z'n vriendin ben maar ook z'n 'best friend' en dat wat wij hebben heel bijzonder is. Dus hij houd nog wel van me. En daar gaat 't om.
Oud 29-01-2006, 23:01
Jolt
Jolt is offline
Was ik maar weer verliefd!
Oud 30-01-2006, 00:07
Verwijderd
Fijn die gesprekken met hem. Hij is ook zo lief en wil me ook graag helpen met dingetjes. Al is het maar het maken van een planning ofzo. Fijn om te horen dat hij ook graag weer eens een dagje samen wil zijn met mij. Even geen mensen om ons heen, geen handbal, geen verplichtingen en echt even alleen zijn, op andere momenten dan wanneer we samen in bed liggen.
Echt fijn om dat te horen. Kon ik wel gebruiken

Hij is geweldig en ik hou van hem. Dat is iets wat voorop staat. Ik voel me groeien en sterker worden mbt mijn gevoel voor hem, onze relatie en mijn plek daar binnen.
Oud 30-01-2006, 00:21
Fuzzly
Fuzzly is offline
Na een tijdje weer vrijgezel te zijn geweest wil ik wel weer een relatie Maar ik ga niet zoeken, heb er van geleerd
Oud 30-01-2006, 02:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik verheug me erop d'r morgen weer te zien.

Oei, da's niet goed.
Oud 30-01-2006, 02:25
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
NU!
Woon je in de buurt van Leuven?
Oud 30-01-2006, 08:05
snoopy
snoopy is offline
Kan niet beter. Gisteren thuisgekomen na een week wintersport en toen is ie om 6 uur opgestaan om me te kunnen afhalen. Ook had ie allemaal lekkere dingetjes in huis gehaald.
Over 2 weken alweer 3 jaar samen!
Oud 30-01-2006, 08:14
Verwijderd
Ik ben verliefder dan verliefd, en iedereen mag het weten!
Zo'n weekendje samen doet me goed, geeft me weer wat vertrouwen en het is gewoon heerlijk om samen te zijn en jezelf te zijn bij de ander.
Het is geweldig om te zien dat we dezelfde humor hebben, dacht altijd dat mijn humor een beetje apart was..
*zucht* kan wel uren zo doorgaan
Oud 30-01-2006, 08:46
farai
farai is offline
en elke x opnieuw doet die me beseffen hoeveel we van elkaar houden en dat ie echt met me mee wil vechten.....*zwijmel*
Oud 30-01-2006, 08:48
B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Still Single, But i'm working on it
Oud 30-01-2006, 09:28
Aurora
Aurora is offline
<3
Oud 30-01-2006, 10:00
Mindfields
Mindfields is offline
Loontjuh, ik heb vannacht over je gedroomd!
Droomde dat je vriend betrokken was bij een grote overval in Rotterdam en dat je dat op het forum zette 'hij heeft alles gelogen en verzonnen', maar je vond het niet erg.
Echt te raar!
Oud 30-01-2006, 10:02
WolterB
WolterB is offline
Hopelijk kan ik vanmiddag even tijd vrijmaken om bij dr langs te gaan
Oud 30-01-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 29-01-2006 @ 21:41 :
Pffff...

Gister verjaardag van haar en ze is mee op stap geweest. Het was toch moeilijker dan ik dacht. Ik was niet echt gezellig, maar das ook wel logisch... Maja, het heeft tijd nodig. Ik ben benieuwd hoe het de komende weken / maanden gaat lopen...
Hmm... is het niet verstandiger om nu afstand te nemen? vrienden worden kan altijd nog, maar niet meteen.

@Cookie: gelukkig wonen we niet allemaal bij elkaar in de buurt

ot: gisteravond voelde ik me weer alleen en zielig. Alleen al dat ik nu niet zomaar iemand kan lastig vallen, omdat ze niet begrijpen hoe de relatie tussen mijn moeder en mij is. En niemand lijkt écht interesse te hebben in wat ik wil zeggen.

ondertussen loop ik overal rond en denk bij iedere niet onaantrekkelijke man/jongen of hij soms vrijgezel is. Ik wil niet zoeken, maar ik kan het niet helpen.
Oud 30-01-2006, 11:34
Doodle!
Doodle! is offline
Ontiegelijk super goed! Alleen zo zo zonde dat mijn ouders hem nog niet willen leren kennen Terwijl ik wel al bij hem thuis ben geweest...
Oud 30-01-2006, 11:42
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Zeg dat het niets was
Zeg dat ik droomde
Zeg dat ik gek was
Durf te zeggen dat ik droomde
Zeg dat ik dom was
Maar dromen deed ik niet
Oud 30-01-2006, 12:04
Verwijderd
He's the owner of my love

En hij houdt ook van mij
Oud 30-01-2006, 12:59
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik ga hem zo maar eens bellen.... Eigenlijk moet hij de eerste stap weer zetten maar ik kan mezelf gewoon niet bedwingen.Ik ben benieuwd hoe het met hem gaat en of hij vrolijk is...

Vannacht kreeg ik een smsje, ik dacht van hem (echt zijn sms-tijdstip) maar het was van een vriendin (waarom was ze nog wakker...?
Oud 30-01-2006, 13:04
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Samen op de schommel, terwijl de winterzon in onze gezichten scheen, lachten we en ik voelde me zo gelukkig. <3

Zelfs toen ik alleen in de trein zat en van em wegging en naar de zakkende zon keek, voelde ik me nog steeds zo. Volgend weekend zie ik em weer. &hearts;
Oud 30-01-2006, 13:24
Qamra
Qamra is offline
En dan hoor ik weer via-via dat hij het wél leuk vind om bij mij op de kamer te slapen

In plaats van dat hij dat gewoon ook tegen mij zegt. Dan hoef ik geen drama te schoppen.

Over 8 dagen naar Parijs
Oud 30-01-2006, 13:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Toen hij me gisteravond stuurde dat ie me miste en aan me dacht, had ik een giga smile op mijn gezicht van oor tot oor. Ik wist niet dat een relatie met je biologische vader zo bijzonder kon zijn, zo anders dan met mijn stiefvader. Het voelt echt als een groot gemis dat ik hem nu pas ken. Ik voel me zo bijzonder en geliefd doordat mijn moeder en mijn vader zoveel van me houden... Het voelt als een verliefdheid maar dan bijzonderder.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten