Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat deed ik ook.
Maar ik durf niet meer om een ghost image op een dvd of cd te zetten vanwege de mogelijke corruptie. Hopelijk geeft symantec antwoord op je vraag, lullow.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij een audio-CD is de achteruitgang van de kwaliteit door oppervlakteschade in feite 'glijdend' terwijl hij bij data-CD's volledig is (óf nog zoveel van de sector leesbaar dat de foutcorrectie het kan opvangen, óf helemaal niet meer en sector geeft CRC-errors zodat de image inderdaad onbruikbaar is). |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
Bleek het corrupt te zijn, terwijl ik tijdens de backup nog een 100% bij de corruptiecontrole. Later las ik dat mijn type dvd-writer van benq moeilijk om kan gaan met dvrw's
|||
Citaat:
Wanneer je een bootdisk maakt moet je dit ergens zien: Click Include Adaptec ASPI drivers to add Adaptec ASPI drivers to the boot disk. Dit moet er zeker bij. Wanneer dat niet lukt kan je idd ook je image op cd branden. Ik heb hier ergens nog een bootable image staan. (gebaseerd op win98 boot, dus ik weet niet of ik je die eigenlijk mag geven...) Maar probeer het toch maar eerst met die aspi drivers. Citaat:
http://www.digitalprosound.com/Featu...ept/RecCD3.htm Deze link vertelt wat de verdeling is tussen de verschillende informatie verdeelt wordt over een frame. (NA het encoden wel) Nog steeds 20% is parity. CD-ROM's die voldoen aan de Yellow Book standaard hebben CIRC en EDC/ECC terwijl een audio-cd slechts 1 dergelijk correctiesysteem bezit, namelijk CIRC.
Laatst gewijzigd op 30-01-2006 om 20:22. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Norton ghost 9.0] Vraag Mestkever | 5 | 12-06-2006 06:42 | |
Software & Hardware |