Advertentie | |
|
![]() |
||
Bedankt voor je reactie!
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Heb er eigenlijk verder niets op aan te merken. Zo'n gedichten heeft dop meer nodig. Oh, toch nog een vraagje. Wat is Neerbosch-Oost?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Binnenstadslenteraar is zo'n mooi woord, die komt voortaan voor in mijn spreektaal. Het "ontluiken" van de winkels vind ik ook ereg leuk. "Halsje" en "walsje" ook fantastisch. "Beiaardier"klinkt mooi, ik weet alleen niet wat dat betekent ![]() Dat van die symmetrie was mij niet opgevallen, knap van je. Ik heb dat eigenlijk nooit eerder gezien. Behalve dan losse woorden, maar nooit in gedichten of verhalen ofzo. Het viel mij wel op dat je veel verkleinwoordjes gebruikt. Het geeft het gedicht iets positiefs en kinderlijks. Over het algemeen: Ik heb het woord mooi al vaak gebruik in deze post, maar dit is echt het mooiste gedicht dat ik deze maand (Januari dus) op dit forum heb gelezen. Echt geweldig al die verschillende rijm, beeldspraak en stijlfiguren in één gedicht. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [edit] ik krijg er echt een heerlijk en warm gevoel bij. Komt goed uit zo net voor de lente. Het gedicht leest ook makkelijk. Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 13:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is ook moeilijk om een tip te geven om die strofe te veranderen, wat vind je er zelf niet goed aan?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
FINALE: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 24 | 04-01-2007 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 |