Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Maar er kwam nog dat er een gat in Lorelai's huis zat (of had je dat al gezien?) En dat gingen Luke en TJ etc. om 7 uur 's ochtends al maken. Lorelai ging daarover klagen en toen vertelde Luke dat hij het aan Rory had verteld en dat ze nu eindelijk es met elkaar moesten praten omdat hij er tussenin staat. Lorelai vond dat ook wel. Dus toen ze Rory aan de kant van de weg zag werken stapte ze uit en kwam alles wat ze dom van elkaar vonden eruit. Rory was gekwetst omdat Lorelai niet vd verloving had verteld en Lorelai was kwaad omdat ze zomaar bij haar ouders ging wonen. Kuteinde dus.. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-01-2006 om 21:37. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En op het einde zei Rory dat Lorelai d'r gekwetst had door haar niets te vertellen over de verloving met Luke waarop Lorelai (weglopend) antwoordde: right back at 'ya. Zielig einde idd ![]() Wat was die club van Emily nou? Dat stukje snapte ik niet.
||
Citaat:
t was wel sad ![]() ![]() t moet nou wel een keer goedkomen tussen Lorelai en Rory ![]() en rory zit al op 15 uur van de 300 ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zat die zus trouwens zaterdag niet in The 4400, als de vrouw van die vissenman? Weet iem welke ep van welk ssn dit is? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat wist ik niet, wat cool zeg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar is Bledel dan ook een spaanse/argentijnse naam? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Her parents' nationalities are Mexican and Argentinian; her ethnic background includes German and Spanish." "Didn't grow up speaking English, she learned it in school." Ook leuk: "She hates coffee, and while her character "Rory" on Gilmore Girls consumes it daily, she drinks coca-cola out of the supposed coffee mugs!" ![]() (bron: IMDb ) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @ Mr. Soija: ja die zus zat idd ook in the 4400 toen.
||
Citaat:
![]() De DVD van Seizoen 2 komt trouwens uit op 15-03-2006.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vanavond maar niet om 21.15 zappen naar een andere zender als ik denk dat het afgelopen is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar Jeeeej het is weer dinsdag!
||
Citaat:
![]() neem anders voor de zekerheid het laatste kwartier op, mocht je na 45 minuten Gilmore Girls niet helder genoeg meer denken om te weten dat je de reclame af moet wachten ![]()
||
Citaat:
en hoe die ene persoon in het voorstukje luke zo aankeek nadat hij lorelai uit de douche had zien komen, haha, vond ie niet zo leuk ![]() en volgens mij wil rory idd graag weer terug naar yale.. ik denk dat het ook wel zal gebeuren, ze doet wel alsof ze gelukkig is maar volgens mij vind ze het helemaal niet zo geweldig.... en anders is het wel echt een trutje geworden!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke omroep/zender? Hongaar | 39 | 27-11-2005 17:54 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #11 Niet Slaan | 500 | 29-09-2005 12:50 | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond? Love_Fulfilled | 500 | 26-09-2005 13:11 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #7 Sasz | 500 | 05-01-2005 11:41 | |
Films, TV & Radio |
Charmed Apomes | 500 | 28-05-2004 12:29 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 8 Roxy | 250 | 25-11-2003 17:14 |