![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Iemand stuurde me dit:
http://www.sheendigital.com/alba/ en zei 'wow is echt een mooie foto man.' Dus ik keek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Does.
||
Citaat:
ik weet het niet, moet schriftelijke evaluatie nog krijgen. maar mijn probleem is vooral dat ik me niet overal kan en wil uitlullen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zal allemaal wel meevallen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ik ga oook een week |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
vandaar mijn wereldopmerking ![]() ik zal binnenkort eens lekker klagen over amsterdam, dit ivm met de geplande reis naar onze geweldige hoofdstad en natuurlijk omdat ik me plots herinner dat aisa daar ooit gezien is door mij, niets dan lof, misschien moet ik dit in het wie heb je gespot van forummers topic posten maar met een vertraging van een paar jaar lijkt me dat zinloos afin, me dus eens lekker uitlaten over al die wereldwijze wijsneuzen daar, er zullen ook props zijn voor aantrekkelijke dames, maar ik zal het meesterlijk verhullen in een verhaal van wee en lament (dit laatste woord is me wonderlijk ter oren gebracht door faery) nu is het einde aan dit geweldige forum/internet bezoek
|
Ik wou net luisteren naar 'nigga stole my bike', maar hij staat niet meer op www.ytmnd.com omdat het te racistisch is.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn klote ding was dat ik m'n headset vandaag in twee delen verdeeld heb ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En al twee jaar niet op wintersport geweest? ![]() Ontopic: Ik heb vanavond halfjaarsbeoordeling. Het dieptepunt van het jaar. ![]()
Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 16:32. |
![]() |
||
Citaat:
Behalve alle ny cliche dingen ![]() Ik wil uitstel voor mijn tentamen omdat er niet zulke leuke dingen zijn gebeurd maar HELEMAAL NIEMAND reageert op mijn emails en telefoontjes en het is morgen al ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de betere uitvinder? Professor Barabas of Willie Wortel? Eye of Sauron | 76 | 14-01-2012 20:20 | |
Beleidszaken |
De kantine Dark Phoenix | 126 | 15-07-2007 16:40 | |
Lifestyle |
JOEPIE DIT WAS GAAF EN WOw. Broeder | 500 | 30-01-2006 09:45 | |
De Kantine |
Nog wat te zeiken dan? hasseltboy | 500 | 08-07-2005 21:38 | |
Liefde & Relatie |
Moeite Fuzzly | 34 | 14-05-2003 20:16 | |
De Kantine |
Op welk *land* lijk jij? Rabbi Daniel | 47 | 27-08-2002 11:17 |