Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2006, 11:13
Skilly
Skilly is offline
Ik weet dat er net een topic over is gemaakt. Maar ik heb een heel andere probleem met me I-Pod.

Ik kan namelijk niks meer bewerken op me I-Pod. Ik kan geen muziek toevoegen of verwijderen omdat volgens mijn pc geen contact wordt gemaakt.

Als ik het helemaal opnieuw installeerd de I-Pod dan is het hetzelfde probleem. Na tig pogingen kan ik me I-Pod opnieuw instaleren omdat de pc zegt dat er geen I-pod is ingekoppeld in de pc.
Maar er staat wel aangegeven dat de pc weet dat de I-pod erin zit.

Met andere woorden ik kan helemaal geen nieuwe muziek opzetten en oude verwijderen. Ook kan ik me hele I-Pod niet bewerken.

Oja de als ik liedjes wil toevoegen geeft Itunes het volgende: De I-Pod kan niet worden bewerkt, Er kan niet naar of van de schijf worden gelezen.

Weet iemand messchien de oorzaak?
Het is een I-Pod Shuffle

Thanx
Oud 03-02-2006, 11:45
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om de iPod te herstellen, dat wil zeggen formatteren en dan alle firmware opnieuw installeren?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 14:03
Skilly
Skilly is offline
Ja, dat heb ik al tig keer gedaan, dat herstellen. Alleen dat firmware..wat is dat
Oud 03-02-2006, 14:22
0oFZo0
0oFZo0 is offline
probeer eens op een andere pc.
Oud 03-02-2006, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 03-02-2006 @ 15:03 :
Ja, dat heb ik al tig keer gedaan, dat herstellen. Alleen dat firmware..wat is dat
Firmware is zeg maar het besturingssysteem van je iPod. Vergelijk het met wat Windows voor de PC is. Heb je je firmware al geupdate?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 09:22
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
heb je dit gedownload en daarmee je ipod geupdate?

http://www.apple.com/nl/ipod/download/
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 09:54
Verwijderd
Probeer eens via een andere gebruiker op je computer de ipod te bewerken met itunes, maak desnoods een nieuwe gebruiker aan, ik heb uit eigen ervaring ervaren dat dit helpt, op mijn eigen log in herkende itunes mn ipod niet en op de gebruikersnaam van mijn moeder ( ) herkende hij 'm wel.

Strange....
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 17:17
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 04-02-2006 @ 10:22 :
heb je dit gedownload en daarmee je ipod geupdate?

http://www.apple.com/nl/ipod/download/
Ja

En dat kan niet. De andere pc heeft uSB 1.0 en de laptop heeft geen usb poort. Dit is de enige pc.
Oud 04-02-2006, 17:18
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 04-02-2006 @ 10:54 :
Probeer eens via een andere gebruiker op je computer de ipod te bewerken met itunes, maak desnoods een nieuwe gebruiker aan, ik heb uit eigen ervaring ervaren dat dit helpt, op mijn eigen log in herkende itunes mn ipod niet en op de gebruikersnaam van mijn moeder ( ) herkende hij 'm wel.

Strange....
Goed iedee Ik ga straks een account maken deze pc en kijken of het lukt. Kan dat ook bij gast
Oud 06-02-2006, 22:10
Verwijderd
Configuratie scherm - Gebruikersopties (of iets in die trend) - nieuw gebruikers account en hopsakee !
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 04-02-2006 @ 18:18 :
Goed iedee Ik ga straks een account maken deze pc en kijken of het lukt. Kan dat ook bij gast
Je hebt een administrator account nodig om nieuwe gebruikers aan te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2006, 14:30
Verwijderd
En is het gelukt ? bij mij werkt het nog steeds, er is trouwens ook een winamp plugin voor de ipod, moet je maar even googlen...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 14:19
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Luitzen schreef op 09-02-2006 @ 15:30 :
En is het gelukt ? bij mij werkt het nog steeds, er is trouwens ook een winamp plugin voor de ipod, moet je maar even googlen...
Nee het is niet gelukt.
Ik ga morgen naar een Apple shop en kijken of ze kunnen kijken wat er mis mee is.
Oud 19-02-2006, 19:28
Erbenda
Erbenda is offline
Wat geeft de Shuffle iig zelf aan? Foutmelding ofzo?

Mja ik heb (als ik je verhaal goed begrepen heb) pas geleden hetzelfde gehad, en er is dan niets aan te doen (ook bij de Mac Support wisten ze niet waar het aan lag). Ik heb toen een nieuwe gekregen.
Het schijnt wel een algemeen probleem te zijn van de Shuffle...
Oud 20-02-2006, 23:11
Skilly
Skilly is offline
Oo ok.

Het geeft het volgende aan:

Itunes kan geen verbinding maken met Ipod er kan niet naar en van de schijf worden gelezen.

Ik ben vandaag niet meer gegaan kwam er niet meer aantoe. Dus dat wordt donderdag.

Oo dat het een algemene probleem is.

Had je die van jouw daragebracht en keken ze het ter plekke aan en kreeg je een nieuwe? Of had je garantie?

EDIT:

Me I-pod reageert helemaal niet meer op muziek. Ik heb met moeite vasndaag 25 muziekjes op gekregen maar hij speelt ze niet af.
Oud 24-02-2006, 20:32
Erbenda
Erbenda is offline
Ja ik had toen gebeld, en moest m langs komen brengen. Ze hebben m toen onderzocht en geprobeerd te repareren, wat dus niet lukte. Ik heb toen een nieuwe gekregen (had idd nog wel garantie).

Mja je krijgt er dus nog wel muziek op... dat lukte bij mij ook niet meer.
Oud 24-02-2006, 22:35
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Skilly schreef op 04-02-2006 @ 18:17 :
Ja

En dat kan niet. De andere pc heeft uSB 1.0 en de laptop heeft geen usb poort. Dit is de enige pc.
De laptop heeft geen USB-poort? Hoe stokoud is dat ding?
Reageren

Regels voor berichten