Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2006, 12:05
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik had vanmorgen om half 9 tentamen en dat was gelukkig de laatste voor een tijd want ik ben het kkzat. Nu denk ik dat ik maar even ga slapen want ben ben gisternacht wat te lang doorgegaan met leren .
Advertentie
Oud 03-02-2006, 12:14
Hagel
Hagel is offline
Ik werd vannacht wakker want er was allemaal gerommel aan mijn raam toen was ik zo slim om naar buiten te stormen en toen stond er iemand op mijn fiets aan mijn raan Toen werd ik natuurlijk heel erg boos en dat komt leuk over in zon roze hemdje en dito broek dus hij vond me niet echt eng, toen zei hij dat zijn vriend bij mijn raam een mes verstopt had, de logica! en toen werd ik nog kwader en toen ging ie weg nu heb ik heellang gslapen want ik vond mezelf zielig en ik ga zo werk doen voor stage
Oud 03-02-2006, 12:21
botulismf
botulismf is offline
Er werd zojuist aangebeld beneden voor een PAKKETJE dus ik doe de deur open en er komt een scheldende postbode boven van een jaar of 50 die vraagt 'of het normaal is tot 'ie helemaal naar boven moet lopen om het pakketje af te brengen'. Waarop ik zei dat pakketjes eigenlijk altijd boven af worden geleverd, ja.

De manier waarop hij 'Alstublieft' riep toen hij gefrustreerd weer wegliep, is een potentiele kanshebber voor mijn WOW van de dag.
Oud 03-02-2006, 13:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-02-2006 @ 13:14 :
Ik werd vannacht wakker want er was allemaal gerommel aan mijn raam toen was ik zo slim om naar buiten te stormen en toen stond er iemand op mijn fiets aan mijn raan Toen werd ik natuurlijk heel erg boos en dat komt leuk over in zon roze hemdje en dito broek dus hij vond me niet echt eng, toen zei hij dat zijn vriend bij mijn raam een mes verstopt had, de logica! en toen werd ik nog kwader en toen ging ie weg nu heb ik heellang gslapen want ik vond mezelf zielig en ik ga zo werk doen voor stage
Ik heb serieus een kapmes onder mn bed liggen tegen potentiele inbrekers. Ik denk dat als ik midden in de nacht wakker word van niet huiselijke geluiden dat ik dan ook niet een poging tot discussiëren aan ga hakken met die bijllll.
Oud 03-02-2006, 13:48
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Carn schreef op 03-02-2006 @ 14:39 :
Ik heb serieus een kapmes onder mn bed liggen tegen potentiele inbrekers. Ik denk dat als ik midden in de nacht wakker word van niet huiselijke geluiden dat ik dan ook niet een poging tot discussiëren aan ga hakken met die bijllll.
ik ben niet zo agressief ingesteld
Oud 03-02-2006, 14:03
Verwijderd
ik ging vanmorgen naar de dokter, ze constateerde dat ik een longinfectie en bronchitis heb dus ik zit weer fijn aan de antibiotica en de astmamedicijnenshit

daarna ging ik maar winkelen om mezelf te troosten, aahh. is goed gelukt.
Oud 03-02-2006, 15:07
June bug
June bug is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-02-2006 @ 13:14 :
gatverdarrie wat een eng verhaal vind t behoorlijk moedig van je dat je naar buiten bent gelopen
Oud 03-02-2006, 16:04
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb vandaag de hele dag loze grapjes gemaakt over rochelende llama's met poncho's aan en ik heb een verslag gemaakt over botulismfe bij dieren en dan bij paarden in het bijzonder
Oud 03-02-2006, 16:11
Haligh
Haligh is offline
meen je niet?
Oud 03-02-2006, 16:15
grandmommy
grandmommy is offline
ja dat meen ik wel
het ging ook over contagious equine metritis en rhinopneumonie en staphylococcus. ohja en spoelworm.
Oud 03-02-2006, 16:20
Haligh
Haligh is offline
gezellig !
Oud 03-02-2006, 16:22
grandmommy
grandmommy is offline
zo gezellig dat we er jeuk van kregen en dat de kkprinter het godverdomme niet deed.
Oud 03-02-2006, 16:59
monolo
monolo is offline
ik moest vandaag op mijn werk allemaal plaatjes van eten resizen en het is nog niet af. maandag mag ik weer verder en dan krijg ik de categorie "cum in your face" viezerikken daaro.
vanavond ga ik uit met een vriendinnie in rdam
Oud 03-02-2006, 17:00
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
monolo schreef op 03-02-2006 @ 17:59 :
ik moest vandaag op mijn werk allemaal plaatjes van eten resizen en het is nog niet af. maandag mag ik weer verder en dan krijg ik de categorie "cum in your face" viezerikken daaro.
vanavond ga ik uit met een vriendinnie in rdam
wat voor werk doe jij dan?
Oud 03-02-2006, 17:02
monolo
monolo is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 03-02-2006 @ 18:00 :
wat voor werk doe jij dan?
ik werk op een architectenbureau
Oud 03-02-2006, 17:05
__
__ is offline
na 3 uurtjes school ging ik naar mn vriendje en toen zijn we de hele dag bezig geweest met het bakken van een appeltaart. hij is enigszins mislukt, maar we houden toch wel van 'm. nu moet ik even opschieten en opfrissen en eten e.d. want ik ga zo even 3 kwartier door de kou fietsen met mn matties als ECHTE BIKKELS. vanavond gaan we namelijk chocolaaadefonduen met allemaal matties, en dat is kei en keeeiii vet. 's nachts weer 3 kwartier terug en dan gaan we nog even uit hier in 't durp. morgen hockeytoernooi met allerlei mensen zonder ook maar enige hockeyervaring en dat wordt echt de shit, ik voel het aan alles.
Oud 03-02-2006, 17:05
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
@fran; oh ik dacht dat je hierheen kwam, ben je er zondag wel? dan mag je me helpen met mn haar

Ik heb vandaag boeken gekocht en net heel braaf 2 uur samengevat over de economische geschiedenis van de 16e eeuw en het is zo walgelijk saai, en ik ga zometeen veel slapen.
Oud 03-02-2006, 17:07
monolo
monolo is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 03-02-2006 @ 18:05 :
@fran; oh ik dacht dat je hierheen kwam, ben je er zondag wel? dan mag je me helpen met mn haar

Ik heb vandaag boeken gekocht en net heel braaf 2 uur samengevat over de economische geschiedenis van de 16e eeuw en het is zo walgelijk saai, en ik ga zometeen veel slapen.
ja ik kom zaterdag! wat wil je met je haar?
Oud 03-02-2006, 17:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
diadeem&pony tips! +evt. veranderingen
Oud 03-02-2006, 17:25
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging vroeg naar school en zat achter een computer en voor me zat een leuke jongen. en toen zei hij "het wordt een goede dag want ik heb mooi uitzicht". en omg eigenlijk wat vreselijk om zoiets te zeggen. maar ik moest blozen.
en toen gingen we samen naar de stad en gingen we bij hem lunchen en toen gingen we naar mij toe en toen gaf hij me een zoen en toen werd hij gebeld en hing hij op en zei hij "nou ik ga er vandoor, mn vriendinnetje wil met me afspreken in de stad"

...

dat vond ik stom.
Oud 03-02-2006, 17:29
reno
reno is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-02-2006 @ 18:25 :
ik ging vroeg naar school en zat achter een computer en voor me zat een leuke jongen. en toen zei hij "het wordt een goede dag want ik heb mooi uitzicht". en omg eigenlijk wat vreselijk om zoiets te zeggen. maar ik moest blozen.
en toen gingen we samen naar de stad en gingen we bij hem lunchen en toen gingen we naar mij toe en toen gaf hij me een zoen en toen werd hij gebeld en hing hij op en zei hij "nou ik ga er vandoor, mn vriendinnetje wil met me afspreken in de stad"

...

dat vond ik stom.
Hahaha, pwned!
Oud 03-02-2006, 17:51
Verwijderd
ik ging naar school en ineens zei een vriend tegen me dat er brand was, dus wij gingen kijken, en heel de gang stond blauw van de rook en toen ging het brandalarm, en ging iedereen gillen
en moesten 1200 leerlingen naar het nabije grasveld en dat duurde vet lang en toen moest ik een half uur in de kou zonder jas staan want ik mocht niets meer pakken
en toen kwam de brandweer en gingen we allemaal joelen en juichen en klappen voor de brandweer en iedereen ging alles veel groter maken dat het was

en dat alles voor een brandje in de wc

verder ging ik stadten en dat was leuk want nu heb ik een nieuwe polo
Oud 03-02-2006, 18:00
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 03-02-2006 @ 18:25 :

...

dat vond ik stom.
haha dat zal je leren
Oud 03-02-2006, 18:12
fraiser
fraiser is offline
Ik stond veel te vroeg op, dan 4 uren slaapverwekkende school. 's Middags maar 1 uur, hoera!
Interessant verhaal gelezen van een vriend getiteld 'de krankzinnigen'. Rest van de middag was saaiheid alom, vooral op de pc gezeten. Oja, heb ook per ongeluk cornflakes gegeten die over datum waren (5december, hoe durven ze dat verkopen) en voelde me duizelig. Nog niet echt een wow meegemaakt vandaag.
Die komt vanavond wel , want ik ga uit met vriendinnen.
Wohow
Oud 03-02-2006, 18:46
kuik
kuik is offline
Citaat:
Eurotrashgirl schreef op 03-02-2006 @ 13:05 :
Ik had vanmorgen om 12 uur tentamen en dat was gelukkig de laatste voor een tijd want ik ben het kkzat. Nu denk ik dat ik maar even ga slapen want ben ben gisternacht wat te lang doorgegaan met leren . Ook heb ik voor het tentamen van vandaag precies een 6 gehaald dat vind ik stom, want ik heb tot nu toe alleen maar 7ens en hoger gehaald, zzzz.
Oud 03-02-2006, 18:50
Buffy
Buffy is offline
vanochtend na 9 uur opgestaan, rond half 11 boodschapjes gedaan, half 2 boterham gegeten, 3 uur studieboeken bij boekhandel vandaan gehaald, 5 uur boerenkool gemaakt, half 7 wc schoon gemaakt, 7 uur lingo gekeken en nu zit ik op internet. I'm damn lazy. Maar wat wil je? Heb maandag voor het eerst dit collegejaar weer les *afgelopen semester stage gehad*. Ik moet me daar toch ook een beeeetje op voorbereiden?
Oud 03-02-2006, 20:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteravond met een vriendin naar Arab Strap geweest.
Was echt een geval van 'zzzzzzishetalafgelopenzzzz''. Wat was dat saai zeg.
Daarna gingen we pinnen en hadden wat mongolen hun geld vergeten mee te nemen, dus dat was toen mooi voor ons, voor de parkeer garage, want die was duur. En de auto wou niet starten, dus waren we iets te laat weg en ging het poortje niet open omdat we nog 2,60 moesten bijbetalen...
Terug naar huis meegezongen met Arctic Monkeys en Hanson! (jawel, echt hardcore).
Nog school of rock gekeken op TV en toen heeft mijn vriendin zichzelf min of meer uitgenodigd om bij mij te blijven slapen als m'n dude er is Hallo, ik wil shaggen, daar hoef ik haar niet bij te hebben.
En ze heeft tot 6 uur 's nachts Dit Was Het Nieuws gekeken en ze snurkte echt als een brommer zonder uitlaat.
Om 1 uur m'n bed uitgekropen en toen kwam ik erachter dat ik moest werken dus snel gedouched en zonder eten gewerkt en toen kreeg ik honger, en nu ben ik thuis en eet ik taart.

Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 20:21.
Oud 03-02-2006, 20:20
Verwijderd
kutdag en nu drink ik champagne
Oud 03-02-2006, 20:37
merels
merels is offline
ik heb net heel veel foto´s gemaakt voor een opdracht en het was wel leuk. ik ga zo uit ik weet alleen nog niet waar, vervelend.
Oud 03-02-2006, 20:50
idontcare
idontcare is offline
vanmiddag school en we waren eerder vrij ,toen snel pizza naar binnen gepropt en gaan werken, nu ben ik cd's uit aan het zoeken want ik moet zo draaiennnnn
Oud 03-02-2006, 20:51
Verwijderd
ik igng giseren naar arab strap in de melkweg en ach,he was niet onaardig,
daarna ging ik swingen in de melkweg en ontmoette ik het leukste meisje
daarna ging ik dronken over de schaatsbaan rennen op het museumplein en vandaag ben ik bijgekomen en het ik gefitnesst,zo slapen want moe
Oud 03-02-2006, 21:00
Gadje
Gadje is offline
Ik werd heel slecht wakker en toen ben ik naar huis gegaan en gaan werken. Ik voelde me heel ziek. Toen vroegen ze of ik vandaag toto 10 uut wilde werken en de zaak aflsuiten en dat vond ik goed maar ze zeiden er niet bij dat ik in mn eentje moest staan. Ik heb de deur op slot gedaan en met mn beste dinnie gaan bellen terwijl ik aan t opruimen was. En er kwam een neger aan de deur en die wilde me vast en zeker overvallen, maar de deur zat op slot.
Oud 03-02-2006, 21:01
Verwijderd
oh ja en ik ben nu dronken
Oud 03-02-2006, 21:19
Verwijderd

HAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Oud 03-02-2006, 21:29
woezel
woezel is offline
ik ehb 2 keer 2 uur op de bus gezeten en 5 uur in amsterdam geweest, rineke dijkstra en wat rondgedwaald. daarna thuis gekomen en alleen maar geblowd en gecomputerd. zo slapen.
Oud 03-02-2006, 21:34
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
ZerO schreef op 03-02-2006 @ 19:00 :
haha dat zal je leren
wat bedoel je daar mee..
Oud 03-02-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 02-02-2006 @ 19:50 :
Ik zag dat gisteravond, het was Mortischa volgens mij? In 1 of andere videoclip
Ja, idd
Oud 03-02-2006, 21:56
*amélie*
*amélie* is offline
vandaag gewerkt. had zeikende student aan de telefoon dat niks goed geregeld was en blabla. een collega plakte een post-it op m'n monitor: 'ik ben de kluis in, als ik niet terug kom, moet je me komen redden'. waardoor ik in de lach schoot, want ik wist niet waar de kluis was, maar die student werd nog kwader en wilde de directeur spreken. nou prima. dan bel je maandag maar terug.

daarna met twee vriendinnen panne( n)koeken gebakken en verorberd. nu verveel ik me. o en ik vergeet steeds hoofdletters
Oud 03-02-2006, 22:45
Glory
Glory is offline
ik was vandaag in Den Haag met forummer eXo <3 en dat was erg leuk vond ik ooeeoeoo daarna had ik een verjaardaggg en ik was er maar even maar eh tja het hakte er wel in uhuhu.
Oud 03-02-2006, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 03-02-2006 @ 23:45 :
ik was vandaag in Den Haag met forummer eXo <3 en dat was erg leuk vond ik ooeeoeoo daarna had ik een verjaardaggg en ik was er maar even maar eh tja het hakte er wel in uhuhu.
Haha, schattig Bedankt voor de monoloog op msn, sorry was afk.

Oja dat was dus ook mijn dag. Ziek in de trein, met snollie naar het museum, thee drinken in de buddha bar, falafel happen, door het Binnenhof terug lopen en weer naar huis.

Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 23:38.
Oud 04-02-2006, 01:43
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
idontcare schreef op 03-02-2006 @ 21:50 :
vanmiddag school en we waren eerder vrij ,toen snel pizza naar binnen gepropt en gaan werken, nu ben ik cd's uit aan het zoeken want ik moet zo draaiennnnn
euhh ja het draaien was leuk want ik ging heel veel postal service doen <3 iedereen lekker spacen oeehhhh... en toen had ik geen zin meer maar ze wisten wel dat ik hetn iet zo laat ging maken want ik moet morgen werken dus ben ik nu 'al' thuis, maaarrr het was wel heel tof. euhhh ja. de buren hebben een feestje dus ik loop al te bitchen op ze want het izjn echt asociale kut nazi's bah gvd. euhh. ik ga proberen te slapne kusjaahh.
Oud 04-02-2006, 06:22
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik moet zo werken en morgen ook weer vroeg en dat is kut want ik wil vanavond uit .
Oud 04-02-2006, 07:22
woezel
woezel is offline
ik ben gaar en ik moet zo mn trein halen maa rik moet nog mn tas pakken en ik ga mn trein missen en ik heb geen zin om het te veranderen want er blijkt ook nog een probleem te zijn met de treinen.
Oud 04-02-2006, 08:39
Quantes
Quantes is offline
Ik was gister pas om 20.30 thuis uit school, was erg moe en ben zowat meteen gaan slapen... vandaag weinig boeiends op het programma.
Oud 04-02-2006, 10:28
Verwijderd
Ik werd wakker van het gekots van mijn moeder die tussendoor riep, neeeheee ik ben niet zwanger!

Huh.
Oud 04-02-2006, 10:49
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
June bug schreef op 03-02-2006 @ 16:07 :
gatverdarrie wat een eng verhaal vind t behoorlijk moedig van je dat je naar buiten bent gelopen
Volgende keer blijf ik toch binnen lijkt me veiliger, ik ben soms iets te impulsief

Vandaag had ik weer een sollicitatiegesprek, maar ik had donderdag al een andere baan gekregen. Nu heb ik deze ook gekregen dus nu moet ik kiezen Deze is bij een leuke schoenenwinkel met ECHT leuke schoenen en de andere is bij de Didi, dus makkelijke keus lijkt me. Alleen nu moet ik de Didi afbellen en dat vind ik vervelend. Nu ga ik vanmiddag in de schoenenwinkel nog even meedraaien om alles te zien en dat komt niet heeeel goed uit want ik moest eigenlijk aan stage werken, maarja helaas. en vanavond verjaardag van mijn zus en die wordt 25 en dat is oud en nu voel ik me ook oud
Oud 04-02-2006, 12:55
botulismf
botulismf is offline
Memorabele avond gisteren, uitgegaan met een viertal vrienden, jassen weer uitgooien terwijl we net weg wilden gaan bij CAFE TWEE en helemaal losgaan op born slippy, toen naar huis met flessen wijn over straat en toen kwamen we nog een drietal vrienden tegen en ook mijn zus die schijnbaar los was gegaan op de dansvloer, toen mezelf ingezet bij pokeren en verloren, maar gelukkig later weer teruggewonnen, en een stuk of drie OCEAN MAN SESSIONS.

Ik voel de naschok.
Oud 04-02-2006, 14:05
11568
11568 is offline
Mijn ouders zijn een weekend weg dus mijn zus en ik liggen alleen maar lamlendig te vreten en te roken, het is niet eens leuk meer. Ik verheug me al op de teringzooi die we mogen opruimen voor ze thuis komen en een hartaanval krijgen
Oud 04-02-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
LeBitch schreef op 03-02-2006 @ 22:19 :
[afbeelding]

HAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
gaaatver.

Ik stond vandaag wel vrolijk op maar toen vond mn moeder het nodig om te schreeuwen en schreeuwen en te zeggen dat het mijn eigen schuld is dat ik een longontsteking heb, want ik heb mijn kamer niet gestofzuigd.

Nu heb ik dus al uren opgeruimd terwijl ik 100 x bijna om viel maar HEY HET IS WEL SCHOON.

Vanavond m,oet ik naar een feest terwijl ik me kut voel maar ik heb al een kaartje en ik moet al om half één weg omdat mijn vervoer niet doorgaat nou GEWELDIG ALLEMAAL.

Kankerbui.
Oud 04-02-2006, 14:44
kuik
kuik is offline
ik heb heerlijk uitgeslapen, maar toen ik wakker werd had ik hoofdpijn en nu nog steeds en ik val ook steeds bijna om net als freakjuh. maar ik moet ook uit vanavond, want daar heb ik me al deze hele kutweek op verheugd. ooooh en ik kreeg net een uitnodiging voor een kijkavond voor een kamer, dat wordt mijn eerst kijkavond ooit maar eigenlijk weet ik niet of ik die kamer wel wil, maar ik ga toch wel denk ik.

Regels voor berichten