Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2006, 18:01
I C U
I C U is offline
Gisteravond was echt supervet! Ben blij dat onze vriendschap toch maar vrij weinig te lijden heeft gehad. Leuk, dit soort dingen, en de Golden Earring rockt as hell! Suppah!

Verder ben ik niet verliefd, en niet van plan dat te worden ook. O zo. Stel je voor hé...
Oud 02-02-2006, 18:06
snoopy
snoopy is offline
hij voelt zich klote en ik kan er niks aan doen... Rotgevoel is dat.
Oud 02-02-2006, 18:53
Nienna*
Nienna* is offline
Ik vertrouw hem niet maar daar is geen enkele reden toe.
Waarom smst hij niet terug..

Ik snap niet waarom ik dit gevoel heb... ik ben nooit bedrogen of zo.
Oud 02-02-2006, 19:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goed mijn vriend heeft net een kamer en ik heb over een maand ook weer een kamer en dan zitten we zo'n anderhalf uur dichter bij elkaar en met dat en het feit dat we straks weer eens echt alleen samen zijn in het vooruitzciht gaat het helemaal okee

Over 19 dagen zijn we alweer twee jaar samen
Oud 02-02-2006, 19:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik voel me crap.
Na een week van extreme heimwee heb ik besloten om terug naar huis te gaan. (Als in: weg uit Wales, terug naar Nederland).
Ik wilde dit al zo lang, maar blijkbaar is het niet voor mij weggelegd. Vakantie oke, maar langer dan dat is a nono.

Dus: zaterdagavond word ik weer herenigd met mijn loved-ones
Oud 02-02-2006, 19:28
BCR
BCR is offline
^ Waarom geef je het niet wat langer een kans? Logisch toch dat je niet binnen één week gewend bent.
Oud 02-02-2006, 19:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
BCR schreef op 02-02-2006 @ 20:28 :
^ Waarom geef je het niet wat langer een kans? Logisch toch dat je niet binnen één week gewend bent.
Mijn persoonlijke beslissing
Oud 02-02-2006, 19:45
BCR
BCR is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 02-02-2006 @ 20:44 :
Mijn persoonlijke beslissing
Zwakke persoonlijke beslissing dan Nee, oke, ik zal niet oordelen (a).
Oud 02-02-2006, 19:58
Yolcu
Yolcu is offline
@spekkie: Ik zou het persoonlijk ook langer de tijd geven dan één week, maar je moet natuurlijk vooral naar je eigen gevoel luisteren. Toch jammer, als je dit al zo lang wilde.. Zou je het echt niet nog ietsjes langer proberen? Straks krijg je spijt dat je terug bent gegaan..
Oud 02-02-2006, 20:03
I C U
I C U is offline
Sterkte Spekkie! Ik hoop echt dat je er geen spijt van krijgt Maar ik ga ervan uit dat je er goed over nagedacht hebt (dûh!)

Toch denk ik stiekem dat ik er ook nog even zou zitten, gewoon voor het idee ! Maar, zoals je al zei: jouw beslissing

Ik heb het naar mijn zin
Oud 02-02-2006, 20:09
*Shar*
*Shar* is offline
Slecht..ik wil van 'm af..
Maar probleem; we hebben al een vakantie geboekt met vrienden... Met paar andere stelletjes..What to do? Ik vind het echt lullig voor hun..

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 20:13.
Oud 02-02-2006, 20:11
Verwijderd
@ spekkie; zonde dat je zo'n kans laat schieten! je zegt dat het niet voor je weggelegd is, maar ik heb ook al eerder gelezen dat je altijd al enorm gek op reizen was, en dit altijd al een keer wilde. ik vraag me af waarom je zo snel al opgeeft. ik heb ook een tijdje in het buitenland gezeten, en idd, de eerste paar dagen zijn even zwaar, maar als je eenmaal echt naar school gaat, leer je bulten mensen kennen, die je graag overal mee naar toe willen nemen! maar daar moet je wel open voor staan natuurlijk. je zit er nog maar zo kort, natuurlijk ken je nog geen mensen! je kan niet verwachten alle plezier direct al naar jou toe komt, je moet het wat tijd geven. en geloof me, daar kom je stukken sterker weer uit

maargoed, het is natuurlijk jouw beslissing. maar zonde.

en om even ontopic te doen: ja wel prima geloof ik
Oud 02-02-2006, 20:21
I C U
I C U is offline
Citaat:
*Shar* schreef op 02-02-2006 @ 21:09 :
Slecht..ik wil van 'm af..
Maar probleem; we hebben al een vakantie geboekt met vrienden... Met paar andere stelletjes..What to do? Ik vind het echt lullig voor hun..
Hm, als die vakantie in de zomer is, zou ik het daarom niet aanhouden, dat voelt voor mij als bedrog. Sowieso trouwens. Is er geen kans dat je onder die vakantie uitkunt, en de rest wel gewoon kan gaan?

Wel een rotsituatie, zeg! Sterkte!
Oud 02-02-2006, 20:23
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
@ Spekkie

Wat je ook doet, ik sta als een blok achter je!
Oud 02-02-2006, 20:26
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 02-02-2006 @ 20:04 :
Goed mijn vriend heeft net een kamer en ik heb over een maand ook weer een kamer en dan zitten we zo'n anderhalf uur dichter bij elkaar en met dat en het feit dat we straks weer eens echt alleen samen zijn in het vooruitzciht gaat het helemaal okee

Over 19 dagen zijn we alweer twee jaar samen
Leuk
Oud 02-02-2006, 20:50
Verwijderd
@ Spekkie: Tsja, ik kan natuurlijk wel typen wat de rest al gedaan heeft, maar ja, dat is ook zo dubbelop hè? In ieder geval fijn dat je weer snel bij je loved-ones bent

Ontopic: Vandaag was weer fijnerdefijn. De dag weer op een erg lekkere manier begonnen en daarna even naar de markt geweest, beetje rondgeslenterd. Ik wilde daarna met alle geweld naar de hobby winkel omdat ik weer een creatieve inval kreeg, en hij ging mee, ondanks dat hij zich toch zou vervelen -> lief! Lekker geknuffeld en veel gelachen.

Hij komt zo terug van de sportschool, mijn creatie is bijna af en ik heb onzettend veel zin om hem weer te zien!
Oud 02-02-2006, 21:11
Nuck
Nuck is offline
Wha, ik word echt superblij als hij me belt
Oud 02-02-2006, 22:13
Verwijderd
fijnnnn morgen<3
Oud 02-02-2006, 22:14
Jolt
Jolt is offline
Was het maar weer vuur en vlam, kan ik kaartjes sturen en brieven 14 februari, maar hoe het er nu uit ziet is het erg donker!

Ach jah, only time can tell!
Oud 02-02-2006, 22:15
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-02-2006 @ 23:14 :
Was het maar weer vuur en vlam, kan ik kaartjes sturen en brieven 14 februari, maar hoe het er nu uit ziet is het erg donker!

Ach jah, only time can tell!
Wat een gezonde instelling
Oud 02-02-2006, 22:18
Jolt
Jolt is offline
Ik ben altijd gezond!Altijd plezier, alleen heb ik wel eens zin om weer eens flink verliefd te zijn.

Leuk is dat, maar ach als het niet zo is, dan is het niet zo, je kan het immers niet dwingen.

Ik vermaak me wel <3
Oud 02-02-2006, 23:23
Verwijderd
Heeeeerlijk om weer bij hem te zijn. Alleen zo kort samen Morgen weer eventjes Ik verlang naar een dagje samen weg
Oud 03-02-2006, 05:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dankje voor de reacties
En ja, ik heb er echt wel twintigduizendkeer over nagedacht. (Mijn moeder was al verbaasd dat ik elke dag naar huis belde, normaal in Leeuwarden bel ik hooguit een keer in de twee weken )

Het is een persoonlijke afweging geweest, en ik weet dat heel veel mensen zeggen: zonde, je had moeten doorzetten. Tuurlijk, maar voor mijn gevoel zat dat er niet meer in (om verscheidene redenen).

Anyways, toch lief van jullie

OT:
Ik heb vannacht gedroomd dat het zusje van mijn vriend was doodgegaan! Wat was ik verdrietig! En ik vond het zo onrechtvaardig! Pff, zware droom.
Oud 03-02-2006, 06:42
WolterB
WolterB is offline
Stressen is over, vanmiddag nog even heerlijk bij haar zijn voordat ze een weekendje weg gaat

Laatst gewijzigd op 03-02-2006 om 06:54.
Oud 03-02-2006, 08:27
Qimm
Qimm is offline
Ah yay! Morgen shoppen met mijn vriendinnetje!
Oud 03-02-2006, 10:00
Verwijderd
Krriebels die niks kunnen worden. Grrr.
Oud 03-02-2006, 10:09
Aurora
Aurora is offline
<33333333333

Mijn God zeg. Het ligt vast aan mijn hormonen.
Oud 03-02-2006, 10:15
Qamra
Qamra is offline
En hij is ook mijn presentatie van vandaag vergeten.

*zucht*
Oud 03-02-2006, 10:18
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 03-02-2006 @ 06:53 :
Dankje voor de reacties
En ja, ik heb er echt wel twintigduizendkeer over nagedacht. (Mijn moeder was al verbaasd dat ik elke dag naar huis belde, normaal in Leeuwarden bel ik hooguit een keer in de twee weken )

Het is een persoonlijke afweging geweest, en ik weet dat heel veel mensen zeggen: zonde, je had moeten doorzetten. Tuurlijk, maar voor mijn gevoel zat dat er niet meer in (om verscheidene redenen).

Anyways, toch lief van jullie

OT:
Ik heb vannacht gedroomd dat het zusje van mijn vriend was doodgegaan! Wat was ik verdrietig! En ik vond het zo onrechtvaardig! Pff, zware droom.
Als je er zelf helemaal achter staat, is het natuurlijk wel zonde, maar toch

Ontopic: ik heb er het geduld niet meer voor. Het rotgevoel en eerlijk gezegd de jaloezie blijven maar hangen.
Oud 03-02-2006, 10:19
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Qamra schreef op 03-02-2006 @ 11:15 :
En hij is ook mijn presentatie van vandaag vergeten.

*zucht*
Jeetje, wat doe je toch nog met die jongen! Elke keer als je hier post denk ik 'meid, open je ogen!'
Oud 03-02-2006, 11:04
koekiemonstertje
tis even klote.... hopelijk maar voor even...
Oud 03-02-2006, 11:12
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Aurora schreef op 03-02-2006 @ 11:19 :
Jeetje, wat doe je toch nog met die jongen! Elke keer als je hier post denk ik 'meid, open je ogen!'
Ik doe niets met die jongen.

Flauw hoor.

Maar goed, ik heb al accepteert dat hij ook geen vriendschap wil. Ik mis hem vreselijk, maar shit happens. En ik weet hoe hij kan zijn, maar ik breng het niet in hem boven. Ja, heel erg jammer, en ik ga me er nog vele malen druk om maken. Dat zal ik op zoveel mogelijk plaatsen van me af moeten schrijven.

Shit happens *lacht flauwtjes*
Oud 03-02-2006, 11:59
Verwijderd
* smelt *
Hij lijkt soms dwars door me heen te kijken en ik vind het niet eens erg. Sterker nog, ik vind het heerlijk dat ik mezelf kan zijn bij hem!
Lekker gedouched samen, straks samen ontbijten en daarna even shoppen... Fijn!
Oud 03-02-2006, 12:34
Verwijderd
Verliefd
Oud 03-02-2006, 12:43
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik ga zometeen naar hem toe en ik vraag me af, hoeveel zin heeft het? Geen, echt nulkommanul. Ik heb er eigenlijk ook geen zin in, maar ik ga wel. Ik had me nooit met hem moeten inlaten.
Oud 03-02-2006, 12:49
WolterB
WolterB is offline
hihi
Oud 03-02-2006, 13:09
Flip!
Flip! is offline
Don't know.
Oud 03-02-2006, 13:17
Verwijderd
Glimlachte hij toch heel lief naar mij...
Ik weet niet, maar hoop het wel. Stiekem.
Oud 03-02-2006, 16:39
Mousse
Mousse is offline
Ik ruik m nog, en dat is zoooo lekker. Mn gevoelens zijn weer bevestigd. Hij is echt de moeite waard om iets mee op te bouwen, het liefste zou ik m altijd bij me houden.
Oud 03-02-2006, 16:46
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben echt zo verliefd. Morgen zie ik zijn ouders al.
Oud 03-02-2006, 16:49
Verwijderd
Oud 03-02-2006, 18:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 03-02-2006 @ 17:49 :
Ik doe met je mee
Oud 03-02-2006, 19:14
Verwijderd
Blegh. Hoopte ik een beetje op een avondje alleen met hem, werden dat al twee uurtjes omdat hij naar de stad gaat met vrienden (niet erg hoor, ik zei juist dat ie moest gaan, maar toch...) en nu moet ie dus ook nog voor mijn ouders de pc fixen, dus heb ik uiteindelijk maar een uurtje ofzo met hem alleen. En ik weet dat ik misschien nu wat aan het miepen ben, maar heb stiekem gewoon een klein beetje de pest in. En dan kijk ik naar al die spieren en botten en denk ik... Ach... Ik kan beter dat gaan doen...
Oud 03-02-2006, 19:53
Verwijderd
@ Spekkie; Als jij 100% achter je beslissing staat, is het de beste! En of je nu in Leeuwarden zit of in Wales, afstand is afstand.. Maar denk ook dat ik het niet zou trekken om voor zo'n periode in het buitenland te zitten

OT;
Heel goed! Net een cadeautje voor de verjaardag van zn moeder gekocht en we hebben gewoon dezelfde smaak
En morgen zien we elkaar al weer en zondag gaan we keihard uitslapen!
Oud 03-02-2006, 20:54
Verwijderd
Mijn collega's zijn, als ze kut doen, dan bieden ze daarna hun excuus aan. En ze zijn allemaal zo aardig
Oud 03-02-2006, 21:24
miekmuis
miekmuis is offline
Goeeeeeeeed! Hij reageerde zo lief op dat ik mijn tentamen heb gehaald. Want dat had ik echt zo niet meer verwacht en ik ben zo blijblijblij!
Oud 03-02-2006, 21:25
Verwijderd
KUT

Mensen maar gewoon als vrienden blijven zien, want zodra het meer wordt gaat het grandioos de mist in.
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Morgen. &hearts;

En als ie dan nog ziek is, ga ik em verwennen met een warme kruik, keelsnoepjes en andere verzorgingsdingetjes. En dan gewoon fijn samen filmpje kijken.
koekiemonstertje
Citaat:
Loontjuh schreef op 03-02-2006 @ 20:14 :
...miepen...
Oud 03-02-2006, 21:30
koekiemonstertje
Ik loop trouwens ook te zeuren terwijl ik me eigenlijk beter voel dan ooit. Ik heb 2 maanden geleden toch een hele goede beslissing gemaakt door het na 3,5 jaar uit te maken...

En nu al die nieuwe 'projecten'... ik geniet van de spanning, de kriebels, het flirten en om uit te zoeken of 'het project' de moeite waard is...

Regels voor berichten