Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2006, 20:07
rare kwast
rare kwast is offline
@ ruudje.. gecondoleerd en sterkte!
Oud 03-02-2006, 20:13
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-02-2006 @ 20:51 :
*Knuffel*
Lees nog even dat topic dat je opende. Het interesseert ze wel hoe het met je gaat, maar ik denk dat het moeilijk is om te begrijpen, dus zal je het moeten uitleggen...

@Ruudje; gecondoleerd en sterkte.
thnx and I know.. t is nogal mijn issue dat ik me om de kleinste dingen in de steek gelaten voel.. etc..

@ruudje: gecondoleerd..
Oud 03-02-2006, 20:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 03-02-2006 @ 20:36 :
en toen belde mijn vader dat mijn oma overleden was...
*knuf* Lekker kut zeg. Gecondoleerd.

Hummm, tentamen gemaakt, ging best redelijk vandaag. Goed genoeg voor een zeven in ieder geval. Was echt doodop toen ik eindelijk klaar was met werken, ben blij dat ik nu warm thuis zit.
Oud 03-02-2006, 20:40
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 03-02-2006 @ 21:07 :
@ ruudje.. gecondoleerd en sterkte!
Oud 03-02-2006, 20:45
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 03-02-2006 @ 21:13 :
thnx and I know.. t is nogal mijn issue dat ik me om de kleinste dingen in de steek gelaten voel.. etc..

Hoef je je niet voor te schamen.. Misschien vertellen aan je vrienden/familielede?
Oud 03-02-2006, 20:52
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
sonho schreef op 03-02-2006 @ 21:45 :
Hoef je je niet voor te schamen.. Misschien vertellen aan je vrienden/familielede?
Ik zal het proberen, alleen weet ik nog niet wanneer en hoe.. vanavond komt er nog een vriendin van me.. en daar kan ik wel mee praten..

Ik ben ook heel erg bang dat ze mij niet begrijpen of dat ik ze juist dan kwijt raak... pffff.. ingewikkeld ben ik he?
Oud 03-02-2006, 21:00
Verwijderd
Ik doe zoveel onnozele dingen. Bleh. Er zal vast wel iemand zijn die dat schattig vindt
Oud 03-02-2006, 21:01
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb vanavond wel een stuk of 6 keer mijn band geplakt en als ie morgenvroeg weer aan de grond staat, gooi ik um op het dak!!
Oud 03-02-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 03-02-2006 @ 21:52 :
Ik ben ook heel erg bang dat ze mij niet begrijpen of dat ik ze juist dan kwijt raak... pffff.. ingewikkeld ben ik he?
Dat is altijd lastig, maar de goede vriend(inn)en zullen zeker proberen je er bij te helpen, of ze je nu begrijpen of niet. (Dat denk ik iig.)
Oud 03-02-2006, 21:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zin in vanavond.
Oud 03-02-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 03-02-2006 @ 21:52 :
Ik zal het proberen, alleen weet ik nog niet wanneer en hoe.. vanavond komt er nog een vriendin van me.. en daar kan ik wel mee praten..

Je kan ook een mail sturen. Dat is echt niet raar!!!
Ik kan je angst heel goed begrijpen. Echte vrienden zullen je hier niet zo snel om 'dumpen'. En als dat wel zo is, kan je je afvragen of het echte vrienden zijn. Daarnaast heeft het -mocht het gebeuren- niet alleen met jou te maken! En wat Leonoor zegt.
Ingewikkelde mensen zijn wel interessant...
Succes ermee!
Oud 03-02-2006, 21:43
Verwijderd
Gewoon een algemeen gevoel van bagger op het moment. En dat komt omdat ik me niet lekker voel, omdat mijn kop nog steeds knalt van de pijn, omdat mijn stem half weg is, omdat mijn buik vervelend doet. Maar vooral omdat ik dingen mis. Mijn zaterdagavond na het werken mis ik. Terwijl het nu nog maar vrijdag is. Ik mis gewoon iemand om tegenaan te kunnen kruipen. eEn het maakt me gewoon verdrietig. En ik wil niet verdrietig zijn. Maar aan de andere kant zou ik nu graag even zo vreselijk willen huilen.

En ik ben het zo zat thuis. Ik word hier zo gek.
Morgen weer beginnen te werken. En ik heb er wel zin in! Maar het is wel vermoeiend.

Dit is geen “ieder een andere kant op” ,
We mochten nooit hetzelfde pad.
En geen “ineens liet ik jouw hand los” ,
Ik heb jouw hand nooit vast gehad.
Oud 03-02-2006, 21:50
Anno2007
Anno2007 is offline
Citaat:
CoveredEyes schreef op 03-02-2006 @ 22:01 :
Ik heb vanavond wel een stuk of 6 keer mijn band geplakt en als ie morgenvroeg weer aan de grond staat, gooi ik um op het dak!!
ik zou t niet doen.....fiets nog moeilijker

lekker net anderhalf uur in bad gezeten
Oud 03-02-2006, 22:39
Gothic
Gothic is offline
http://www.georgenick.co.uk/Robbie%202.htm

Ik weet dat het reclame is, maar dit kon ik jullie niet onthouden

Oud 03-02-2006, 22:46
In Your Room
In Your Room is offline
Whehe, dit gaat echt nergens over, eigenlijk, en 't gaat nergens op uitkomen.
Maar ik vind 't wel leuk.
Oud 03-02-2006, 22:48
Verwijderd
@IYR: You never know.

Maargoed. Stomme kilometers ertussen
Oud 03-02-2006, 22:50
Verwijderd
Ik had een msnvriend van me helemaal in paniek op mn voicemail. Zn vaderlag onderhand dood in het ziekenhuis en hij hadh et niet meer. Een jongenwaar ik -hoewel ik m nog nooit irl heb gezien- toch al jaren gevoelens voor heb, tsja het doet me toch wel wat. Hoewel het nu hele sterke vriendschap gevoelens zijn is er nog steeds een goede band. Hopelijk zie ik m deze zomer. Ik had iig een hele grote behoefte om m te knuffelen/

Verder een lekker rustig weekend dit weekend. Beetje sporten, huiswerk, slapen.. heerlijk dus<3.
Oud 03-02-2006, 22:59
In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 03-02-2006 @ 23:48 :
@IYR: You never know.

Maargoed. Stomme kilometers ertussen
Hmm..

Ja, dat ja.
Oud 03-02-2006, 23:13
Verwijderd
omg 6 'eenheden' baileys en ik sta nog niet eens te draaien

maar geef me één glaasje rosé en ik heb energie voor 1000 en kan geen trap meer oplopen wtf!
haha, zo ben ik lekker goedkoop uit als ik uitga.

*kusje voor een lief meisje*
Oud 03-02-2006, 23:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik voel me raar... niet goed. Beetje sad.

Wil bepaald iemand zien.
Oud 03-02-2006, 23:47
dwight88
dwight88 is offline
met haar weer een erg goed gesprek gehad. Erg fijn, soort bevestiging.

En verder.. beetje verward.
Oud 04-02-2006, 03:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik stress... Zondag zie en spreek ik mijn vader voor het eerst sinds 6 jaar weer. Gisteren niet geslapen, nu weer niet... *auw*
Oud 04-02-2006, 03:23
Redhair
Redhair is offline
Blabla gelul. Het maakt niet uit. Alleen mijn voornemens hebben maar even geduurd. Volgens mij zijn we verliefd ofzo.

Laatst gewijzigd op 04-02-2006 om 03:26.
Oud 04-02-2006, 06:07
Miracle
Miracle is offline
Koud en moe.

Ik wil dat deze dagen heel snel om zijn.
Oud 04-02-2006, 08:16
farai
farai is offline
waarom ben ik zo bang voor de toekomst? Waarom ben ik zo bang voor het onbekende? Don't wanna be scared.
Oud 04-02-2006, 09:42
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Miracle schreef op 04-02-2006 @ 07:07 :
Koud en moe.

Ik wil dat deze dagen heel snel om zijn.
Ik ook

Ik heb alleen maar zin om te computeren en te drummen (maar heb geen drumstel, morgen wel bij een kameraad van mij )
Oud 04-02-2006, 10:08
Redhair
Redhair is offline
Mja, kan het wel? Eigenlijk niet. Boeiend, ik zie J. zo weer.
Oud 04-02-2006, 10:11
Verwijderd
De opdracht is bijna af...heb van drie instellingen het diagnostisch model beschreven, ben niet over alle drie de beschrijvingen even tevreden, maar ik heb m'n best gedaan en er zit al veels te veel tijd in. Nu de beschrijving van het theoretisch model nog afmaken, een vergelijking maken tussen de drie modellen en een beschrijving geven van de rol die een HBO-pedagoog in zo'n proces zou kunnen hebben (en dat is nog best lastig, omdat je dat ook inhoudelijk uit moet werken ). Dan nog twee hoofdstukken leren, morgen de rest. Hopelijk ken ik het dan goed genoeg.
Oud 04-02-2006, 10:16
Verwijderd
Ik hoop dat het morgen gezellig wordt. Vandaag ga ik denk ik heel veel chocola, koekjes en dat soort dingen eten en dan ga ik vanaf maandag weer gezond doen.
Oud 04-02-2006, 10:20
moon
moon is offline
@ruudje:gecondoleerd en sterkte!
@gothic: wat lief!!!!(die puppy dan hè, ik vind robbie williams maar een engerd)

ot: uitgeslapen!!!!Het komt wel weer goed allemaal denk ik.
Oud 04-02-2006, 10:32
farai
farai is offline
blegh nu dat weer: knobbeltjes op mn voet. Wat is da nu weer? Weer een reden voor mij om bang te zijn. Oh, ik haat mn klotelichaam.
Oud 04-02-2006, 10:38
Hanneke
Hanneke is offline
Nou spreek ik hem vandaag ook al niet waarschijnlijk... en ik snap niet waarom ik dat nou jammer vind
Oud 04-02-2006, 11:08
rare kwast
rare kwast is offline
jeej een mailtje om te gaan stappen..
mailtje komt van M (vriendin van S) en is voor o.a S, vriend van M en mij
ik geloof dat ik maar niet ga.. ik verpest t op t eind van de rit toch altijd wel
Oud 04-02-2006, 11:26
Verwijderd
He ja, deadline 1 gehaald. En hoe Nu lijkt het alsof school het enige is waar ik me druk om maak, tenendeel is waar. Deadlinewerken = vriendin kwijt. Ja, trut, mij ben je kwijt. Met je zieligheid, wijgering om iets te doen, alles moet maar om jou draaien, maar daar ben je helemaal niet interessant genoeg voor. Besef je niet dat je zo ongelofelijk alleen achter blijft? Ooit komt er ook een einde aan S' adoratie hoor. Ik kijk verder, verder dan jou en heb gisteravond lol gehad! Lol zonder jou!
Oud 04-02-2006, 11:28
rare kwast
rare kwast is offline
waarom kan ik nou niet gewoon gaan leren..
iedere keer als ik begin met lezen/leren en een paar regels later gaan mn gedachten met me op de loop..
ze schieten alle kanten op wat dus weer eindigd in een huilpartij..
oke.. weer tot rust volgende poging..
wow ik kom wel 2 regels verder dan doet het zelfde verschijnsel zich weer voor..

Oud 04-02-2006, 11:53
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ingeschreven bij de SSHU, voor een kamer in Lunetten,de wachttijd is ongeveer 14 maanden.. maar ik moet hier over ongeveer 10 maanden weg...

AAARGH, help... weet niet wat ik nu moet doen..
Oud 04-02-2006, 12:00
Verwijderd
Dan denk je weer ineens aan alle negatieve dingen... Bah. Vandaag mag oprotten, ik wil dat het morgen is en dat ik me dan geen zorgen hoef te maken.
Oud 04-02-2006, 12:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben verkouden en heb keelpijn.

En waarom moest ik vanochtend huilen omdat ik m'n knuffel niet kon vinden..?

Laatst gewijzigd op 04-02-2006 om 12:34.
Oud 04-02-2006, 12:42
Nijn*
Nijn* is offline
Ben nog even beroerd als gisteren, dus vandaag maar niet naar theater gegaan en 'k ga ook maar niet oppassen vanavond. Heb nog geen vrienden gesproken, maar wil toch wel graag weten hoe het schoolfeest gisteren was en of ze daarna nog naar Utrecht zijn gegaan en zo. Net even heerlijk gedoucht, nu even wat gaan eten. We krijgen vanavond eters en ik hoop dat ik er niet de hele tijd bij hoef te zitten.. Zucht, ik haat ziek zijn.
Oud 04-02-2006, 13:00
Gothic
Gothic is offline
Ik ben naar open dag geweest van m'n oude school, damn wat mis ik dat. Ik mis dat zo ontzettend. Ik wil zo graag weer daarnaar terug, niet eens speciaal naar die school, maar dat gevoel... m'n vriendinnen hadden dat totaal niet. Maar kennelijk zitten zij beter op hun plek bij hun studie.

Ik weet het nog steeds niet. Ik twijfel nog steeds ontzettend. Ik heb nog steeds niet het gevoel, ik wil nog steeds geen dokter worden en wat studeer ik nu? Juist. Om dokter te worden. Maar aan de andere kant, ik vind het zo leuk om in mensen te snijden, om uren lang naar operaties te kijken, de opdrachten die ik doe, sommige colleges die ik krijg...
Maar rechten vond ik ook leuk, de colleges, de opdrachten, maar het was onder m'n niveau, zo voelde het. Het was geen uitdaging...

Het is zo ontzettend moeilijk. Nog steeds. En ik zou allebei kunnen, dat is zo. Misschien zouden allebei goede keuzes zijn, maar ik wil de beste, de juiste keuze...

Of moet ik gewoon toch klassieke talen gaan doen, en terug naar school gaan, terug naar de plek waar het zo fijn was? Maar dat gevoel zal vast nooit hetzelfde zijn als ik er terug ben...

Iig fijn de leraren weer te zien. Probeer het gevoel toch zo positief mogelijk te houden, als iets fijns te zien . En die extra energie gebruiken om extra goed te presteren vanavond, want het zal zwaar en moeilijk worden. Maar het móet gewoon goed gaan, het móet.
Oud 04-02-2006, 13:12
rare kwast
rare kwast is offline
I'm crying day and night now
What is wrong with me
I cannot fight now
I feel like a weak link
A weak link

Laatst gewijzigd op 04-02-2006 om 13:15.
Oud 04-02-2006, 13:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Ruudje: gecondoleerd en zo.

Tennis was leuk en ik heb vakantie en maandag wordt vast ook leuk en mijn nieuwe boeken zien er leuk uit en mja
Oud 04-02-2006, 15:11
rare kwast
rare kwast is offline

ik weet t niet meer
Oud 04-02-2006, 15:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-02-2006 @ 14:00 :
Ik ben naar open dag geweest van m'n oude school, damn wat mis ik dat. Ik mis dat zo ontzettend. Ik wil zo graag weer daarnaar terug, niet eens speciaal naar die school, maar dat gevoel... m'n vriendinnen hadden dat totaal niet. Maar kennelijk zitten zij beter op hun plek bij hun studie.

Ik weet het nog steeds niet. Ik twijfel nog steeds ontzettend.
Ik ken dat gevoel wel.
Oud 04-02-2006, 15:29
Nijn*
Nijn* is offline
Heb véél gemist op het feest. De een is vreemdgegaan met de ander en die begon dan weer te vechten en is eruit gegooid en blablabla.. En nu wil de een de ander weer gaan terugpakken door ze te gaan slaan en is de ander weer dom bezig.. Het lijkt wel alsof ik in een soap ben beland!
Oud 04-02-2006, 15:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING
VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING
VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING VERVELING

Ja, helemaal zelfs getikt zonder copy/past haha. Ben al de hele week ziek, en ook nu weer koorts. Mams heeft sinds jaren weer eens een date dus ik ben erg benieuwd of dat misschien wat worden gaat!
Nadeel is alleen wel dat ik nu alleen thuis zit, en me echt rot verveel. Huiswerk maken is onmogelijk (ookal heb ik nog 12 verslagen te gaan), want die koppijn dreunt maar door.

Spelletje spelen dan maar weer, diepe zucht.
Oud 04-02-2006, 15:42
ilse
ilse is offline
ik heb koppijn
Oud 04-02-2006, 16:08
Verwijderd
Ik heb koppijn. Gelukkig wel bijna alles gedaan wat ik vandaag van plan was. Opruimen, lezen voor school, naar t winkelcentrum (Wereld van Sofie<3 en een hele vette stationsklok) en ook nog getekend. Alleen niet meer viool gespeeld. MAar dat gaat nu echt niet meer. Morgen orkest<333. Dat wordt dus wel vroeg naar bed.
En verder voel ik me rot ofzo... ik weet niet.
Oud 04-02-2006, 16:28
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga mooi alles verpesten.. ben ik even goed op weg..
eerst school
dan vriendschap
dan de familiebanden
en de overige dingen die je maar kan verpesten..

stap 1 is al bijna binnen, aan 2 wordt al gewerkt...

en ik wil het eigenlijk niet... ik zie het gebeuren maar kan niets doen en t kan me steeds minder schelen ook

Oud 04-02-2006, 16:51
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ben nu al best zenuwachtig voor morgen. Oeh. Het lijkt me zó gaaf worden en uiteindelijk al het applaus te ontvangen. Wij gaan als laatste buigen, terwijl de rest ook voor ons buigt. Hoe gaaf.

Ik hoop alleen dat ik niet nog meer verkouden word, straks kan ik niet meer mooi spelen. Hoesten en niezen lijkt me ook niet verstandig, want dan wordt het versterkt. Drama.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten