Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2006, 19:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 23-01-2006 @ 11:15 :
Je bedoelt mét Pierre neem ik aan?
Ja tuurlijk. Bah, wat een fout van me.
Oud 23-01-2006, 20:29
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 23-01-2006 @ 18:49 :
Oke, prachtig is het natuurlijk niet om net binnen de tijd te winnen tegen Twente. Maar verdiend was het zeer zeker wel.
Ik weet niet of je bij de wedstrijd was, maar op basis van wat vond je dat Ajax enig recht had op 3 punten?
Oud 24-01-2006, 12:07
squat
squat is offline
Op basis van het betere spel en de betere kansen. Vanaf het moment dat Sneijder gebleseerd raakte was Ajax absoluut de betere in de wedstrijd. Vind jij dat Twente meer verdiende dan?
Oud 24-01-2006, 12:57
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 24-01-2006 @ 12:07 :
Op basis van het betere spel en de betere kansen. Vanaf het moment dat Sneijder gebleseerd raakte was Ajax absoluut de betere in de wedstrijd. Vind jij dat Twente meer verdiende dan?
Betere spel? Totaal niet mee eens, het eerste half uur heeft Ajax werkelijk geen minuut de bal in de ploeg kunnen houden, toen liet Twente zich een beetje inzakken na de goal en was het aan Ajax om druk te zetten maar juist omdat Sneijder weg was gevallen waren ze totaal niet gevaarlijk. De tweede helft creeerden ze wel kansen maar de grootste kansen waren toch echt voor Twente, die helaas verzuimden om tot 2x toe in een 2 tegen 3 situatie de wedstrijd te beslissen. De laatste tien minuten werd het een chaos en zaten er veel spelers van Twente er zwaar doorheen, daardoor kreeg Ajax kansen. 2-2 was ik het dan misschien nog mee eens, maar 3-2 was toch echt teveel.
Oud 24-01-2006, 13:19
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Oei, Boschker heeft zich niet ingehouden;

Citaat:
Tot een paar minuten voor tijd zag het ernaar uit dat FC Twente in eigen huis Ajax zou verslaan. Maar doelpunten van Maduro en Emanuelson bezorgden de gasten alsnog de drie punten. Een grote teleustelling voor Twente-aanvoerder en doelman Sander Boschker. Vandaag laat hij in het Algemeen Dagblad zich kritisch uit over zijn medespelers.

“Ik heb me nog nooit zo treurig gevoeld na een nederlaag. Mijn wereld stortte in, letterlijk en figuurlijk. Zo dichtbij de zege en toch zo veraf. Ik had zo graag van Ajax gewonnen, een speciale wedstrijd toch voor mij,” aldus Boschker.

“Ik bedoel, als je in de 88ste minuut met 2-1 leidt, mag je het nooit meer weggeven. 2-2 kan dan eventueel nog gebeuren als je onder druk staat, maar 2-3? Ongelooflijk. Onverteerbaar.”

Volgens de oud Ajax-doelman is het probleem duidelijk. “Dat een aantal middenvelders en aanvallers eens meer voor elkaar door het vuur moeten gaan, dat als ze - als we onder druk staan - wat meer moeten meeverdedigen en meer moeten doen om te voorkomen dat de tegenstander diepe ballen kan geven.”

“Dat ze harder moeten werken ook. Maar nee, ze verrekken het! En het zijn altijd dezelfden. Wie? Nee, ik noem geen namen,” sluit een boze Boschker af.
Geen zuinige uitspraken, Vreven en Hersi deden ongeveer hetzelfde. Alleen hoeft Boschker niet te vrezen voor zijn plek in de selectie, hij is de enige die dit soort dingen mag zeggen.
Oud 24-01-2006, 13:32
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ach ja, Boschker had bij het laatste doelpunt ook een beetje pech dat hij de bal niet zag. Daar zal hij ook wel van gebaald hebben.
Oud 26-01-2006, 17:52
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga'

26/1/2006 17:39

Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd.

De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder.

Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft.

HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.
WTF! Voor een miljoen... ik snap het echt niet...
Ikw eet dat hij anders tranfervrij zou vertrekken... Maar of hij nou nu voor een miljoen weg gaat of volgend jaar voor niets moet ook niet veel uitmaken voor Ajax
Oud 26-01-2006, 18:05
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline

Daar snap ik ook weinig van.

Hoort dit niet in het andere topic?
Oud 26-01-2006, 18:07
Gimme more beer
Eigenlijk in het transfers & geruchten topic ja, maar goed.

Het is opzich wel een slimme zet van Ajax, lijkt me zo. Het gaat wel om een miljoen euro hè, daar kun je een Niedzielan of Barreto voor kopen (voordat ze naar NEC kwamen, that is).
Oud 26-01-2006, 18:43
AGH
AGH is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 26-01-2006 @ 17:52 :
WTF! Voor een miljoen... ik snap het echt niet...
Ikw eet dat hij anders tranfervrij zou vertrekken... Maar of hij nou nu voor een miljoen weg gaat of volgend jaar voor niets moet ook niet veel uitmaken voor Ajax
Ik vind het ook wel een logische zet van Ajax. Als ik Blind was geweest, had ik die kerel helemaal niet meer opgesteld. Als spelers niet gemotiveerd zijn, gaan ze toch lekker ergens anders voetballen. Nu pakt Ajax er nog geld voor en anders was hij volgend jaar wel gewoon weggelopen.
Oud 26-01-2006, 18:58
AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 24-01-2006 @ 13:19 :
Oei, Boschker heeft zich niet ingehouden;

Geen zuinige uitspraken, Vreven en Hersi deden ongeveer hetzelfde. Alleen hoeft Boschker niet te vrezen voor zijn plek in de selectie, hij is de enige die dit soort dingen mag zeggen.
Tja, met zulke reservekeepers kan hij dat wel maken...

Die baltovenaars moeten ook plaats maken voor een bikkelaar als Wellenberg, die gaat wel voorop in de strijd. Hoe lang hebben Schuurman en Wellenberg eigenlijk nog een contract, weet je dat?
Oud 26-01-2006, 22:52
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Allebei tot 2007. Schuurman was de slechtste man op het veld zondag, de hevige concurrentie van een begaafd speler als Rahim zal hem wel een blok aan het been zijn. Wellenberg heeft de pech dat we een overschot aan spelers op zijn positie hebben.
Oud 27-01-2006, 01:53
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2006 @ 18:07 :

Het is opzich wel een slimme zet van Ajax, lijkt me zo. Het gaat wel om een miljoen euro hè, daar kun je een Niedzielan of Barreto voor kopen (voordat ze naar NEC kwamen, that is).
Maar daar kan je dus nooit geen spelers van kopen die het niveau van Ajax aankunnen dat Ajax graag wil spelen
Oud 27-01-2006, 03:21
Gimme more beer
Citaat:
knijtert! schreef op 27-01-2006 @ 01:53 :
Maar daar kan je dus nooit geen spelers van kopen die het niveau van Ajax aankunnen dat Ajax graag wil spelen
En dat is dus naar mijn mening grote onzin.
Oud 27-01-2006, 13:39
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 27-01-2006 @ 01:53 :
Kijk naar Heerenveen, die halen spelers als Huntelaar, Samaras en Hansson zonder ook maar één cent over te maken.
Oud 27-01-2006, 14:46
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Majstorovic was vandaag te laat op de training, Coolen heeft hem uit de selectie gezet. Laat hem alsjeblieft een club vinden voordat de transferperiode af is gelopen
Oud 27-01-2006, 22:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aken-Noord - AZ 1-4.
MVV laat dinsdag wel zien hoe je van AZ moet winnen.
(Wishful thinking)
Oud 27-01-2006, 23:21
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-01-2006 @ 22:52 :
Aken-Noord - AZ 1-4.
MVV laat dinsdag wel zien hoe je van AZ moet winnen.
(Wishful thinking)
Het angstzweet druipt al in onze bilnaad...

Maar je weet het, als je 90 minuten lang onze mannen onder druk zet, je maakt geen enkele fout in de opbouw, laat verdedigend geen enkel steekje vallen en je weet ook nog eens onze Henk te passeren, dan winnen jullie...
Das toch niet zo moeilijk?
Oud 28-01-2006, 20:46
Gimme more beer
Wat een slappe zooi
Oud 29-01-2006, 16:31
Bell
Bell is offline
Lang leve Utrecht vandaag
Oud 29-01-2006, 16:41
one.
one. is offline
4-1 verloren.

Jammer, dit seizoen is verloren, hopen dat het publiek niet meteen gaat schreeuwen om het hoofd van Blind. Wel terechte overwinning trouwens, het was vandaag weer slecht.
Oud 29-01-2006, 17:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Weer eens verloren...maar goed ik denk dat er wel een stijgende lijn in zit.
Oud 29-01-2006, 17:14
baas
baas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-01-2006 @ 18:07 :

Nou ik vind een miljoen euro toch wat karig voor een veelbelovende oranje-international. Als je ziet dat Heerenveen Samaras voor 7.5 miljoen(!) verkoopt, en dan ook nog meedeelt in een eventuele volgende transfer...
Oud 29-01-2006, 17:20
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De Jong zou over een paar maanden gratis de deur uit lopen.
Oud 29-01-2006, 17:40
Gimme more beer
Citaat:
baas schreef op 29-01-2006 @ 17:14 :
Nou ik vind een miljoen euro toch wat karig voor een veelbelovende oranje-international. Als je ziet dat Heerenveen Samaras voor 7.5 miljoen(!) verkoopt, en dan ook nog meedeelt in een eventuele volgende transfer...
Ajax mag blij zijn dat ze er nog iets voor krijgen, de Jong kan Ajax toch niet veel meer brengen.
Oud 29-01-2006, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 27-01-2006 @ 23:21 :
Het angstzweet druipt al in onze bilnaad...

Maar je weet het, als je 90 minuten lang onze mannen onder druk zet, je maakt geen enkele fout in de opbouw, laat verdedigend geen enkel steekje vallen en je weet ook nog eens onze Henk te passeren, dan winnen jullie...
Das toch niet zo moeilijk?
Voor dat wereldteam van ons zeker niet!

Wat een crisis bij Ajax, weer dik verloren, spelers die maar blijven vertrekken. Nu ook Galasek en Babel. Huntelaar die op 10 moet spelen terwijl hij voor de spits is aangetrokken. Er moet snel iets gebeuren, of Feyenoord rolt ze volgende week gewoon op.
PSV speelt dan wel niet goed, maar die winnen gewoon, dat is het verschil...
Oud 29-01-2006, 21:35
peaceflower
peaceflower is offline
Groningen alweer gewonnen
Het werd even spannend toen NAC twee keer terugkwam in de wedstrijd, maar gelukkig uiteindelijk toch weer 3 punten in de tas!
Oud 29-01-2006, 22:03
Ketjing
Ketjing is offline
Ik zeg 1 ding: Vitesse wint de wedstrijden die ze slecht spelen. Aangezien ze nog ong 15 wedstrijden moeten en altijd slecht spelen gaat Vitesse nog voor de titel strijdne
Oud 29-01-2006, 22:51
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-01-2006 @ 22:03 :
Ik zeg 1 ding: Vitesse wint de wedstrijden die ze slecht spelen. Aangezien ze nog ong 15 wedstrijden moeten en altijd slecht spelen gaat Vitesse nog voor de titel strijdne
Cruijff
Oud 29-01-2006, 23:56
Verwijderd
Welke club had nu 6 miljoen euro geboden voor Babel? Ik weet 't nog steeds niet.
Oud 30-01-2006, 12:41
one.
one. is offline
AC Milan.
Oud 30-01-2006, 12:44
Gimme more beer
Met Babel weet ik het zo net nog niet. Maar er gaan wel jongens weg waarmee een topclub écht wat zou kunnen.
Oud 30-01-2006, 12:58
one.
one. is offline
Een Italiaans blad zegt trouwens dat het Fiorentina is.

Met Babel weet ik het niet, hij is volgens mij gewoon veels te vroeg doorgebroken, de jongen is twee maanden geleden pas 19 geworden.
Oud 30-01-2006, 14:00
NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
mooi he gister Ajax 1-4
Oud 30-01-2006, 17:01
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 30-01-2006 @ 14:00 :
mooi he gister Ajax 1-4
sterf
Oud 30-01-2006, 18:28
Wawl
Wawl is offline
Oud 31-01-2006, 10:42
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 29-01-2006 @ 22:03 :
Als ze altijd slecht zouden spelen zouden ze volgens jou theory nu dik bovenaan moeten staan
Oud 31-01-2006, 10:43
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 29-01-2006 @ 16:41 :
4-1 verloren.

Jammer, dit seizoen is verloren, hopen dat het publiek niet meteen gaat schreeuwen om het hoofd van Blind. Wel terechte overwinning trouwens, het was vandaag weer slecht.
Maar wat een klote goals
Oud 31-01-2006, 11:40
one.
one. is offline
Ja, inderdaad. Vooral die na twee minuten. Dat moet echt zo klote zijn als je in dat veld staat, loop je de hele tijd tegen een achterstand te vechten, terwijl alles toch al tegenzit.
Oud 31-01-2006, 11:55
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Toch wel leuk dat 2 spelers, die weg mochten bij AZ, Ajax toch maar even de das omdoen...
Goed om te zien dat Adil zijn draai zo snel al gevonden heeft bij Utrecht.
Oud 01-02-2006, 14:00
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
NilsHolgersson schreef op 30-01-2006 @ 14:00 :
mooi he gister Ajax 1-4
Ik heb genoten.

En wéér Utrecht..
Oud 03-02-2006, 22:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En ja hoor! Henkie heeft er al weer eentje inliggen!
Maja, desondanks heeft RBC weer niet gewonnen. Nu van de "directe concurrent" is verloren, zal het wel heel moeilijk worden voor ze.
Oud 04-02-2006, 20:53
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tussenstanden op dit moment:
Spoiler
Oud 05-02-2006, 15:21
Flagellant
Flagellant is offline
3-2
Oud 05-02-2006, 15:26
Quay
Quay is offline
PSV wordt kampioen en Feyenoord 2e.
Oud 05-02-2006, 15:39
Verwijderd
Was een spannende wedstrijd op de radio
Oud 05-02-2006, 16:46
Gimme more beer
En we staan weer op ons vertrouwde plekje
Oud 05-02-2006, 17:14
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Haha, Rini eruit en winnen met 3-0. Dat is wel een ABC'tje. Alleen was het niet de coach die het verschil maakte maar Bas Sibum. (Hoewel, hij brengt hem wel in ) Zelden iemand die er in komt een wedstrijd zo om zien draaien, absolute uitblinker ondanks een half uur speeltijd. Een uur lang boerencoolenvoetbal en hij komt erin, jaagt als een kip zonder kop over het veld en blijkbaar was dat ff wat nodig was. Publiek ging erachter staan en dan blijken we toch te kunnen voetballen, allemaal een kwestie van motivatie/zelfvertrouwen. Hopen dat deze lijn doorgetrokken word. Utrecht was trouwens verschrikkelijk slecht, onbegrijpelijk hoe die ploeg zo hoog geklasseerd staat.
Ze (Utrecht) waren trouwens wel geraakt door de minuut stilte voor Ton van Dalen, met Di Tomasso nog in het achterhoofd was er toch weer emotie.
Oud 05-02-2006, 18:00
Gimme more beer
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-02-2006 @ 17:14 :
Utrecht was trouwens verschrikkelijk slecht, onbegrijpelijk hoe die ploeg zo hoog geklasseerd staat.
Niet zo onbegrijpelijk, ze missen gewoon een paar belangrijke jongens momenteel.
Oud 05-02-2006, 18:38
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-02-2006 @ 18:00 :
Niet zo onbegrijpelijk, ze missen gewoon een paar belangrijke jongens momenteel.
Alleen Cornelisse en Douglas? Als je daardoor al zoveel minder word..

Regels voor berichten