Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2006, 19:05
Verwijderd
2 dagen niet slapen

omg broertje speelt een schietspel met zijn eigen bijgevoegd commentaar, en ik val gewoon in slaap op de stoel ernaas,t zo warm bij de kachel hahaha.

T feest in leeuwarden was echt súper
*is gek op blingbling-dresscode*
Advertentie
Oud 05-02-2006, 19:43
Roosje
Roosje is offline
Oh, ik voel me lekker.

Net terug van toneelweekend. Het was zò zalig, puur het ouderwetse toneelweekendgevoel terug. Twee dagen lang lachen en praten en blij zijn.

En toch was het zaterdagmiddag, zaterdagnacht, vanmiddag weer mis. Het kan zich nooit helemaal doorzetten. Maar over het algemeen was dit geweldig. April weer. Als het goed is. Ja, dat moet, ik moet op toneelweekend, het is goed voor me.

Al vroeg Snoek, m'n leerlingbegeleider, wel of ik weer met hem wilde komen praten. Na zaterdagmiddag. Deze week ergens. Ik ga dinsdag maar, of morgen ergens als ik het lef ervoor heb. Maar dan tijdens m'n lessen, dat mag ik. Ik wil alleen niet, ik wil niet met hem praten, want ik mag hoef ook nog maar één keer naar mijn psych en dat betekent dat het allemaal heel goed met me gaat. *knipperknipper*

Oké, dat gelooft niemand.
Oud 05-02-2006, 20:30
Brigitte
Brigitte is offline
Ik denk weles dat ik blij word om de verkeerde redenen, maar alles beter dan me kut voelen.
Oud 05-02-2006, 20:42
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-02-2006 @ 21:18 :

En een week vrij enzo Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
ruilen??
Oud 05-02-2006, 20:49
George
George is offline
Gevoelloos, niet goed oplossen.
Oud 05-02-2006, 20:59
ilse
ilse is offline
hoe een opmerking dus me hele humeur kan omgooien.

KUTZOOI!!
Oud 05-02-2006, 21:06
Verwijderd
Gotverrrr. Ik maak het mezelf zo moeilijk
Oud 05-02-2006, 21:09
Verwijderd
Ik verveel me dood.
Oud 05-02-2006, 21:12
Verwijderd
En ik heb totaal geen zin in school meer en in wat dan ook. Zinloos ofzo.
Oud 05-02-2006, 21:28
&#9834;
&#9834; is offline
Hmpf, wat was ik graag bij hem gebleven. Het wordt zeker voor hem een zware week en ik wil hem steunen, er voor hem zijn. Nu, nu het nodig is... en dan niet op 70 km afstand, maar bij hem thuis of op een plek waar hij zich fijn voelt en hij zijn hart kan luchten en alles eruit kan huilen.

Ik 'moet' nog een keer vrij nemen van mijn werk (ivm overuren), misschien zou dat dit weekend kunnen, hoewel ik vermoed dat dat te kort dag is. Oh well, het is het proberen waard.
Oud 05-02-2006, 21:32
Verwijderd
verdomme wat moet ik in een brief zetten aan mn vader die ik toch nooit spreek en die het geen bal boeit hoe het met me gaat:\.
Oud 05-02-2006, 21:48
Verwijderd
Bah, ik ben hartstikke ziek. Maar toch maar naar Oma's verjaardag gegaan omdat dat sociaal is, en dat was heus gezellig maar ik wordt dan weer enthousiast, en dat is niet goed. Maar goed. Morgen gewoon niet naar school. Ik slaap waarschijnlijk vannacht toch niet. En ik krijg net een msngesprek om mn oren waar ik echt versteld van sta Die ga ik even delen met Mushu denk ik

Maar bah, ik wil niet ziek zijn. kop vol snot en koppijn. bah.
Oud 05-02-2006, 21:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 05-02-2006 @ 22:17 :
Het is niet dat ik hem niet wil hoor, ik houd van vrije weken

Maar heb je het zo druk dan? *geeft halve vrije week*
heb straks 4 tentames.. maar heeeel heeel slecht geleerd
het ging niet...

maar bedankt
fijne vrije dagen
Oud 05-02-2006, 21:52
rare kwast
rare kwast is offline
als je alles hebt gegeven, maar het gaat maar niet voorbij...
Oud 05-02-2006, 22:19
Verwijderd
how could this happen to me?

Ik blijf dat toch zo een geweldig nummer vinden. Ik heb nu zin om me in bed terug te trekken en helemaal niets te doen en er de rest van de week niet meer uit te komen.
Maar helaas, dat gat niet.
Morgenochtend ben ik weer vrolijk, gelukkig bestaat er zoiets als een nieuwe dag. En dan ben ik weer leuk tegen iedereen zoals ik eigenlijk altijd ben.
Oud 05-02-2006, 22:43
create
create is offline
en dan sta je toch opeens nog even voor m'n neus. heel kort maar want je was je mobieltje vergeten. maar toch deed het me goed.. mijn liefste.
Oud 05-02-2006, 23:02
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ga je op vrijdag nog bij de stage-intervisie-bijeenkomst verkondigen dat alles prima gaat op je stage, zit je zondagavond weer te janken tegen je vriend dat je zo gestresst wordt van je begeleidsters en dat je er niet tegen kan... Hou ik mezelf voor de gek, of probeer ik steeds weer gewoon alle positieve dingen te zien en alle negatieve te vergeten? Die mensen weten in ieder geval zelf niet wat ze willen: vragen ze of ik iedere week een schematje door kan mailen met de planning van de komende week erin, maar ze mailen de activiteiten die daarin kunnen komen pas op zondagavond om 21u... Dan kan ik dat hele schema nog wel even maken, ja, ik doe toch niks anders op zondagavond
Morgen in ieder geval weer een stressdag. Ben sowieso benieuwd naar deze week. Druk genoeg met vrijdag de eerste 'deadline' voor mijn scriptie.
Open dag zaterdag was ook wel oke, ben benieuwd naar dinsdag. Vriendje zegt al dat dat het toch niet worden gaat, waarom ga ik dan alsnog? Omdat ik mezelf daar ook nog van moet overtuigen, denk ik.

Ik en vriendje lijken in sommige opzichten veel op elkaar: kunnen allebei niet tegen veranderingen. Maar ik heb dan nog (teveel) zelfdiscipline en hij (te) weinig.
Al gebruik ik die zelfdiscipline ook niet goed, want ik heb mijn zusje boos laten zijn de hele dag (al weet ik nog steeds niet 'echt' waarom en deed ik mijn best om haar een leuke dag te bezorgen) en ik had al lang in bed moeten liggen want ik moet er om 6.40u weer uit morgen... Ohnee, intussen vandaag.
Oud 05-02-2006, 23:02
JaJ
JaJ is offline
Nou, vooruit, eventjes dan:
Woei!
(3 jaar ... )
Oud 05-02-2006, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 05-02-2006 @ 22:48 :
maar ik wordt dan weer

MARLiES!!! Hoe kun je!!!

Ik doe zo mijn best. Om hen uit te leggen hoe ik me voel. Maar ze snappen het niet, ze willen het niet snappen. Ik ga het niet meer proberen vanaf nu. Ik wil slapen. Ik voel me beroerd en ik ben klaarwakker. En mijn hoofd doet zo'n gigapijn.
Zoals hij altijd zegt: een gaatje in je hoofd boren, kan de lucht erin lopen.
Oud 05-02-2006, 23:37
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Schiet me af, iemand, alsjeblieft, ik ben zo beroerd!!!
Oud 05-02-2006, 23:48
Redhair
Redhair is offline
Ja hoor, ik zit weer te janken als eerst. Good old times. Te janken om die gasten waarmee ik omga, te janken om B., die ik lang niet meer zal zien, om J., waar ik geen hoogte van krijg. Te janken om wat ik nu voel, mijn obsessie met eten was vandaag terug van weggeweest. Ik wil weer pep, godver. Dinsdag is het een maand geleden dat ik voor het laatst haalde. Een maand geleden dat ik N. zag. Vorige week donderdag voor het laatst pep gehad. Afgelopen vrijdagnacht nog andere troep. Ik hoop dat mijn geld eindelijk binnen is. Dan kan ik pep halen en N. weer zien.
Oud 06-02-2006, 07:13
BananaSplit
BananaSplit is offline
zomg

Gisteren was het stijldansen heel leuk, maar een iets was toch wel minder, of mss juist niet.

Ik vind namelijk iemand leuk bij mij op school en ik had zoiets van, lat die nu niet ook daar zijn. Dus de danspartner van mij ging zitten, en ik zat dan met de rug naar de deru toe.
Zegt zij ineens, ey die zijn toch ook van onze school?

Het was alsof ik ogen in mijn rug had, want ik voelde gewoon dat zij dat met haar vriendin was.

En toen bleek ook nog dat je nog geeneens in paren hoefde. Nja dan heb ik het voor elkaar als vrijgezel
Oud 06-02-2006, 07:40
Verwijderd
Er zit zoveel onrust in mn lijf. Ik weet niet goed waarom, maar ik voel me niet fijn. Ik heb nu erge eb-drang, maar ik wil er niet aan toe geven. Straks naar school tot half 6! Hopelijk een beetje afleiding daar.
Oud 06-02-2006, 08:30
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
sonho schreef op 06-02-2006 @ 08:40 :
Er zit zoveel onrust in mn lijf. Ik weet niet goed waarom, maar ik voel me niet fijn. Ik heb nu erge eb-drang, maar ik wil er niet aan toe geven. Straks naar school tot half 6! Hopelijk een beetje afleiding daar.
wss heb je daar wel afleiding

Ik heb maar school tot 10 over 12, maar ga in tusseuur nog even lekker kletsen met die danspartner.

Die heeft namelijk vanaf 10 over 12 tussenuur
Oud 06-02-2006, 08:37
Verwijderd
*zoekt vrolijkheid*
Oud 06-02-2006, 08:39
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
stress
Oud 06-02-2006, 08:43
Verwijderd
Ik voel me rot, ik wil me rot voelen en ik heb geen idee wat 't is. Bah. Ik wil 't er allemaal uitjanken, maar ik wil niet zwak zijn. Ik mag dus eigenlijk niet meer huilen.
Oud 06-02-2006, 08:50
farai
farai is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 06-02-2006 @ 09:37 :
*zoekt vrolijkheid*
Mss had mevr. Vandamme indertijd wel gelijk. Volgens mij wil ik idd alleen maar ongelukkig zijn. Nee, tuurlijk is dat ni waar ma waarom kan ik de dingen dan ni gewoon accepteren zoals ze zijn? Waarom kan ik ni gewoon stoppen met piekeren?
Oud 06-02-2006, 10:00
Mara
Mara is offline
Ik voel me goed

Fijn weekend gehad. Er waren was wat onenigheid met m'n vriend omdat we elkaar even niet snapten, maar we hebben 't uitgepraat en nu we elkaar snappen en nog wat meer van elkaar weten zijn we alleen maar closer. Zó kan 't dus ook, problemen oplossen

Misschien krijg ik vandaag wel bericht van hoe en wat betreffende de schoolcounselor. Ik heb zo m'n twijfels of 't helpt (wat dat betreft ben ik hartstikke arrogant, ik denk dat ik 't zélf beter weet omdat ik zelf beter weet hoe ik denk en me voel) maar we zullen zien.

Vanochtend m'n hepatitis A prik gehaald, over twee weken gaan we al op vakantie! Ik kan niet wachen! Eerst aankomende zaterdag bowlen en steengrillen met hem en twee vrienden, de donderdag erop naar de motorbeurs en dan die zaterdag dáárop lekker op vakantie. 8 dagen met elkaar!
Oud 06-02-2006, 10:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb buikpijn.

Maar verder gaat het goed Vakantie en zo.
Oud 06-02-2006, 10:36
Verwijderd
Ik vind het gruwelijk irritant dat mijn hoofdpijn mij belet te werken. Terwijl ik zoveel moet doen.

Verder gaat het prima, ik leer heel veel op het moment en ik vind het heerlijk. Ik ben vreselijk nieuwsgierig naar mijn pws-onderwerp. En ik kom geweldige en grappige dingen te weten.

Where do you go when you're lonely?
Where do you go when you're blue?
I'll follow you. When the stars go blue
Oud 06-02-2006, 11:05
kroot
kroot is offline
dalijk werken
en ik heb al pianogespeeld vandaag, tada!!!
Oud 06-02-2006, 11:45
Ruudje
Ruudje is offline
en nu is weer een kennis overleden... ik kon die persoon wel niet zo goed, maar toch
achja, altijd handig... begrafenissen combineren
Oud 06-02-2006, 12:59
Nona
Nona is offline
Hummm, twee uur geslapen vannacht, constant wakker, lang voor de wekker alweer op... Best kut want nu voel ik me niet bepaald prettig. Zo nog een college en dan lekker naar huis, naar bed. Morgen wel weer vroeg op, maar als ik zo meteen naar bed ga valt dat wel te overzien.
Oud 06-02-2006, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 06-02-2006 @ 00:05 :
MARLiES!!! Hoe kun je!!!
omg hoe krijg ik dat voor elkaar? Echt schandalig

ontopic: iemand nog wat snot nodig? Ik heb teveel. VAndaag even niet naar school, morgen weer. Maar ook morgen moet ik heel vroeg. bah. Ik kijk wel wat ik doe. Net boodschappen gedaan, en misschien vanavond naar Mushu kijken. Als ik mag. Als ik kan.
Oud 06-02-2006, 13:45
farai
farai is offline
oh fijn, nu mag ik ook nog de rest van mn leven speciale schoenen gaan dragen. Ik zit voor de rest van mn leven in een stomme rolstoel en nu mag ik dus ook nog een hele lijdensweg ondergaan ivm goeie aangepaste schoenen omdat mijn stomme overgevoelige voeten anders op den duur veel pijn gaan doen. En dat allemaal omdat er 20 jaar geleden vanalles mis is gegaan. Ik wil dit kloteleven niet, echt niet. Laat me verdomme niet nog jaren dit leven leiden. Please don't make me do that.
Oud 06-02-2006, 14:13
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 06-02-2006 @ 09:43 :
Ik voel me rot, ik wil me rot voelen en ik heb geen idee wat 't is. Bah. Ik wil 't er allemaal uitjanken, maar ik wil niet zwak zijn. Ik mag dus eigenlijk niet meer huilen.
Hoezo zwak als je huilt???

Ik vind mensen juist zwak als ze niet proberen te huilen. Das gewoon niet je gevoelens durven te tonen.
Huilen is er juist een teken van dat je niet zwak bent, omdat je anderen daarmee laat zien dat jij je van binnen niet goed voelt
Oud 06-02-2006, 15:05
Hanneke
Hanneke is offline
Ik meot voor school werken, maar ik heb geen zin kutschool.
Oud 06-02-2006, 15:21
Fides
Fides is offline
Ik had er nooit over nagedacht hoe hrt zou zijn als er een jong iemand die je kent te overlijden zou komen.
Nu hoeft dat ook niet meer, want ik weet het al.
Oud 06-02-2006, 15:36
Flip!
Flip! is offline
Hopen dat de morning after pil zn werk doet.
Oud 06-02-2006, 15:39
Verwijderd
Ik houd er niet van als mensen me uitlachen. Ik houd er niet van als ik stomme fouten maak. Ik houd er niet van als ik weer zo vaag doe.

bah.
Oud 06-02-2006, 15:54
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Zo gelukkig... het is niet te bevatten. En het mag, ja, het mag.
Oud 06-02-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
BananaSplit schreef op 06-02-2006 @ 15:13 :
Hoezo zwak als je huilt???

Ik vind mensen juist zwak als ze niet proberen te huilen. Das gewoon niet je gevoelens durven te tonen.
Huilen is er juist een teken van dat je niet zwak bent, omdat je anderen daarmee laat zien dat jij je van binnen niet goed voelt
Ik huil te vaak en dat vind ik zwak, want soms weet ik zelf niet eens wat het is. Ik moet me gewoon niet zo aanstellen.
Oud 06-02-2006, 16:13
Verwijderd
Tentamen is achter de rug of ik het ook gehaald heb is een tweede en of ik dan tevreden ben met het cijfer een derde (met een 6 ben ik niet tevreden ). Nu nog de opdracht afmaken en inleveren en verder met het afstudeerproject en dingen van stage. En ook nog ergens slapen (naast het slapen 's nachts).
Oud 06-02-2006, 16:22
Verwijderd
Het is vrij fijn toeven in mijn hoofd, alleen nog te moe.
Oud 06-02-2006, 16:35
Nijn*
Nijn* is offline
Super eng gedroomd vannacht!! Werd er echt helemaal naar van toen ik wakker werd! Maar ja, vandaag echt een hyper dag. Begon heel chagerijnig, en voelde me kut want volgens mij kan zelfs M. het niet meer schelen hoe het met me gaat.. Daarna werd ik aangestoken door J. die haar Ritalin weer eens niet had ingenomen dus hele dag hyper en vrolijk geweest (oprecht en dat voelde harstikke goed).. Super goede cijfers terug voor toetsen en m'n examen voor maatschappijleer had ik 48 van de 63 punten en dus een 7,6 Totaal niet verwacht want ik had er bijna niets aan gedaan! (samen met J. hoogste cijfers van de klas!!)

Toen bij Engels, zag ik ineens Self-Mutilation op het bord staan en m'n stemming sloeg echt direct om! Ik schrok me dood, ik wist niet waar ik het moest zoeken. Wat moest ik antwoorden als mensen vroegen wat ik erover dacht, en zouden ze mij door hebben? Ik schrok me echt kapot en was totaal niet klaar voor die confrontatie. Zoveel tweestrijd in m'n hoofd, zou ik er eerlijk voor uit kunnen komen of m'n masker tevoorschijn moeten halen? Vroeg toen maar in m'n broek schijtend aan docent waarom dat op het bord stond, bleek toen dat ze het daar met een 4havo klas over hadden het vorige uur!! Nog nooit zo opgelucht geweest gewoon! Was wel meteen benieuwd met welke klas dat dan was en hoe mijn klas zou reageren enz. en nou ja ik heb er in feite de hele verdere les over nagedacht. Niet te geloven dat één zo'n woord zo'n betekenis heeft dat dat mijn hele stemming doet omslaan.. en OMG ik word er aan alle kanten mee geconfronteerd nu hier op psych ook weer een topic, mijn god waarom zie ik het ineens overal sinds twee weken terug..?

En waarom the fuck begint ER weer helemaal bij seizoen 1, aflevering 1? En waarom mag zij haar toets van frans overmaken, sorry maar dat verdient ze in de verste verte niet. En ze is zenuwachtig voor donderdag, eigen schuld. Ik word gek van d'r had t er ook met J. over, die vind hetzelfde. Waarom krijgt zij steeds zoveel kansen die ze vergooit terwijl L en M er keihard voor werken en het gewoon niet lukt? Da's niet eerlijk!
Oud 06-02-2006, 16:35
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben echt geschrokken Wat ziet ie eruit... Nog steeds hetzelfde eigenlijk maar ik bekijk hem met andere ogen. Soms vraag ik me af, wat heb ik nou van hem geleerd? Naar muziek luisteren en je enorm inleven tot kippenvel aan toe, weten hoe het voelt als je verwaarloosd wordt en bedrogen. Meer niet...
Oud 06-02-2006, 16:45
Until It Sleeps
Until It Sleeps is offline
Ik wil te veel, veelste veel. Het kan alleen niet allemaal

Nouja, ik voel me wel vrolijk. Dat is in ieder geval iets.
Misschien dat ik vanavond even lekker een stukje ga skaten. gewoon even in de buitenlucht. Heerlijk
Oud 06-02-2006, 17:03
Anno2007
Anno2007 is offline
af en toe kan me zusje best grappig zijn . Ze komt beneden, vraagt aan mama wat we eten. Mama: prei en (me zusje laat haar niet uitpraten) O okeej, daarom ruik ik geen spagetti (ik lachen, want we zouwen helemaal geen spagetti eten, hebben we pas al p)

en op school hadden een paar mensen in het weekend alle sloten dichtgelijmt, dus daar moesten we ook wel om lachen.

verder vink school stom! (stomme practicum bio (microscopologie ofzo) stomme spreekbeurten, stomme wiskunde, stomme engelse spreekles, stomme anw, stomme natuurkunde!) alleen de pauzes zijn niet stom!

en verder was engels helemaal stom, we hebben nu 1 of andere opdracht, en ik snap ter geen hol van. en toen moesten we zon tekstje klasiekaal gaan vertalen, wat dus sowieso een ramp bij mij is (opeens is de vertaling van simpele dingetjes als of, die ik niet meer weet). dus dat ging zo de eerste drie hadden vrijwel helemaal zelf een hele zin vertaalt, komt de beurt bij mijn, helptie me al stik veul (zin in de volgorde zetten die die moet komen, in stukjes hakken) weet ik nog keiweinig, doek er in mn eentje evenlang over voor een half stukje zin (tot de komma) als de rest over die hele vorige zinnen. toen ging de beurt gelukkig over. maar ik vin engels gewoon stom!
Oud 06-02-2006, 17:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Volgens mij heb ik griep.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten