|
|
|
Ik scheer 't alleen voor 't weekend, dan zie ik m'n vriend.
Op een festival scheer ik niet, kom op hee. |
|
|
|
Ik doe het 2x per week maar voor het nette zou het elke dag moeten, dit doe ik alleen als ik op vakantie ben.
|
|
Piloff schreef op 26-01-2006 @ 01:31 :
Ik epileer altijd, dan duurt het behoorlijk langer voordat het terugkomt. hoelang weet ik niet precies. En voor een festival epileer ik, zodat ik er gewoon niet aan hoef te denken. Betert het naarmate je het meer doet?
|
|
|
|
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 08:48 :
Epileren met de pincet? Ben je wel ff mee bezig he... Ik heb het eens gedaan en het zag er niet uit Betert het naarmate je het meer doet?
|
Of is dit normaal de eerste keren? Ik bedoel rode bultjes enzo, echt niet appetijtelijk |
|
|
|
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 12:50 :
Dan zag het er volgens mij nog erger uit Of is dit normaal de eerste keren? Ik bedoel rode bultjes enzo, echt niet appetijtelijk
|
|
|
|
Tip: scheren met babyolie i.p.v. scheerschuim. Doet minder pijn, minder rode bultjes, en het wordt gladder.
|
|
Verwijderd
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 08:48 :
Epileren met de pincet? Ben je wel ff mee bezig he... Ik heb het eens gedaan en het zag er niet uit Betert het naarmate je het meer doet? (zoiets.)De eerste paar keer werd het er behoorlijk rood van, maar nu heb ik daar maar een paar uur last van. Ik smeer er daarna ook goedkope aftershave/epileer spul van het kruidvat op, da's of met aloe vera of met roos (die plant). |
|
|
|
Piloff schreef op 26-01-2006 @ 21:15 :
Nee, met zo'n ladyshave epileer ding. (zoiets.)De eerste paar keer werd het er behoorlijk rood van, maar nu heb ik daar maar een paar uur last van. Ik smeer er daarna ook goedkope aftershave/epileer spul van het kruidvat op, da's of met aloe vera of met roos (die plant). ![]() Ik heb ooit mijn benen willen ontharen met van die strips, en ik heb toen maar een deel van mijn rechterbeen gedaan omdat ik die pijn echt té erg vond... Heb ik meer dan een maand rondgelopen met een paar plekken die helemaal onthaard waren en andere plekken waar stoppels kwamen als ik een paar dagen niet scheerde
|
Als jij knippen, of helemaal niks doen, genoeg vindt moet je er verder niks aan doen lijkt me
|
|
|
|
Bloem schreef op 28-01-2006 @ 00:35 :
Ik epileer het met een epilady en smeer er daarna calendulan emulsie op. Het is dan wel even rood, maar ik doe het meestal 's avonds en dan zie je er 's ochtends niks meer van. Geen last van bultjes of ingegroeide haartjes en het blijft lekker lang weg Pijn doet het niet echt meer, de eerste keer was niet echt prettig ( ) en het is nog steeds geen fijn gevoel, maar het resultaat maakt het dat wel waard voor mij. )
|
|
grl schreef op 28-01-2006 @ 16:03 :
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder ) Ik weet het niet, misschien iets anders van 'huidherstellende creme' ofzo?
|
|
|
|
Verwijderd
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder ) |
|
|
|
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder ) Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie
Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken?
|
|
Droog en blijft 1 week weg.
|
|
Verwijderd
Misti schreef op 27-01-2006 @ 22:49 :
Doet dat niet enorm pijn? ![]() Ik heb ooit mijn benen willen ontharen met van die strips, en ik heb toen maar een deel van mijn rechterbeen gedaan omdat ik die pijn echt té erg vond... Heb ik meer dan een maand rondgelopen met een paar plekken die helemaal onthaard waren en andere plekken waar stoppels kwamen als ik een paar dagen niet scheerde Die strips vind ik zelf ook niets, eigenlijk. Rottige dingen en je blijft ook nog eens met hars zitten. En het is duur. @grl: kruidvat: creme voor na het ontharen. Is met roos oid, werkt prima. |
|
|
|
Little me schreef op 25-01-2006 @ 16:30 :
Ik vind het ook vervelend om op een festival te scheren, hoe doen jullie dat? Gewoon niet of wel daar? Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?Doe ik ook op vakantie hoor wat is daar erg aan?? misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb xxx
|
|
Verwijderd
ItsSuuS schreef op 28-01-2006 @ 20:10 :
Huh? Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?Doe ik ook op vakantie hoor wat is daar erg aan?? misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb xxx
|
|
|
|
Als je epileert, moet je dan niet wachten tot de haartjes terug wat langer zijn voordat je ze terug weghaalt? Lijkt me niet zo aangenaam
|
|
|
|
Verwijderd
Muchacha schreef op 29-01-2006 @ 09:42 :
Als je epileert, moet je dan niet wachten tot de haartjes terug wat langer zijn voordat je ze terug weghaalt? Lijkt me niet zo aangenaam Dat is altijd goed in te plannen. |
|
|
|
Daantje_0705 schreef op 27-01-2006 @ 14:42 :
Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken?
|
|
Huh? Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?Doe ik ook op vakantie hoor wat is daar erg aan?? misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb xxx |
|
|
|
Roos schreef op 29-01-2006 @ 10:10 :
Babyolie geprobeerd? Vind ik zelfs nog fijner dan scheerschuim. Ik durf momenteel alleen met zinkzalf in de buurt te komen.
|
|
Gewoon onder de douche met een goed scherp scheermesje. Ik doe het al jaren zo, met een scheermesje van Wilkinson, en heb me nog NOOIT gesneden daar. Op mijn benen daarentegen wel
|
|
|
|
Verwijderd
Je leunt met een been op iets hogers (een tafel oid), dan kan je overal bij.
|
|
|
|
Huh? Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?Doe ik ook op vakantie hoor wat is daar erg aan?? misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb xxx |
|
|
|
aansteker
|
|
Piloff schreef op 30-01-2006 @ 17:32 :
Je leunt met een been op iets hogers (een tafel oid), dan kan je overal bij.
|
|
Daantje_0705 schreef op 27-01-2006 @ 14:42 :
Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken? |
|
|
|
Verwijderd
Niemande schreef op 31-01-2006 @ 12:49 :
Ik scheer me in de douche. Hm, misschien ben ik ook gewoon niet lenig genoeg, in mijn oksel kan ik ook met moeite overal bijkomen, al die holtes ook
|
|
|
|
ik heb wel een epilady... k gebruikte het voor mn benen aangezien ik de PEST heb aan scheren haha. Maar dat doet VET pijn daaronder
dat hou ik niet vol
|
|
|
|
Verwijderd
Muchacha schreef op 05-02-2006 @ 23:11 :
Ik heb het gisterenavond geepileerd met een epilator. Daarna heb ik er een Calendula-zalf opgesmeerd. Maar nu lijkt het net uitslag... (na >24u) Is dit enkel in het begin zo? Of is het gewoon geen goede manier voor mij? Na enkele dagen ging dat over. Met scheren had ik dit trouwens ook, daar moest mijn huid ook aan wennen, leek wel. |
|
|
|
Poeperd schreef op 06-02-2006 @ 14:03 :
En zien veel mensen je kut op een festival? Wat blijft dat toch een vreselijk vies woord...
|
|
|
|
Wat te doen als je al ingegroeide haartjes hebt? Wat kan je eraan doen?
|
|
|
|
Poeperd schreef op 06-02-2006 @ 14:03 :
En zien veel mensen je kut op een festival? . Geen idee hoe dat bij TS zit, en hoe lang de festivals duren waar TS heengaat, maar er zijn zat mensen die meerdere sekspartners hebben op een festival (gezellig neuken in de tent )