| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
beterschap...klinkt niet best.. OT: morgen eerste dag stage, en ben écht zenuwachtig & nog steeds worried 'bout mijn lieverdje toch blij dak zo vrij ben als ik maar wil zijn..
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
vanochtend naar de huisarts geweest. Hij heeft bloed geprikt voor de bloedbezinking en me een pijnstiller voorgeschreven. Vanmiddag kan ik bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek en volgende week heb ik weer een afspraak. Dat het aan melkproducten zou kunnen liggen vindt hij onzin. Ach, ik zie wel hoe het verder gaat. Als mijn schoolwerk er maar niet onder gaat lijden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Voor die artsen dus, niet voor jou.)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Op kamers gaan is best leuk en dat hospiteren valt ook wel mee. Als ze jou niet kiezen ligt het meestal niet aan jou maar ben je gewoon niet wie ze zoeken en dan zijn zij ook meestal niet wat jij zoekt
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hm, mijn moeder komt thuis, eerst het mailtje maar eens aan haar laten lezen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
(behalve de sjaal en de verwarming)Ik baal van de computer en van school. Waarom moet dat toch altijd samen! Ik word zenuwachtig van het idee aan morgen en ik weet dat het niet nodig is, maar ik hou er gewoon niet van om op m'n vingers gekeken te worden. Wat als een ander me moet beoordelen of als ik al die berekeningen niet meer weet? Ik maak me weer veel te druk. Great, daarna is het iig écht afgelopen (op wat verslagen na) en kan ik ff wat leuke dingen gaan doen. Nu nog ff doorbijten.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ben nu bezig met volhouden en negeren... heb iig de helft gelezen wat ik nog moet doen, maar m'n maag knort nu boven m'n eigen gedachtes heen ![]() . Dus na het eten de rest
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet het meest ideale leven, maar het is wel te doen, ik leef ook nog steeds en ik ken er genoeg die nog steeds leven. |
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 21:32 | |
| Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-topic # 153 darkfairy | 499 | 24-02-2010 16:17 | |