Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
haha ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het gaat over iemand die zich opmaakt in de spiegel, achter de spiegel het badkamerraam, waardoor ze het huis van de buren kan zien en kan gluren in de woonkamer aan de overkant, waar een meneer tv aan het kijken is: vandaar soapverhaallijnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
"Door het spiegelglas
een huis met sproeten daarrond de tuin met sprieten gras" vind ik een heel sterk begin. Ik kan er geen touw aan vast knopen, maar je hebt heel creatief met woorden gespeeld. Ik denk echter inderdaad ook dat het 'daar rond' moet zijn, en de regel die hierna komt valt buiten het metrum. Waarom begin je met een hoofdletter, maar kent je gedicht geen punten? Ik houd van waanzin, maar dit is net te chaotisch om goed over te komen. Ik zou voor jezelf nagaan wat je nou precies wilt vertellen, en hoe je dit het best over kunt laten komen, zonder de waanzin te verliezen ![]()
||
Citaat:
|
'Soapverhaallijnen' vind ik geweldig gevonden!
Kijk je nooit van die vreselijke series waarin alles met elkaar verbonden is en elk verhaallijn ook zo ellendig lang is (jeweetwel, ze worden vijf keer in hun leven gekidnapt, zitten minstens in drie gekaapte vliegtuigen, gaan vijftien keer vreemd in achtendertig relaties, worden zesendertig keer bedrogen en spoelen zeker één maal in hun leven aan op een verlaten eiland) ... Zoals ik al zei: precies mijn familie... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sluit me aan bij iedereen. Je speelt super met taal maar je boodschap komt niet over. Misschien omdat er geen duidelijk einde inzit waardoor je iets hebt van "aha, daar wou ze naartoe".
||
Citaat:
Verder weet ik denk ik niet genoeg wat je wil zeggen om te bedenken hoe het duidelijker zou kunnen - wie is bijvoorbeeld die meneer? 'De vriend'? Waar komt het 'she's wearing a skirt' vandaan en hoe wordt dit vertegenwoordigd? Gaat de laatste strofe niet over de ikpersoon en moet het dan niet 'trek' zijn in plaats van 'trekt'?
|
|