Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2006, 22:40
woezel
woezel is offline
Citaat:
woezel schreef op 09-02-2006 @ 19:38 :
kijk een uur later..EN JE MOET NIET DENKEN DAT ZE OPSCHIETEN HOOR. kutzooi.

uiteindelijk toch nog lekker gekookt en gegeten en toen kwam een vriendin en we gingen blowen en halve liters CARA PILS drinken maar nu is ze al weg want ik viel in slaap. maar nu ben ik wel weer wakker.
Oud 09-02-2006, 22:50
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb Neil Young gezien in het altijd bruisende Schiedam
Oud 10-02-2006, 09:42
grandmommy
grandmommy is offline
ik zit nu op school, vanochtend een examen gemaakt en nu tussenuur en ik verveel me de teringkh want er is geen fuck te doen.
Oud 10-02-2006, 09:48
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
pipimädchen schreef op 09-02-2006 @ 23:50 :
ik heb Neil Young gezien in het altijd bruisende Schiedam
Oud 10-02-2006, 11:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gisteren Art Brut gezien en ze waren godverdomme goeeeed. Eddie Argos stond even naast me en heeft me aangeraakt en nu ga ik me nooit meer wassen. hihi.
En ik heb bier op, en nu weet ik weer waarom ik nooit bier drink want ik werd na 2 slokken al kotsmisselijk.
Oud 10-02-2006, 11:19
Escapism
Escapism is offline
ik heb gister cave in gezien en dat was nog véééél beter.
Oud 10-02-2006, 11:38
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb n beetje n blehdag
Oud 10-02-2006, 12:44
Verwijderd
Naar Rooyackers kamps & kamps geweest en onbeperkt sushi, sashimi en andere japanse gerechten gegeten alweer omgg
Oud 10-02-2006, 13:01
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vandaag mn tentamen royaal verneukt en dat is gewoon heel erg zonde als afsluiting van mn tentamenweek maargoed.
nu naar de stad en een wenkbrouwepileerding kopen en mezelf trakteren op een nieuw gamecube spelletje omdat ik mn tentamenperiode ben doorgekomen.
en naar de eci om te gaan zeuren of ik asjeblieft geen lid meer hoef te zijn.
en vanavond heb ik een date en ik ken hem niet zo goed en misschien is het eigenlijk wel een sukkel ofzo en daarom ben ik een beetje nerveus en dat vind ik echt vervelend.
Oud 10-02-2006, 13:38
Gadje
Gadje is offline
Ik heb net gewerkt en ik ben het nu al zat maar vanavond moet ik weer werken, het hele weekend eigenlijk
Oud 10-02-2006, 14:27
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
hihi ik heb bijna de hele dag niets egdaan, tv gekeken etc. vanavond werkeh, moge ook en morge avond feest
Oud 10-02-2006, 14:42
Verwijderd
Om 10 uur opgestaan bij een vriend in Utrecht na een avondje Tivoli.
Naar de UvT, college 'culturen in nederland' gevolgd. Naar mijn kamertje in Breda getreind. En dadelijk naar Limburg.
Oud 10-02-2006, 15:15
Glory
Glory is offline
ik ging gisteren met vriendinnetjes uit, eerst gingen we naar de ACU waar een klasgenoot van mij elektro/tekno draaide dat was erg leuk. toen gingen we naar de Tivoli, waar ik nog even een glimp opving van Cut_off, maar de Tivoli vonden we beroerd, waarna we terug geraced zijn naar de ACU uuu en nu ben ik brak.
Oud 10-02-2006, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-02-2006 @ 16:15 :
ik ging gisteren met vriendinnetjes uit, eerst gingen we naar de ACU waar een klasgenoot van mij elektro/tekno draaide dat was erg leuk. toen gingen we naar de Tivoli, waar ik nog even een glimp opving van Cut_off, maar de Tivoli vonden we beroerd, waarna we terug geraced zijn naar de ACU uuu en nu ben ik brak.
Oh ik vind de acu supergaaf, wist niet dat er iets was helaas.
Oud 10-02-2006, 15:20
kuik
kuik is offline
omfg ik heb voor mn statistiek een 6,8 gehaald dat had ik niet verwacht... ik ging net werken, maar eigenlijk was ik nog ziek, dus dat was niet zo slim... de temperatuur-meter gaf net 34,1 graden aan dat is zeker niet goed. maar voor de rest voel ik me wel ok eigenlijk.
Oud 10-02-2006, 15:21
*oma*
*oma* is offline
Gisteren uitgeweest en mijn sjaal kwijt geraakt Toen moest ik vanmiddag weer naar school en dat ging wel en na het eten filmpje kijken bij een vriendinnetje. Zij regelt de films en ik het vreten^^
Oud 10-02-2006, 15:23
Glory
Glory is offline
Citaat:
cut_off schreef op 10-02-2006 @ 16:16 :
Oh ik vind de acu supergaaf, wist niet dat er iets was helaas.
op donderdag zijn er vaak wel dingen, meestal is het toch gratis dus gewoon even komen kijken uhuhuh.
Oud 10-02-2006, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 10-02-2006 @ 16:23 :
op donderdag zijn er vaak wel dingen, meestal is het toch gratis dus gewoon even komen kijken uhuhuh.
oh ok een half jaar geleden ging ik wel vaker op woensdag naar indie/hardcore bandjes kijken, maar de laatste tijd zie ik niet veel leuke bandjes meer op het programma
Oud 10-02-2006, 15:34
Verwijderd
ik ben sinds een week activiteitenbegeleider bij mensen met een verworven handicap, en het is eigenlijk best leuk. alleen vandaag moest ik taarten bakken, en dat kan ik niet, dus vond ik het niet leuk, . vanavond ga ik naar m'n chick en daar heb ik zin in, want door m'n stage/werk zie ik hem amperrr.
Oud 10-02-2006, 16:50
Verwijderd
Ik heb heerlijk uitgeslapen en op de bank gehangen, naar de kapper geweest (cheap ass kapper met mensen die amper NL spreken <345 ) en een nieuwe trui gekocht.

vanaaf nighttown, als er uberhaupt nog leuke mensen gaan.
Oud 10-02-2006, 16:51
ZerO
ZerO is offline
Ik heb me vandaag een soort van verslapen want ik had geen zin in de eerste les en god straft meteen want ik werd 2 keer gebeld en 1 keer gesmst waardoor ik uitendelijk niet kon uitslapen.
Op school The Birds gekeken en toen met de trein naar huis. Toen ik in het oh zo gezellige bergen op zoom aankwam kwam ik achter dat ik geen sleutels bij me had dus moest ik met een mega tas door de stad zwerven tot mijn moeder mij kon ophalen want er was niemand thuis.
Zometeen bij een vriendin langs, eten en bijkletsen
Oud 10-02-2006, 17:01
Verwijderd
Ik ging naar school en toen naar huis en nu sterf ik de

hon·ger·dood (de ~ (m.))
1 dood ten gevolge van gebrek aan voedsel

want ik ben te lui om op te staan oh nee waar moet het toch heen met de wereld.
Oud 10-02-2006, 17:43
monolo
monolo is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 10-02-2006 @ 12:38 :
ik heb n beetje n kkdag
Oud 10-02-2006, 17:48
woezel
woezel is offline
ik ging naar de les en het was interessant!!! en toen opruimen treinen en nu thuis en zo uit. leuke dag dus
Oud 10-02-2006, 17:50
Verwijderd
ik gooide twee euro in de wisselautomaat van de smullers, die blijkbaar uit stond en toen was ik mijn twee euro kwijt want het personeel kon het me niet terug geven, en toen ging ik godveren tegen de smullersman
Oud 10-02-2006, 20:28
Verwijderd
en ik heb een nieuw buurmeisje en ze heet frederieke en is vandaag geboren en ze is lief

enenenenen
Oud 10-02-2006, 20:30
SCANDAL0US
SCANDAL0US is offline
Ik had rugpijn
en daar ging mn hele dag over
( nog steeds)
Oud 10-02-2006, 20:37
Gadje
Gadje is offline
ik heb de hele dag gewerkt en ben naar mn oude school geweest en heb daar 600 euro opgehaald voor valentijnsdag.
dat betekend iets van 400 rozen dus 40 euro winst voor mij
Oud 10-02-2006, 20:53
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb gewerkt jiepiekajee.
Oud 10-02-2006, 21:02
Gadje
Gadje is offline
ik ben nu bij een dinnie en ze heeft geen tijd voor me want ze belt al sinds ik hier ben, meer dan een half uur, met een of andere rare friese boer anex liam-look-alike.
Oud 10-02-2006, 21:06
idontcare
idontcare is offline
ik kwam vannahct weer veel te laat thuis en vanmorgen had ik school echt veel te vroeg, dus ik at m'n ontbijt in de trein tussen alle stinkende zakenmensen. school duurde veelste lang en om 13.30 leek het wel 17.00 zz.
toen ik thuis kwam at ik een tosti want ik hield het bijna niet meer, en daarna ging ik pannekoeken maken. bijna al het beslag viel om dus toen had ik maar 3 pannekoeken. euhh om 18u ging ik werken en dat was dolletjes maar niet heus. nu ben ik nog moeier dan dat ik al was en eigenlijk wil ik toch nog bier drinken in de kroeg maar het is echt niet verstandig dus ik blijf thuis.

morgen wordt mijn oma begraven en ik moet een stukje voorlezen in de kerk. dat wordt wat.
Oud 10-02-2006, 22:03
Electriq
Electriq is offline
Uitgeslapen, naar de Kruidvat om foto's op te halen maar die zijn pas volgende week klaar, stage, naar huis, forummen
Oud 10-02-2006, 22:15
vixen
vixen is offline
Ik werd heel laat wakker, ging een boek van Herman Brusselmans lezen totdat mn vriendje ook wakker werd. Daarna douchen en naar college, eigenlijk ben ik ziek maar bikkels zijn bikkels. Toen zelfs nog een half uur gesport en daarna naar huis gefietst. Een driedubbele pizza gegeten, mn kamer opgeruimd en toen naar mn ouders gegaan. Het is hier volgens mij carnaval, want in het cafe hier is het vrij vol. En normaal gesproken zit er nooit iemand.
Oud 11-02-2006, 00:05
Verwijderd
gisteren art brut,en daarna even melkweg en een poging om tivoli binnen te komen,maar het was uiverkocht,toen maar even in belgie gezeten.
vandaag gefitnesst en daarna naar amsterdam voor artrocker in paradsio,was leuk,morgen coparck in amersfoort en daarna een feestje in amsterdam,ik hou dit niet vol
Oud 11-02-2006, 00:10
*oma*
*oma* is offline
Net film gegekeken en het was een KUT film.
Oud 11-02-2006, 05:41
Carn
Carn is offline
ben nu al wakker omdat ik zo moet werken.
Oud 11-02-2006, 08:34
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 11-02-2006 @ 01:05 :
gisteren art brut,en daarna even melkweg en een poging om tivoli binnen te komen,maar het was uiverkocht,toen maar even in belgie gezeten.
vandaag gefitnesst en daarna naar amsterdam voor artrocker in paradsio,was leuk,morgen coparck in amersfoort en daarna een feestje in amsterdam,ik hou dit niet vol
omg

ik ga werken doei
Oud 11-02-2006, 09:32
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had gister een date en we gingen al om 6 uur aan de vodka cola en rond een uur of 9 begonnen we te diepgaande gesprekken te hebben over vanalles en niets. toen gingen we om 12 uur the ring kijken en ik bereidde mezelf steeds voor om weer bang te worden maar ik vond hem helemaal niet eng hmm.
vannochtend werd ik alleen gelaten want hij moest werken en nu eet ik croissantjes en smoothies die hij voor me gehaald heeft bij de AH voordat hij wegging <3.
en ik heb zn iron maiden shirt aan en ik ga hem gewoon houden want ik wil hem hebben en hij staat mij gewoon leuker
vanavond naar mn ouders in den haag en hopen dat bij de videotheek seizoen 4 van 24 uit is zodat ik de laatste aflevering(en?) vanavond kan kijken en niet tot morgen hoef te wachten.
Oud 11-02-2006, 10:53
nps
nps is offline
ik ga vandaag mijn verjaardag vieren met de family en vanavond naar ergens ver feestje
Oud 11-02-2006, 11:10
Electriq
Electriq is offline
Ik moest werken vandaag maar ik heb me verslapen en toen heb ik me maar ziek gemeld. Nu eet ik hagelslag uit mn hand.
Oud 11-02-2006, 12:27
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-02-2006 @ 10:32 :
ik had gister een date en we gingen al om 6 uur aan de vodka cola en rond een uur of 9 begonnen we te diepgaande gesprekken te hebben over vanalles en niets. toen gingen we om 12 uur the ring kijken en ik bereidde mezelf steeds voor om weer bang te worden maar ik vond hem helemaal niet eng hmm.
vannochtend werd ik alleen gelaten want hij moest werken en nu eet ik croissantjes en smoothies die hij voor me gehaald heeft bij de AH voordat hij wegging <3.
en ik heb zn iron maiden shirt aan en ik ga hem gewoon houden want ik wil hem hebben en hij staat mij gewoon leuker
vanavond naar mn ouders in den haag en hopen dat bij de videotheek seizoen 4 van 24 uit is zodat ik de laatste aflevering(en?) vanavond kan kijken en niet tot morgen hoef te wachten.
The Ring? T was niet the ring hoor, maar welke het wel was weet ik ook even niet meer...

Edit# Saw!

Laatst gewijzigd op 11-02-2006 om 12:47.
Oud 11-02-2006, 13:38
monolo
monolo is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-02-2006 @ 13:27 :
The Ring? T was niet the ring hoor, maar welke het wel was weet ik ook even niet meer...

Edit# Saw!
oee dus jij was haar date!
Oud 11-02-2006, 13:56
655321
655321 is offline
Citaat:
monolo schreef op 11-02-2006 @ 14:38 :
Dat lijkt me evident.
FORUMSLOERIES

en het woord van vandaag is: evident.
Oud 11-02-2006, 13:58
Escapism
Escapism is offline
gister opgetreden in het patronaat en dat was gaaf.
Oud 11-02-2006, 14:05
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
monolo schreef op 11-02-2006 @ 14:38 :
Een date met Pruttelpot, .
Oud 11-02-2006, 14:09
monolo
monolo is offline
Citaat:
655321 schreef op 11-02-2006 @ 14:56 :
Dat lijkt me evident.
FORUMSLOERIES

en het woord van vandaag is: evident.
evident evident evident
ok got it

ontopic mijn dag is leuk want ik ga zo naar vriendinnies toe om te hangen en pizza te bakken
Oud 11-02-2006, 14:15
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 11-02-2006 @ 10:32 :
was jij zijn date
hij laat ook iedere chick bij m slapen
Oud 11-02-2006, 14:17
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Haha, ik had ook gewoon mn bek moeten houden he
Oud 11-02-2006, 14:17
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 11-02-2006 @ 15:17 :
Haha, ik had ook gewoon mn bek moeten houden he
ziejewel!
had ik toch nog gelijk, en moet jij niet werken?
Oud 11-02-2006, 14:18
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Voedsel naar binnenwerk pauze.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten