Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2001, 10:22
Verwijderd
Strak spel vind ik. wie heeft hem nog meer? en wat vind je er van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2001, 20:08
Verwijderd
kent niemand het?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2001, 23:35
Obi Wan
Obi Wan is offline
Red Faction ken ik wel

Red Flaction niet

Is wel aardig alleen te makkelijk uit te spelen vind ik geen echte uitdaging
Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Obi Wan schreef:
Red Faction ken ik wel

Red Flaction niet

heb wel dingen erover gehoord, schijnt bepaalde leuke dingetjes te hebben, zoals het inrossen van een muur of zow...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 14:03
Erwie
Erwie is offline
Tis kutspel, alleen geomod is misschien wat maar word amper gebruikt. Leveldesign en thema zijn saai, dat gepraat tegen je irritant en de gfx misschien een beetje gedateerd.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2001, 20:52
Superseb
Superseb is offline
Tis echt wel een stoer spel.... best een goed verhaal leuke wapens enzo.... Multiplayer is ook zwaar okee!!!
Oud 17-10-2001, 08:55
Obi Wan
Obi Wan is offline
Het is eigenlijk een 'test' spel om de nieuwe engine te testen ( muren/gebouwen neerschieten enz )

Het enigste wat me er nog in vermaakt is een charge op een vijand gooien en dan aanzien hoe het ventje in paniek zijn groep vrienden inloopt en ze er zo mee opblaast
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 15:39
Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Als we zo gaan kijken of het een test spel is voor een engine, dan wil dat zeggen dat elk spel zo'n beetje een test spel is, want in elk spel word wel iets nieuws uitgeprobeert.. Maar ik ben Red Faction nu aan het spelen, en het is gaaf. Is een ontzettend lang spel..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 22:34
Obi Wan
Obi Wan is offline
Ik had het zonder codes binnen 24 uur compleet uitgespeeld en jij noemt het lang ?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 22:40
Obi Wan
Obi Wan is offline
O en btw als het een testspel is wil het niet zeggen dat er een flut gameplay en flut verhaal aan zit

wat dacht je van Half Life

Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 07:54
Kozak
Kozak is offline
Ik had gehoord dat een gozer telkens een granaat in hetzelfde gat gooide waarmeee hij elke keer het gat dieper maakte. Het duurde 6 minuten om naar beneden te vallen toen hij in gat sprong
Oud 18-10-2001, 09:07
Obi Wan
Obi Wan is offline
DAn moet hij heel veel granaten hebben wil hij er 6 minuten over doen om naar beneden te vallen

Maar het is wel mogelijk op bepaalde stukken ja
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 15:45
tappy
tappy is offline
vraagje over redfaction...ik zit vast bij een onderzeer...d`r hangt er een boven`t water in in ht hokje er naast zit een knop maar ik kan niet innet hokje en ik heb ook geen bommen ofzo meer om de muur eromheen weg te blazen..en als ik innet water spring kom ik in een tunnel waar verder op een onderzeer op me begint te schieten...hoe kom ik daar voorbij?

ik kom bijna nooit op dit forum dus zou je zo vriendelijk willen zijn dat als je het weet ff het andwoord naar jjvdh18@hotmail.com te willen sturen?
Oud 18-10-2001, 16:06
Erwie
Erwie is offline
Citaat:
Als we zo gaan kijken of het een test spel is voor een engine, dan wil dat zeggen dat elk spel zo'n beetje een test spel is, want in elk spel word wel iets nieuws uitgeprobeert.. Maar ik ben Red Faction nu aan het spelen, en het is gaaf. Is een ontzettend lang spel..
Hahahaha, lang? Ik heb 'm in 8 uur ofzo uitgespeeld, zat er zo doorheen. Sneller dan door Max Payne, wat van begin tot eind een fantastisch spel was. Dit spel is qua leveldesign, textures en vijanden gewoon ongeloofelijk saai. In het algemeen zijn er 2 soorten vijandjes, gewone poppetjes of robotpoppetjes. Ze vreten ook nix bijzonders uit, gewoon op je af rennen, afknallen etc. Check de vijanden in Half-Life, hoe ze recharger etc., veel interssanter. Ook de wapens zijn saai, ze schieten en verder nix, Secondary Fire mode is meestal ook niet echt bijzonder te noemen (behalve bij de railgun, door de muur kijken is wel vet.)

Verder is de Geomod gewoon bijna niet gebruikt en zitten er meer nadelen dan voordelen aan. Het grootste nadeel is dat het leveldesign er ontzettend saai door geworden is. Je hebt niet 1x een kamer waar je van te kijken staat, gewoon omdat hij kapot moet kunnen en er dus niet teveel polygonen in mogen zitten. Geef mij maar Return to Castle Wolfenstein, zit er een stuk beter uit, ookal mag je dan je muren heel laten. Red Faction kan gewoon niet tippen aan toppers als bijvoorbeeld No One Lives Forever.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 16:08
The Master 2001
The Master 2001 is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Red Faction ken ik wel

Red Flaction niet

Is wel aardig alleen te makkelijk uit te spelen vind ik geen echte uitdaging
net gezien

[Dit bericht is aangepast door The Master 2001 (18-10-2001).]
Oud 19-10-2001, 15:27
Verwijderd
als je het allemaal zo simpel vinden en zo makkelijk uitspelen kan iemandd mij dan vertellen hoe je uit die geblokeerde mijn kan komen in het begin van het spel?

ik kom niet verder.

bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 16:42
Obi Wan
Obi Wan is offline
Je moet voor die onderzeer wel explosieven hebben want je moet dat hok in daar zit de knop

Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 17:47
tappy
tappy is offline
die heb ik dus nie en ik kan ze ook nie vinden [schaammode]zijn er cheats[/schaammode]
Oud 20-10-2001, 18:04
Verwijderd
Citaat:
aayippie schreef:
als je het allemaal zo simpel vinden en zo makkelijk uitspelen kan iemandd mij dan vertellen hoe je uit die geblokeerde mijn kan komen in het begin van het spel?

ik kom niet verder.

bedankt alvast

als je het zo simpel uitspeelt weet je toch wel hoe je hier langs kan komen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten