Citaat:
Als we zo gaan kijken of het een test spel is voor een engine, dan wil dat zeggen dat elk spel zo'n beetje een test spel is, want in elk spel word wel iets nieuws uitgeprobeert.. Maar ik ben Red Faction nu aan het spelen, en het is gaaf. Is een ontzettend lang spel..
|
Hahahaha, lang? Ik heb 'm in 8 uur ofzo uitgespeeld, zat er zo doorheen. Sneller dan door Max Payne, wat van begin tot eind een fantastisch spel was. Dit spel is qua leveldesign, textures en vijanden gewoon ongeloofelijk saai. In het algemeen zijn er 2 soorten vijandjes, gewone poppetjes of robotpoppetjes. Ze vreten ook nix bijzonders uit, gewoon op je af rennen, afknallen etc. Check de vijanden in Half-Life, hoe ze recharger etc., veel interssanter. Ook de wapens zijn saai, ze schieten en verder nix, Secondary Fire mode is meestal ook niet echt bijzonder te noemen (behalve bij de railgun, door de muur kijken is wel vet.)
Verder is de Geomod gewoon bijna niet gebruikt en zitten er meer nadelen dan voordelen aan. Het grootste nadeel is dat het leveldesign er ontzettend saai door geworden is. Je hebt niet 1x een kamer waar je van te kijken staat, gewoon omdat hij kapot moet kunnen en er dus niet teveel polygonen in mogen zitten. Geef mij maar Return to Castle Wolfenstein, zit er een stuk beter uit, ookal mag je dan je muren heel laten. Red Faction kan gewoon niet tippen aan toppers als bijvoorbeeld No One Lives Forever.