Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2006, 16:47
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 12-02-2006 @ 17:27 :
Je kunt niet alleen maar afgaan op de maten en het aantal kilo's. Mensen met brede heupen en een platte buik kunnen dezelfde maat hebben als mensen zonder brede heupen en een buik.
Inderdaad, en dan hebben we het nog niet eens over de lichaamslengte.

Verder sluit ik me aan bij:

Citaat:
Cytherea schreef op 11-02-2006 @ 19:42 :
Sommigen mannen willen een poppetje waarbij ze het idee hebben dat ze ieder moment uitelkaar kan vallen en sommigen hebben liever een nijlpaard waar ze 3 keer in passen. En de rest wil liever iets daartussen.
Oud 12-02-2006, 16:55
Li
Li is offline
Mijn vriendje is ook best stevig, echt een student Het past wel bij hem en daarbij is hij ook breed gebouwd, waardoor ik me er niet aan stoor. Stiekem zou ik het soms wel mooi vinden als hij iets dunner was, niet veel hoor, maar net dat kleine beetje.. Z'n huisgenoten noemen ons altijd de dikke en de dunne
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 17:07
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 11-02-2006 @ 14:36 :

Trouwens, op je veertien begin je te zien dat je niet meer dat lagere school-kind bent van een paar jaar geleden en ik weet heel goed (uit ervaring) dat je jezelf dan al gauw als "stevig" ervaart, terwijl je dat (waarschijnlijk) helemaal niet bent... Ik vond mezelf in die periode ook "dik", terwijl ik dat achteraf bekeken helemaal niet was. Ik had gewoon vriendinnetjes die kleiner en magerder (maar ook jongensachtiger) waren, helemaal nog niet "ontwikkeld" En dan voel je je inderdaad gauw "stevig", maar daarom ben je dat in de ogen van anderen nog niet.
Ook voor mij heel erg herkenbaar... Ik vond mezelf ook stevig terwijl als ik nu terug kijk, ik mezelf juist onwijs slank vond! Ik snap echt niet dat ik die gedachte toen heb gehad... Maar ik was wel altijd de langste dus daar zal het door gekomen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 19:04
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Anneka schreef op 12-02-2006 @ 17:30 :

Maar over het algemeen denk ik dat mannen een iets vollere vrouw beter vinden dan een gratenbak.
Ook weer zo'n uiterste, 'gratenbak'. Tuurlijk wil bijna niemand een gratenbak, net zoals bijna niemand een moddervet iemand wil (geen aardige bewoording, is gratenbak ook niet).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 19:06
groovy
groovy is offline
TS kon wel de ex van langejongen zijn
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 19:46
Syzygy
Syzygy is offline
Het zal wel per jongen verschillen, de een vindt wat anders mooi dan de ander, zo simpel is het eigenlijk. 'K zou me maar niet te druk maken om je gewicht je bent nog in de groei, en zelf zie je het altijd erger dan het eigenlijk is

Het valt me trouwens wel op dat sommige meisjes hier er maar van uit gaan dat jongens liever een wat dikker dan een wat dunner meisje willen, is dat soms omdat ze zelf 'wat dikker' zijn ? Of misschien een beetje jaloers?
Beetje denigrerende opmerkingen over dunne mensen hier af en toe. (Wat Bloem dus ook al opmerkte)

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 19:52.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 21:49
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 12-02-2006 @ 20:04 :
Ook weer zo'n uiterste, 'gratenbak'. Tuurlijk wil bijna niemand een gratenbak, net zoals bijna niemand een moddervet iemand wil (geen aardige bewoording, is gratenbak ook niet).

En wat is een gratenbak... die laatste uit haar anorexiatijd en van een pro-ana site (en nog een andere)...

Ik denk toch dat mannen die 2e/3e nog mooi slank vinden...

http://www2.kenyon.edu/Depts/Mll/Fre...ch92/anorx.htm

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 21:56.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 21:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Anneka schreef op 12-02-2006 @ 17:11 :
voor mij zou ik het zo indelen:

slank: 36-38
gewoon/slank: 40
gewoon: 42
volslank: 44
dik: 50+
Heel leuk zo'n rijtje, maar lengte speelt ook een rol.
Oud 12-02-2006, 21:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-02-2006 @ 22:49 :
Ik denk toch dat mannen die 2e nog mooi slank vinden...
Nou neehoor, dat denk ik toch niet eerlijk gezegd... Denk dat iedereen wel kan zien dat die vrouw gewoon ongezond mager is en dat ook mannen dat als net té beschouwen.

Ben benieuwd wat mannen daar voor reacties op geven (de mijne vindt het iig helemaal niks, zo mager...)
Oud 12-02-2006, 22:12
Fainne
Fainne is offline
die middelste valt toch eigenlijk mee? ik weet dat het dezelfde is als eronder maar in de middelste foto zie je toch minder graat.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 22:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Fainne schreef op 12-02-2006 @ 23:12 :
die middelste valt toch eigenlijk mee? ik weet dat het dezelfde is als eronder maar in de middelste foto zie je toch minder graat.
Daarom bedoel ik maar. De 1e is een gratenbak, maar zo zijn er maar weinig...

Ik weet natuurlijk niet hoe jongens erover denken, maar het is wel aardig en lief en geruststellend te zeggen dat ze liever een dik of mollig meisje willen dan een gratenbak, maar volgens mij valt dat wel mee... want er zijn maar weinig echt lelijke gratenbakken zoals op het 1e plaatje, ik heb nog nooit zoiemand gezien namelijk IRL...
Oud 12-02-2006, 22:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Fainne schreef op 12-02-2006 @ 23:12 :
die middelste valt toch eigenlijk mee?
Nee, dat valt niet mee. Er hoort niet zo'n grote spleet tussen je bovenbenen te zitten. En dat je bekkenbotten uitsteken als je plat op je rug ligt, oke. Maar niet als je gewoon staat.
Oud 12-02-2006, 22:19
ZerO
ZerO is offline
Het valt zo op dat er altijd wordt gezegd van oh volle meisjes niks mis mee, lekker gezelligheidskilo's lekker om iets vast te kunnen pakken en niet zo'n graatmager iemand blablablaaa

Maar als meisjes van zichzelf dun zijn wordt er gelijk vies naar gekeken alsof ze 3 keer per dag hun vinger in hun keel steken. Er moet haast een reden zijn als iemand geen vetrollen heeft.
Goed ik vind de vrouw op de tweede foto gewoon slank/dun whatever en dat maakt haar niet gelijk ongezond.

En alle vrouwen die beweren dat mannen (of hun vriendje) liever iemand met rondingen willen zijn waarschijnlijk onzeker over hun uiterlijk. Tuurlijk er zijn zat mannen die dunne vrouwen niks vinden, maar er zijn net zo goed zat mannen die wel van een gratenbak houden
Oud 12-02-2006, 22:21
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-02-2006 @ 23:14 :
Nee, dat valt niet mee. Er hoort niet zo'n grote spleet tussen je bovenbenen te zitten. En dat je bekkenbotten uitsteken als je plat op je rug ligt, oke. Maar niet als je gewoon staat.
Haha dat vind jij, luister moppie er zijn zat vrouwen waarbij staand die bekkenbotten uitsteken en een spleet tussen hun bovenbenen hebben. Alsof iedereen hetzelfde is gebouwd

Laatst gewijzigd op 12-02-2006 om 22:26.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 22:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:19 :
Maar als meisjes van zichzelf dun zijn wordt er gelijk vies naar gekeken alsof ze 3 keer per dag hun vinger in hun keel steken. Er moet haast een reden zijn als iemand geen vetrollen heeft.
Goed ik vind de vrouw op de tweede foto gewoon slank/dun whatever en dat maakt haar niet gelijk ongezond.
Het kan een wat ongezonde uitstraling met zich meegeven. Maar dat maakt ze niet gelijk tot ongezonde, niks etende meiden. Althans, zo zwart-wit redeneer ik niet iig.
Oud 12-02-2006, 22:25
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-02-2006 @ 23:21 :
Het kan een wat ongezonde uitstraling met zich meegeven. Maar dat maakt ze niet gelijk tot ongezonde, niks etende meiden. Althans, zo zwart-wit redeneer ik niet iig.
Waarom staat slank/dun gelijk aan ongezond. Dat zal ik nooit begrijpen.
Oud 12-02-2006, 22:25
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:21 :
Haha dat vind jij, luister moppie er zijn zat vrouwen waarbij staand die bekkenbotten uitsteken en een spleet tussen hun bovenbenen hebben. Alsof iedereen hetzelfde is gebouwd
Tuurlijk is niet iedereen hetzelfde gebouwd, dat hoor je mij ook nergens beweren. Maar ik denk dat veel mensen het er toch wel mee eens zijn dat zo'n foto niet het standaard beeld geeft van een gezonde vrouw.

Bovendien krijg ik vaak genoeg om me heen te horen dat mensen mij mager vinden, terwijl ik echt nog wel wat meer vet op mijn lichaam heb zitten dan die vrouw op de foto.
Oud 12-02-2006, 22:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:25 :
Waarom staat slank/dun gelijk aan ongezond. Dat zal ik nooit begrijpen.
Mensen koppelen het (nog steeds) aan weinig voeding en weinig reserves om in te zetten tegen ziekte of wat dan ook. Of aan het hebben van een ziekte zelf, lichamelijk dan wel psychisch.

Vollere mensen geven meer een teken van welvarendheid aan in deze maatschappij.
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-02-2006 @ 23:25 :
Tuurlijk is niet iedereen hetzelfde gebouwd, dat hoor je mij ook nergens beweren. Maar ik denk dat veel mensen het er toch wel mee eens zijn dat zo'n foto niet het standaard beeld geeft van een gezonde vrouw.

Bovendien krijg ik vaak genoeg om me heen te horen dat mensen mij mager vinden, terwijl ik echt nog wel wat meer vet op mijn lichaam heb zitten dan die vrouw op de foto.
Het geeft niet het standaard beeld van een gemiddelde vrouw aan. Maar waarom is iemand met vetrollen of laten we zeggen rondingen, gezonder dan iemand die ze niet heeft ?
Sommige vrouwen zonder vetrollen zijn ongezond bezig (weinig eten, kotsen enz) maar vrouwen met extra kilo's kunnen net zo goed ongezond bezig zijn omdat ze verkeerd eten, vandaar de extra's
Bloem
Bloem is offline
Citaat:

http://www2.kenyon.edu/Depts/Mll/Fre...ch92/anorx.htm
Dat vind ik eerlijk gezegd ook, al heeft die tweede wel een hele dunne taille

Maar ja, wat is een gratenpakhuis, wat is slank, wat is normaal, wat is mollig, wat is echt dik? Daar kun je niks objectiefs over zeggen denk ik. Ik vind het alleen altijd zo stom dat dik altijd verpakt wordt in verzachtende woorden als 'mollig' en 'stevig', en dat er dan ter vergelijk voor slanke mensen met woorden als 'gratenpakhuis' of 'anorexiatype' wordt gesmeten. Dat is heel anders dan slank, die vrouw op de eerste foto, dát is een gratenpakhuis en ik denk niet dat er ook maar iemand is met een niet verstoord (zelf)beeld die dat mooi vindt. Net zoals er waarschijnlijk niemand is die dit echt mooi vindt. Maar dan heb je het ook over uitersten en er zit gelukkig heel veel tussen jouw foto's en de mijne
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 22:30
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 12-02-2006 @ 23:29 :

Vollere mensen geven meer een teken van welvarendheid aan in deze maatschappij.
en gulzigheid
Oud 12-02-2006, 22:35
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:29 :
Het geeft niet het standaard beeld van een gemiddelde vrouw aan. Maar waarom is iemand met vetrollen of laten we zeggen rondingen, gezonder dan iemand die ze niet heeft ?
Sommige vrouwen zonder vetrollen zijn ongezond bezig (weinig eten, kotsen enz) maar vrouwen met extra kilo's kunnen net zo goed ongezond bezig zijn omdat ze verkeerd eten, vandaar de extra's
Nou eten zulke dunne vrouwen over het algemeen een stuk minder dan volslanke vrouwen... het idee komt natuurlijk wel ergens vandaan. Al heb je wel weer een hoger percentage anorexia/boulimia onder volslanke meisjes...

Maar dat is een andere discussie .
Oud 12-02-2006, 22:36
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Klopt, dat ben ik helemaal met je eens. Alleen zit dat beeld (mager is ongezond) zo vastgeroest in de maatschappij dat veel mensen daar nog steeds aan vasthouden. Wat ik in mijn andere reply eigenlijk ook al zei dus.

Citaat:
en gulzigheid
Dat is een beeld wat er tegenwoordig ook steeds meer aan gehangen wordt idd, vanwege steeds meer mensen met overgewicht. Mensen kijken vooral naar extremen (dus mensen die heel mager zijn en de mensen met extreem overgewicht), terwijl er nog zo veel meer tussen zit.
Oud 12-02-2006, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet welke mannen jij kent om die veronderstelling op te baseren, maar elke kerel met gezond verstand vindt dat een raar en eng wijf.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 23:30
Fainne
Fainne is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:21 :
uhu ik heb het ook en ik ben ooit wel ziekelijk mager geweest maar dat is 25 kilo geleden
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
nare man schreef op 13-02-2006 @ 00:06 :
Ik weet niet welke mannen jij kent om die veronderstelling op te baseren, maar elke kerel met gezond verstand vindt dat een raar en eng wijf.
Inderdaad. Ik zou zo hard ruzie krijgen met mijn man als ik er zo uit zou (willen) zien! (heb het voor de zekerheid ook maar even gevraagd, en het klopt; hij vind haar eng....)

Te dun is niet mooi. Ik heb een periode lang 46 kilo gewogen en damn wat was dat lelijk zeg! Heb een feestje gevierd met mijn vriendinnen toen ik 9 kilo aangekomen was en meteen een broek gekocht waarin ik weer een beetje duidelijk kont had
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 23:41
Verwijderd
Weet je meis, het heeft met veel te maken of je als dun of als wat steviger wordt gezien. zo ben ik niet heel lang (1.70 ongeveer) en niet heel zwaar (62 kg), maar wordt ik soms tot als dikker gezien dan mensen die die evenlang zijn als ik, maar wel zwaarder. En waarom? Gewoonweg omdat ik een brede borstkas heb en brede heupen en mijn borsten niet de kleinsten zijn. Iedereen is anders gebouwd. De een heeft net iets langere benen dan de ander, of weer aan langer/smaller bovenlijf. Je moet onthouden dat je pas 14 bent en dan heb je vaak nog wat 'puppyvet'. Dat verdwijnt allemaal vanzelf. Niet extreem gaan lijnen, gewoon gezond en lekker blijven eten en wat bewegen. Ook weet ik niet of je bijv. al ongesteld bent. Als je dat nog niet bent, zou het best kunnen dat je nog wat uitschiet.
Ik weet ook nog dat ik op mijn 14de opeens (ik groeide niet veel meer, want ik was al ongesteld) van de 48 kg die ik een jaar was geweest naar 55 kg ging. Ik schrok me dood en probeerde er wat af te krijgen, maar dat ging gewoon niet. Dat is de normale vet ontwikkeling die je hebt als vrouw. Je krijgt meer vet op je heupen, dijen en in je borsten. En dat leek eventjes heel erg, maar je lichaam wordt als het ware geboetseerd en je zal zien dat je over een aantal jaar gewoon een ontzettend mooi figuur hebt.
Ook is het zo dat de meeste mannen vallen op een niet-magere vrouw. Misschien de jongens van jouw leeftijd nog niet, maar die zijn nog erg klein. Mannen/jongens vanaf een jaar of 17/18 zijn dat dan. Ze willen inderdaad iets om vast te pakken, een zachte vrouw.
Ik zou me er echt geen zorgen over maken. Sowiezo is een jongen die je niet wil omdat hij je te stevig vindt je gewoon niet waard!

liefs
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:31
groovy
groovy is offline
ik vind zelf een mooi rond vrouwelijk figuur ook veel mooier dan een gratenkas..en ik werd inderdaad op mijn 14e ook opeens wat flinker, kreeg echt een buikje etc.

En nu..nu sporen mensen me aan om meer te eten omdat ik zo slank ben . (nee, ik ben niet dun, ben gewoon van ietwat flinker naar heel slank gegaan, zonder dat ik daar wat voor deed)

Ik heb ook gemerkt dat het 'dikker worden' gewoon een manier was van mijn lichaam om zich te vormen tot een vrouwen-lichaam .

Dus let gewoon op dat je niet te vaak te ongezond eet, ook voor de huid en voor de gezondheid, en geniet verder gewoon van het leven!! Ga in ieder geval niet overdreven lijnen, je hebt nog veel bouwstoffen nodig, met lijnen ontzeg je jezelf deze en zal het alleen maar slechter met je gezondheid gaan, dat is het echt niet waard!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:53
Hulk
Hulk is offline
ik vind slank mooier dan steviger.
Oud 13-02-2006, 17:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-02-2006 @ 00:06 :
Misschien naar de verkeerde mannen gekeken... maar gebaseerd op de achterlijk dunne meisjes die allerlei rozen hadden van stille aanbidders (actie op de uni, je kon een roos kopen en die werden anoniem uitgedeeld)...

En wat mensen op msn gevraagd...
Oud 13-02-2006, 17:08
Verwijderd
Een studente die niet een gezond vetlaagje heeft 'studeert' niet goed
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 17:10
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-02-2006 @ 18:08 :
Een studente die niet een gezond vetlaagje heeft 'studeert' niet goed
En zo is het
Oud 13-02-2006, 17:15
Verwijderd
Dat is ongeveer de meest slechte smoes die ik ooit heb gehoord voor dik zijn. Studeren is geen excuus om jezelf te verslonzen.

OT: tja. Een man die liever een uitgehongerde lat heeft dan mijn geweldige taille-heupcurve is geen echte man
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 17:19
Verwijderd
Sarcasme is niet voor iedereen weggelegd.

Persoonlijk vind ik wat 'vet' juist wel leuk. Waarom zou ik niet eens echt kunnen uitleggen. Het ziet er iig stukken beter uit dan magere meiden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 17:52
Li
Li is offline
Ik vind zelf dat het van de persoon afhangt. Sommige meisjes zijn wat voller en enorm mooi, andere meisjes zijn erg dun en dat kan ook erg mooi zijn. Ik vind dat ook wel wat hebben hoor die stokjesbenen en die heupbotten, zolang het maar niet té is
Ik denk dat het enorm van een jongen afhangt wat hij mooi vindt en meisjes met een wat voller figuur over het algemeen niet gelijk "uitsluiten"(misschien als ze nog wat jonger zijn wel). Ik zelf zit er mooi tussen in (1.70 en 55 kilo), ik ben weleens voor dik uitgemaakt, maar ook voor dun. Kortom, het is allemaal relatief wat er over je gezegd wordt, zolang je je zelf maar prima vind, zal je vriendje er ook niet zo moeilijk over doen. Doet hij dat wel, dan weet je gelijk dat je hem moet dumpen en als het echt te erg is afvallen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 18:02
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 13-02-2006 @ 18:02 :
Misschien naar de verkeerde mannen gekeken... maar gebaseerd op de achterlijk dunne meisjes die allerlei rozen hadden van stille aanbidders (actie op de uni, je kon een roos kopen en die werden anoniem uitgedeeld)...
Misschien zijn die meisjes wel gewoon heel aardig en lief, en krijgen ze daarom een roos
Oud 13-02-2006, 18:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 13-02-2006 @ 19:02 :
Misschien zijn die meisjes wel gewoon heel aardig en lief, en krijgen ze daarom een roos
en de wat molligere meisjes zijn allemaal niet lief en aardig ?
Oud 13-02-2006, 18:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mentu schreef op 13-02-2006 @ 18:19 :
Sarcasme is niet voor iedereen weggelegd.

Persoonlijk vind ik wat 'vet' juist wel leuk. Waarom zou ik niet eens echt kunnen uitleggen. Het ziet er iig stukken beter uit dan magere meiden.
die plaatjes hierboven, is dat mager?
Oud 13-02-2006, 18:35
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Katje schreef op 13-02-2006 @ 18:15 :
Dat is ongeveer de meest slechte smoes die ik ooit heb gehoord voor dik zijn. Studeren is geen excuus om jezelf te verslonzen.

OT: tja. Een man die liever een uitgehongerde lat heeft dan mijn geweldige taille-heupcurve is geen echte man
Een gezond vetlaagje is niet meteen dik. En wie heeft het over verslonzen?
Oud 13-02-2006, 20:42
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
ZerO schreef op 12-02-2006 @ 23:19 :
Het valt zo op dat er altijd wordt gezegd van oh volle meisjes niks mis mee, lekker gezelligheidskilo's lekker om iets vast te kunnen pakken en niet zo'n graatmager iemand blablablaaa

En alle vrouwen die beweren dat mannen (of hun vriendje) liever iemand met rondingen willen zijn waarschijnlijk onzeker over hun uiterlijk. Tuurlijk er zijn zat mannen die dunne vrouwen niks vinden, maar er zijn net zo goed zat mannen die wel van een gratenbak houden
Helemaal mee eens, en die tekst die je daarna schreef ook trouwens. Als antwoordt op de vraag van TS: persoonlijk heb ik liever gewoon een slanke vrouw, dikke vrouwen daar zou ik nou echt nooit verliefd op kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 20:46
Verwijderd
Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken, dat mannen vallen op vrouwen met een taille:heup-verhouding van 7:10. Ergo, te dunne vrouwen zijn objectief lelijk. Te dikke vrouwen hebben vaak een te brede taille en die zijn ook lelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 21:06
Verwijderd
Hee Wuftie,

Als ik zo je gewicht en lengte lees denk ik dat je een hartstikke mooi figuur hebt. Ik zou zelf best zo'n BMI willen hebben iig. Ohja en verder denk ik wel dat gewicht op zichzelf niet zoveel zegt, het gaat meer om je vetverdeling. Je moet denk ik niet gaan proberen om minder te eten enzo, wel kun je proberen vooral gezonde tussendoortjes te nemen ipv chips of snoep, enz. (Geen idee wat je eet hoor, maar dit is zomaar een idee ).

Dus wat ik bedoel is dat je gewicht mooi is en dat je moet proberen om dat vast te houden. Zorg dat het niet meer wordt, maar ook niet minder. En ga voor een gezonde levensstijl. Zorg ook dat je genoeg sport, op die manier blijft je figuur in de goede vorm.

Ohja en dan nog waar jongens op vallen.. er zijn genoeg jongens die een wat steviger meisje hartstikke aantrekkelijk vinden. Je hoeft heus niet zo dun te zijn, je kunt beter goed gevormd zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 22:37
ZerO
ZerO is offline

neem haar bijvoorbeeld

ze is niet graatmager maar heeft ook geen vetrollen
Oud 13-02-2006, 22:46
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-02-2006 @ 23:37 :
[afbeelding]
neem haar bijvoorbeeld

dit vindt ik nogsteeds te dun
waneer gaan vrouwen er eens gezond uitzien

kut-mode-ideaal
Oud 13-02-2006, 22:51
Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
ZerO schreef op 13-02-2006 @ 23:37 :
[afbeelding]
neem haar bijvoorbeeld

Ehm, heeft niemand het idee gekregen haar een bh van 3 maten groter te geven ????
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 13-02-2006 @ 23:51 :
Ehm, heeft niemand het idee gekregen haar een bh van 3 maten groter te geven ????
En dan is het nog een reclame voor ondergoed ook... Maar om nou te zeggen dat alles er goed ondersteunend uitziet...neh.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 23:08
Escapism
Escapism is offline
nou, ik zou haar hard neuken
Oud 13-02-2006, 23:13
ZerO
ZerO is offline
ik ook als ik een vent was
Oud 13-02-2006, 23:14
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 13-02-2006 @ 23:46 :
dit vindt ik nogsteeds te dun
waneer gaan vrouwen er eens gezond uitzien

kut-mode-ideaal
nou ik wil wel een plaatje zien van jouw ideale maten
Oud 13-02-2006, 23:22
Verwijderd
Ik hoop dat het niet een topic van vergelijken en met plaatjes gooien van hoe wel en hoe niet, want dat is voor ieder natuurlijk persoonlijk. Aan zo'n discussie heeft de TS ook niets
Daar kun je ergens anders dus wel een topic over openen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten