Advertentie | |
|
![]() |
|
ow.. die spellen van vroeger.. die bleef je spelen.. er waren gewoon niet zo veel alternatieven als tegenwoordig....
ik heb enorm veel Stunts gespeeld (PC) en heb daar geloof ik zo'n 300 banen van gemaakt... verder enorm veel Zelda op de SNES gespeeld. BTW. Perfect Dark is best te doen en multiplayer is in je eentje ook wel cool omdat je bots in kan zetten.. en zeker als je een paar uur MP hebt gespeeld kan je ipv 4, 8 bots inzetten... en dan zet je ze van normal tot perfect en het is echt een strijd.. best gaaf. Je hebt ook nog een moeilijkere skill, nl. Dark Sim ... maar die zijn zooo goed.. nog beter als Perfect Sim.. ik heb dat spel uitgespeeld op Agent ... (ff naam kwijt) Secret Agent (volgens mij) en ben bij de 5e missie op perfect agent..
||
Citaat:
Split Screen.. ooit van gehoord?
||
Citaat:
wil je wel een geheimpje verklappen.. =>Ik ben geen 10! niet doorvertellen he
||
![]() |
Citaat:
En hoeveel procent van de spellen zou je toen - op je huidige leeftijd en relatieve game-ervaring - slecht gevonden hebben? En hoeveel nu? Lijkt me niet dat het veel verschilt... Conan... wil zelfs beweren dat toen relatief slechtere games gemaakt werden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
speelde ik vroeger vrijwel ALTIJD en warcraft 2 ook... maar das nog nie ZO oud dune 2 is OOK supergaaf. en WHACKY WHEELS oooooooooooook... en STAR REACH oooooooook.... en ehm...... DOOM en QUAKE 1 en... enn....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Adventure games knijtert | 24 | 03-02-2007 23:42 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 | |
Games |
Vraag aan mede moderne games pessimisten knijtert! | 53 | 06-07-2006 10:45 | |
Software & Hardware |