Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2002, 19:45
Blubje
Blubje is offline
kweet nie of dit hier hoort maar goed

heeft er iemand tips om in A'dam uit te gaan? dus waar je naar binnen mag (of binnen komt) als je onder de 18 bent, of misschien andere leuke discotheken/cafe's of wat dan ook! *liefst misschien waar beetje alternatieve muziek wordt gedraaid?*
ik ga namelijk volgend weekend in A'dam uit maar heb dus GEEN idee waar ik heen kan gaan, vandaar
tnx alvast
Oud 23-07-2002, 19:46
miro
miro is offline
----->afterparty
Oud 23-07-2002, 19:48
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
miro schreef:
----->afterparty
ok ook goed
Oud 24-07-2002, 03:07
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
dit weekend he...hmm
Je kan naar de vrankrijk die zit in de spuistraat is een kraakcafé dit weekend is er ladyfest en dat kost geld en het is punk...weet nie of je dat koel vind.

Je kan ook naar de korsakoff gaan dat is meer metal/gothic...maar dan moet je er wel een beetje volwassen uitzien anders word je geweigert.
Oud 24-07-2002, 08:38
Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Je kan ook naar de korsakoff gaan dat is meer metal/gothic...maar dan moet je er wel een beetje volwassen uitzien anders word je geweigert.
Is Korsakoff niet een beetje het Amsterdamse Tagrijn?
Oud 24-07-2002, 11:47
Verwijderd
nix is te vergelijken met de tagrijn
Oud 24-07-2002, 11:51
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hah ik wil ook wel uitgaansplaatsen weten in A'dam, ga der binnenkort (hopelijk hopelijk) naar toe...En in Eindhoven?
Oud 24-07-2002, 12:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

gehehe uhh volwassen? hm dan kom ik vast nie binnen *komt hier in breda al nie binnen meestal *

mja anywayz bedankt
Oud 24-07-2002, 18:36
Verwijderd
eeh
vrankrijk idd en korsakoff maar daar draaaien ze op verzoek ook welles punk en ska

cafe de pits, OCCII, BLoi (heet t geloof ik drum 'n bass feesten op donderdag) ehh en verder zou ik t eigenlijk nie weten.. mja melkweg is op donderdag nacht soms ook leuk ( Que Pasa) of gewooon concertjes Op prinsengracht zit trouwens ook een hardrock iets cafe
Oud 26-07-2002, 16:33
Masked Mage
Masked Mage is offline
korsakoff ken ik dus echt niet.

ik ging altijd naar Inrichting (op de overtoom) toen het nog bestond.
Oud 26-07-2002, 17:20
GinnyPig
GinnyPig is offline
Paradiso is altijd wel leuk (vooral op woensdag- en donderdagavond).

Ohjah.. vermijd het Thorbeckerplein
Oud 26-07-2002, 18:42
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Hah ik wil ook wel uitgaansplaatsen weten in A'dam, ga der binnenkort (hopelijk hopelijk) naar toe...En in Eindhoven?
a'dam weeknie maar als je in eindhoven komt: op het stratumseind zitten de leukste, in de altstadt draaien ze vooral alternatief. de sante is voor wa minder altos meer voor studenten maar ook beswel leuk. als je kakker bent moet je naar de schoen of nog erger: de barrel. als nog vragen, vraag je maar.
Oud 26-07-2002, 19:30
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:
Paradiso is altijd wel leuk (vooral op woensdag- en donderdagavond).

Ohjah.. vermijd het Thorbeckerplein
wat is er op t thorbecker plein?? *kan me wel iets bedenken maar wil details voor het geval ik er toch toevallig terecht kom*
Oud 26-07-2002, 20:35
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
[mierenneukmode] isset niet Thorbeckeplein? (Met maar 1 r dus) [/mierenneukmode]

Tsja, vrankrijk is idd een goede optie alsje er nog niet zo oud uit ziet...
En verder weet ik zelf (helaasch) ook nix
Oud 27-07-2002, 11:57
miro
miro is offline
Citaat:
koekiemonsteres schreef:

a'dam weeknie maar als je in eindhoven komt: op het stratumseind zitten de leukste, in de altstadt draaien ze vooral alternatief. de sante is voor wa minder altos meer voor studenten maar ook beswel leuk. als je kakker bent moet je naar de schoen of nog erger: de barrel. als nog vragen, vraag je maar.
De schoen voor kakkers? Als ik schorum wil zien dan ga ik naar de schoen...... Kakkers gaan naar de royce club. Voor de rest kun je naar trace gaan waar ze trance draaien, sante is leuk, thomas ook.
Oud 28-07-2002, 20:18
koekiemonsteres
koekiemonsteres is offline
Citaat:
miro schreef:

De schoen voor kakkers? Als ik schorum wil zien dan ga ik naar de schoen...... Kakkers gaan naar de royce club. Voor de rest kun je naar trace gaan waar ze trance draaien, sante is leuk, thomas ook.
de thomas?????? ugh die stinkt
Oud 29-07-2002, 09:29
meisje1984
meisje1984 is offline
als je onder de 18 bent heb je zo ie zo de kans dat je geweigerd word. wat je moet doen is gewoon niet verlegen aanlopen en dan zelfvertrouwend naar binnen gaan. Wat je niet moet gaan doen is ruzie zoeken voor de deur maar goed lijkt me logisch.

Verder ligt het er een beetje aan wat voor muziek je zoekt.
Ik ben 1x naar leidse plein geweest naar DE OPENING VAN TOON en dat is ALLEEEEEEEEEEN maar TRANCE!! dacht wel dat het entree kost.

2 jaar geleden ging ik op rembrandtplein/ thorbeckeplein op vrijdagmiddag naar cocos waren alleen maar studenten en verschillende muziek. nou was ik er pas geleden op zaterdagavond daar en was het alleen maar R&B muziek this maar waar je van houd. Vlakbij Cocos heb je PALACE. is ook alleen maar R&B Naast palace zit WOODY'S kijk uit dat je niet van de trappen af valt is mij een x gebeurt daar draaien ze ook van alle soorten muziek daar tegenover zit THORBECKEBAR. Daar daaien ze alles door elkaar.

Op het rembrandtplein in dat straatje van jantjes verjaardag zit aan de rechterkant K2. Dat is een skyhut draaien ze alle soorten muziek en gezellige mensen
Oud 29-07-2002, 19:16
RuffThugg
RuffThugg is offline
[chagrijn mode]Waarom wil iedereen naar Amsterdam terwijl ze niet eens weten wat er te doen valt???? Vind ik altijd een beetje zielig. Maar dat komt door van die domme trutjes op m'n school[/chagrijn mode]

Ik ben es naar de Palace geweest, is wel geinig, maar je moet wel van R&B en Rap houden. Raffles is af en toe wel tof. Cocos ben ik heel hard weggerend. En Vrankrijk en Korsakoff had m'n nicht(begonnen met studeren in Damsco dit jaar) het over, meer voor de alternatieve subculturen. PowerZone voor Splendid 1x in de 3 maanden, een discotheek. Escape, ik ben er geweest met een AZNparty, maar normaal ook een discotheek.

En Dansen bij Jansen(schrijf je het zo?) had m'n vader het laatst over(vroeger.........woonde z'n hele leven zowat in Amsterdam)
Oud 29-07-2002, 19:44
Verwijderd
Melkweg
Oud 29-07-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
meisje1984 schreef:
als je onder de 18 bent heb je zo ie zo de kans dat je geweigerd word. wat je moet doen is gewoon niet verlegen aanlopen en dan zelfvertrouwend naar binnen gaan. Wat je niet moet gaan doen is ruzie zoeken voor de deur maar goed lijkt me logisch.

Verder ligt het er een beetje aan wat voor muziek je zoekt.
Ik ben 1x naar leidse plein geweest naar DE OPENING VAN TOON en dat is ALLEEEEEEEEEEN maar TRANCE!! dacht wel dat het entree kost.

2 jaar geleden ging ik op rembrandtplein/ thorbeckeplein op vrijdagmiddag naar cocos waren alleen maar studenten en verschillende muziek. nou was ik er pas geleden op zaterdagavond daar en was het alleen maar R&B muziek this maar waar je van houd. Vlakbij Cocos heb je PALACE. is ook alleen maar R&B Naast palace zit WOODY'S kijk uit dat je niet van de trappen af valt is mij een x gebeurt daar draaien ze ook van alle soorten muziek daar tegenover zit THORBECKEBAR. Daar daaien ze alles door elkaar.

Op het rembrandtplein in dat straatje van jantjes verjaardag zit aan de rechterkant K2. Dat is een skyhut draaien ze alle soorten muziek en gezellige mensen

ehhh lees de eerste post es goed...
Oud 29-07-2002, 22:01
meisje1984
meisje1984 is offline
Ik heb et goed gelezen maar in alle cafe's mag je onder de 18 jaar officieel niet komen.. zelfs in zaandam staat er geen toegang onder de 18 jaar .. terwijl er alleenmaar mensen van 15 16 rondhuppelen
Oud 29-07-2002, 22:19
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
meisje1984 schreef:
Ik heb et goed gelezen maar in alle cafe's mag je onder de 18 jaar officieel niet komen.. zelfs in zaandam staat er geen toegang onder de 18 jaar .. terwijl er alleenmaar mensen van 15 16 rondhuppelen
Ze bedoelt juist dat de dingen die jij opnoemt nou niet bepaald in de wat 'alternatievere' hoek zitten...
Oud 30-07-2002, 15:17
Verwijderd
juist ja
Oud 24-08-2002, 16:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
En Dansen bij Jansen (Ja zo schrijf je het ) had m'n vader het laatst over(vroeger.........woonde z'n hele leven zowat in Amsterdam)
Daar draaien ze niet echt alternatieve muziek voor zover ik weet...
Oud 24-08-2002, 21:52
Avalanche
Avalanche is offline
Fok it gewoon.... blijf lekker in je eige stad..
Oud 26-08-2002, 12:48
rafael_vd_vaart
rafael_vd_vaart is offline
De Cocos blijft op vrijdagmiddag gewoon het allergezelligste
Oud 29-08-2002, 16:54
madmax
madmax is offline
Ik ben een keer naar de paradiso geweest!! Dat was echt zo onwijs mega gaaf daar!!!!!

Ik was weliswaar 17 toen, maar ben er gewoon binnen gekomen. (idd je moet niet te verlegen die portiers aan gaan kijken, maar zelfverzekerd er langs lopen. (ik werd wel gefouilleerd). De gemiddelde leeftijd in Paradiso is begin 20 denk ik, dat is wel beter dan die discotheken waar die meisjes van 14 komen.

Ik had wel van funk-muziek gehoort, maar nog nooit echt zelf meegemaakt. Dat is dus echt ontzettend gaaf, er is in paradiso nl één grote zaal met een funk-dj, waar iedereen staat te "skunken", dat is heel mooi, beetje spiritueel-achtig dansen.

Verder is er één kleinere zaal waar meestal een live-bandje optreedt, das ook heel leuk, (beetje afwisseling). Nou, die nacht was ik met een aantal vrienden en vriendinnen en zijn we de hele nacht tot het einde gebleven!!!!

Later ben ik er nog een keer terug geweest op een zaterdag, was wederom gaaf!!!

Ik zou je Paradiso echt aanraden om naar toe te gaan in Amsterdam!!!!
Oud 01-09-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
eeh
vrankrijk idd en korsakoff maar daar draaaien ze op verzoek ook welles punk en ska

cafe de pits, OCCII, BLoi (heet t geloof ik drum 'n bass feesten op donderdag) ehh en verder zou ik t eigenlijk nie weten.. mja melkweg is op donderdag nacht soms ook leuk ( Que Pasa) of gewooon concertjes Op prinsengracht zit trouwens ook een hardrock iets cafe
neeee, de pits is saai :/
daar zijn tara bram en ik geweest toen we op de vorige lifestylemeeting op jullie aan het wachten waren, en er is echt NIETS aan.
Oud 01-09-2002, 00:39
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
eeh

>>

cafe de pits

>> geen goed plan... wat mash al zegt er was werkelijk geen aarsch te beleven daar

*blabla*

Op prinsengracht zit trouwens ook een hardrock iets cafe

>>forget it; k liep er met een vriendinnetje naarbinnen omdat we nog even ergens heen wouden na de film en de kors nog dicht was en vrankrijk ladyfest had; mijn god , nooit meer
Advertentie

Regels voor berichten