Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() mja anywayz bedankt ![]()
|
Verwijderd
|
eeh
vrankrijk idd en korsakoff maar daar draaaien ze op verzoek ook welles punk en ska ![]() cafe de pits, OCCII, BLoi (heet t geloof ik ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
[mierenneukmode] isset niet Thorbeckeplein? (Met maar 1 r dus) [/mierenneukmode]
Tsja, vrankrijk is idd een goede optie alsje er nog niet zo oud uit ziet... En verder weet ik zelf (helaasch) ook nix ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
als je onder de 18 bent heb je zo ie zo de kans dat je geweigerd word. wat je moet doen is gewoon niet verlegen aanlopen en dan zelfvertrouwend naar binnen gaan. Wat je niet moet gaan doen is ruzie zoeken voor de deur maar goed lijkt me logisch.
Verder ligt het er een beetje aan wat voor muziek je zoekt. Ik ben 1x naar leidse plein geweest naar DE OPENING VAN TOON en dat is ALLEEEEEEEEEEN maar TRANCE!! dacht wel dat het entree kost. 2 jaar geleden ging ik op rembrandtplein/ thorbeckeplein op vrijdagmiddag naar cocos waren alleen maar studenten en verschillende muziek. nou was ik er pas geleden op zaterdagavond daar en was het alleen maar R&B muziek this maar waar je van houd. Vlakbij Cocos heb je PALACE. is ook alleen maar R&B Naast palace zit WOODY'S kijk uit dat je niet van de trappen af valt is mij een x gebeurt ![]() Op het rembrandtplein in dat straatje van jantjes verjaardag zit aan de rechterkant K2. Dat is een skyhut draaien ze alle soorten muziek en gezellige mensen |
![]() |
|
[chagrijn mode]Waarom wil iedereen naar Amsterdam terwijl ze niet eens weten wat er te doen valt???? Vind ik altijd een beetje zielig. Maar dat komt door van die domme trutjes op m'n school[/chagrijn mode]
Ik ben es naar de Palace geweest, is wel geinig, maar je moet wel van R&B en Rap houden. Raffles is af en toe wel tof. Cocos ben ik heel hard weggerend. En Vrankrijk en Korsakoff had m'n nicht(begonnen met studeren in Damsco dit jaar) het over, meer voor de alternatieve subculturen. PowerZone voor Splendid 1x in de 3 maanden, een discotheek. Escape, ik ben er geweest met een AZNparty, maar normaal ook een discotheek. En Dansen bij Jansen(schrijf je het zo?) had m'n vader het laatst over(vroeger.........woonde z'n hele leven zowat in Amsterdam) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ehhh lees de eerste post es goed... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik ben een keer naar de paradiso geweest!! Dat was echt zo onwijs mega gaaf daar!!!!!
Ik was weliswaar 17 toen, maar ben er gewoon binnen gekomen. (idd je moet niet te verlegen die portiers aan gaan kijken, maar zelfverzekerd er langs lopen. (ik werd wel gefouilleerd). De gemiddelde leeftijd in Paradiso is begin 20 denk ik, dat is wel beter dan die discotheken waar die meisjes van 14 komen. Ik had wel van funk-muziek gehoort, maar nog nooit echt zelf meegemaakt. Dat is dus echt ontzettend gaaf, er is in paradiso nl één grote zaal met een funk-dj, waar iedereen staat te "skunken", dat is heel mooi, beetje spiritueel-achtig dansen. Verder is er één kleinere zaal waar meestal een live-bandje optreedt, das ook heel leuk, (beetje afwisseling). Nou, die nacht was ik met een aantal vrienden en vriendinnen en zijn we de hele nacht tot het einde gebleven!!!! Later ben ik er nog een keer terug geweest op een zaterdag, was wederom gaaf!!! Ik zou je Paradiso echt aanraden om naar toe te gaan in Amsterdam!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar zijn tara bram en ik geweest toen we op de vorige lifestylemeeting op jullie aan het wachten waren, en er is echt NIETS aan. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Voorzitter, Saai #875 is het er niet mee eens! Verwijderd | 500 | 19-02-2010 12:22 | |
Lifestyle |
Uitgaan, where 2. Boebsie | 139 | 13-10-2007 21:04 | |
Studeren |
TUe of Delft R-J-N | 38 | 10-12-2004 11:31 | |
Lifestyle |
Promoot je hometown Otis | 250 | 25-07-2004 16:46 | |
Lifestyle |
amsterdam AvA AdoRe | 33 | 27-03-2003 01:49 | |
Liefde & Relatie |
Heeft iemand tips waardoor ik niet zo afhankelijk van hem word? Quiana | 27 | 01-10-2002 19:13 |