Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2006, 11:14
*oma*
*oma* is offline
Straks naar het conservatorium waar ik mijn kut projectgroep ga opscharrelen. Dan weer naar mijn eigen schooltje, waar we om vijf uur gaan wokken en bier drinken Daarna eventjes werken en naar het cultcafé, want er komen dichters en dat is leuk, zeiden ze (die dichters). En morgen bruiloft en ik ben bruidsmeisje<3 en de laatste keer dat ik bruidsmeisje was, was bij mijn mama en toen had ik krulletjes (wat echt fucking veel pijn deed ), een jurk met bloemetjes, witte sokjes met kant en witte muiltjes En overmorgen is mijn papa jarig en dan komt hij hier met zijn vriendin en dan gaan we uiteten en blijft hij hier een nachtje, heb alleen geen geld voor een kadootje
Advertentie
Oud 16-02-2006, 12:24
Verwijderd
ik verveel me terwijl ik eigenlijk genoeg te doen heb
Oud 16-02-2006, 12:25
grandmommy
grandmommy is offline
ik kreeg zojuist mijn Samsung valentijnstaart en hij is lekker
Oud 16-02-2006, 12:35
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef op 16-02-2006 @ 10:37 :

Oh en ik heb alle mogelijke afleveringen van [afbeelding] eindelijk op dvd weten te krijgen en aangezien ik de enige ben die ditleuk vind, ga ik lekker morgen alles kijken
WAARRRR zijn die op dvd te koop? of heb je dat zelf gefixt.

omg <3.

Ik heb van twaalf tot twaalf geslapen i feel goood.
Oud 16-02-2006, 13:05
ZerO
ZerO is offline
Vandaag ben ik ontzettend lui en ik was heel tevreden tot 1 min geleden Ik wilde mijn haren fohnen en wat blijkt mijn ma heeft de fohn meegenomen omdat ze 1 DAG op zakenreis is en ze heeft korte haren dus wtf nou zit mijn haar voor de rest van de dag kut grr
Oud 16-02-2006, 14:36
*amélie*
*amélie* is offline
Ik beleef al vanaf half9 ijzingwekkende avonturen op mijn werk en vanavond ga ik naar Zita Swoon in Paradiso. wiiiii
Oud 16-02-2006, 15:17
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-02-2006 @ 14:05 :
Vandaag ben ik ontzettend lui en ik was heel tevreden tot 1 min geleden Ik wilde mijn haren fohnen en wat blijkt mijn ma heeft de fohn meegenomen omdat ze 1 DAG op zakenreis is en ze heeft korte haren dus wtf nou zit mijn haar voor de rest van de dag kut grr
RIDIECULOES!
Oud 16-02-2006, 15:35
Verwijderd
ik heb vannacht 4 uur geslapen en alleen een plak ontbijtkoek en een beker melk op en nu heb ik honger en ben ik moe.
Oud 16-02-2006, 15:39
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-02-2006 @ 16:17 :
RIDIECULOES!
behoorlijk
ohja vanavond ga ik naar de sneak met een vriendin en ik heb zo'n voorgevoel dat ik er spijt van ga krijgen
Oud 16-02-2006, 15:50
reine claude
reine claude is offline
Ik beoordeel mensen op http://www.hel-looks.com/
Oud 16-02-2006, 15:55
schimmel
schimmel is offline

"My style is a modern version of dandyism with a touch of Bohemianism. I don't follow fashion or brands, I rather put my money into books and culture. My obsession is art."

hehehe
Oud 16-02-2006, 15:57
reine claude
reine claude is offline

Jelly (12) and Roosa (13)
"Our obsessions are music, friends and Japan. Everything is great in Japan. Our favorite artists are Miyavi and Dir en grey."
Oud 16-02-2006, 15:58
ZerO
ZerO is offline

wat een taart
Oud 16-02-2006, 16:00
schimmel
schimmel is offline

Vesa (20)
"I've been searching for this kind of fox collar for half a year. This wretch is missing his tail and other ear is about to fall."

ik kom niet meer bij, wat een mongolen.
Oud 16-02-2006, 16:03
schimmel
schimmel is offline

I cut a hole in my hoody because there was a logo on it.
Oud 16-02-2006, 16:06
reine claude
reine claude is offline

"We are famous. People always take pictures of us. We like heavy and death metal, like Dimmu Borgir."
Oud 16-02-2006, 16:09
reine claude
reine claude is offline

Maippi (25)
"I bought these glasses from Chinatown in Montreal. I like them because when wearing them, I don't feel like, oh, why am I not wearing contact lenses!"
Oud 16-02-2006, 16:12
Verwijderd

I'm dressed up for the wedding party of my friend Minna

Oud 16-02-2006, 16:36
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 16-02-2006 @ 10:37 :
Ik heb een nieuwe spijkerbroek gekocht, maar iedereen denkt dat ik hem al jaren heb En ik kan eindeloos jamie oliver kijken, dus neem ik het tegenwoordig maar op , dus vriendje is nu sip omdat ie denkt dat hij niet meer interessant is, tewijl ik een heel duur geurtjevoor hem had gekocht

Oh en ik heb alle mogelijke afleveringen van [afbeelding] eindelijk op dvd weten te krijgen en aangezien ik de enige ben die ditleuk vind, ga ik lekker morgen alles kijken
hoe kom je eraan? kwilook

pittige tijden is de shit.
Oud 16-02-2006, 16:39
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
het lijkt hier wel het camp kitch en wansmaak topic mensen./
Oud 16-02-2006, 16:41
11568
11568 is offline
Omg wat een kutdag, ik weet niet eens waarom maar het komt vast door het deprimerende weer en het feit dat ik doodmoe ben. Ik heb zin om iemand voor zijn bek te rammen. Dat doen we maar niet dus vanavond eet ik wat codeine en ga ik om zeven uur naar bed.
Oud 16-02-2006, 17:08
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
net effe geslapen en nu aankleden en dan de trein pakken naar haerlem
Oud 16-02-2006, 18:48
Verwijderd
ik had net de slappe lach met de vrouw op wiens kinderen ik pas aan de telefoon en dat was heel weird, maar wel leuk
Oud 16-02-2006, 19:14
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Hihi, hele dag gefingerboard. <3
Wat nerdig, maar nou en. Ik ga de beste van de wereld worden.
Oud 16-02-2006, 19:55
terror koekjes
terror koekjes is offline

"My style is sacred. I know who I am and what I am and I'm nothing else than that. I adore munks and priests because they want to cleanse the world."

<3
Oud 16-02-2006, 19:57
terror koekjes

Adriaan:
I think I'm the most stylish guitarist in Finland.

Ik ben nog een avondje zoet
Oud 16-02-2006, 20:03
Verwijderd
Vandaag een gastcollege over een moord/sporenonderzoek etc gehad van een Technisch Recherche en dat was heel tof, ik kan niet wachten om stage te lopen
Oud 16-02-2006, 20:11
Roos
Roos is offline

"I've had this style since 1973"

Oud 16-02-2006, 22:28
Verwijderd
ik heb gewoon een crisis over wat ik morgen in de auto aan moet

ik heb geen leven
Oud 16-02-2006, 23:36
merels
merels is offline
ik had vandaag geluncht avec mon père en ik koos voor een uitsmijter met zalm, lekkah lekkah. Daarna ging bedenken wat ik zou gaan zeggen voor de presentatie van mijn profielwerkstuk. Ik was hier wat laat maar ach he. Het ging an sich wel ok alleen hebben we eenderde niet kunnen vertellen wegens tijdgebrek. Nu zijn alle 5havo kinders naar de plaatselijke kroeg!!! nee daar had ik geen zin in. ik heb net gepoogd mijn uitgroei bij te werken en nu heb ik de rest erin gedaan en ik ben bang dat het erg blond wordt but we´ll see. morgen de hele dag werken en ´s avonds naar vitalic waar ik erg veel zin in heb!
Oud 17-02-2006, 08:46
Verwijderd
ik ga over een uur op vakantie en ik heb een stressende moeder terwijl alles al in de auto zit en alles juist heel relaxed gaat
Oud 17-02-2006, 08:56
little_devotion
little_devotion is offline
Citaat:
ZerO schreef op 16-02-2006 @ 16:39 :
behoorlijk
ohja vanavond ga ik naar de sneak met een vriendin en ik heb zo'n voorgevoel dat ik er spijt van ga krijgen
tss het was toch LEUK

oh en je haar zat helemaal niet raar hoor
Oud 17-02-2006, 08:57
little_devotion
little_devotion is offline
vandaag wou ik gaan winkelen in breda maar het weer is kut dus ga ik me maar vervelen totdat mijn vriendje komt dan gaan we samen koken en naar de bios in antwerpen met een vriendin en haar lovah
Oud 17-02-2006, 10:09
*oma*
*oma* is offline
gisteren eerst naar school geweest en toen daar gegeten (1 euro voor een bord pasta en 50 cent voor een biertje). Toen moest ik werken en gelukkig had ik geen kasverschil, dus nu krijg ik een mandarijntje Daarna naar cafekult geweest, daar waren dichters en die gingen voordragen uit eigen werk, maar we zaten een beetje op de tocht dus zijn we niet zo lang gebleven. Vandaag ben ik bruidsmeisje en we gaan zo weg
Oud 17-02-2006, 11:33
Skilly
Skilly is offline
Ik vroeg aan de turkseboer of hij winterpeen verkocht. Mij hij vertelde me dat hij geen wiet verkocht.

Oud 17-02-2006, 12:01
Drez
Drez is offline
Ik had gister college, toen ging ik sjit kopiëren en lezen en samenvatten en typen en mailen YEA. En toen naar Utrecht, bij moeder van vriendje gegeten (en ze gingen ruzie maken, hoiiii) en toen naar een vergadering. En daarna bier drinken en blowen. En in de trein naar Groningen.

Vandaag heb ik nog geen zak gedaan behalve mijn tas pakken voor dit weekend, omdat ik vanmiddag naar een debatweekend ga en daar heb ik geen zin in want ik hou niet van spreken in het openbaar. Maar ik wil het wel leren zzz. Maar straks eerst theatercommissie.
Oud 17-02-2006, 12:02
Drez
Drez is offline
Citaat:
*oma* schreef op 17-02-2006 @ 11:09 :
gisteren eerst naar school geweest en toen daar gegeten (1 euro voor een bord pasta en 50 cent voor een biertje). Toen moest ik werken en gelukkig had ik geen kasverschil, dus nu krijg ik een mandarijntje Daarna naar cafekult geweest, daar waren dichters en die gingen voordragen uit eigen werk, maar we zaten een beetje op de tocht dus zijn we niet zo lang gebleven. Vandaag ben ik bruidsmeisje en we gaan zo weg
kult is cool, vorige week waren we er per ongeluk toen er bingo was
Oud 17-02-2006, 14:27
idontcare
idontcare is offline
gister had ik les van een poolse gast (everythink ipv everything etc ) en vandaag van een belg, in het kader van de internationale week het was niet zo boeiend dus nu wacht ik tot het 4u is en ik rijles heb. het is de 6e les en ik kan het nog steeds niet heel erg. maar goed. ik ga wel weer vol goeie moed die auto in vanavond lekker niks doen want morgen moet ik van 9 - 23 werken zz.
Oud 17-02-2006, 14:34
terror koekjes
Ik moest iemand bellen en toen kreeg ik een hartinfarct. Nu drink ik een kalmerend kopje wijn Hopelijk WORD IK een trotse Blokkerchick

Laatst gewijzigd op 17-02-2006 om 17:29.
Oud 17-02-2006, 14:52
Electriq
Electriq is offline

HEE EEN UNOXMUTS

vandaag heb ik heel lang uitgeslapen, eten ingeslagen en nu wacht temidden van mijn eten op de droger
Oud 17-02-2006, 15:06
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 17-02-2006 @ 15:34 :
Ik moest iemand bellen en toen kreeg ik een hartinfarct. Nu drink ik een kalmerend kopje wijn Hopelijk wordt ik een trotse Blokkerchick
oei, hebben ze al ja gezegd of ben je in afwachting?
Oud 17-02-2006, 16:45
idontcare
idontcare is offline
nou ik heb m'n rijles overleefd. pff ik was echt weer een noob vandaag. maar alle auto's zijn nog heel en dat is best relaxed. nu moet ik werken en ik heb echt geen zin.
Oud 17-02-2006, 17:05
ZerO
ZerO is offline
Vandaag ben ik druk bezig met leuke stageplekken zoeken en het valt vies tegen maar ik ben een vervelende stalker met praatjes dus ben ik druk aan het mailen ook al zitten ze waarschijnlijk niet op mijn mailtjes te wachten
Oud 17-02-2006, 17:28
terror koekjes
Citaat:
schimmel schreef op 17-02-2006 @ 16:06 :
oei, hebben ze al ja gezegd of ben je in afwachting?
Ik zei "wordt ik" en toen ging jij mij quoten Ik heb slechts een sollicitatiedate.
Oud 17-02-2006, 17:47
folkofiets
folkofiets is offline
hmm, ik behoor nu eigenlijk aan het werk te zijn... maar ben vanmiddag ontslagen
dus nu zit ik maar en beetje te computeren
Oud 17-02-2006, 18:02
Verwijderd
ik heb een retro tvtafel gekocht, en hij is echt dé shit
Oud 17-02-2006, 18:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik moest vandaag stagelopen en het was schattig, over de prehistorie, "Wat verzamelden de jagers zoal?" "Brood, goud, dieren"

Haha <3 en toen ging ik nog even de stad in met mijn mama en zometeen ga ik naar mijn vriendje.
Oud 17-02-2006, 18:47
Verwijderd
mn gore kut cholera kk fiets ging kapot en nu ben ik een tikkie chagerijnig.
Oud 17-02-2006, 19:14
roman
roman is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 16-02-2006 @ 18:08 :
net effe geslapen en nu aankleden en dan de trein pakken naar haerlem
heuj wat ging je in haarlem doen je had bij mij op visite mogen komen hoor
Oud 17-02-2006, 19:52
Gadje
Gadje is offline
ik heb net gewerkt en ben van te voren bij een vriendin langs geweest om mijn valentijnsrozen op te halen want ik vergeet ze overal en ik heb haar snoepjes gegeven om beter te worden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten