![]() |
|
![]() |
uhm nou 2 keer is ie der gewoon afgevallen eigenlijk
de eerste keer toen was ik ongeveer 11 denk ik, toen was ik met mijn duim tussen de deur gekomen, die is er toen afgevallen en weer teruggekomen (in een andere vorm dan eers) de tweede keer was vorig jaaar na het gala, ik had doordat ik ongelofelijk dronken was niet gemerkt dat mijn schoenen een beetje te klein waren en de dag erna waren 2 van mijn teennagels blauw en eentje ervan is uiteindelijk eraf gevallen en vervolgens er in een vreemde vorm weer opgegroeid
||
Citaat:
Was inderdaad niet leuk ![]() Maar hij zat inderdaad helemaal los (heb dus eerst drie maanden met een zwarte vinger rondgelopen, en toen moest er weer een pleister omheen, omdat ik anders met mn nagel ergens achter kon blijven haken, best wel brr. Maar je ziet er niks meer van, en hij is helemaal mooi teruggegroeid (en hij wordt ook weer gewoon mooi lang). En wat ik me herinner was ie ook weer heel snel normaal. Maar het komt dus wel weer goed! x Laula [Dit bericht is aangepast door laula (24-10-2001).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: De gemeentelijke vuilstortplaats. Verwijderd | 5 | 01-05-2004 17:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |