Oud 14-02-2006, 15:48
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
de titel zegt het al , zaterdag zelf een paar jonko's roken, @ de albert heijn waar ik werk....met wat vrienden, 4fun.

hier al je toffe verhalen
__________________
tadaa..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2006, 15:50
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
----> IZSADC-topic
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 15:52
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
hoe vaag is die forumpost
__________________
tadaa..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 15:54
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:10
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Arjanjahhh schreef op 14-02-2006 @ 15:52 :
hoe vaag is die forumpost
gwat?
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:21
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
wij doen het gewoon 4fun, ik ben benieuwd of meer mensen zoiets hebbe gedaan, en hoe ze daarna hun werk deden
__________________
tadaa..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:49
Verwijderd
Stoned achter een kassa zitten lijkt me geen optie.
Stoned kassa's tellen ook niet.

Stones bestellen zou eventueel wel weer kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:51
Verwijderd
stoned werken is niet aan mij besteed.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 16:56
Arjanjahhh
Arjanjahhh is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-02-2006 @ 16:51 :
stoned werken is niet aan mij besteed.
daar wil ik juist achterkomen!
__________________
tadaa..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:00
Verwijderd
wat loos. Ik heb zo vaak stoned gewerkt. Wat maakt dat nou weer uit.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:19
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline



Stoned bij de Ikea in Duiven mensen helpen , je moet wel zorgen dat je ogen niet kkrood zijn, anders word het verdacht. Ik werk er al een tijd niet meer though
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Lijkt me niet dat ik ga blowen whatsoever op een afdeling waar (bijna) alle cliënten iedere maandag in een potje moeten piesen voor drugscontrole.. Zou een beetje hypocriet zijn als ik daar met een Bob marly sigaret naast ga staan
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:22
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-02-2006 @ 17:21 :
Lijkt me niet dat ik ga blowen whatsoever op een afdeling waar (bijna) alle cliënten iedere maandag in een potje moeten piesen voor drugscontrole.. Zou een beetje hypocriet zijn als ik daar met een Bob marly sigaret naast ga staan
das wel gemeen ja, maar misschien daarom juist leuk
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-02-2006 @ 16:51 :
stoned werken is niet aan mij besteed.
Ook dat. Ten minste,in mijn huidige werk kan ik dit echt niet. Toen ik in een keuken werkte maakte het niet zoveel uit hoe nuchter je was. Daar had ik ook weinig verantwoording. Maar een injectie er verkeerd injassen/ verkeerde medicijnen toedienen tgv st0ned zijn... Kmoet er niet aan denken
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:26
Verwijderd
heb wel een keer na het werk gerookt aan een tafeltje in het restaurant waar ik werk om 3 uur snachts..

het was een aparte ervaring...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 19:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik vind mensen die stoned naar hun werk gaan werkelijk te debiel voor woorden. Toelichting volgt nog ik heb nu geen tijd om uitgebreid te gaan zitten typen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 20:01
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ik werk niet als ik blow
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 20:08
Verwijderd
tis in principe zonde van je joint, maar ik ben pizzakoerier, en heb t wel es gehad, op t einde van de dag zegmaar, met ze alle biertje jointje, goeie zaak. maar ook wel es voor me werk, en dan meteen pizza's vreten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-02-2006, 21:05
paco
Avatar van paco
paco is offline
eerst ff kort: Bob Marley sigaret, haha, wist je dat de Engelse jazz muzikanten de wiet meenamen naar Jamaica, toen nog een kolonie van Engeland. En dat de 'rastafari' het daarna aangenomen hebben als middel om hogere sferen te bereiken?

Dus eigenlijk is het een Louis Armstrong-sigaret

Ontopic:
Ik ga vaak zaterdag avond met vrienden langs een restaurant in Groningen
rond 12 uur snachts, via een klein steegje kom je achter de keuken uit, waar een deur zit die bij de afwassers is. Daar wassen altijd vrienden van ons af, gaan we daar met zijn allen paar joints roken terwijl die lui afwassen en smoken. Vet gezellig.
Dan gaan we uit en komen die lui uurtje later na het werk ook in de stad.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 21:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
paco schreef op 14-02-2006 @ 21:05 :
eerst ff kort: Bob Marley sigaret, haha, wist je dat de Engelse jazz muzikanten de wiet meenamen naar Jamaica, toen nog een kolonie van Engeland. En dat de 'rastafari' het daarna aangenomen hebben als middel om hogere sferen te bereiken?

Dus eigenlijk is het een Louis Armstrong-sigaret
Hihihihi, neen dat wist ik niet! Leuk te weten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 22:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Arjanjahhh schreef op 14-02-2006 @ 16:21 :
wij doen het gewoon 4fun
Oh, jullie doen het '4fun'? Ik blow altijd omdat ik het zo vreselijk kut vind.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed. Zoals gezegd vind ik mensen die stoned op hun werk verschijnen werkelijk te debiel voor woorden.

Het is algemeen bekend dat mensen die stoned zijn een ernstig verlaagd concentratieniveau hebben. Dit gaat in combinatie met werken in geen geval samen. Als je concentratie achteruit gaat heeft dit nadelige gevolgen voor je prestaties op het werk wat je levert. Je gaat fouten maken en je werkt een stuk minder productief. Ook ben je voor de buitenwereld heel moeilijk toegankelijk waardoor het heel lastig is voor de werkgever om je opdrachten te geven. Dit omdat je dingen een stuk minder goed begrijpt of het al heel snel verkeerd interpreteert (vraagtekentje bij de spelling).

Dit heeft tot gevolg dat de kwaliteit van het werk dat je levert ernstig achteruit gaat en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Verder is het zo dat als je stoned bent je zogenaamde spacemomenten krijgt. Feitelijk gezien weet je dan niet meer waar je mee bezig bent wat onder andere tot gevolg kan hebben dat je onzorgvuldig en onvoorzichtig handeldt met alle nadelige gevolgen van dien.

Verder is het natuurlijk niet echt bepaald een voorbeeld van verantwoordelijk drugsgebruik en als je gesnapt wordt door je baas (het risico hierop schat ik vrij hoog in maar dat terzijde) ben je natuurlijk je baan kwijt.

Een grote dus.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 21:30
Verwijderd
In de zomer vaak op het einde van m'n krantenwijk ergens op een muurtje een hasj-jointje roken, maar tijdens mijn vakantiewerk in het ziekenhuis bijvoorbeeld niet, dat kun je niet maken vindt ik aangezien je met een groep bent en een bepaald doel hebt op het einde van de dag.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:51
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
wammus schreef op 15-02-2006 @ 21:14 :
Goed. Zoals gezegd vind ik mensen die stoned op hun werk verschijnen werkelijk te debiel voor woorden.
Yeah, stoned de krant brengen, hoe debiel kan je zijn.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 13:59
K-pax
Avatar van K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Juice schreef op 14-02-2006 @ 22:41 :
Oh, jullie doen het '4fun'? Ik blow altijd omdat ik het zo vreselijk kut vind.
__________________
A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2006, 14:03
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 16-02-2006 @ 13:51 :
Yeah, stoned de krant brengen, hoe debiel kan je zijn.
Op zich wil ik er wel een discussie over aan gaan, maar niet op deze manier. Als je nog een keer wilt reageren maar deze keer onderbouwd en opbouwend dan ga ik me beramen op een goed weerwoord.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
wammus schreef op 16-02-2006 @ 14:03 :
Op zich wil ik er wel een discussie over aan gaan, maar niet op deze manier. Als je nog een keer wilt reageren maar deze keer onderbouwd en opbouwend dan ga ik me beramen op een goed weerwoord.
Ach als je al begint met generaliserend te zeggen dat iedereen die stoned op zijn werk verschijnt een debiel is, waaronder dus ook ik, zal ik, als zijnde een debiel, maar niet de moeite nemen om te onderbouwen waarom ik geen debiel zou zijn en geef ik liever, geheel in de traditie van de debiel die ik ben, een debiel antwoord.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 14:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 16-02-2006 @ 14:15 :
Ach als je al begint met generaliserend te zeggen dat iedereen die stoned op zijn werk verschijnt een debiel is, waaronder dus ook ik, zal ik, als zijnde een debiel, maar niet de moeite nemen om te onderbouwen waarom ik geen debiel zou zijn en geef ik liever, geheel in de traditie van de debiel die ik ben, een debiel antwoord.
Je zou eens kunnen beginnen met je niet meteen persoonlijk aangevallen te voelen. Uiteraard bedoel ik het niet zo. twee woorden: Internet, relativeren. Nog vragen?

Dat gezegd te hebben kan je vervolgens eens mijn wel serieus bedoelde standpunt doorlezen en daar vervolgens een constructief, opbouwend en onderbouwd antwoord op geven. Dat zal ik dan vervolgens weer doorlezen en daar op dezelfde manier weer op in gaan. Zo ontstaat er een goede discussie. Als je het dan goed doet ga je via het eerder genoemde internet mischien nog wel iemand van z'n standpunt afbrengen ook. Dat gaat je op deze manier echter niet lukken omdat ik met dit soort geblaat natuurlijk helemaal niets kan.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 15:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 14-02-2006 @ 20:01 :
ik werk niet als ik blow
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2006, 18:55
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
stoned werken is niet erg hendig
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 00:06
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Och ik werk in een autospuiterij, relaxt elke pauze met me broer een blow roken.. Niks bijzonders
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 12:08
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 16-02-2006 @ 14:21 :
relativeren.
ik denk dat dit ook van toepassing is op jou serieus bedoelde standpunt. ik bedoel, je gaat ervan uit dat iedereen in zombie-status is na t blowen, en iedereens werksituatie is weer anders. en sowieso, die dingen die je omschrijft die zijn alleen van toepassing (althans voor mij) als ik een aantal joints op heb, maar wat ik heb met 1 joint op, is dat ik dan misschien nog een beetje 'zin' krijg om wat te doen, maarja niet altijd
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 14:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Fishy schreef op 18-02-2006 @ 12:08 :
ik denk dat dit ook van toepassing is op jou serieus bedoelde standpunt. ik bedoel, je gaat ervan uit dat iedereen in zombie-status is na t blowen, en iedereens werksituatie is weer anders. en sowieso, die dingen die je omschrijft die zijn alleen van toepassing (althans voor mij) als ik een aantal joints op heb, maar wat ik heb met 1 joint op, is dat ik dan misschien nog een beetje 'zin' krijg om wat te doen, maarja niet altijd
En dat is precies de reden dat ik tegen ben.

Het is wel de bedoeling dat je gemotiveerd op je werk komt. Je zegt zelf dat je als je een joint op hebt je mischien nog wel een beetje zin krijgt om wat te doen maar niet altijd. Daaruit maak ik op dat je motivatie als je naar je werk gaat eigenlijk gewoon kut is op het moment dat je stoned bent en dat vind ik niet kunnen.

Verder is het effect voor iedereen anders. De een is een beetje minder gemotiveerd, de ander verkeerd in totale zombiestatus en weer een ander wordt helemaal gek van de kleurtjes ofzo. Dit soort dingen hoort op de werkvloer niet thuis.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 19:05
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Stoned werken lijkt me echt ontzettend kut . Echt normaal werken kan ik dan niet, en bij mij zie je van 100 meter afstand al dat ik knetter ben.Daarbij vind ik het een beetje respectloos tegenover de klanten en je baas
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 08:46
Type
Avatar van Type
Type is offline
Toen ik bij de AH werkte was stoned op mijn werk verschijnen wel erg meesterlijk tho.

Ik moest de vakken met toiletpapier bijvullen, en als ik dan stoned was bouwde ik eerst alles om me heen als een soort 'kasteeltje' en daarna ging ik het heerlijk relaxt weer zitten afbouwen. Zo had ik van niemand last, en had niemand last van mij. Stukken beter dan je hersenen laten afsterven door een constant loopend bandje met k*tmuziek...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 13:13
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Type schreef op 20-02-2006 @ 08:46 :
Toen ik bij de AH werkte was stoned op mijn werk verschijnen wel erg meesterlijk tho.

Ik moest de vakken met toiletpapier bijvullen, en als ik dan stoned was bouwde ik eerst alles om me heen als een soort 'kasteeltje' en daarna ging ik het heerlijk relaxt weer zitten afbouwen. Zo had ik van niemand last, en had niemand last van mij. Stukken beter dan je hersenen laten afsterven door een constant loopend bandje met k*tmuziek...
Ging je dan ook met rollen uit een pak (Ja, hij was echt al open, ik weet niet hoe het kwam) naar je collega's gooien? )
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2006, 22:55
Ulysses
Avatar van Ulysses
Ulysses is offline
Citaat:
Type schreef op 20-02-2006 @ 08:46 :
Toen ik bij de AH werkte was stoned op mijn werk verschijnen wel erg meesterlijk tho.

Ik moest de vakken met toiletpapier bijvullen, en als ik dan stoned was bouwde ik eerst alles om me heen als een soort 'kasteeltje' en daarna ging ik het heerlijk relaxt weer zitten afbouwen. Zo had ik van niemand last, en had niemand last van mij. Stukken beter dan je hersenen laten afsterven door een constant loopend bandje met k*tmuziek...
fo'shizzle my nizzel Types als jouw schijnen verrasend vaak vast te plakken aan dat soort werk.
__________________
'Interpunction is the difference between 'I helped my uncle Jack off a horse' and 'I helped my uncle jack off a horse'
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 23:49
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ulysses schreef op 20-02-2006 @ 22:55 :
fo'shizzle my nizzel Types als jouw schijnen verrasend vaak vast te plakken aan dat soort werk.
Ten eerste: het is types zoals JIJ.
Ten tweede: Wat bedoel je hier precies mee?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 20-02-2006 @ 23:49 :
Ten eerste: het is types zoals JIJ.
Ten tweede: Wat bedoel je hier precies mee?
Ik veronderstel dat hij bedoelt dat Type in zijn ogen een junk is (wat niet klopt, alleen zijn kamer is een junk ) en dat 'dat soort' mensen vaak blijft hangen in laaggeschoolde banen.

Op zich ben ik het ermee eens dat drugs + werken gewoon niet samengaan. Dat wil niet zeggen dat ik het destijds niet gedaan heb, vaak zat, maar dat doet er niet toe.
Het is inderdaad niet erg respectvol naar je klanten of je baas toe en je wordt er inderdaad wel behoorlijk minder productief van.

Overigens moet ik wel zeggen dat er een verschil is tussen 'kranten bezorgen' en een baan, maar dat snapt iedereen wel denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 17:54
PatoLoco
PatoLoco is offline
Vind het echt gewoon niet leuk, daarom doe ik het dus ook gewoon niet. Net zoals stoned naar school gaan enzo. Jah tijdens een excursie of één of andere speciale dag is het wel leuk maar ik vind er echt geen bal aan om met m'n stonede kop in de les te zitten.

Daar verspil ik m'n spul niet aan Geef mij maar gewoon een goeie zetel ergens met goede muziek enzow... of gewoon de vrijheid van het buiten zijn en doen wat je wilt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 21:25
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Het is dom om stoned te gaan werken als je met klanten in contact bent.

Als je bijvoorbeeld stoned een krantenwijk doet om 6 uur s'morgens vind ik het minder erg.
Mijn ervaring was dat, voordat ik kranten ging weg brengen, ik af en toe eerst een joint ging roken samen met mijn opdrachtgever.
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.

Laatst gewijzigd op 21-02-2006 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 21:30
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 21-02-2006 @ 15:54 :
Overigens moet ik wel zeggen dat er een verschil is tussen 'kranten bezorgen' en een baan, maar dat snapt iedereen wel denk ik zo.
Op zich ben ik het met je eens dat je met het stoned bezorgen van kranten niemand kwaad doet.

Het wil alleen nog wel eens zo zijn dat mensen als ze stoned zijn een flink stuk lakser worden. Dit kan tot gevolg hebben dat er gedacht wordt dat het niet zo heel veel boeit dat de krant bij een tiental mensen minder niet bezorgd wordt en dat lijkt me toch een wat minder goed idee.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 21:35
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 21-02-2006 @ 21:30 :

Het wil alleen nog wel eens zo zijn dat mensen als ze stoned zijn een flink stuk lakser worden. Dit kan tot gevolg hebben dat er gedacht wordt dat het niet zo heel veel boeit dat de krant bij een tiental mensen minder niet bezorgd wordt en dat lijkt me toch een wat minder goed idee.
grote kans dat ze dat ook al nuchter zouden doen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 21-02-2006 @ 21:35 :
grote kans dat ze dat ook al nuchter zouden doen.
denk ook dat het wel afhangt van het weer
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 02:41
Verwijderd
Behoorlijk zielig. Je gaat toch ook geen bier drinken tijdens werk?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 18:32
Zyh
Avatar van Zyh
Zyh is offline
ben postbode, dus als ik zin heb pak ik een bankje of een shop als ik in de buurt ben.
rustig een jointje roken en dan nog doorbetaald krijgen ook
daarna muziekje op en rustig doorbezorgen met kleine oogjes
__________________
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 19:59
Verwijderd
Toen ik nog samen met Fishy als pizzakoerier werkte en er nooit bestelling gedaan werden, ben ik wel is op het eind v/d avond op de pizzabrommer naar de shop gegaan om wat skunk voor mij en me collega's te halen. Kijken mensen je wel raar aan daar met je pizzabrommer en -jas in de shop .
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 21:16
tsh
Avatar van tsh
tsh is offline
Citaat:
paco schreef op 14-02-2006 @ 21:05 :
eerst ff kort: Bob Marley sigaret, haha, wist je dat de Engelse jazz muzikanten de wiet meenamen naar Jamaica, toen nog een kolonie van Engeland. En dat de 'rastafari' het daarna aangenomen hebben als middel om hogere sferen te bereiken?

Dus eigenlijk is het een Louis Armstrong-sigaret

Ontopic:
Ik ga vaak zaterdag avond met vrienden langs een restaurant in Groningen
rond 12 uur snachts, via een klein steegje kom je achter de keuken uit, waar een deur zit die bij de afwassers is. Daar wassen altijd vrienden van ons af, gaan we daar met zijn allen paar joints roken terwijl die lui afwassen en smoken. Vet gezellig.
Dan gaan we uit en komen die lui uurtje later na het werk ook in de stad.
ik denk dat ik jou ken, zat je in Haren op school?


-EDIT- ik had eerst je profiel ff moeten kijken, ja ik ken jou
__________________
jodeli
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 21:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
tsh schreef op 01-03-2006 @ 21:16 :
ik had eerst je profiel ff moeten kijken
En vervolgens een privebericht moeten sturen in plaats van dit topic wat imo dood aan het bloeden was met zo'n zinloze reply weer uppen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Mortification schreef op 15-02-2006 @ 21:30 :
op het einde van de dag.
Alleen dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 27-05-2005 16:23
Lifestyle Wat hebben we vandaag (of gister) allemaal uitgevreten?
AngelLena
500 08-07-2004 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.