Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2006, 14:29
Verwijderd
Hey.

Er komt dus een nieuwe online game uit, zie titel. Mij lijkt het een vet spel, ook omdat ik helemaal weg was van de Baldur's Gate serie en diezelfde 'regels' zitten ook in dit spel. Dus de magic spells en dergelijke. Ik heb alleen al wel gezien dat het een beetje duur is om te spelen helaas. Ik heb me ook al opgegeven voor de béta. Leek me wel geinig om er even een general topic over te maken.

Discuss.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2006, 16:21
Onorthodox
Onorthodox is offline
Je moet er natuurlijkwel rekening mee houden dat het totaal anders speelt dan Baldurs Gate.
Oud 20-02-2006, 17:55
Verwijderd
Ja uiteraard. Maar ik bedoelde meer het gevoel ervan.
Maar ik heb al enig negatief nieuws gelezen hier en daar. En het blijft duur, imho, dus misschien doe ik er ook wel niets mee. Lijkt me leuk om de beta teminste nog wat rond te klooien.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 18:14
Nijpjes
Nijpjes is offline
Is het vergelijkbaar met WoW?
Oud 20-02-2006, 20:52
Verwijderd
Niet echt eigenlijk.

www.ddo.com

Maar het is best duur om te spelen. Ik hoop dat ik nog een kansje maak om beta te spelen. Maar ik denk dat ik toch wacht even met spellen kopen, en ga of voor Guild Wars (waar geen maandelijks prijskaartje aan zit) of voor dat nieuwe Elder Scrolls spel: Oblivion. Is ook een thread van hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten