Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2006, 20:45
kuik
kuik is offline
ik werd net opeens opgebeld door een forummer genaamd RubyBlue en ze was heel anders dan ik had verwacht.
en ik ging vandaag bij een kamer kijken in amsterdam en het huis was echt té mooi en de locatie té vet. alleen het was klein en best duur. maar ik zie wel.
Oud 17-02-2006, 21:28
grandmommy
grandmommy is offline
Ik heb net gewerkt en ik ben denk ik nog nooit zo agressief en gefrustreerd geweest. Ik kon er opeens niet meer tegen dat twee van mijn collega's de hele avond met elkaar staan te lullen en dan klagen dat ze niet op tijd klaar zijn met hun werk. En dat ik in mijn eentje nog eerder klaar ben dan zij en niemand mij hoort klagen en argh ik had gewoon een kort lontje en dan gaat een collega van me ook nog in mijn zij knijpen en dan HEB JE ME LINK. Normaal ben ik niet zo woest maar vandaag stond ik te smijten met de pate en ik heb wat dingen gesloopt en heel vaak 'kut' en 'godverdomme' gezegd en heel hard met mijn tanden geknarst. ARGH ARGH ARGH

ARGH

nu luister ik muziek en ik ben weer rustig. Ik had even een inzinking.
Oud 17-02-2006, 21:38
Broeder
Broeder is offline
Vanmiddag heb ik de lijken uit de keukenkoelkast bij het grofvuil gezet en nu drink ik wijn en swingt mijn voet mee op de deunen van de platenspeler. Nu word ik waarschijnlijk nog zieker
Oud 17-02-2006, 23:34
Verwijderd
ik ben met een dinnetje naar het filmhuis geweest en daar waren allemaal eind-dertigers die keihard lachten terwijl er niets grappigs was maar de film was wel leuk dus eh nouja.

morgen winkelen in amsterdammm en 's avonds naar concert van the gathering in MY HOMETOWN in de boerderij omg <3
Oud 17-02-2006, 23:55
ZerO
ZerO is offline
Ik ben met haligh en nog een paar mensen wat wezen drinken en het was gezellig en nou heb ik honger dus ga ik zo beneden een brownie halen
Oud 18-02-2006, 01:24
botulismf
botulismf is offline
Ik heb een bijzonder drukke week achter de rug en nu heb ik een forumachterstand die ik niet in wil halen. Daarnaast mis ik grandmommy een ietwat.
Oud 18-02-2006, 02:15
viola h.
viola h. is offline
kk lekker gevoel in mn kaken/kaak?

Laatst gewijzigd op 18-02-2006 om 02:24.
Oud 18-02-2006, 03:45
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
viola h. schreef op 18-02-2006 @ 03:15 :
kk lekker gevoel in mn kaken/kaak?

Boeiend hey! Vertel er eens meer over?
Oud 18-02-2006, 11:08
ZerO
ZerO is offline
Ik werd vanochtend wakker en dacht dat het zondag was
toen ik besefte dat het zaterdag was kon mijn dag niet meer stuk nou moet ik opschieten want ik heb een date met mijn vriend
Oud 18-02-2006, 14:01
terror koekjes
terror koekjes is offline
Zostraks komt er een hoop bloed uit mijn kut lopen en ik heb buikpijn en BEENPIJN en ik ben kutjechagrijnig maar ergens heb ik het idee dat ik straks ook heel hysterisch ga lachen HAHAHAHAHA HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHIOHOHOHODIHDIIHOEHIOAEFHASFHKSDLK FSDASDFJ KLVASDL IK HEB EEN CADEAUTJE VOOR IEMAND GEKOCHT MAAR IK HOOR NET DAT ZE DAT AL HEEFT GEKREGEN AARGH DUS IK MOET ALWEER NAAR DE WINKEL MAAR IK KAN NIET LOPEN en een homo maakt mijn keuken schoon want hij is homo en kan niet tegen vlekjes haha wat een homo nou leuk

Er kunnen wel wat minder plaatjes in je post. Ga terug en probeer het nog een keer.
Oud 18-02-2006, 19:37
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Vandaag was ik voor het eerst op de thee bij de ouders van mijn vriend en ik voelde me zwaar ongemakkelijk. Ze hebben schapen en kippen, dat is dan weer cool.
Toen heb ik pizza gegeten en ik ga zo film kijken en dan slapen want morgen moet ik naar de KERK want er is een jeugddienst en ik zit in de organisatie, hoera.
Oud 18-02-2006, 20:36
Verwijderd
ik had giseren een date en daarna swingen in tivoli,beiden erg geslaagd
vandaag ben ik verhuisd
Oud 19-02-2006, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 18-02-2006 @ 21:36 :
ik had giseren een date en daarna swingen in tivoli,beiden erg geslaagd
vandaag ben ik verhuisd
japie heb je geneukt!
Oud 19-02-2006, 09:42
grandmommy
grandmommy is offline
ik ga zometeen naar casanova met een vriendin, bij gebrek aan een leukere film ( ja tenzij je naar kabouter fucking plop wil) . En verder gaan we even keihard bijkletsen want ik heb d'r al vier maanden niet gezien
Oud 19-02-2006, 09:54
grandmommy
grandmommy is offline
ohnee we gaan naar brokeback mountain
Oud 19-02-2006, 10:46
botulismf
botulismf is offline
Mijn ouders zijn hier om te schilderen en vloerkleed te leggen en dat is keigezellig want ze gaan er gewoon blind van uit dat ik ze help, terwijl het hun kloteverbouwing is, en ik heb er drie weken VRIJWILLIG middenin gezeten en daar hebben ze me niet een keer voor bedankt, nee, dat zal vast ook niet meer dan normaal zijn dat ik drie weken lang mijn sociale leven opoffer om van 8 's ochtends tot 4 's middags thuis te blijven. Alsof ik uberhaupt op die logeerkamer op zolder zit te wachten, integendeel want het betekent alleen maar dat zij vaker langs zullen komen.

En net waren ze voor de verandering ruzie aan het maken over fuckin' CEMENT dus ik ben maar naar beneden gelopen en ik heb alvast dillinger escape plan in de cd-speler geduwd voor als ze bezig blijven. Moch het uit de hand lopen, dan is het alleen nog maar een kwestie van op 'play' duwen.
Oud 19-02-2006, 11:28
Verwijderd
Ik heb gisteren gewinkeld in Amsterdam, toen ik daarna op weg ging naar een concetr van the Gathering werd ik besprongen door één of andere mongool die me half wilde aanranden ofzo en toen ik heel hard ging schreeuwen ging hij eindelijk van me af en toen ging ik van mijn apropos naar het concert en dat was mooi.
Oud 19-02-2006, 11:44
woezel
woezel is offline
gisteren heb ik gekookt voor 2 russian cowboys en the baptist generals. en een van the baptist generals was echt te heet en hij ging ons de hele avond bedanken en dat was leuk.
verder is alles alleen maar leuk want mn crush wasser en hij heeft me uitgenodigd enzo blabla .
Oud 19-02-2006, 11:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb net opgepast op 7 kinderen, Rupsje Nooitgenoeg voorgelezen en ze uitgelegd dat je moet delen en dat arme kindjes zielig zijn, enzo, en toen zei er eentje (van 4) "ja want die zijn zwart" haha,
en ik werd vannacht wakker en dacht dat ik moest opstaan, dus ik zat om half4 beneden om te gaan ontbijten :/
Oud 19-02-2006, 12:54
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 19-02-2006 @ 12:56 :
Ik heb net opgepast op 7 kinderen, Rupsje Nooitgenoeg voorgelezen en ze uitgelegd dat je moet delen en dat arme kindjes zielig zijn, enzo, en toen zei er eentje (van 4) "ja want die zijn zwart" haha,
ik was eens in naturalis en toen las iemand ook rupsje nooitgenoeg voor en toen wilde ik erbij gaan zitten en toen stuurde ze me weg, omdat ik te groot was

OT:

vrijdag trouwerij, was leuk. Het feest vond ik afentoe een beetje saai, dus ging ik maar bier drinken en toen werd het voor mezelf wel leuk
Gisteren en vanochtend mijn papa hier gelogeerd. We zijn gisteren uiteten geweest (tapa's) en ik zit nog steeds een beetje vol.

Laatst gewijzigd op 19-02-2006 om 12:56.
Oud 19-02-2006, 13:08
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulismf schreef op 18-02-2006 @ 02:24 :
Ik heb een bijzonder drukke week achter de rug en nu heb ik een forumachterstand die ik niet in wil halen. Daarnaast mis ik grandmommy een ietwat.
ik lees echt over belangrijke dingen heen

ik ga nu heel erg hard genieten van het mooie weer en de lentevogeltjes en van het weerzien van mijn vriendin want ik heb haar gemist. Ongelofelijk hoe snel er trouwens knoppen aan de bomen komen. gaaf.
Oud 19-02-2006, 20:35
idontcare
idontcare is offline
ik moest gister echt heel lang werken en daarna moest ik ook nog voor dj spelen dus ik was weer lekker brak. vandaag de hele dag in bed gelegen beetje stomme films gekeken.

nu ga ik naar een vriend nog meer stomme films kijken want ja, het is vakantie he!
Oud 19-02-2006, 21:34
grandmommy
grandmommy is offline
ik ben met een vriendin naar brokeback mountain geweest en 't was een mooie film alleen wel een beetje lang, 2 uur drie kwartier. Daarna hebben we pizza op bij de italiaan en ik heb het lekkerste mokka-ijs op dat ik ooit heb geproefd. En toen moest ik door de regen naar huis fietsen. Geslaagde dag, flink bijgepraat. En tot twee keer toe werd er naar me gelachen en gefloten en ik was daar nogal verward door want dat is me sinds kindergarten niet meer gebeurd.
Oud 19-02-2006, 21:35
Metal
Metal is offline
Citaat:
botulismf schreef op 19-02-2006 @ 11:46 :
Mijn ouders zijn hier om te schilderen en vloerkleed te leggen en dat is keigezellig want ze gaan er gewoon blind van uit dat ik ze help, terwijl het hun kloteverbouwing is, en ik heb er drie weken VRIJWILLIG middenin gezeten en daar hebben ze me niet een keer voor bedankt, nee, dat zal vast ook niet meer dan normaal zijn dat ik drie weken lang mijn sociale leven opoffer om van 8 's ochtends tot 4 's middags thuis te blijven. Alsof ik uberhaupt op die logeerkamer op zolder zit te wachten, integendeel want het betekent alleen maar dat zij vaker langs zullen komen.

En net waren ze voor de verandering ruzie aan het maken over fuckin' CEMENT dus ik ben maar naar beneden gelopen en ik heb alvast dillinger escape plan in de cd-speler geduwd voor als ze bezig blijven. Moch het uit de hand lopen, dan is het alleen nog maar een kwestie van op 'play' duwen.

Oud 19-02-2006, 22:34
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-02-2006 @ 22:34 :
ik ben met een vriendin naar brokeback mountain geweest en 't was een mooie film
Ik ken iemand die er vanavond ook heen geweest is.
Oud 19-02-2006, 22:41
Verwijderd
het begin van The Hospital (serie van Lars von Trier) gekeken
Oud 19-02-2006, 22:52
viola h.
viola h. is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 19-02-2006 @ 23:34 :
Ik ken iemand die er vanavond ook heen geweest is.
fijn dat je dit vertelde, ik voel me al een stuk beter nu.
Oud 19-02-2006, 22:54
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
viola h. schreef op 19-02-2006 @ 23:52 :
fijn dat je dit vertelde, ik voel me al een stuk beter nu.
hoe is het met je vetkwabben?
Oud 19-02-2006, 22:55
viola h.
viola h. is offline
binnenkort weer naar Polen , voor lipo.
Oud 19-02-2006, 22:56
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
viola h. schreef op 19-02-2006 @ 23:55 :
binnenkort weer naar Polen , voor lipo.
ah wat leuk
Oud 20-02-2006, 10:56
the exploding boy
the exploding boy is offline
ik bedenk me dat ik mijn kat gisteren vergeten ben eten te geven en ik bleef bij m'n vriend slapen en nu ben ik werken en pas vanavond krijgt ie wat, nu wil ik dus als een gek naar huis, want ik voel me een slecht baasje
Oud 20-02-2006, 11:35
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 19-02-2006 @ 22:34 :
ik ben met een vriendin naar brokeback mountain geweest en 't was een mooie film
, de natuur was met voorsprong de beste acteur
Oud 20-02-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 19-02-2006 @ 22:35 :
[afbeelding]

Harde cd, ik dacht dat jij meer van "Miss Machine" hield though

check dit trouwens :

http://www.cornzine.com/mp3/TheDilli...-RebelYell.mp3
Oud 20-02-2006, 12:03
Haligh
Haligh is offline
miss machine is dan ook gaver.
Oud 20-02-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2006 @ 13:03 :
miss machine is dan ook gayer.
Oud 20-02-2006, 12:17
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2006 @ 13:03 :
freek is dan ook gayer.
Oud 20-02-2006, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2006 @ 13:17 :
De self titeld en Calculating Infinity beuken gewoon harder dan Miss Machine, alhoewel dat ook wel een erg toffe plaat is natuurlijk .
Oud 20-02-2006, 12:19
Haligh
Haligh is offline
ik vind miss machine gewoon lekkerder klinken.
maar ja, ik ben dan ook maar een indie gay he FREEK!
Oud 20-02-2006, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 20-02-2006 @ 13:19 :

maar ja, ik ben dan ook maar een indie gay he FREEK!
qft .
Oud 20-02-2006, 13:13
ZerO
ZerO is offline
Ik ben gisteren naar Cache geweest met mijn lover en ik denk dat ik franse films opgeef omdat ze altijd zo fucking traag zijn
aan het eind dacht ik IS DIT HET, net seks zonder orgasme
na de film heb ik wel appeltaart gegeten en dat maakte een hoop goed.
nu ben ik op school yeey
Oud 20-02-2006, 14:33
reno
reno is offline
Citaat:
ZerO schreef op 20-02-2006 @ 14:13 :
Ik ben gisteren naar Cache geweest met mijn lover en ik denk dat ik franse films opgeef omdat ze altijd zo fucking traag zijn
aan het eind dacht ik IS DIT HET, net seks zonder orgasme
na de film heb ik wel appeltaart gegeten en dat maakte een hoop goed.
nu ben ik op school yeey
Ja wat viel die film tegen zeg .
Oud 20-02-2006, 14:43
__
__ is offline
ik zit al minuten na te denken over hoe ik een mail naar een meneer van de universiteit rotterdam moet openen "Geachte meneer van Leeuwen", "Beste mr van Leeuwen" of "Alex, kerel, alles goed jonge?". hoe fucking big deal kan ik daarvan maken zeg
Oud 20-02-2006, 15:29
idontcare
idontcare is offline
ik ging net een uitreksel bevolkingsregister halen en tot mijn grote vreugde was ik gelijk aan de beurt en koste het maar 3.50 !
ufke had mij namelijk geinformeerd dat het rond de 7.50 kan zijn. dus toen ben ik maar chocola gaan kopen want ik had toch geld over

nu ga ik een dvd kijken.
Oud 20-02-2006, 17:51
Drez
Drez is offline
Citaat:
__ schreef op 20-02-2006 @ 15:43 :
ik zit al minuten na te denken over hoe ik een mail naar een meneer van de universiteit rotterdam moet openen "Geachte meneer van Leeuwen", "Beste mr van Leeuwen" of "Alex, kerel, alles goed jonge?". hoe fucking big deal kan ik daarvan maken zeg
hehe ja daar zit ik me ook steeds druk over te maken als ik zoiets moet doen. en ik weet het nog steeds niet zz.

ik ben vanmorgen naar studieondersteuning geweest, en er zijn weer nieuwe kneusjes bij yea. Daarna vond ik mezelf ziek dus ging ik thuis een opdracht maken, en mijn longen kapot hoesten. Blowen is goed voor je Om 4u had ik college, opdracht ingeleverd en bijgekletst met een vriend, ondanks dat mijn stem ondertussen al weg was en vanavond ga ik lekker niks doen.
Oud 20-02-2006, 18:20
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
roman schreef op 17-02-2006 @ 20:14 :
heuj wat ging je in haarlem doen je had bij mij op visite mogen komen hoor
zuipen, heb me flink vermaakt hoor
Oud 20-02-2006, 19:48
Electriq
Electriq is offline
Zaterdag werken en bloeden vanonder mn nagels want werken in een tassenwinkel is fucking hard Zondag naar mn sneue oma en die blijkt heel taai want het gaat best alweer goed met haar na de hersenbloeding maar ze kan ook elk moment omvallen.
's Avonds 'Schultze get's the blues' gekeken en dat was een vermakelijke film. Vandaag mn zusjes haar geverft en dat was alweer mn enerverende-extra-lange-weekend
Oud 20-02-2006, 19:53
idontcare
idontcare is offline
volgens mij heb ik vandaag een balans dag want ik heb nog bijna niks gegeten en wel gesport
Oud 20-02-2006, 19:53
viola h.
viola h. is offline
Citaat:
Electriq schreef op 20-02-2006 @ 20:48 :

's Avonds 'Schultze get's the blues' gekeken en dat was een vermakelijke film.

Lievelingsfilm vertederend.
Oud 20-02-2006, 19:56
Electriq
Electriq is offline
Ja he.
Oud 20-02-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 18-02-2006 @ 20:37 :
Morgen ga ik voor het eerst op de thee bij de ouders van mijn vriend en ben bang dat ik me zwaar ongemakkelijk ga voelen. Ze hebben koeien en paarden, dat is dan weer cool.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten