Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jammer alleen dat er veel te oppervlakkig op de muziek en totaal niet op de stemacteurs in wordt gegaan. |
![]() |
|
Torn Curtain - Toch wat minder dan dat we gewend zijn van de Master of Suspense. Mede door het houterige acteerwerk van Newman en Andrews, het had ook allemaal wel wat minder lang gekund. Gelukkig zitten er nog een aantal aardige sènes in die het geheel wat omhoog halen, ook de supporting cast was niet onaardig. Daarom, en omdat het een Hitchcock is, maak ik er toch nog een 7 van.
Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 09:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het was vooral irritant dat alle quasi intellectuele eind-dertigers heel hard aan het lachen waren bij scenes die niet grappig bedoeld waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Marnie - Een wat ongewone film, maar wel oké. Heeft z'n mindere momenten en paar heel erg toffe scènes. En Sean Connery, wat een baasje zeg; Tippi komt overwerken, zegt hij zomaar uit het niets "Do you like precolumbian art?" en "That's a jaguarondi" ik rolde van de bank van het lachen. Voorderest was een beetje lang, ik heb er eigenlijk niet zo veel over te zeggen dus ik hou m'n mond maar weer. 7/10
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatste film die ik gezien heb was Hotel Rwanda. |
![]() |
||
Citaat:
inderdaad. ik kijk 'm nog elke keer graag. maar ik heb 'm opgenomen van, toen nog, yorin geloof ik en dan staat er zo'n felgekleurd logo in de hoek ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nouja, het is een zwartwit film, het valt wel op.
||
Citaat:
||
Citaat:
De enige reden dat ie niet slechter was dan Ice harvest is dat morgan freeman als enige geen belabberde acteerprestatie levert. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|