![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk niet dat mensen vallen over de religieuze achtergrond van asielzoekers die hier niet voor hun lol komen, jaren wonen en dan er weer worden uitgeflikkerd. Dat jij dat wel doet ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ja! Laten we dat doen! Vóór elkaar spreken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Respect krijg je als je het verdient. Wat je zegt doet er niet veel toe, je acties, die doen er toe. Ik zeg dood aan alle fundamentalisten. Je leven laten lijden door een godsdienst kan niet in onze wereld, onze wereld baseerd zich op wetenschap, niet op ouderwetse onzin. Dat je je principes daaraan afmeet, da's heel logisch, maar het horen niet je principes te zijn.. Vind je het gerechtvaardigd dat uit naam van de islam moorden en brandstischtingen gepleegd worden, dan mag je wat mij betreft tegen de muur. Waarom? Omdat het de spuigaten uitloopt. Om Wilders even te quoten: Ik heb niks tegen de islam, ik heb wat tegen de uitwassen van de islam. Helaas lijkt het er steeds meer op te lijken dat er nog slechts uitwassen zijn, 1 omdat die steeds meer en meer voorkomen, 2 omdat dat iets is wat nooit samengaat met onze levenswijze. En daarom zeg ik nu, nu is de maat vol. Laatst gewijzigd op 19-02-2006 om 18:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
lol @ Duitse tekst eronder:
![]() Frauen demonstrieren am Mittwoch in der pakistanischen Hauptstadt Islamabad gegen die Mohammed-Karikaturen. Was genau sie mit dem Plakat sagen wollen, bleibt unklar. (Foto: T.Mughal/dpa) http://www.n-tv.de/634520.html
||
Citaat:
||
Citaat:
2 wellicht toch heb ik een aantal zeer fundamentalistische moslimvrienden die zichzelf niet opblazen, wel aanpassen, en hun geloof zien als iets van hun en dat geenzinds aan anderen willen opdringen (fundamentalistisch is hier uiteraard zeer streng leven naar de koran)
||
Citaat:
beetje zielig.
||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De commandant van het machtigste leger ter wereld is een christenfundamentalist. Wat is gevaarlijker, een fundamentalist met een molotov-cocktail of een fundamantalist met een gigantisch leger? |
![]() |
||
Citaat:
verder heb je gelijk, in theorie is deze christen gevaarlijker
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien mag je van mij het Christendom zoveel afkraken als je wilt. Het heeft alleen totaal geen relevantie met betrekking tot dit topic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoals ik al ergens eerder zei: de islam loopt gewoon een beetje achter
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Nog maar eens zucht, religieuze teksten op websites kun je maar beter niet voor waar aannemen, als ik al die talmoeds die rondcirculeren op internet serieus zou nemen zouden joden ongelovigen ezels en als doel hebben de wereld te veroveren ![]() Citaat:
Citaat:
Dat was toch één van die flutschrijvers uit het Hamas-topic? Daar heb ik dus al niks aan. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Geachte Mark Almighty Olivier Roy is een Arabist en een die zijn sporen allang heeft verdient google maar gezien je luiheid wat betreft informateren en dat jij liever niets van mij aanneemt kan ik wel concluderen dat jij liever halstarrig blijft geloven in wat jij wilt geloven.Maar wat kan ik anders verwachten van iemand die Iran met SA vergelijkt ![]() Edit: Voor degene die echt geinteresseerd zijn, Wat zegt de almachtige Wikipedia! En ow fucking jee wie gebruiken ze daar als bron? Bronnen: Lucas Catherine: Islam voor ongelovigen, Uitgeverij EPO, 1997, 2001, ISBN 90-6445-251-2 Lucas Catherine : Rijstpap, Tulpen en Jihad, Uitgeverij EPO, 2005, ISBN 90-6445-327-6 De arabist die jij zo hoogmoedig verwerpde, het zal toch niet is wiki nu ook al waardeloos?! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 09:43. |
![]() |
||
Citaat:
De mensen hebben minder incasseringsvermogen, omdat hun geduld al door verschillende aspecten van hun leven op geduld is gesteld. |
![]() |
|
Omstreden historicus: ik ontken Holocaust niet meer
WENEN - De omstreden Britse historicus David Irving, die zich voor een rechtbank in Wenen moet verantwoorden voor ontkenning van de Holocaust, heeft zijn opvattingen gewijzigd. Hij zei maandag kort voor het begin van het proces dat hij schuld zal bekennen, maar dat hij er inmiddels anders over denkt. De Oostenrijkse justitie beschuldigt Irving ervan zestien jaar geleden verscheidene voordrachten te hebben gehouden waarin hij het bestaan van de Holocaust ontkende. De historicus zei maandag dat hij de afgelopen jaren kennis heeft kunnen nemen van nieuw onderzoeksmateriaal waaruit blijkt dat de gaskamers wel degelijk hebben bestaan. „Ik ben geen Holocaust-ontkenner. Mijn opvattingen zijn veranderd. Geschiedenis is als een steeds groeiende boom. Hoe meer je leert, hoe meer documentatie er beschikbaar komt, des te meer leer je. Ik heb sinds 1989 veel geleerd.” Voor het begin van het proces had Irving de aanklacht nog „belachelijk” genoemd, maar nu zei hij dat er voor hem niets anders opzit dan schuld te bekennen en dat het hem spijt dat hij met zijn vroegere uitlatingen de slachtoffers van de Holocaust heeft beledigd. Irving werd al eens eerder veroordeeld voor een dergelijk vergrijp in Oostenrijk. Mocht hij wederom schuldig worden bevonden, wacht hem een lange gevangenisstraf. De Oostenrijkse politie arresteerde de 67-jarige historicus, bekend van verscheidene lovende biografieën over Adolf Hitler, in november. Waarnemers verwachten dat het OM een makkelijke zaak zal hebben. Ze rekenen op een kort proces. Voor zijn ontkenning van de Holocaust is Irving eerder ook al veroordeeld in Groot-Brittannië en Duitsland. Hij is niet meer welkom in een aantal landen. bron |
![]() |
|
Katholieken woedend op South Park
In Nieuw-Zeeland heeft de katholieke kerk woedend gereageerd op het voornemen van tv-zender TV3 om binnenkort een aflevering van 'South Park' uit te zenden waarin Maria wordt bespot. In de gewraakte aflevering met de titel 'Bloody Mary', denken de inwoners van South Park dat ze met een groot wonder van doen hebben als een beeld van Maria van onderen blijkt te bloeden. De paus Benedictus XVI-variant van South Park helpt ze uit de droom door te stellen dat Maria gewoon ongesteld is. Zeven Nieuw-Zeelandse bisschoppen vinden de uitzending zo weerzinwekkend dat ze alle rooms-katholieken hebben opgeroepen TV3 en al zijn adverteerders te boycotten. Zelfs minister-president Helen Clark deed een duit in het zakje: ''Ik heb het niet gezien, maar het klinkt misselijkmakend.'' TV3 zal de aflevering ondanks de protesten gewoon op de buis brengen. ''Mensen die erdoor beledigd kunnen worden, kunnen beter maar niet kijken'', aldus een woordvoerder. Begin deze maand bood de zender overigens wel zijn excuses aan moslims aan, na een uitzending waarin de welbekende Deense spotprenten waren vertoond. In de Verenigde Staten, waar de South Park-aflevering al is uitgezonden, protesteerden eerder al conservatieve katholieken tegen de 'ongestelde' Maria. bron |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 15:28. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En ik denk dat de Christelijke manier van reageren veel gepaster is tov wat bepaalde moslims doen. Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom je me als ware aanvalt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
"it's a miracle, she's bleeding out of her ass the pope says, it is not a miracle. he said maria doesn't bleed out of her ass, but out of her vagina. and a women bleeding out of her vagina isn't a miracle " (gram. fouten voorbehouden)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Daarbij is de belangrijkste factor nog wel de plaatselijke cultuur denk ik. Kijk maar wat voor vinger de kerk nog in de pap heeft in sommige midden- en oost-Europese landen. Dit is dus ook één van de verklaringen waarom Turkije al totaal andere normen en waarden in haar maatschappij kent dan de meeste Arabische landen, terwijl beide groepen overwegend Islamitisch zijn.
Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 22:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||||||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-02-2006 om 23:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daar lopen minder turkse hoofddoekjes als hier in nederland same voor marokko
||
Citaat:
deze persoon lijkt wel een beetje op zo'n geindoctrineerde hansworst die overtuigd is van het eigen gelijk ergo; of je nou met 1 of 100000 argumenten komt, het blijft niks
|||||||||||||||
![]() |
Citaat:
Dat kan ik me dus niet herinneren, het is foutief en dat heb ik net uitgelegd dus? Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Omg ben je blind ofzo, ik heb daar nooit gepost , waar heb je het in vredesnaam over ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat probeer jij dan te zeggen? Citaat:
Citaat:
Iran en SA zijn helemaal geen islamitische dictaturen ![]() Iran is sinds de islamitische revolutie veranderd, het heeft zowel een theocratisch als een democratisch regering SA is koningrijk met een feodaal systeem Het is zot om die twee fundamenteel verschillende landen die notabene vijandig tegen over elkaar staan te vergelijken. Verdiep je aub in de materie voordat je dingen gaat beweren ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-02-2006 om 10:12. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ER WAS IEMAND die zei: DE KORAN is maar op EEN manier te interpreteren 3e persoon???
||
Citaat:
afzetten tegen het westerse?, waarom gaan ze dan niet weg? lijkt me sterk dat "het oosten" een immigratiebeperking heeft
||
Verwijderd
|
Citaat:
Afzetten op die manier is kinderachtig en heeft alleen een averechts effect, namelijk het 'als het je niet bevalt dan donder je maar op' effect. Iets dat ik bij sommige mensen toch echt wel gevaarlijk naar boven voel komen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|