Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2001, 19:56
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Ja maar kom op zeg, dat nieuwe zelda ziet er toch niet uit man! Wat een babyspel! ongelofelijk, ga nou niet zo van de gameplay kan evengoed wel leuk zijn, ja natuurlijk maar zon spel krijgt meteen een heel andere indruk en dat is er een waar ik HELEMAAAAL niet blij mee ben. De oude sacreenshots zagen er wel vet uit maar dit is gewoon crap al kan het nog zo geinig zijn, het is gewoon niet stoer meer man.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2001, 20:06
MaakUt
MaakUt is offline
dus Majora's Mask was ook niet stoer. .daar was je nl. ook een kindje.. als de omgeving supermooi is wat ik toch wel verwacht van de nieuwe zelda op de cube, haalt het mij geen flikker uit hoe die link eruit ziet.
Oud 28-10-2001, 20:08
MaakUt
MaakUt is offline
maar het is inderdaad errug lelijk die link als je het vergelijkt met hoe die eeerst zou worden en vooral die details zoals losse vingers lijkt me zwaar bruut.
Oud 01-11-2001, 08:32
Robecop
Robecop is offline
amai, mijn ogen doen zeer,
is dat vo 't nieuwe zeldagame????
zo'n shit.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 09:24
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hmm miyamoto is zeker niet gek geworden .. al jaren wil hij een tekenfilm achtige sfeer bij zn games vooral zelda.

toen ik de screens zag dacht ik thank god .. de nieuwe zelda wordt iets origineels en ziet er niet uit als een soort game waar we al gewoon TE veel van hebben op de markt.

en aannemen dat omdat t er als een tekenfilm uit ziet dat t dan meteen voor koters is is natuurlijk bullshit , southpark ( extreem voorbeeld ) zenden ze toch ook niet uit vlak voor kinder-bedtijd ( bij wijze van spreken ).

ik vind dus echt een van de interessantere games ( en dat iemand hier het als een fmv-game vind lijken is best complimenteus voor nintendo .. betekend dat ze succes hebben met hun doel dat t er als een tekenfilm uitziet want de gameplay blijft wel zoals normaal )

ach wi weet komen er 2 zeldas uit maar dan weet ik dus wel welke ik koop
Oud 01-11-2001, 13:26
Inemine
Inemine is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:

ach wi weet komen er 2 zeldas uit maar dan weet ik dus wel welke ik koop
Je kan er bijna zeker van zijn dat er meer dan 1 Zelda game gaat uitkomen. Als ze er al 2 voor de N64 konden uitbrengen, dan zal dat voor de GC zeker lukken.
En ik word gek van de mensen die de nieuwe Zelda game al meteen beginnen uit te schijten voor 'kiddie'. Als je eens terug kijkt naar de eerste screenshots van OoT en dan de uiteindelijke versie, zie je dan geen verschil? De nieuwe Zelda game is nog maar net in ontwikkeling, dus stop met dat idiote gezeik en wacht tot er al wat meer van te zien is. En who cares als de graphics zo blijven? Ooit gehoord van gameplay en storyline? De meesten van jullie zeggen wel altijd dat gameplay op de eerste plaats komt, maar hoor eens wie er nu aan het klagen is. Wacht toch gewoon nog even af.

Ja sorry, dat moest er even uit.
Oud 01-11-2001, 16:10
Verwijderd
Miyamoto-san dai suki!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 16:29
LoverBoy128
LoverBoy128 is offline
niet zeure, de nieuwe Zelda Style roelt verschrikkelijk

het doet me denken aan oude Zelda's, vooral de orginele zelda van de NES en a Link to the Past van de SNES

wat dat betreft weken juist MM en OOT af van de de rest van de serie, nu gaan ze weer terug naar hoe het werkelijk bedoeld was (kom nou niet met het argument dat Shiggy zei dat zijn Zelda doel met OOT bereikt was, want daarmee had hij het niet over de GFX)
Oud 01-11-2001, 18:48
D@mien
D@mien is offline
dat ze gaan restylen is niet erg, maar et is zooo vreselijk lelijk nu...ik zei al in mn eigen topic dat als ze de graphix net zoals in die instructieboekies maken, daar is et ook een cartoon Link, en die is mooi....nu is et alsof hij met zn kop tegen de muur heeft staan rossen, vreselijk hoekig en plat...maar daar komt de Nintendo nog wel 8er...hoop ik...
Oud 03-11-2001, 11:38
nitronator
nitronator is offline
echt wel vet man die beelden
Reageren

Regels voor berichten