Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2006, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 20-02-2006 @ 20:48 :

'Schultze get's the blues'
Advertentie
Oud 20-02-2006, 21:41
Verwijderd
ik heb de hele dag op mijn werk met een paar collega's polissen op alfabet gelegd en geteld
Oud 20-02-2006, 23:32
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik drink al een week bijzonder weinig en ik voel me erg hysterisch en ik ijl als de pleuris ahahah het is wel puik. Verder heb ik me vandaag hard beziggehouden met het huishouden en de leugens die ik morgen ga verspreiden op mijn toekomstige werkplek
Oud 21-02-2006, 00:30
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 21-02-2006 @ 00:32 :
Ik drink al een week bijzonder weinig en ik voel me erg hysterisch en ik ijl als de pleuris ahahah het is wel puik. Verder heb ik me vandaag hard beziggehouden met het huishouden en de leugens die ik morgen ga verspreiden op mijn toekomstige werkplek
Eng.
Oud 21-02-2006, 10:41
Metal
Metal is offline
Citaat:
Fake schreef op 20-02-2006 @ 12:49 :
Harde cd, ik dacht dat jij meer van "Miss Machine" hield though

check dit trouwens :

http://www.cornzine.com/mp3/TheDilli...-RebelYell.mp3
yesch, maar CI beukt harder.
Oud 21-02-2006, 12:16
Verwijderd
pianoles gehad ! \m/
Oud 21-02-2006, 12:40
Verwijderd
eergisteren ging ik naar clap your hands say yeah en dat was erg leuk,toen bleef ik in amsterdam slapen omdat ik gisteren naar the subways ging,maar ik was mn kartje vergeten dus kon ik alsnog op en neer.
the subways waren geweldig,heel energiek en enthousiast publiek,toen ging ik weer naar huis en heb ik nog even zitten praten en roken met huisgenoten en toen ging ik slapen,nu ga ik douchen en vandaag ga ik de stad in om wat dingen te kopen en vanavond fitnessen
Oud 21-02-2006, 13:27
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Oeh!
Oud 21-02-2006, 14:16
Gadje
Gadje is offline
ik ben ni mijn aantekeningen van mijn hoorcollege aan t kopieren zodat ik ze in mn reader kan stoppen voor mijn tentamen van vanavond, ik denk alleen dat mijn reader nu 2 x zo dik wordt want hij kopiert niet echt efficient...
Oud 21-02-2006, 14:45
vixen
vixen is offline
Eergisteravond zat er een MUIS in mijn kamer, dus heb ik in Strychnines bed geslapen (die was er niet he). Zijn dekens stinken. Maar daar geen muizen. Vanavond slaap ik weer thuis dus het is werkelijk afwachten. Oh, en vandaga heb ik gewerkt en dat doe ik nu nog steeds. Vanavond fitnessen en een opdracht maken.
Oud 21-02-2006, 16:38
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ging mijn pony bijknippen en nu is hij schuin en te kort
toen ging ik mijn haar donkerbruin verfen en nu is het zwart

ik ga echt nooit meer aan mn haar zitten..
Oud 21-02-2006, 17:00
Jolene
Jolene is offline
Ik ben een beetje oververmoeid omdat ik weer eens te laat naar bed ging.Echt vaag dan ben ik de hele dag moe en 's nachts leef ik opeens weer .Thuis ruzie gemaakt met mn broer, omdat door mij de hele badkamer zeiknat was. Waardoor ook zijn werkbroeken oopsie, maar hij was niet tevreden met een sorry en dat vind ik wel genoeg dus hij moet niet zeiken.Toen ging ik maar in mn eentje window shoppen en zag ik opeens de bus van mn vader bij het stoplicht staan.Hij zag me niet en schrok zich dan ook dood toen ik de opeens naast m zat.Nu ben ik bij hem aan het chillen en ga ik me zo volstouwen met indiaas eten(L).Vanmiddag ook mn moeder gesproken die in Afrika zit en ohjee ze heeft het licht gezien volgens haar .Mn moeder die zich weer als een moeder gaat gedragen nou ik vind het maar eng.
Oud 22-02-2006, 13:15
roman
roman is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 20-02-2006 @ 19:20 :
zuipen, heb me flink vermaakt hoor
waar ben je heen geweest?
Oud 22-02-2006, 13:36
Glory
Glory is offline
ik zag wouter bos in de binnenstad van afoort alvorens ik werd aangevallen door pvda mensen die me wilden bekeren. vervolgens dwong mijn huisgenoot me om de stemwijzer te doen en daar kwam uit dat ik maar op de COMMUNISTISCHE partij moest gaan stemmen uhuhuh. spannender wordt het niet vandaag.
Oud 22-02-2006, 14:20
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb een transformer dekbed voor mijn vriend in elkaar geknutseld als verrassing voor zijn verjaardag en ik wil het nu al verklappen maar dat mag pas zondag was echt een KK werk, maar het is supervet geworden
ik heb ook veel te veel ongezonde dingen gegeten, nu moet ik werken maar ik ben misselijk mehh
Oud 22-02-2006, 14:55
kuik
kuik is offline
ik ging naar school, naar college, haalde een uitdraai van mijn studieresultaten met handtekening. toen ging ik naar huis en belde ik mijn ex-mentor op, maar hij was niet thuis. dus toen belde ik mijn ex-decaan maar met veel tegenzin op, want het is een eikel, maar gelukkig mag ik maandag wel zijn handtekening komen ophalen nu ben ik een outfit aan het fixen voor morgenavond, want het is een themafeestje
Oud 22-02-2006, 18:55
ZerO
ZerO is offline
Vanmiddag stond ik op het station met een vriendin op de trein te wachten en opeens werd haar naam omgeroepen. Ze moest zich bij de infobalie melden. Bleek dat ze haar portomonee was kwijt geraakt. Gelukkig zat alles nog in, behalve 50 cent want meer geld had ze er niet in zitten
We gaan zo wijn drinken en diepzinnig doen.
Oud 22-02-2006, 19:04
idontcare
idontcare is offline
na mijn blunder van vanmorgen ben ik weer vol frisse moed gaan autorijden en het was niet eens zo heel erg. ben de snelweg weer opgeweest en vrachtwagens zijn hel euhh.. toen kwam ik thuis en ging ik schaatsen kijken en nu wacht ik op gtst zodat het snel 20.30 is en ik weg kan
Oud 22-02-2006, 20:18
655321
655321 is offline
Ik deed vandaag niks. Nou EN>
Oud 22-02-2006, 20:19
Gadje
Gadje is offline
ik heb eerst een forummer ontmoet en die nam me mee naar het bos en daar hebben we chocoaldemelk met slagroom gedronken endaarna ben ik met een vriendin naar amsterdam gaan shoppen.
Oud 22-02-2006, 21:09
Verwijderd
College groepsdynamica gevolgd. Piano/toetsen-oefeningen gedaan. N u luister ik gonzales - solo piano .
Oud 22-02-2006, 21:10
merels
merels is offline
ik moest werken maar ik moest vroeger weg omdat het zo rustig was, sukkels. toen viel ik in slaap en heb ik mijn tas even gepakt want ik ga morgen wat dagen naar antwerpen.
mijn benen zijn moe en ik ga last van mijn rug krijgen daar .
Oud 22-02-2006, 21:15
June bug
June bug is offline
Ik heb stagegelopen en dat was vrij vermoeiend, toen kwam ik thuis en ging ik achter de computer hangen wat eigenlijk niet de bedoeling was want ik moest nog vet veel doen, ER gekeken, gekookt en ik was woest op mn spinazie want die wilde maar niet gaar en ontdooid en warm zijn. Na t eten boodschappen gedaan, stofgezogen, afgewassen, gtst gekeken en lesvoorbereidingen gemaakt. Nu zit ik met joint en drinken achter de computer weer en ga ik zo Jensen kijken.
Oud 22-02-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
June bug schreef op 22-02-2006 @ 22:15 :
ik was woest op mn spinazie .
Oud 22-02-2006, 21:22
woezel
woezel is offline
ik ging naar school en daarna btje rondhangen en terug naar school en de lessen waren eigenlijk interessant. dan btje opgeruimd en gecomputerd en gelezen enzo. nu computeren en port drinken met veel te grote hoeveelheden. en babylon circus lusiteren en uit mn dak gaan alleen. morgen ff naar school en daarna naar gent naar tentoonstelling en btje rondwandelen daarna eten bij vriendinnen en daarna uit en hopelijk daarna nog een date midden in de nacht en ikhoop dat ie belt.
Oud 22-02-2006, 21:34
woezel
woezel is offline
oh en ik krijg plots het gevoel dat mn leven 1 groot feest is en mss is dat ook wel zo en ik kreeg toen ik dit typte een leuke sms!
Oud 22-02-2006, 23:25
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 22-02-2006 @ 15:20 :
Ik heb een transformer dekbed voor mijn vriend in elkaar geknutseld
PICCA.
Oud 22-02-2006, 23:32
Verwijderd
net naar Tifen / open mic avond geweest bij het jazzpodium. Tifen was tof maar de open mc night freestyle mc's bakte er niets van niveau knoop in je zakdoek
Oud 23-02-2006, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 23-02-2006 @ 00:32 :
net naar Tifen / open mic avond geweest bij het jazzpodium. Tifen was tof maar de open mc night freestyle mc's bakte er niets van niveau knoop in je zakdoek
ohja dat was in de sju he..... naja helaas
Oud 23-02-2006, 08:24
Verwijderd
Ik ben gisterenavond bij mijn opa geweest die in het ziekenhuis ligt met een longontsteking, zielig hoopje mens ondertussen daarna nog wat tv gekeken bij mijn vriendin. vandaag werken en vanavond chillen met wat vrienden.
Oud 23-02-2006, 08:32
vixen
vixen is offline
Vannacht zat er weer een muis in mn kamer, hoogstwaarschijnlijk dezelfde als eerst. Maar hij zit achter de koelkast dus ik weet 'm te vinden vanavond. Vandaag werk ik, maar dan tot half 1. Dan ga ik naar huis,d e muis vangen en dan sporten en naar de film met mn zussje en eten bij mn vriendje en dan is er een hospiteeravond, dan geeft mn huisgenoot een feestje en dan ga ik uit.
Dat dat allemaal in 1 dag past..

Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 08:40.
Oud 23-02-2006, 08:35
idontcare
idontcare is offline
ik ga zo naar het cbr in rijswijk voor poging 2 van m'n theorie examen. ik hoop dat ik het dit keer wel goed verstaan heb en dat het gewoon om 11.30 is als ik examen mag doen en ik haal 'm dan is het groot feest en dan ga ik vanavond bier drinken. als ik 'm niet haal ga ik vanavond bier drinken.
Oud 23-02-2006, 09:31
woezel
woezel is offline
net goed gesprek gehad met docent en nu leer ik j'aurais bien voulu van babylon circus vanbuiten maar tlukt niet zo goed
Oud 23-02-2006, 09:33
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik ben stiekem boos op mijn vriendje, omdat ie mijn enige vrije weekend in maanden vol heeft geplanned met ene kuttig vogelexcursie iets en een platendraai dag met een vriend van hem en ik dus in mijn upje mijn spullen mag gaan verhuizen

maar ik heb geen zin om het te zeggen, want hij vind al dat ie niks mag van me ik ben namelijk heel stom

en ik moet 13 uur werken vandaag en hoop dat ik bij de sneak mag staan en daarna ga ik even de kroeg in op zoek naar een vriend van me om bier te drinken en 50 euro op mijn kroegpasje te storten,want ik sta 1 euro rood en ik haat roodstaan.
Oud 23-02-2006, 16:58
little_devotion
little_devotion is offline
ik ben vandaag eerst in breda gaan shoppen maar er was niet veel leuks dus dat was een beetje jammer. maar toen belde ioana dus toen heb ik de trein naar huis gepakt en zijn we wat gaan drinken
vanavond ga ik weinig doen want m'n benen doen zeer van het lopen
Oud 23-02-2006, 17:52
Verwijderd
Ik heb gewerkt en dat was saaaaaaaaaai. Straks ga ik me volproppen met patatjes en kroket oooeehh HOOGTEPUNTJE JONGENS

On a brighter note; het is weekend. <3
Oud 23-02-2006, 18:59
Hagel
Hagel is offline
Ik had vanochtend alweer een sollicitatiegesprek want bij mijn nieuwe baan (die wel heel leuk is ) vind ik dat ik te weinig kan werken en nu ben ik aangenomen bij de mediamarkt en dat is wel leuk denk ik. Voor de rest niks uitgevoerd, even de stad in geweest met mijn vriend en gekookt enzo en zometeen maar een film kijken (L)
Oud 23-02-2006, 19:19
Haligh
Haligh is offline
ging om 11 uur naar school, maakte 2 toetsen en ging weer weg.

en toen ging ik naar Tom Barman en dat was (L)!
heerlijke man.

en toen kwam er een vriend en die bleef eten en napoleon dynamite kijke. En toen ging hij weg (jaja) en nu komt hij weer terug, want er rijden geen bussen meer .
Oud 23-02-2006, 20:05
Verwijderd
ik haat iedereen nu en ik ben labiel
Oud 23-02-2006, 20:16
Verwijderd
Ik sloeg mezelf net per ongeluk een bloedneus want ik had jeuk maar ik vergat dat je dan moet krabben en ik was aan de telefoon en ik kan geen twee dingen tegelijk blijkt maar weer TJONGE JONGE ZEG. Maar eigenlijk vind ik het grappig. Nu zijn mijn ouders verdwenen en morgen gaan ze tot maandag de hort op in België dus rrrr. Ik had mezelf nog beloofd dat ik m'n kamer ging opruimen maar ik geloof dat ik me niet aan die belofte ga houden want eigenlijk is 't een kutbelofte en bier drinken trekt me meer, heb ik zo 't gevoel. Hoewel ik geen zin heb in bier en ook niet in internet en ook niet in tv en ook niet in tekenen en ook niet in lui bellen om iets te gaan doen want ik heb de halve middag gespendeerd met lui afwimpelen omdat ik geen zin had maar ik verveel me wel PFFFFF. Wat een gezeik ook, misschien moet ik iets productiefs doen, zoals achterstallig huiswerk dat al weken op mij ligt te wachten, maar ook daar heb ik geen zin in. Kuthuiswerk. Kommer en kwel, wat een ellende. Was het maar vast zomervakantie ofzo.
Oud 23-02-2006, 20:29
Verwijderd
Ik liep vanmorgen in de sneeuw naar de bushalte. Twee vlokken ongeveer. Maar. het. was. sneeuw.
Oud 23-02-2006, 20:33
ZerO
ZerO is offline
ligt het aan mijn verbinding of is scholieren erg traag
Oud 23-02-2006, 20:33
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Nou ik moest werken met een ontzettend domme collega van me, ze is 17 en weet niet wat maïs is. Ook niet dat koffie in een vacuüm pak zit. Ze is wel heel lief en vermakelijk, maar laaaangzaaaam. Net heb ik mijn schoonpapa gebeld om eieren te vragen voor in de taart voor vriendlief, en hij komt ze zelfs brengen ze vinden me vast enorm aardig.
Oud 24-02-2006, 00:04
655321
655321 is offline
Citaat:
655321 schreef op 22-02-2006 @ 21:18 :
Ik deed vandaag niks. Nou EN>
Oud 24-02-2006, 03:09
Verwijderd
Ik was net uit in breda, wat best wel saai was.

Ik heb wel een chick zien pissen in een steegje, dat is geil!
Oud 24-02-2006, 03:10
Metal
Metal is offline
gatverrredamme rutger
Oud 24-02-2006, 03:10
Verwijderd
Kan er niks aan doen he
Oud 24-02-2006, 05:21
botulismf
botulismf is offline
Er was sprake van een afscheidsfeestje voor mijn broer die voor drie maanden naar Zuid-Amerika vertrekt. Het was vrij gaaf. Ik heb wel ganz geen idee wat ik er van moet verwachten, vijf weken zonder mijn broertje, alleen thuis. Vreemd.

Nu ben ik thuis en zit ik me hoofdzakelijk af te vragen of het écht 6:19 is of dat ik misschien verkeerd kijk.
Oud 24-02-2006, 05:58
Broeder
Broeder is offline
Ik zit al vijf minuten gefascineerd te staren naar een venstertje dat 'Aanmelden annuleren' zegt en niet afgesloten kan worden.
Oud 24-02-2006, 10:40
ZerO
ZerO is offline
Ik eet conrflakes en bedenk wat ik aan zal trekken. Oh en ik moet mijn kamer opruimen want er gaat iemand in mijn bed slapen vannacht en ik kan er niet zo goed tegen als mensen mijn kamer zomaar in beslag nemen

Regels voor berichten