Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2006, 15:20
klar
klar is offline
Ik (16 jaar) en een vriend (17 jaar) willen is paddo's 'proberen', maar ik heb nog wat vragen. Ik heb al best veel gelezen.

We willen het in een vakantie doen (waarschijnlijk voorjaarsvakantie of anders meivakantie), omdat je dan wat relaxter bent en je je niet druk om school hoeft te maken.

Voor zover ik weet kunnen we het beste een halve portie mexicaanse nemen (ik neem zelf liever 1/3, liever te weinig dan te veel zeg maar). Ik heb verder ook geen ervaring met drugs ed.

Iemand nog wat tips en dergelijke (behalve vitamince C en dextrose )?

Of kan ik beter helemaal van dit plan afzien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2006, 15:35
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
klar schreef op 13-02-2006 @ 16:20 :
Ik (16 jaar) en een vriend (17 jaar) willen is paddo's 'proberen', maar ik heb nog wat vragen. Ik heb al best veel gelezen.

We willen het in een vakantie doen (waarschijnlijk voorjaarsvakantie of anders meivakantie), omdat je dan wat relaxter bent en je je niet druk om school hoeft te maken.

Voor zover ik weet kunnen we het beste een halve portie mexicaanse nemen (ik neem zelf liever 1/3, liever te weinig dan te veel zeg maar). Ik heb verder ook geen ervaring met drugs ed.

Naast dit forum doorzoeken met de duizenden topics over paddo's. Misschien ook op erowid.org kijken ( of andere goede drugssite ( zie topic bovenaan Beleid en Links) en alle effecten opzoeken.

1 ding: de setting is alles. Dus mocht het bad gaan, verander van setting door bijvoorbeeld naar een andere kamer te gaan, muziek aan of juist uit te zetten.
Oud 13-02-2006, 15:42
klar
klar is offline
Bedankt. Ik lees net op erowid.org dat je alleen een bad trip kunt krijgen bij een te hoge dosis, zelfs wanneer je setting niet goed is. Klopt dit?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 15:51
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
klar schreef op 13-02-2006 @ 16:42 :
Bedankt. Ik lees net op erowid.org dat je alleen een bad trip kunt krijgen bij een te hoge dosis, zelfs wanneer je setting niet goed is. Klopt dit?
Niks van waar, een te hoge dosis kan gewoon meer kans geven op een bad trip in mijn ervaring. Maar een lage dosis is geen garantie voor geen bad trip.
Wat het beste helpt tegen een bad trip ironisch genoeg is je er geen zorgen over maken. Anders loop je er over te malen in je kop, en als je de paddo's neemt moet je eigelijk zorgen vrij zijn.

edit: oja, de bad trip kan natuurlijk best heviger zijn als je meer neemt, omdat het langer heftiger werkt ( de top) bij een hogere dosis. En ook nog, tijd is een zeeeeeeeer relatief begrip als je paddo's neemt, 10 minuten kunnen op een uur lijken

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 15:51
Verwijderd
@ klar, waar staat dat (link)?
van een lage dosis heb je natuurlijk een veel minder heftige trip, maar daardoor kun je het nog wel als vervelend ervaren. alleen omdat je dan nog goed bij realiteit bent kun je het relativeren en weet je dat het over gaat. in hoge dosissen heb je soms helemaal geen besef meer van werkelijkheid, tijd, omgeving, jezelf etc. en ook als je het besef nog wel hebt, kan de trip zo heftig zijn dat je het niet meer trekt.

en dosissen zijn ook maar relatief, sommige trippen al van een kwart portie, terwijl anderen minstens een hele portie naar binnen moeten werken voor een normale trip.

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:08
klar
klar is offline
Citaat:
Nu dit alles gezegd is, lijkt het misschien of er een aanwijsbare kans is op een bad trip elke keer dat je niet voldoende voorbereid of deze regels niet opvolgt. Dat is een misverstand. Bad trips komen alleen voor wanneer men hoge doseringen neemt, en bij mensen die in de eerste plaats niet zouden moeten trippen. Zelfs wanneer de omstandigheden bij lange na niet perfect zijn zal de trip vrijwel zeker een mooie ervaring opleveren. Ga het tegemoet met een 'open mind' en geniet ervan!
Dit staat op een Nederlande site, waarvan er bij staat dat deze informatie van erowid.org komt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dat kunnen wij toch niet voor jou bepalen?
Ik vind alleen wel dat je met drugs niet te jong moet beginnen, zeker tripmiddelen niet. Een trip is veel waardevoller als je er mee wacht tot je er echt helemaal klaar voor bent, jezelf beter kent, meer ontwikkeld bent, stevig in je schoenen staat etc. Paddo's wordt vaak zwaar onderschat.

Maar als je denkt dat de tijd rijp is, zou ik idd met 1/3 beginnen. Het chille van paddo's is dat je kan updosen . Zorg voor een relaxte set en setting: zorg dat je je goed voelt en met mensen tript die je vertrouwt. Zorg dat er eten en drinken in de buurt is. Leg eventueel alvast spullen klaar die je leuk lijkt om te doen tijdens een trip (tekenen ofzo?) en zet chille muziek op. Zorg dat je niet gestoord wordt; telefoon uit, geen onverwachts bezoek. Zorg dat je de tijd hebt en vooral; laat het gewoon over je heen komen. De come up kan best heftig zijn, maar als je je eraan overgeeft komt het helemaal goed.
Mocht je je toch niet chill voelen bedenk dan dat het vanzelf weer over gaat, drink/eet wat, ga even met iemand praten over vrolijke dingen of juist over wat je niet chill vind, zoek afleiding, verander van setting etc. Als je je goed voorbereid, niet te hoge dosis neemt en je goed voelt is de kans zeer klein dat het fout gaat. Have fun

Laatst gewijzigd op 13-02-2006 om 16:11.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:18
klar
klar is offline
Hardstikke bedankt voor de tips! Ik wacht denk ik ook nog een tijdje omdat ik echt lekker in m'n vel wil zitten, want ik wil dit echt niet overhaasten en wel goed voorbereid zijn.

nogmaals bedankt oma en k-pax!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:43
Nijn*
Nijn* is offline
Dan had ik ook nog een vraagje: klopt het dat mensen met een psychische stoornis of die depressief zijn een verhoogde kans hebben op een bad trip? Ik heb zelf namelijk een dysthyme stemmingsstoornis, een soort depressie, maar heb met een vriendin afgesproken dit weekend paddo's te gaan uitproberen. Is de kans dan heel groot dat ik een bad trip krijg of niet meer dan anders?
Oud 13-02-2006, 16:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 13-02-2006 @ 17:43 :
Dan had ik ook nog een vraagje: klopt het dat mensen met een psychische stoornis of die depressief zijn een verhoogde kans hebben op een bad trip? Ik heb zelf namelijk een dysthyme stemmingsstoornis, een soort depressie, maar heb met een vriendin afgesproken dit weekend paddo's te gaan uitproberen. Is de kans dan heel groot dat ik een bad trip krijg of niet meer dan anders?
Het wordt mensen met een psychische stoornis afgeraden paddo's te nemen. De redenen daarvoor weet ik niet precies, maar ik zou maar even informeren bij je shop.

Verder nog tips voor TS: veel zoetigheid helpt als je een bad trip krijgt (flinke fles suikerwater!!!!), maar daar moet je niet vanuit gaan. Zorg er wel voor dat de kans dat andere mensen contact met jullie krijgen minimaal is, je zit echt in een eigen wereld en er kunnen nare dingen gebeuren als dat botst met de buitenwereld.
Oud 13-02-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Klopt. Paddo's beïnvloeden heel sterk je stemming; voel je je klote dan voel je je met paddo's op helemaal zwaar kut en andersom. Paddo's laten je vaak nadenken over jezelf, je leven. Dingen waar je mee zit en had weggestopt kunnen ineens naar boven komen, je wordt geconfronteerd met jezelf. Als je niet lekker in je vel zit moet je geen paddo's eten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 13-02-2006 @ 17:48 :
Verder nog tips voor TS: veel zoetigheid helpt als je een bad trip krijgt (flinke fles suikerwater!!!!), maar daar moet je niet vanuit gaan. Zorg er wel voor dat de kans dat andere mensen contact met jullie krijgen minimaal is, je zit echt in een eigen wereld en er kunnen nare dingen gebeuren als dat botst met de buitenwereld.
suiker = placebo, maarja dat is vaak ook genoeg
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:52
K-pax
K-pax is offline
Citaat:

Wat oma zegt en:

Als je door je stoornis vaker depressief bent, zou ik zeggen ja, er is wel een vergrote kans. Ik ken jou aandoening niet, dus kan er eingelijk niks over zeggen, maar als je het logisch bekijkt: de trip word beinvloed door de stemming waarin je bent voordat je het neemt. Als jou stemming door je aandoening soms negatief word zonder echte oorzaak in de gebeurtenissen om je heen kan het zijn dat dit gebeurd terwijl je in de trip zit, spontaan.

Misschien moet je het aan je huisarts vragen.
Oud 13-02-2006, 17:01
klar
klar is offline
Citaat:
Oma schreef op 13-02-2006 @ 17:50 :
suiker = placebo, maarja dat is vaak ook genoeg
Maar ik lees bijna overal dat druivensuiker (dextrose) en vitamine C goed helpen. Werken deze allebei dan niet?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
klar schreef op 13-02-2006 @ 18:01 :
Maar ik lees bijna overal dat druivensuiker (dextrose) en vitamine C goed helpen. Werken deze allebei dan niet?
jawel hoor!!!

maar ja begint er iig met een goede instelling aan, komt wel goed joh, veel plezier.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 18:37
Verwijderd
Citaat:
klar schreef op 13-02-2006 @ 18:01 :
Het is nooit wetenschappelijk bewezen. Er is ook een pubmed die erover gaat, maar die kan ik zo even niet vinden (anders zelf even zoeken op pubmed naar de pharmacologische werkingen van suiker en vitamine C) . Toch blijft iedereen het bij hoog en laag beweren, wat placebo al niet doet he..

Smartshopverkopers hebben er baat bij dat mensen denken dat je zo een trip kan minderen, zo verkoop je een ingebouwde veiligheid tezamen met de paddo's. Wat wel werkt zijn middelen als benzo's en anti-psychotica, maar aangezien de meesten daar niet aan kunnen komen is het natuurlijk wel zo makkelijk om een middel te verkondigen wat bijna overal te verkrijgen is.

Vaak is het wel zo dat je geruime tijd voor en tijdens de trip niks eet. Paddo's werken op een nuchtere maag sterker en als je je slap voelt van paddo's kan wat zoets eten natuurlijk nooit kwaad. Maar het is niet zo dat suiker of vitamine C psilocybine in je lichaam afbreekt.

Net zoals dat chocola de trip zou versterken, ook bullshit! Nu zullen er waarschijnlijk een hoop reacties komen van mensen die wel in de mythe geloven (aangezien het gros van de bevolking denkt dat dit klopt).
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 22:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oma schreef op 13-02-2006 @ 19:37 :
Het is nooit wetenschappelijk bewezen. Er is ook een pubmed die erover gaat, maar die kan ik zo even niet vinden (anders zelf even zoeken op pubmed naar de pharmacologische werkingen van suiker en vitamine C) . Toch blijft iedereen het bij hoog en laag beweren, wat placebo al niet doet he..

Smartshopverkopers hebben er baat bij dat mensen denken dat je zo een trip kan minderen, zo verkoop je een ingebouwde veiligheid tezamen met de paddo's. Wat wel werkt zijn middelen als benzo's en anti-psychotica, maar aangezien de meesten daar niet aan kunnen komen is het natuurlijk wel zo makkelijk om een middel te verkondigen wat bijna overal te verkrijgen is.

Vaak is het wel zo dat je geruime tijd voor en tijdens de trip niks eet. Paddo's werken op een nuchtere maag sterker en als je je slap voelt van paddo's kan wat zoets eten natuurlijk nooit kwaad. Maar het is niet zo dat suiker of vitamine C psilocybine in je lichaam afbreekt.

Net zoals dat chocola de trip zou versterken, ook bullshit! Nu zullen er waarschijnlijk een hoop reacties komen van mensen die wel in de mythe geloven (aangezien het gros van de bevolking denkt dat dit klopt).
Iets 'placebo' noemen klinkt vaak een beetje negatief, terwijl placebo's vaak gewoon prima werken. Niks mis mee. Suikerwater werkt gewoon bij veel mensen, placebo of niet.

Ik dacht trouwens dat chocolade juist de trip verminderde, zoete vettigheid.
Oud 13-02-2006, 23:28
Günther
Günther is offline
en zorg dat je shit geplanned hebt, en dan bedoel ik niet van voorbereiding en shit (dat ook wel maar) dat je chill gaat gamen/muziek luisteren/whatever zodat je niet loopt te wachten op de trip, gewoon beetje chillen en als je paddo's hebt gehad komt de trip vanzelf wel...

en gewoon genieten...
Oud 13-02-2006, 23:35
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Juice schreef op 13-02-2006 @ 23:05 :
Iets 'placebo' noemen klinkt vaak een beetje negatief, terwijl placebo's vaak gewoon prima werken. Niks mis mee. Suikerwater werkt gewoon bij veel mensen, placebo of niet.

Ik dacht trouwens dat chocolade juist de trip verminderde, zoete vettigheid.
Ik heb juist iets gelezen dat cacao de trip kan versterken, alleen dat melk dat juist weer tegengaat. Heb met nieuwjaar paddo's in de vla gedaan en dan werkte prima ( erg goed zelfs ) dus dat melk verhaal zal wel niet kloppen. Kan niet echt iets betrouwbaar vinden op dit gebied though, moet ik toch eens bij de shop vragen.
Oud 13-02-2006, 23:39
Verwijderd
^nee alsof ze bij de shop zoveel verstand hebben van wat ze verkopen echt daar staan de meest achtelijke mensen die zelf niet eens geinteresseerd zijn in dope en gare onzin verkopen. zoals dat van chocola en suiker en dan nog 100 keer ergere dingen (uitzonderingen daargelaten).
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 08:18
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-02-2006 @ 00:39 :
^nee alsof ze bij de shop zoveel verstand hebben van wat ze verkopen echt daar staan de meest achtelijke mensen die zelf niet eens geinteresseerd zijn in dope en gare onzin verkopen.
Inderdaad, dat zie je steeds vaker. Als ik op zoek ben weiger ik dan ook iets te kopen bij een shop waar ze het spul zelf niet kennen, maar in Amsterdam heb ik nu een prima shop gevonden waar ze gewoon weten wat ze je verkopen.

Citaat:
zoals dat van chocola en suiker en dan nog 100 keer ergere dingen (uitzonderingen daargelaten).
Dat is geen onzin, dat werkt prima. Dat van die chocolade heb ik nooit geprobeerd, maar suiker werkt gewoon om je trip te verminderen.
Oud 14-02-2006, 10:24
PutaDeMadre
PutaDeMadre is offline
Citaat:

Dit is echt de harde shit echt proberen vet strak word je ervan
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 10:25
notice
notice is offline
Lachen man maar ik zou gewoon alleen chillen als je chill bent
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 14-02-2006 @ 09:18 :
Inderdaad, dat zie je steeds vaker. Als ik op zoek ben weiger ik dan ook iets te kopen bij een shop waar ze het spul zelf niet kennen, maar in Amsterdam heb ik nu een prima shop gevonden waar ze gewoon weten wat ze je verkopen.
welke?

Citaat:
Dat is geen onzin, dat werkt prima. Dat van die chocolade heb ik nooit geprobeerd, maar suiker werkt gewoon om je trip te verminderen.
als je bedoeld dat placebo goed werkt, juh
zo niet.. ik ga niet met iedereen hier een discussie voeren over dat het bullshit is. tis zo'n algemeen diepgewortelde mythe dat het er toch niet uit is te krijgen. niemand vraagt zich ook af waar het vandaan komt ofzo, maar iedereen hoort het iedereen zeggen dus dan zal het wel waar zijn
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
notice schreef op 14-02-2006 @ 11:25 :
Lachen man maar ik zou gewoon alleen chillen als je chill bent
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2006, 13:11
klar
klar is offline
Citaat:
Günther schreef op 14-02-2006 @ 00:28 :
en zorg dat je shit geplanned hebt, en dan bedoel ik niet van voorbereiding en shit (dat ook wel maar) dat je chill gaat gamen/muziek luisteren/whatever zodat je niet loopt te wachten op de trip, gewoon beetje chillen en als je paddo's hebt gehad komt de trip vanzelf wel...

en gewoon genieten...
Ja, ik denk dat ik de N64 weer uit de kast trek zodat we weer kunnen mariokarten.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 13:56
Verwijderd
ja is relax om mee te beginnen maar als t begint in te kicken zul je snel merken dat je boven dat soort 'simpel' vermaak staat en het je totaal niet kan boeien.
zo ging het bij mij dan!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 14:03
*.Cloud
*.Cloud is offline
Citaat:
klar schreef op 14-02-2006 @ 14:11 :
Ja, ik denk dat ik de N64 weer uit de kast trek zodat we weer kunnen mariokarten.
Mja ben ook 'n paar keer vantevoren gaan gamen, is wel fijn om je zegmaar af te leiden van de misselijkheid de 1e 5 minuten ofzo.. zodra de padjes beginnen te werken zal 't gamen je niet meer makkelijk afgaan en uiteindelijk zul je toch stoppen zoals fishy zegt. v.b. Ik zag de game niet meer als game maar als random kleurtjes (was bij mariokart voor de gc)
Oud 14-02-2006, 14:08
Verwijderd
Citaat:
*.Cloud schreef op 14-02-2006 @ 15:03 :
Mja ben ook 'n paar keer vantevoren gaan gamen, is wel fijn om je zegmaar af te leiden van de misselijkheid de 1e 5 minuten ofzo.. zodra de padjes beginnen te werken zal 't gamen je niet meer makkelijk afgaan en uiteindelijk zul je toch stoppen zoals fishy zegt. v.b. Ik zag de game niet meer als game maar als random kleurtjes (was bij mariokart voor de gc)
haha bij mij was t zo van
in volle overtuigen naar de tv wijzen "naaaah, das gewoon allemaal nep!!" en later ook die random shit, toen hield ik t maar voor gezien.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 14:30
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-02-2006 @ 00:39 :
^nee alsof ze bij de shop zoveel verstand hebben van wat ze verkopen echt daar staan de meest achtelijke mensen die zelf niet eens geinteresseerd zijn in dope en gare onzin verkopen. zoals dat van chocola en suiker en dan nog 100 keer ergere dingen (uitzonderingen daargelaten).
Als je langs een goede shop gaat valt dat harstikke mee hoor , niet elke shop geeft goede info: true, maar er zijn er ook die wel wat verstand van zaken hebben. Horewel Juice dit ook wel duidelijk maakte
Oud 14-02-2006, 16:09
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oma schreef op 14-02-2006 @ 13:28 :
welke?
Ik vergeet de naam steeds, hij is vlakbij Centraal, tegenover de Boudisque. Volgens mij iets met 'Herbal' ofzo.

Citaat:
als je bedoeld dat placebo goed werkt, juh
Dat bedoel ik. Dat iets een placebo is geeft het nog niet minder bestaansrecht dan andere middelen, en maakt het ook nog geen bullshit.
Oud 14-02-2006, 16:17
K-pax
K-pax is offline
Placebo's geven mensen vaak gemoedsrust, en dat is bij paddo's goud waard gezien je stemming de trip sterk beinvloed. Als je gelooft dat je rustiger/nuchter wordt van iets dan kan het nemen ervan je rustig maken.
Oud 22-02-2006, 19:15
Sprinkle
Sprinkle is offline
Is het een aanrader om paddo's alleen te doen ? Wel met iemand erbij, maar dat die persoon dat nuchter is ? Of is dat niet zo leuk ?
Oud 22-02-2006, 19:37
Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Sprinkle schreef op 22-02-2006 @ 20:15 :
Is het een aanrader om paddo's alleen te doen ? Wel met iemand erbij, maar dat die persoon dat nuchter is ? Of is dat niet zo leuk ?
Als het je eerste keer is zou ik er iig wel voor zorgen dat je een nuchter iemand erbij hebt zitten die weet wat hij moet doen als het fout gaat. Verder maakt het niet uit of je met meerder mensen het doet. Zolang je je maar op je gemak voelt bij ze, en je op een plek bent waar je je gemakkelijk voelt.
Oud 22-02-2006, 19:38
wann
wann is offline
Het hangt heel erg er van af of de nuchtere persoon ervaring heeft met psychedelica en/of zich een beetje kan inleven in wat er in je om gaat.

Nuchtere personen kunnen heel geruststellend zijn en je goed helpen, maar kunnen ook je trip negatief beïnvloeden.

"Choose someone willing to listen to you sing the same song over and over again, offkey with broken lyrics. Someone you won't mind seeing you, and who won't themselves mind seeing you, drool, or laugh, or cry, or piss your pants with fear, or talk to God. Someone who will hold your hand while you take a shit to keep you from falling in and getting flushed down the drain. Someone, perhaps, a little stronger than you physically.

Definitely, someone who has tripped before, more than once. Someone who has stories to tell -- and things they won't say. Someone who seems to take it all seriously, but still has a sense of fun.

Definitely, someone with some degree of compassion and, gosh darn it, Wisdom.

Definitely, someone who won't leave you by yourself, even for a second.

If you choose someone you might get sexual with, be sure they will accept a clumsy, giggling fool as a lover, and that they won't be offended if you can't perform or forget to. Someone that can keep cool and keep you cool if you get pushy.

If you find anyone who meets all these criteria, consider marriage. Try to be worthy."

Dat klopt wel ongeveer, behalve dat het niet persé nodig is om iemand te hebben die trip-ervaring heeft. Maar het is wel een punt dat de aandacht waard is.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 12:20
K-pax
K-pax is offline
tripwatchers aahhh the good o'l days
Oud 23-02-2006, 16:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
K-pax schreef op 14-02-2006 @ 17:17 :
Placebo's geven mensen vaak gemoedsrust, en dat is bij paddo's goud waard gezien je stemming de trip sterk beinvloed. Als je gelooft dat je rustiger/nuchter wordt van iets dan kan het nemen ervan je rustig maken.
Sterker nog, een placebo werkt meestal al vanwege het feit dat je het accepteert als middel, of je er nou in gelooft of niet.
Oud 23-02-2006, 16:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 22-02-2006 @ 20:37 :
Als het je eerste keer is zou ik er iig wel voor zorgen dat je een nuchter iemand erbij hebt zitten die weet wat hij moet doen als het fout gaat. Verder maakt het niet uit of je met meerder mensen het doet.
Het is wel goed om de hoeveelheid laag te houden (vier), anders krijg je situaties waarin bepaalde mensen buiten de tripwereld van de anderen zitten en dat is zwaar kut.
Oud 23-02-2006, 19:42
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Juice schreef op 23-02-2006 @ 17:08 :
Het is wel goed om de hoeveelheid laag te houden (vier), anders krijg je situaties waarin bepaalde mensen buiten de tripwereld van de anderen zitten en dat is zwaar kut.
True!

Ik heb tripwatchers altijd als vervelend ervaren tbh, het gevoel dat er constant iemand op je let maakte mij nogal paranoide wanneer ik stevig tripte.
Oud 24-02-2006, 13:02
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Morgen weer
Oud 24-02-2006, 15:05
Nijpjes
Nijpjes is offline
Ik ga het misschien dit weekend proberen, anders over 2 weken...
Ik ga het doen met een vriendin waarmee ik in het verleden de nodige nare ruzies heb gehad. Maar de laatste ruzie is lang geleden en we zijn nooit verleerd om/met elkaar te lachen...volgens mij komt het wel goed.
Oud 24-02-2006, 16:08
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 24-02-2006 @ 16:05 :
Ik ga het misschien dit weekend proberen, anders over 2 weken...
Ik ga het doen met een vriendin waarmee ik in het verleden de nodige nare ruzies heb gehad. Maar de laatste ruzie is lang geleden en we zijn nooit verleerd om/met elkaar te lachen...volgens mij komt het wel goed.
lees er eerst over, en denk goed na of je het echt wilt doen
als je het echt wilt proberen en niet bang bent dat je 'bad' gaat komt het wel goed..

veel plezier iig
Oud 03-03-2006, 09:49
Verwijderd
Ik wil het ook graag eens proberen. Vrienden van me hebben ervaringen met paddo's, mijn moeder vindt het geen probleem als ik het eens wil proberen, ik ben niet bang om bad te gaan en ik blow al zo'n 4 jaar. Ik zou graag wat tips vantevoren krijgen, gewoon uit voorzorg. Welke paddo's kan ik het best gebruiken? En welke dosis?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 10:06
Verwijderd
lees eens het topic door of de andere 100 topics over paddo's
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 12:27
HTID
HTID is offline
Ik heb gister gepaddo'd in het zwembad, echt geniaal hoe het geluid van al die schreeuwende mensen helemaal vervormd en hoe raar het voelt om dan ineens onder water te zijn. En het bubbelbad was ook prachtig
Oud 03-03-2006, 14:56
Verwijderd
Citaat:
HTID schreef op 03-03-2006 @ 13:27 :
Ik heb gister gepaddo'd in het zwembad, echt geniaal hoe het geluid van al die schreeuwende mensen helemaal vervormd en hoe raar het voelt om dan ineens onder water te zijn. En het bubbelbad was ook prachtig
das een sicke move gozer
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 15:56
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Porn_Flakes schreef op 03-03-2006 @ 10:49 :
Ik wil het ook graag eens proberen. Vrienden van me hebben ervaringen met paddo's, mijn moeder vindt het geen probleem als ik het eens wil proberen, ik ben niet bang om bad te gaan en ik blow al zo'n 4 jaar. Ik zou graag wat tips vantevoren krijgen, gewoon uit voorzorg. Welke paddo's kan ik het best gebruiken? En welke dosis?
www.jellinek.nl

Verder zit er een wereld van verschil tussen paddo's en wiet

Welke het beste te gebruiken? Ik gebruik altijd gedroogde paddo's, deze zijn echter illegaal en dus maar bij enkele smartshops verkrijgbaar.
Oud 03-03-2006, 21:55
HTID
HTID is offline
Citaat:
Fishy schreef op 03-03-2006 @ 15:56 :
das een sicke move gozer
Jah ben wel 2 keer bijna bad gegaan. 1e keer toen een klein mannetje met een hele enge schorre stem ging praten en schreeuwen, damn wat was ik bang van die kerel. En ook toen een meisje met wie ik was zwaar histerisch begon te lachen, na een paar seconde dook ik onder water om het niet meer te hoeven horen. Die lach kan ik me nu nog steeds goed herinneren, heeft echt veel indruk op me gemaakt
Oud 04-03-2006, 09:12
Verwijderd
ja tis ook niet de meest slimme move als je niet ervaren bent of met hoge dosis
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 10:15
Nijpjes
Nijpjes is offline
Vanavond is het zo ver voor mij
Vriendin van me heeft zogenaamde *zoekt op* "Psilocybe mexicana truffels" gehaald. En als ik de omschrijving mag geloven ga ik een hele fijne avond hebben.
Ik post morgen wel mn verhaal in het speciale topic...
Reageren

Regels voor berichten