![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@ Gadje: Waar zit die winkel in Amsterdam? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.mariebelle.nl/ is echt de beste
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat balletje zit zeg maar boven je klit of niet? Die oefent geen druk uit, toch?
||
Citaat:
![]() nee heel veel vrouwen nemen natuurlijk ' intiem' piercings voor extra stimulatie enzo. Maar ik hoef echt niet de hele dag aroused rond te lopen.
||
Citaat:
![]() veel mensen denekn dat het een wondermiddel is en dat ze ineens megasexleven gaan krijgen ofzo...nou nee daar hoef je het niet voor te doen ![]() Ik heb de 1e intiempiercing*verticaal* gewoon puur voor mezelf gezet en de christina gewoon voor de mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat is de genezingstijd van een kraakbeen piercing? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en af en toe wordt ie dik en komt er een bultje naast. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zit erover te denken om hem eruit te laten halen, kreeg hem er zelf nie uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had eerst dat mijn conch maar niet wilde genezen, teflon erin gezet en na 2 weken enrgens emer last van... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Jup, heb er eentje, een horizontal. En het kan pas fout gaan als de piercing zeg maar vlak boven/onder/onderlangs je clitoris gaat. Daar zitten je zenuwen. Mijn piercer weigert zelfs dat te doen omdat het risico te groot is. Bij mij zit het een stuk erboven door een huidje heen. En het balletje van het ringetje valt dan precies op je clit. Geen gemiep met zenuwen enzo ![]()
||
Citaat:
![]() (Binnen twee weken was het genezen trouwens)
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooralsnog is het wel raadzaam om naar de piercer te gaan, geloof ik, want ik ben een beetje roekeloos. ![]() Wat de afdruk aan de bovenkant betreft, dat is inderdaad gewoon normaal, want het komt doordat er inderdaad nooit iets tegenaan gezeten heeft. Na een tijdje wordt dat kleine stukje gehemelte boven je tongpiercing vanzelf iets stugger, oid, en dan heb je daar ook geen last meer van. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als ik hem bij andere zette hoorde ik dat felle prik was en datis ook ana hun reactie te merken op moment van zetten.Bij mezelf prikte ik heel langzaam en dat maakt het niet fijner ![]() In begin beetje vervelend omdat nog gevoelig is, maar is beetje lastiger als eerst ja, maar geen ramp ofzo ![]() staafje naar buiten duwen en eromheen he ![]() Laatst gewijzigd op 28-02-2006 om 15:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() risico he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() het zal minder uitrekken dan voor op je buik maar dannnog, niet iedereen krijgt hele dikke buik, de een is flexibeler en trekt makkelijker/mooier terug en het is ook maar net wat je er zelf aan doet qua sporten e.d...dat kan je dus zo echt niet zeggen is gewoon een risico dat je neemt... |
![]() |
||
Citaat:
Hoe lang duurt het voor het genezen is?
||
Citaat:
![]() Ik heb teflon erin dat geneest nog net wat sneller dan metalen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten minste ik doe nu nog steeds al mijn piercings zo nu en dan bijhouden. En vooral intiem zou ik dat zeker doen ivm bacterien |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |