Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2006, 13:30
Olaa
Olaa is offline
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje; ik ben van plan om aankomende zomer naar Maleisië te gaan samen met mijn vriend.
Nou vertelde die vrouw bij het reisbureau ons dat het af te raden is voor mensen die astma hebben, i.v.m. de vochtige lucht en het snelle benauwd krijgen.

Ik heb sinds mijn 13e weinig last meer van mijn astma, heb vorig jaar nog wel een x bronchitus gehad.

De dokter wist eigenlijk wienig van het niet naar Maleisië kunnen met astma...

Mijn vraag is of er mensen zijn die met astma gewoon op vakantie zijn gegaan naar Maleisië of andere plekken in het oosten en hoe dat is gegaan....
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:41
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ligt eraan of je erg reageert op vochtige lucht en of het koud of warm is, dat weet je zelf het beste.
Ik kan bijvoorbeeld wel in warme vochtige landen, maar als het hier 1x vochtig is met mist ofzo, nou dan kun je me wegdragen.

Ik zou me iig. niet laten tegenhouden door wat die vrouw zegt, je weet zelf het beste waar en hoe erg je er last van hebt, desnoods medicijnen, maar ik neem aan dat je die ook meenemt.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:43
Verwijderd
Ik zou eerder afgaan op wat je dokter zegt dan een of andere Cynthia bij een reisbureau.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 13:58
Gothic
Gothic is offline
Het is regenseizoen in maleisie op dat moment en dan is de lucht ontzettend vochtig, ik heb geen astma, maar er wel last van. Het is een hele benauwende vochtige warme lucht. Het regent ook veel dan.
Oud 27-02-2006, 14:48
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Katje schreef op 27-02-2006 @ 14:43 :
Ik zou eerder afgaan op wat je dokter zegt dan een of andere Cynthia bij een reisbureau.
Ik niet, mensen bij een reisbureau hebben juist vaak ervaring met dat soort dingen omdat ze meer verstand hebben van de omstandigheden in bepaalde landen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 15:06
tergemble
tergemble is offline
Citaat:
Olaa schreef op 27-02-2006 @ 14:30 :
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje; ik ben van plan om aankomende zomer naar Maleisië te gaan samen met mijn vriend.
Nou vertelde die vrouw bij het reisbureau ons dat het af te raden is voor mensen die astma hebben, i.v.m. de vochtige lucht en het snelle benauwd krijgen.

Ik heb sinds mijn 13e weinig last meer van mijn astma, heb vorig jaar nog wel een x bronchitus gehad.

De dokter wist eigenlijk wienig van het niet naar Maleisië kunnen met astma...

Mijn vraag is of er mensen zijn die met astma gewoon op vakantie zijn gegaan naar Maleisië of andere plekken in het oosten en hoe dat is gegaan....
het is hier echt THE PLACE TO BE om hulp te vragen ivm je gezondheid. stap gewoon naar verschillende vaklui, niemand hier zal zich echt bekommeren om je welzijn
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 19:43
Frostbite
Frostbite is offline
Ga een dagje naar Burgers Bush of hoe het ook heet. Ik ben vaak in de tropen geweest, ook in Maleisie, en ik denk dat je het gewoon zelf moet ervaren. Burgers Bush is natuurlijk niet exact hetzelfde maar het is warm en vochtig en als je daar geen problemen hebt zal je die in Maleisie ook niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 23:07
Olaa
Olaa is offline
In Burgers Zoo heb ik nooit last gehad, ben er meerdere keren geweest. Ben jij ook in de zomer in Maleisie geweest dan? Want volgens mij verschilt zomer van de winter...
En heb je nix gemerkt van die lucht?

(nog even op de reactie 2 plekken hiervoor, ik ga ook echt niet mijn besluit baseren alleen op wat er i ndit topic staat, maar als mensen er ervaring mee hebben dan kun je daar wel wat mee toch?!!)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2006, 23:16
Frostbite
Frostbite is offline
Ik was er in de zomer ja maar ik heb zelf geen astma dus verder kan ik je niet helpen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten