Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2006, 12:16
Verwijderd
Als ik zo om me heen realiseer ik het me weer: een relatie is ook niet alles.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2006, 18:56
KSE85
KSE85 is offline
Ik vind er geen pest aan om vrijgezel te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 18:58
Verwijderd
Vrijgezel zijn is op zich wel okay, mits het niet te lang duurt natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 03:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 13-02-2006 @ 11:41 :

Ach, ik zou me een ander leven moeilijk kunnen voorstellen.
Maar ik zou 't wel willen...
Oud 21-02-2006, 11:01
zeep007
zeep007 is offline
ik vind vrijgezel zijn helemaal niet zo verkeerd, ik ben het misschien wel niet, maar ik had ook een supertijd voor mijn vriend.
Het moet gewoon na lange tijd even onderbroken worden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 15:44
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik vind het echt prima! Maar ja ik ben 3 jaar bezet geweest. Nu hoef ik lekker met niemand rekening te houden en kan ik flirten wat ik wil.
Oud 22-02-2006, 16:32
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 22-02-2006 @ 16:44 :
ik vind het echt prima! Maar ja ik ben 3 jaar bezet geweest. Nu hoef ik lekker met niemand rekening te houden en kan ik flirten wat ik wil.
Best een poos, mis je het niet?
Oud 23-02-2006, 14:22
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik heb nu sinds een maand weer een vriendje, maar ik ben niet gemaakt voor het vrijgezellenleven al zeg ik het zelf. Ik geniet heel erg van aandacht en heb daar ook niet persee tekort aan wanneer ik geen vriendje heb, maar dat resulteert meestal in veel verschillende jongens bij mij over de vloer en gebroken harten. Vaak als ik vrijgezel ben, is dat ook voor korte duur. Gelukkig
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 14:23
U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik heb nu sinds een maand weer een vriendje, maar ik ben niet gemaakt voor het vrijgezellenleven al zeg ik het zelf. Ik geniet heel erg van aandacht en heb daar ook niet persee tekort aan wanneer ik geen vriendje heb, maar dat resulteert meestal in veel verschillende jongens bij mij over de vloer en gebroken harten. Vaak als ik vrijgezel ben, is dat ook voor korte duur. Gelukkig
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 18:56
Orpheo
Orpheo is offline
ben op t moment single. nooit eignelijk een echte vriendin gehad. lijkt me logisch; een gast die t liefst 24/7 op de planken staat, bijna never thuis is, en meer aandacht lijkt te hebben voor het edele instrument dat ie bespeeld, en dat ben jijzelf niet. geen wonder dat veel meiden t niet bij me uithouden

i.e.: t bevalt wel. lekker vrij zijn. als ik fftjes met een paar buddies ga jammen tot diep in de nacht, hoef ik me geen zorgen te maken dat iemand me gaat bellen of sms'en waar ik blijf....
Oud 23-02-2006, 19:03
Roos
Roos is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 23-02-2006 @ 19:56 :
ben op t moment single. nooit eignelijk een echte vriendin gehad. lijkt me logisch; een gast die t liefst 24/7 op de planken staat, bijna never thuis is, en meer aandacht lijkt te hebben voor het edele instrument dat ie bespeeld, en dat ben jijzelf niet. geen wonder dat veel meiden t niet bij me uithouden
Hmm ja ik heb ook gedate met een artiest, een professionele dan, was niet echt een succes nee
Oud 23-02-2006, 19:09
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-02-2006 @ 20:03 :
Hmm ja ik heb ook gedate met een artiest, een professionele dan, was niet echt een succes nee
herkenbaar. laat me raden; dan wilde hij nog 'heel eventjes' wat studeren, terwijl jij andere ideetjes had? of dat ie opeens een "get together" met je cancelde, (half uur van tevoren) omdat ie voor n vriend van m moest invallen? bij mij ging t namelijk wel zo.

het probleem is, musici e.d. zijn te 'egoistisch". ze hebben zoveel bezieling voor het vak dat alles moet wijken. als je een meisje/jongen vindt, die dat snapt, respecteert, en sterker nog, accepteert, dan ben je al heel ver.

tis helemaal lache als de andere partij ook artiest is
Oud 23-02-2006, 19:24
Roos
Roos is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 23-02-2006 @ 20:09 :
herkenbaar. laat me raden; dan wilde hij nog 'heel eventjes' wat studeren, terwijl jij andere ideetjes had? of dat ie opeens een "get together" met je cancelde, (half uur van tevoren) omdat ie voor n vriend van m moest invallen? bij mij ging t namelijk wel zo.
Nou het was allemaal niet heel serieus hoor. Ik vond 't juist leuk als hij aan het zingen was in de keuken ofzo . We hebben een paar keer afgesproken en dat was super Maar hij had 't zoo druk, moest heel het land door touren, en belde dan inderdaad af, of een keer was hij in slaap gevallen toen we zouden afspreken.

Opzich ben ik daar nog best makkelijk in, maar het lag ook meer aan zijn instelling, hij was nogal laks. Ik zou bijvoorbeeld gelijk opbellen als ik in slaap was gevallen, maar hij belde dan 2 dagen later nog eens heel koeltjes op, zovan ja sorry, kan gebeuren

(jammer want hij was heet )
Oud 23-02-2006, 19:31
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-02-2006 @ 20:24 :
Nou het was allemaal niet heel serieus hoor. Ik vond 't juist leuk als hij aan het zingen was in de keuken ofzo . We hebben een paar keer afgesproken en dat was super Maar hij had 't zoo druk, moest heel het land door touren, en belde dan inderdaad af, of een keer was hij in slaap gevallen toen we zouden afspreken.

Opzich ben ik daar nog best makkelijk in, maar het lag ook meer aan zijn instelling, hij was nogal laks. Ik zou bijvoorbeeld gelijk opbellen als ik in slaap was gevallen, maar hij belde dan 2 dagen later nog eens heel koeltjes op, zovan ja sorry, kan gebeuren

ghehe. ik vraag me EEN ding af eigenlijk:

Citaat:
ik zou bv gelijk opbellen als ik in slaap was gevallen
hoe kan je bellen als je in slaap bent gevallen....
Oud 23-02-2006, 22:05
ParanoidDancer
ParanoidDancer is offline
ben een jaar vrijgezel geweest !!
oké had wel wat losse flodders om het zo banaal uit te drukken...
ik von dhet geweldig het einde van de wereld!
lekker egoïstisch puur in je eentje voor je eentje te zijn.
maar hey...
heb nu vaste vriendin en dat is het zeker ook allemaal waard hoor.
had de liefde en genegenheid wat gemist!
Oud 23-02-2006, 22:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 23-02-2006 @ 20:31 :
ghehe. ik vraag me EEN ding af eigenlijk:

hoe kan je bellen als je in slaap bent gevallen....
Ik zei: WAS gevallen, dus als je weer wakker bent geworden, he-he (i.p.v. twee dagen later)
Oud 23-02-2006, 22:37
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-02-2006 @ 20:24 :

Wie was het?
Oud 24-02-2006, 08:10
steentje
steentje is offline
ik ben sinds 3 weken weer vrijgezel en ik vind er niets aan.....
Oud 24-02-2006, 08:32
Clumsy
Clumsy is offline
Ik ben sinds gisteren vrijgezel, het voelt nogal leeg. Maar dat verandert wel weer over een tijdje
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 11:18
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-02-2006 @ 23:28 :
Ik zei: WAS gevallen, dus als je weer wakker bent geworden, he-he (i.p.v. twee dagen later)
had je moeten zeggen: direct nadat ik wakker was geworden
Oud 24-02-2006, 11:55
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Bijna weer carnaval dus is het leuk om vrijgezel te zijn

Als ik er nog eens goed over nadenk zie ik dat mijn vrienden al een paar jaar een relatie hebben en er gaan er steeds meer voor het bijltje, ik ben de enige die er volgens mij weinig zin in heeft.

Ik zit in dit stadium van m'n leven ook niet te wachten op een vriendin, ik wil nog veel reizen en een vriendin thuis hebben lijkt mij dus helemaal niks.
Oud 24-02-2006, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 23-02-2006 @ 20:03 :
Op de middelbare school had een klasgenootje van mij nog bijna iets met Herman Brood
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 17:41
Verwijderd
Nu anderhalf jaar vrijgezel na iets van meer dan twee jaar. Soms is het wel fijn; vrijheid blijheid, maar het begint nu wel vervelend te worden. Juist de laatste paar maanden, gezien ik toch meer aandacht en genegenheid nodig heb merk ik. Mis het wel.

Alleen wat Bloem al zegt... ik zou er ondanks dat niet aan beginnen als het geen verrijking zou zijn, als het niet aan bijna al mijn 'eisen' zou voldoen. Ik heb géén energie of zin om nu veel moeite in iets nieuws te stoppen zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 22:48
HFL!
HFL! is offline
ha ik vind het wel best, ik heb niet anders meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 02:54
Müller
Müller is offline
Rukken totdat al mn sokken rechtop in de kast staan
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 04:05
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-02-2006 @ 13:01 :
Op de middelbare school had een klasgenootje van mij nog bijna iets met Herman Brood
Haha, cool, die van mij was wel clean

En vrijgezel zijn is superrelaxed En wie anders beweert moet verhuizen naar de grote stad.
Oud 05-03-2006, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 23-02-2006 @ 20:09 :

het probleem is, musici e.d. zijn te 'egoistisch". ze hebben zoveel bezieling voor het vak dat alles moet wijken. als je een meisje/jongen vindt, die dat snapt, respecteert, en sterker nog, accepteert, dan ben je al heel ver.

tis helemaal lache als de andere partij ook artiest is
wat een onzin, ik leef al 5 jaar van muziek, maar heb nooit een probleem om tijd te vinden voor mijn relatie. Het punt is, dat je je tijd goed moet indelen, en goed moet nadenken over elke gig die je doet. Ik kom vaak 'savonds om 200 bij mijn vriendin aan, en kan dan wel bij haar uitslapen. Zo trekken we de tijd weer een beetje aan.

Ik heb gruwelijk veel bezieling van het vak, maar ik hou ook rekening met mijn vriendin, en dat is m.i. niet te veel gevraagd als de liefde goed zit
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 11:30
Moustache
Moustache is offline
Het gaat steeds beter.
Ik moest eerst echt mezelf helpen herinneren dat het überhaupt voorbij was, maar langzamerhand kom ik erachter dat het wel goed is zo. Gelukkig heb ik echt nog wel een goeie band met mijn ex, dat maakt het vreemd genoeg veel makkelijker.
Oud 05-03-2006, 11:56
fractuur
fractuur is offline
Single zijn heb ik eigenlijk nooit erg gevonden, in tegendeel zelfs. Ben nogal gehecht aan mijn vrijheid, en flirten vond ik ook wel leuk. Maar goed, ik was van plan nog een paar maanden vrijgezel te blijven toen ik tegen mijn vriend aanliep. En nu vind ik een vriendje natuurlijk veel leuker, maar met single zijn is ook niets mis.
Oud 05-03-2006, 12:00
Verwijderd
momenteel bevalt het prima

ben het ook pas 2,5 week
af en toe nog wel zuur als je een keertje alleen thuis zit of zo.. dan mis ik hem wel heel erg

maar ik ben nu gewoon even van mijn vrijheid aan t genieten (en nee dat betekent heus niet dat ik alle kroegen afslet )
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 18:01
corduroy
corduroy is offline
het single zijn bevalt met prima. geen gezeur aan je hoofd, en je kunt er nog eens een jongen voor een nacht hebben.
Oud 05-03-2006, 19:20
Verwijderd
Nooit problemen mee gehad, ben niet anders gewend
Soms vraag ik me wel af hoe het zou zijn.. samen met iemand.
Ook wel een behoefte aan het idee dat er echt iemand voor je is als je het nodig hebt..maarja, dat kunnen net zo goed ook vrienden zijn.
Kan dus ook niet echt beoordelen wat ik fijner vind, maar wat niet weet, wat niet deert
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 19:54
Wammus
Wammus is offline
Ik ben het nu echt goed zat. Er moet nu echt snel verandering in gaan komen anders word ik echt gek.
Oud 06-03-2006, 12:53
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-02-2006 @ 17:05 :
Ben eigenlijk niet anders gewend, en ik voel me altijd redelijk tot zeer gelukkig, dus ik geloof niet dat ik het erg vind
Hele leven al
Oud 06-03-2006, 15:41
Verwijderd
Ben een week vrijgezel, en 't is nu kut maar dat is omdat ik zo ontzettend graag zou zien dat het goed ging met mijn ex..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 16:19
Verwijderd
Ik ben nu dik 2 maanden vrijgezel en ik word er al weer moe van.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:56
.Pure
.Pure is offline
ik vind het heerlijk
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 16:18
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
ben nu na 3 jaar relatie... net weer vrijgezel

en tis zooo heerlijk
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 16:27
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
kussie van Michelle schreef op 07-03-2006 @ 17:18 :
ben nu na 3 jaar relatie... net weer vrijgezel

en tis zooo heerlijk
Tijd geleden dat ik jou hier heb zien posten
Oud 07-03-2006, 16:34
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 07-03-2006 @ 17:27 :
Tijd geleden dat ik jou hier heb zien posten
ik verveel me extreem op het moment.. hehe
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 17:19
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
kussie van Michelle schreef op 07-03-2006 @ 17:34 :
ik verveel me extreem op het moment.. hehe
daar is msn voor uitgevonden met alle loze conversaties van dien
Oud 07-03-2006, 18:30
missy_fly
missy_fly is offline
ben mn hele leven al vrijgezel. zou graag eens een keer een relatie willen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:15
Fa Sai
Fa Sai is offline
Sja, het is sinds december uit mijn mijn vriend in Nederland (na drie en een half jaar relatie), en heb nu iets met mijn vriend in Amerika. Toen het net uit was, kon ik alleen maar janken en depri denken en hem missen. Ik dacht echt dat ik er nooit meer uit zou komen. Zag het leven even niet meer zitten.
Ik bedoel, ik had toch echt het slechte van 2 werelden, geen vriend meer om lekker tegenaan te kruipen, maar ook niet vrijgezel en lekker kunnen doen wat vrijgezellen kunnen doen. Nu ben ik er mee in het reine gekomen, maar kan nog niet echt zeggen dat ik blij ben met de lange afstand relatie. Ik houd van mijn vriend, maar het is toch wel kut dat ik niet kan doen waar ik echt zin in heb. Voel me eigenlijk stiekem een beetje vrijgezel, maar wil toch niet vreemdgaan.
Maar aan de andere kant, als ik er helemaal niet in zou geloven, zou ik er direct mee kappen. En toch ga ik in mei een maand weer naar hem. Goed excuus om lang en ver op vakantie te gaan, het voordeel van de lange afstand relatie! Maar echt super blij... nee...
Oud 07-03-2006, 19:42
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
@ Fa Sai: Pff, idd, dat lijkt me ook wel moeilijk! Succes!
Oud 07-03-2006, 21:45
Verwijderd
Het verschilt eigenlijk per dag

voel me nu weer heel erg eenzaam en mis hem
Met citaat reageren
Oud 07-03-2006, 22:38
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
missy_fly schreef op 07-03-2006 @ 19:30 :
ben mn hele leven al vrijgezel. zou graag eens een keer een relatie willen
+*so much* maar bij mij komt t er gewoon niet van... come on, would you date a guy who likes soldering and rockin 24/7?

beetje zelfspot kan toch geen kwaad??
Oud 07-03-2006, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 05-03-2006 @ 05:05 :
Haha, cool, die van mij was wel clean

En vrijgezel zijn is superrelaxed En wie anders beweert moet verhuizen naar de grote stad.
Ik beweer niets anders én ik ga verhuizen naar de grote stad
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 09:35
Verwijderd
Op zich vind ik het niet erg om vrijgezel te zijn. Echter mis ik de genegenheid, het geknuffel en het bij iemand horen wel eens. Gewoon de avonden tegen elkaar aankruipen, of samen gek doen

Maar het heeft ook wel zijn voordelen; geen rekening hoeven te houden met de ander. Kunnen doen en laten wat je wil. Geen ruzies en geen jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2006, 11:49
adon1s
adon1s is offline
Zou best wel weer een vriendin willen, alleen nog niemand gevonden die aan mijn verwachtingen voldoet
Oud 08-03-2006, 12:39
Jolt
Jolt is offline
kut
Reageren

Regels voor berichten