zit nu in het 3de jaar van RPC...
en ja, tevreden,... het is hard werken, soms gezeik, maar dat heeft elke school.
kwa stof is het heel veel wat je leert, voor mbo is het zeker erg hard werken, maar dan heb je wel wat.
Wel is het zo bij onze RPC op het Nimeto ligt het grootste gedeelte toch bij het Etaleren. Het blijft toch wel een echte etaleervakschool.
Standbouw en grafisch is toch wat minder. Maar is ook niet erg, want je leert echt goed producten presenteren, waar je bij grafisch ook veel aan hebt.
Zelf ga ik ook de grafische richting kiezen, (keuze wordt op de helft van het 3de jaar gemaakt) en ben er toch erg blij mee dat ik nimeto doe, dan een andere grafische opleiding.
Je moet soms even door de stress heen bijten, maar daar leer je wel weer veel van.
Je moet veel producten maken, maquettes, etalages, displays, verpakkingen. dus veel bezig zijn met je handen.veel boeken hebben we ook niet.
Je bent 8 weken bezig met 1 project, hier worden alle opdrachten op aangesloten, dat werkt erg fijn. Blokken gaan o.a. over een telefoonmaatschappij, de jaren 50 tot 80, een jeansmerk, een parfumlijn.
Ik zou gewoon even langskomen op de opendag, 2 en 3 maart dan zie je hoe de school is, en gewoon iedereen daar vragen stellen.
|