![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn zat jongens en meisjes die bij hun eerste liefde blijven. Dat ligt aan de persoon zelf. Als diegene nu een goede relatie heeft, waarom er dan een eind aan maken? Om te zien of er misschien nog iets beters voor hem/haar hier rondloopt? Of om rond te sletten? Daarvoor geeft toch niemand een echt mooie en goede relatie op? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik bijvoorbeeld kijk naar mijn vrienden- en kennissenkring dan zijn lange, serieuze relaties daar eerder uitzondering dan regel, omdat een groot deel van die mensen het veel te druk heeft met zelf leven en zelf studeren om met een lange, serieuze relatie bezig te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar zoiets heb ik net ook aan Methuselah ge-pmt, dat het anders is als je nog studeert dan wanneer je een vaste baan en eigen huis hebt, dat zijn 2 verschillende werelden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens kan het ook zo zijn dat iemand door eerdere relaties een verkeerd beeld heeft gekregen van relaties, waardoor dat weer averechts werkt in een relatie. Wanneer iemand logisch kan nadenken, empatisch vermogen heeft en bereid zich in te zetten voor een relatie met mij, maakt het mij geen donder uit dat hij nooit eerder een relatie heeft gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat ervaring betreft, ik heb toen ik 18 was een relatie van 2 maanden gehad, die was echt helemaal niet goed, die jongen heeft me gewoon letterlijk gebruikt en vervolgens gedumpt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nouja wat ik wil zeggen is dat 'rondkijken' soms wel een goede reden is om een mooie en goede relatie op te geven. Maar dat verschilt dus per persoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tuurlijk... tuurlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al moet ik er bij zeggen dat ik het ook niet heel relaxt vind als je beiden nog nooit een serieuze relatie gehad hebt. Dit had ik met m'n exvriendje en daarom zijn een aantal dingen echt ontzettend misgegaan. Hij doet het nu wel goed met z'n nieuwe vriendinnetje en dat is niet leuk om te zien. Maar dat zal per stel verschillen: bij andere stellen die allebei daarvoor nooit een serieuze relatie gehad hebben, gaat het misschien wel goed. |
![]() |
||
Citaat:
ff tussendoor; nog gefeliciteerd met je verjaardag ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp! HaroldVanBlaade | 2 | 18-03-2016 17:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Kaakoperatie [& ook: narcose]. Ervaringen? In Your Room | 50 | 05-02-2006 16:46 | |
Seksualiteit |
Hoe belangrijk is ervaring? Pallas | 20 | 27-05-2004 08:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
migraine+aura: ervaringen? Tulpje6 | 22 | 20-11-2003 14:43 | |
Werk, Geld & Recht |
horeca.....waarom moet je ALTIJD ervaring hebbe? Rosiehessie | 36 | 04-07-2003 14:49 | |
Flora & Fauna |
Hoe gaan dieren om met overlijden? Ervaringen? murwari | 6 | 24-10-2002 22:25 |