Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 16:35
marrel
marrel is offline
O, ja, nee.

Elke keer als je denkt dat het over is begint het weer opnieuw, kom maar weer hoor! Jaaaaa zeg maar dingen die jij te horen hebt gekregen die ik ook graag eens zou horen maar nooit te horen krijg! Ja nee maar goh je hebt het idd heel slecht hoor.
O en ik trouw met internet, ik hou van internet, internet is mijn leven!

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 16:46.
Advertentie
Oud 05-03-2006, 16:38
Moustache
Moustache is offline
Ik ben een lul, mijn ex is een trut, en alles wat ik doe draait uit op een groot fiasco. Waarom kan er nooit is een keer iets gewoon makkelijk zijn?
Oud 05-03-2006, 16:46
kroot
kroot is offline
jammer......mijn zusje is weer naar huis.
En ik heb een MD-disc, maar ik snap niet hoe je een liedje stopt, help??
Oud 05-03-2006, 18:18
Roosje
Roosje is offline
Ik hoef het niet allemaal zelf te doen.

En toch heb ik het gevoel dat alles op mij aankomt. Dat ik het me niet kan permitteren om even alleen aan mezelf te denken. En dus doe ik het niet.
Oud 05-03-2006, 18:37
Roosje
Roosje is offline
Ik word zo ziek van die desinteresse.
Oud 05-03-2006, 18:39
dromenvanger
dromenvanger is offline
Ik voel me in mijn 2e deel pubertijd. Net als op mijn 14 jaar elke dag ruzie met mijn ouders, om zo'n pietluttige dingen.

en een van mijn beste vriendinnen heeft verkering met de jongen die mij 2 jaar geleden zwaar gekwetst heeft. toch staat niemand stil bij mijn gevoelens. het is wel al twee jaar geleden maartoch. iedereen neemt maar aan dat het wel ok is en al, en ik voel mij best een bitch omdat ik jaloers/boos/verdrietig (ik weet het niet juist) ben.
Oud 05-03-2006, 19:11
Roosje
Roosje is offline
Ik ben iedereen zat en ik wil een knuffel.

Edit: Ik ben iedereen zat en ik wil een knuffel. Ik haat zondagen.

Nogmaals edit: Ik ben iedereen zat en ik wil een knuffel. Ik haat zondagen. Ik wil niet eens een knuffel.

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 19:15.
Oud 05-03-2006, 19:19
Aurora
Aurora is offline
Ik heb gvd GENOEG van die hele KUTstudie. Ik zie het totáál niet zitten en ik moet nog zoveel doen...
Oud 05-03-2006, 19:47
Verwijderd
operatie geslaagd! Ik heb zin om heel veel te eten nu, maar dat is denk ik nog niet zo verstandig.
Oud 05-03-2006, 19:50
Morri
Morri is offline
Gadverdamme... ben jij nu zo'n goede vriendin... je ziet het niet, je snapt me niet, niemand snapt me. Ik voel me alleen en school is ook stom en te simpel ik voel me gewoon niet meer uitgedaagd. Ik zoek iemand die me uit kan dagen, en anders hoef ik niemand meer te kennen. Ik voel me net een alien en zo ongelofelijk alleen, nu moet ik gaan werken maar ik kan gewoon niet.
Oud 05-03-2006, 20:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ergens diep vanbinnen heb ik zin om ergens helemaal overnieuw te beginnen en gewoon te verhuizen. Maar eigenlijk mag ik dat niet van mezelf denken.

En dat rijmt
Oud 05-03-2006, 20:28
rare kwast
rare kwast is offline
ja ik zou ook weggaan...
waarom zou je ook tegen me praten via msn..
je bent de vriendin van een vriendin van mij en je hebt verder geen fuck met mij te maken..

en waarom mijn vriendin (ook wel de jouwe) mij niet.. NOG STEEDS NIET.. terug gesmst heeft snap ik geen fuck van..
en ik wil t niet weten ook..

-----
ik ben ook zo een doos.. ik gun dr echt haar geluk.. ben super blij voor dr.. maar ze zijn altijd bij elkaar en ik durf/wil niet meer smsen dan.. omdat ik dan lastig val en nah.. ik wordt knetter van mezelf
--------------

ik ben t zat.. weet niet wat ik moet doen, met mezelf en met mn gedachten..
zit mezelf weer flink in de weg..

Ze komen als het rustig is als het later wordt
Als de lichten zijn gedoofd dan komen ze voorzichtig los
En kruipen rond in het donker van mijn hoofd

Laatst gewijzigd op 05-03-2006 om 20:32.
Oud 05-03-2006, 20:33
fractuur
fractuur is offline
Ik wil weg, reizen. Naar Schiphol een vliegtuig pakken en weg uit dit land. Niet dat ik ongelukkig ben hoor, maar als ik al die aankomsttijden zie.. IK WIL REIZEN!!!

*zucht*
Oud 05-03-2006, 20:33
Verwijderd
Uitstellenuitstellenuitstellen.
Morgen MOET die kut opdracht af zijn, maar ik snap het niet. Het boek dat je moet lezen is moeilijk en tis gewoon stom. En ik ben stom. En het komt nooit meer goed. Er zijn twee dingen die ik wil vretenmezelfpijndoen. Gedachten, angsten en gevoelens verdoven. Slecht Sonho, slecht.
Oud 05-03-2006, 20:56
rare kwast
rare kwast is offline
welnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelniet

wel of niet smsen.. ik kan er niet tegen dat ze maar niet reageerd..
*doet nog een xtra hard nadenken* heb ik iets gedaan dat dr irritereerde.. heb ik dr lastig gevallen, stom gedaan..
WAT HEB IK GEDAAN..
waarom smst ze nou niet gewoon terug.. 48 uur later nog geen sms.. dat kan niet, niets voor haar...
dan moet er iets zijn.. zouden we ruzie hebben zonder dag ik t weet?
is ze er eindelijk achter dat je beter zonder mij als vriendin kan leven dan met mij...
argh...

zal ik dr wel of niet nog een keer smsne..
ze zal wel denken als ik weer sms

leuk nog zo een nacht in straks zonder zekerheden..
alleen maar gemaal in mn hoofd...
Oud 05-03-2006, 21:15
Dolores
Dolores is offline
Wow, ik voel me eindelijk eens goed <3
Oud 05-03-2006, 21:38
Verwijderd
teringklotezooi
Oud 05-03-2006, 21:53
Roosje
Roosje is offline
Ik vind de wereld niet lief vanavond.
Oud 05-03-2006, 21:55
Verwijderd
Join the club.
Oud 05-03-2006, 21:56
WolterB
WolterB is offline
Moe, gesloopt en een erg nuttig en gezellig weekend gehad
Oud 05-03-2006, 22:19
kroot
kroot is offline
ik snap al iets meer van mijn mini-disc
En ik ga slapen, en wel nu
Oud 06-03-2006, 07:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Gister was echt een ramp. Eerst die aso op de snelweg, toen liet ik bij oma m'n tas met huissleutel, OV-kaart en rijbewijs staan, en daar kwam ik pas achter toen we al 20 minuten onderweg waren. Toen ging ik huilen van de stress en werd vriendje boos. Naderhand thuis wilde ik tv kijken, en vriendje had eigenlijk andere plannen voor die avond, maar heeft wel meegekeken, dus toen botste het eigenlijk ook. Ik ben egoistisch.
En nu belt vriendje me net op, of-ie wel door moet rijden naar Utrecht, omdat ie binnen een half uur al bijna vaststaat en het begint te sneeuwen. Kan ik 'm vertellen dat ie minstens 35km file heeft als hij niet omdraait, maar naar zijn werk rijdt. Ben benieuwd of hij morgen met de trein wel op tijd in Amsterdam gaat zijn, met zo'n rotweer. En ikke op die school...
Oud 06-03-2006, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-03-2006 @ 16:40 :
Heb je nog steeds je cijfers van onderwijsperiode 2 niet terug dan?
Nee, ze hebben vier weken om ze na te kijken en die vier weken zijn nog niet voorbij (ze hebben vanaf vandaag nog precies een week). En van één van de twee cijfers weet ik ook zeker dat het nog tot volgende week gaat duren en als het aan die docent ligt nog langer...
Oud 06-03-2006, 07:31
Roosje
Roosje is offline
Laatste keer naar mijn psych en ik heb er geen reet aan.
Oud 06-03-2006, 08:07
Verwijderd
Kom nou online
Oud 06-03-2006, 08:09
rare kwast
rare kwast is offline
zucht.. i have to face a new day..

slecht geslapen.. rot gelegen.. veel gehoopt op een smsje..
niet gekregen van haar wel van iemand anders
ik stop gewoon met smsen.. ze zoekt t maar uit.. wacht wel tot zij een keertje komt...

straks nar sschool voor de psych.. dan lekker naar mn kamertje en dinsdag naar school voor een studie keuze test en naar mn begeleider..

dan zien we de voglende stap wel weer..

-------

waarom nemen ze bij riagg niet gewoon op??

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 08:21.
Oud 06-03-2006, 08:13
Verwijderd
Waarom word ik zo snel down/chaggie? Het slaat helemaal nerges op...
Ik wil gewoon met hem praten en ik heb geen zin om naar school te gaan.
Oud 06-03-2006, 08:19
Verwijderd
Vandaag moet mijn leesdossier ingeleverd worden. Dus ik blijf maar thuis om daar heel hard aan te gaan werken. Bah bah bah. Alsof ik al niet genoeg last had van mijn eigen humeur.
Oud 06-03-2006, 08:39
Nijn*
Nijn* is offline
OMG OMG OMG! Heb zometeen om 11.20 een geschiedenis-examen van twee uur, en ik ben fucking fucking fucking zenuwachtig. Het gaat ook echt over 3,5 hoofdstuk! Ik schijt echt 86 kleuren in m'n broek! Ik ben zó ontzettend bang dat ik een onvoldoende ga halen want m'n herkansingen ga ik al hard voor andere vakken nodig hebben! en OMG, geschiedenis is mijn beste vak waarom gaat het leren dan zo slecht? Ik ben zoo onwijs bang! AAH! Help, ik moét het halen maar ik twijfel echt enorm aan mezelf... Please wil iedereen voor me duimen vandaag? *zucht* WHAAH!! *help*
Oud 06-03-2006, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 06-03-2006 @ 09:39 :
OMG OMG OMG! Heb zometeen om 11.20 een geschiedenis-examen van twee uur, en ik ben fucking fucking fucking zenuwachtig. Het gaat ook echt over 3,5 hoofdstuk! Ik schijt echt 86 kleuren in m'n broek! Ik ben zó ontzettend bang dat ik een onvoldoende ga halen want m'n herkansingen ga ik al hard voor andere vakken nodig hebben! en OMG, geschiedenis is mijn beste vak waarom gaat het leren dan zo slecht? Ik ben zoo onwijs bang! AAH! Help, ik moét het halen maar ik twijfel echt enorm aan mezelf... Please wil iedereen voor me duimen vandaag? *zucht* WHAAH!! *help*
Succes! ik zal duimen
Oud 06-03-2006, 09:03
fractuur
fractuur is offline
Heeft iemand een shot discipline voor me?
Oud 06-03-2006, 09:05
Verwijderd
Citaat:
fractuur schreef op 06-03-2006 @ 10:03 :
Heeft iemand een shot discipline voor me?
En voor mij?
Oud 06-03-2006, 09:05
Nijn*
Nijn* is offline
*vuurt discipline op fractuur en Ave af*
Zo, daar gaan we dan..
Oud 06-03-2006, 09:55
Verwijderd
Ze negeert me gewoon. Waarom? Heb ik iets fouts gedaan toen? Ze kent mijn hele levensgeschiedenis en nu doet ze alsof ik niet besta. Ik snap het niet...

En nu schop ik mezelf weer aan het werk. *Schopt heel hard*
Oud 06-03-2006, 10:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Quis schreef op 02-03-2006 @ 10:27 :
dank je.
Succes er mee. Sneeuw smelt wel
Gezakt.. Maar ik wist ook pas zeker dat ik examen had toen ik bij het cbr aankwam. 'foutje' van de rijschool.
Oud 06-03-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 06-03-2006 @ 11:17 :
'foutje' van de rijschool.
Betalen ze het ook?
Oud 06-03-2006, 10:36
Verwijderd
Hoe laat je je verdriet toe? Ik wil het ergens wel, maar huilen doe ik al bijna niet meer.

Damn, dan word je weer geconfronteerd met dat afscheid nemen. Iets wat zeker niet mijn sterkste punt is... Zucht...
Oud 06-03-2006, 11:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
[blije wup-modus]
*gooit slingers en confetti in de lucht* Mijn laatste tentamen van deze opleiding heb ik gehaald! Nu tot aan juni geen stress meer over leerwerk en boeken en tentamens! Ik had maar een 6,5, maar dat maakt me niet uit: gehaald is gehaald, ik heb intussen 10 ects binnen van dit jaar. Nu de andere 50 nog... (20 voor stage, 20 voor scriptie en 10 voor casus). Stage ga ik wel halen, casus weet ik over 3 weken of deze waarschijnlijk met een voldoende gewaardeerd gaat worden of niet, scriptie mocht ik pas 2 weken geleden aan begonnen).
Ik zie het even allemaal weer superzonnig in

[/blije wup-modus]
Oud 06-03-2006, 13:14
Tink*
Tink* is offline
Ik moet zo naar de tandarts en ik ben echt zo ontzettend bang.
Oud 06-03-2006, 13:24
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Nou dat was dat. Ik kwam op school, en was al fucking chagerijnig. Was een auto langsgereden die me helemaal nat had gespet, was al aantal keren bijna onderuit gegaan doordat er nergens gestrooid was en J. was ook chagerijnig. Nou goed, D. in paniek door allerlei shit, wij allemaal fucked up chagerijnig en zenuwachtig. Blablabla maar ik zat er zoo doorheen toen ik de studiezaal inging. Gelukkig stelde een van de studiebegeleiders me even gerust, maar de eerste vragen gingen echt kut omdat ik overal en nergens zat met m'n gedachten behalve waar ik zijn moest. Het was echt een kort examen voor twee uur tijd man! Fucking weinig vragen enzo, ik was bijna 25 min van te voren klaar. Het is heel wisselend gegaan, sommige delen gingen vrij goed, andere heel erg slecht. Denk dat m'n cijfer tussen de 3 en de 6 ligt, iig niet hoger. Lager kan wel... Maar goed, zometeen dan weer gaan leren voor morgen en woensdag. Ga morgen ook even naar M. toe, moet echt even praten.. Pff, wat een stress hier,, niet gezond.
Oud 06-03-2006, 14:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-03-2006 @ 14:16 :
Sterkte gaat hij iets doen of vind je tandartsen sowieso vervelend?

Ik weet gewoon niet meer hoe ik het op de goede manier aan moet pakken
Controle. Maar ik ben bang voor de tandarts. En er is een stukje van m'n kies af geknapt vorige week. Dus ik moet zeker terugkomen.
Oud 06-03-2006, 15:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Tink* schreef op 06-03-2006 @ 15:03 :
Controle. Maar ik ben bang voor de tandarts. En er is een stukje van m'n kies af geknapt vorige week. Dus ik moet zeker terugkomen.
Succes!

Ik ben moe. Maar verder gaat het wel redelijk, geloof ik.
Oud 06-03-2006, 15:54
BananaSplit
BananaSplit is offline
Zal je zien dat ze daalik verliefd op me is

Ik doe dus aan stijldansen met mijn ex, gewoon vriendschappelijk, maar nu zei zij dat ik met haar moest dansen, terwijl er ook anderen waren die daardoor even moesten wachten.

Toen vroeg ik dus waarom dat niet mocht en toen liep ze behoorlijk rood aan, dat zag je zelfs in die schemerdonkere ruimte en toen zei ze, die heb ik niet, maar ik wil niet dat je met iemand anders danst

Ik vind het niet erg om met haar te dansen, maar ik vind het wel raar dat ze dat echt niet wil, want das wel duidelijk. En toen ik zeg maar gedwongen werd om met een ander te dansen zei zij daarna sorry

Nu had ik wel het voordeel dat die danspartner van mij (iemand die als hulp daar was en ook nog eens van mijn leeftijd ) behoorlijk lekker eruit zag

Maar als mijn ex dus verliefd op mij is, weet ik het nog niet. Ik heb wel nog steeds een zwak voor haar (tis iemand die imo bijna perfect is) maar tis toch echt mijn ex nja, ik kom er wel uit
Oud 06-03-2006, 16:04
Verwijderd
kut

naar de vertrouwenspersoon gegaan, eindelijk. Conclusie: zes maanden eerder moeten doen. Maar goed, een afsrpaak voor donderdag gemaakt, nu veranderd er vast wel íets.
Nu voel ik me belabberd en lusteloos, wil niks doen terwijl ik eigenlijk ontzettend veel werk moet verzetten. Kut, wil op vakantie en weg van alles en iedereen.
Oud 06-03-2006, 16:08
coopergirl
coopergirl is offline
Is het erg fout dat ik 130 gram witte chocolade haasjes heb gegeten
Oud 06-03-2006, 16:10
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 06-03-2006 @ 17:08 :
Is het erg fout dat ik 130 gram witte chocolade haasjes heb gegeten
Nee, lekker. En sinds wanneer ben jij fb?

Ontopic: Ik kan nu natuurlijk niet gaan lopen zeiken over wat een fucking klotedag ik gehad heb, hè.
Oud 06-03-2006, 16:12
Verwijderd
Ooit zal ik alleen nog keuzes maken die mijn hart me ingeven. Tot nu toe hoop ik dat de keuzes die ik maak, uiteindelijk ook ooit de keuzes van mijn hart worden.
Oud 06-03-2006, 16:14
JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Lilium schreef op 04-03-2006 @ 01:03 :
Pff.. goed (bijna) afgelopen.
Hmm, steken onder water? Hèh, zo niet hè, hoop ik? Waarom moet ik altijd net weg als we iets uit te praten hebben?
Oud 06-03-2006, 16:17
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 06-03-2006 @ 17:10 :
Chocola is soms ook gewoon ineens heel erg lekker.

En je mag best even vieren dat je ineens forumbaas bent!
Hahahahaha
Oud 06-03-2006, 16:18
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Roosje schreef op 06-03-2006 @ 17:10 :
Nee, lekker. En sinds wanneer ben jij fb?

Ontopic: Ik kan nu natuurlijk niet gaan lopen zeiken over wat een fucking klotedag ik gehad heb, hè.
Sinds de vorige fb op d&a in tijdnood kwam (Vandaag aangesteld)

Regels voor berichten