Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2006, 23:42
Verwijderd
@ Trimm Trabb: sterkte

Ontopic: morgen zie ik 'm weer en mijn manier van met exen omgaan wordt niet echt gewaardeerd geloof ik. Nou heeft ie mooi pech gehad
Advertentie
Oud 07-03-2006, 01:30
fractuur
fractuur is offline
Go skyblue!

OT: *springt* geweldige avond gehad.
Oud 07-03-2006, 08:10
farai
farai is offline
@ trimm trabb: jakkes das klote. Volgde jouw posts al een tijdje. Vond ik boeiend omdat ik ook met een langeafstandsrelatie zit (al valt dat in vergelijking met jou echt reuze mee). Krijg er gewoon een brok van in mn keel meid. Sterkte.

En hey, you've tried, meer kon je niet doen en as je dat niet had gedaan was je je wss blijven afvragen:"wat als......." etc. Magere troost maybe maar wou het toch even zeggen. Ook van mij krijg je een heeeeeeeeeeeeeele stevige virtuele knuffel, die ik met plezier irl kwam geven as het kon ook al ken ik je niet eens.
Oud 07-03-2006, 08:12
woezel
woezel is offline
sterkte trimm trabb.

ot : niet echt geweldig. sukkel, maar hij was wel eeerlijk ( en toch ook weer niet?)
Oud 07-03-2006, 08:59
Verwijderd
@Trimm Trabb
Sterkte meid! Ik volgde jouw posts (net als ~oceangirl~) ook al lang, omdat ik het leuk vond om te lezen hoe jij over jullie relatie kon schrijven. Het is echt kut dat het uit is. Volg Loontjuhs advies maar op: kruip in bed, met een flinke kan thee, en kom er dan niet meer uit tot dat jij je daar sterk genoeg voor voelt! *knuffel*

OT: Hij is lief Kreeg gisteravond zoon lief smsje van hem dat ik het niet kon laten om terug te smsen. Hij word te duur voor mij en ik voor hem als we dit zo de hele week vol gaan houden
Oud 07-03-2006, 09:11
groovy
groovy is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 06-03-2006 @ 19:38 :
maar de een woont helemaal in woerden. Wie woont er nu daar
en de ander werkt fulltime bij een supermarkt.
hmm ik kan begrijpen wat je bedoelt..dat is nou altijd hè, leuke jongens wonen of ver weg of zijn nét toch niet helemaal wat je zoekt..MANNEN!!
Oud 07-03-2006, 09:15
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-03-2006 @ 00:25 :
thanks.

Meh, Bijna een jaar heb ik geleefd om hem weer te zien, al m'n geld gespaard, maanden lang gesmacht en gehoopt, en nu zegt ie ineens dat het niet meer kan. Als 'ie studeert heeft ie absoluut geen tijd voor me. En hij zou 't oneerlijk vinden om mij aan het lijntje te houden, dus nu houdt het op.
Maar dan wil 'ie me wel voor altijd in z'n leven hebben en ik mag 'm niet haten... Ja wat wil je nou man.

Ik wil nu echt in m'n bed kruipen en de komende 5 jaar niet meer wakker worden.
Kan je dan echt niet met hem mee gaan als hij gaat studeren?
Oud 07-03-2006, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 07-03-2006 @ 10:15 :
Hij ging toch in Amerika studeren? Dat is wel een heel grote stap, naar amerika gaan voor iemand die toch al twijfelt..

@ trimm trabb: dikkeknuffel
Oud 07-03-2006, 09:19
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Ave schreef op 07-03-2006 @ 10:17 :
Hij ging toch in Amerika studeren? Dat is wel een heel grote stap, naar amerika gaan voor iemand die toch al twijfelt..

@ trimm trabb: dikkeknuffel
Amerika? Echt? Hoe komt 'ie dan aan 4 x 30.000 dollar vraag ik me af..
Oud 07-03-2006, 09:20
Verwijderd
@ Trimm Trabb; Sterkte meis *knuff*
Ook ik krijg het gevoel dat er steeds meer relaties sneuvelen

OT: Klote. Want ik voel me kut en ik kan hem niet even spreken. Wel smsen, maar wil gewoon even hem horen. En dat hij zegt dat ik niet bang hoef te zijn, en dat ik best eigenwijs mag zijn
Oud 07-03-2006, 09:26
Drez
Drez is offline
Trimm: sterkte! Komt goed.

ot: ehja, goed. Hij zei dat hij dat ook wel heeft, als we elkaar een paar dagen niet zien (ja de sneuheid), dat hij zich dan afvraagt of alles nog wel hetzelfde is als we elkaar weer terugzien. ´Of je nog wel verliefd bent enzo´. <3ahw.
Oud 07-03-2006, 09:42
WolterB
WolterB is offline
Gaat nu iedereen herhalen dat t erg is als er een relatie stuk loopt?

Eén of twee keer is wel genoeg en natuurlijk is het kut en vervelend als er zoiets gebeurd, maar volgens mij was het neit de bedoeling van deze topics om er een algemeen knuffel-voor-degenen-die-zielig-zijn-topics van te maken.

Het voegt ook zo weinig toe op deze manier, behalve dat je één melding (in dit geval) zeven keer op rij in een ietwat andere vorm leest.
Het is natuurlijk wel fijn voor diegene, maar dat kan ook op andere manieren dan in een topic, is veel praktischer en houdt het topic imo schoner.

OT: voel me grieperig, wel beter dan gisteren gelukkig. Dat ze gisteren langskwam was lief, nu zie ik haar de rest van de week ws amper
Oud 07-03-2006, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 07-03-2006 @ 10:19 :
Amerika? Echt? Hoe komt 'ie dan aan 4 x 30.000 dollar vraag ik me af..
uh?
Oud 07-03-2006, 10:03
Drez
Drez is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-03-2006 @ 10:42 :

Eén of twee keer is wel genoeg en natuurlijk is het kut en vervelend als er zoiets gebeurd, maar volgens mij was het neit de bedoeling van deze topics om er een algemeen knuffel-voor-degenen-die-zielig-zijn-topics van te maken.

Het voegt ook zo weinig toe op deze manier, behalve dat je één melding (in dit geval) zeven keer op rij in een ietwat andere vorm leest.
Het is natuurlijk wel fijn voor diegene, maar dat kan ook op andere manieren dan in een topic, is veel praktischer en houdt het topic imo schoner.
Oud 07-03-2006, 10:10
Verwijderd
Ga ik expres daar boodschappen doen.. is hij er niet.
Oud 07-03-2006, 10:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
dReZ schreef op 07-03-2006 @ 11:03 :
Precies.

En een knuffel voor Trimm Trabb
Oud 07-03-2006, 10:15
woezel
woezel is offline
Citaat:

OT: voel me grieperig, wel beter dan gisteren gelukkig. Dat ze gisteren langskwam was lief, nu zie ik haar de rest van de week ws amper

omg.
topic schoon houden.
Oud 07-03-2006, 10:19
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 07-03-2006 @ 11:15 :
omg.
topic schoon houden.
Dat is zó veel belangrijker dan het oppeppen en steunen van mensen. Dat snap je toch wel.
Oud 07-03-2006, 10:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bedankt iedereen, voor alle lieve woorden. Daar voel ik me toch een beetje beter door. thanks.

Citaat:
Mindfields schreef op 07-03-2006 @ 10:15 :
Volgens hem moet hij bijna de hele dag studeren en in zijn vakantie moet hij werken om ervaring op te doen voor zijn werkgebied. Dus geen tijd voor mij. Plus dat hij idd 1 jaar naar Amerika gaat en mss ook een jaar naar Japan. Daar heeft 'ie een beurs voor volgens mij + een rijke pappie en mammie.
Volgende keer zoek ik gewoon een domme jongen uit...

Oh, en het in bed liggen met een bak thee klinkt nu heel erg aantrekkelijk, maar ik moet over een half uur naar m'n werk
Hopen dat 't goed gaat.
Oud 07-03-2006, 10:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vaag, en dat duurt alweer een tijdje. En aangezien ik me normaal gesproken alleen vaag voel wanneer dat terecht is, blijf ik het idee houden dat er elk moment een verhaal bekend kan worden... Het spookt, en dat doet al weken. Waar ik het op baseer? Geen idee, enkel op mijn gevoelens denk ik. Ik weet dat het alleen verschrikkelijk, maar dan ook écht verschrikkelijk irritant is. En dat merkt iedereen.

Het wisseld, maar ik voel me momenteel eerder kut dan geweldig op relationeel gebied.
Oud 07-03-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 07-03-2006 @ 11:49 :
@ WolterB: Denk je niet dat jij niet ook elke keer ongeveer hetzelfde post, alleen in een 'ietwat andere vorm'?
Ik vind het juist leuk om te zien dat mensen elkaars posts ook echt volgen en met elkaar meeleven.

@ Trimm Trabb: sterkte
Hier sluit ik me bij aan. Ook de afgelopen dagen heb ik gemerkt hoe fijn het kan zijn als mensen reageren op het moment dat je je even wat minder sterk voelt en verdrietig bent en je kut voelt.
Zowel irl als hier op het forum. En persoonlijk sta ik elke keer weer verbaasd hoe mensen bv mijn posts volgen en meelevend reageren. En dat geeft me altijd wel een goed gevoel als ik dat merk. En datzelfde kan dus ook bij anderen zo zijn stel ik me zo voor
Even laten weten dat je met diegene meeleeft. Lijkt me niets mis mee. Tenslotte is het ook zo dat wanneer je vrolijk bent en gelukkig je ook tig posts achter elkaar zwijmelt. Waarom zou je dan geen reacties mogen als het uit is?
Oud 07-03-2006, 11:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Ave schreef op 07-03-2006 @ 10:42 :
uh?
Hoe duur denk je dat studeren daar is?
Oud 07-03-2006, 12:03
Verwijderd
Citaat:

omg hou je kop man,
Oud 07-03-2006, 12:15
Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 07-03-2006 @ 13:03 :
omg hou je kop man,
Inderdaad.

Zoooo, weer lekker zeven keer hetzelfde gezegd.
Oud 07-03-2006, 12:24
Iduna
Iduna is offline
Het is wel lief dat mensen zo met elkaar meeleven, maar persoonlijke berichten kunnen/horen ook via PM.

Om nog maar even 'on topic' te gaan:

Ik ben sinds een tijdje 'single' en ik weet niet wat ik er mee aan moet, grrr.
Oud 07-03-2006, 12:45
Silvie
Silvie is offline
Goed. Vandaag een week samen. En ik kreeg net lieve smsjes.
Oud 07-03-2006, 13:47
zeep007
zeep007 is offline
Ik voel me goed, hij is lief en lekker begripvol als ik een gefrustreerd eitje ben!
Gisteren hadden we 21 maanden, wat ik wel vergeten ben, maar nu realiseer en ik vind het veel te kort lijken in vergelijking hoe ik deze relatie ervaar, haha.
Oud 07-03-2006, 13:56
druiveke
druiveke is offline
ik had dus twee keer met em afgesproken maar wist niet of hij ook zo positieacht over me

na enkele smsjes was het dus wel duidelijk
ik voel me goed als je bij me bent ik heb nu zo zin om bij jou te zijn ...

nu volop aan het wachten op het volgende afspraakje
hij heeft het zo druk
Oud 07-03-2006, 14:09
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 07-03-2006 @ 11:49 :
@ WolterB: Denk je niet dat jij niet ook elke keer ongeveer hetzelfde post, alleen in een 'ietwat andere vorm'?
Ik vind het juist leuk om te zien dat mensen elkaars posts ook echt volgen en met elkaar meeleven.
Mss, wel, maar ik stoorde me er even ontzettend aan om tig keer hetzelfde te lezen. Volgens mij was het beleid altijd zo dat dit soort dingen in een apart topic moesten, maar dat is blijkbaar veranderd, naja.
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-03-2006 @ 12:28 :
Hier sluit ik me bij aan. Ook de afgelopen dagen heb ik gemerkt hoe fijn het kan zijn als mensen reageren op het moment dat je je even wat minder sterk voelt en verdrietig bent en je kut voelt.
Zowel irl als hier op het forum. En persoonlijk sta ik elke keer weer verbaasd hoe mensen bv mijn posts volgen en meelevend reageren. En dat geeft me altijd wel een goed gevoel als ik dat merk. En datzelfde kan dus ook bij anderen zo zijn stel ik me zo voor
Meeleven en tips geven heb ik ook niets over gezegd, maar als iedereen zegt hoe naar het is, lijkt me echt overbodig, tenzij je het eea kunt aanvullen en/of iets nuttigs erover kunt bijdragen.
Citaat:
Even laten weten dat je met diegene meeleeft. Lijkt me niets mis mee. Tenslotte is het ook zo dat wanneer je vrolijk bent en gelukkig je ook tig posts achter elkaar zwijmelt. Waarom zou je dan geen reacties mogen als het uit is?
Dat zeg ik ook niet, reacties zijn juist leuk en fijn in elke situatie, maar zoals ik hiervoor ook schreef moeten ze toch wel meer dan nietszegegnd zijn.

Maarja, ik stop wel met 'zeuren', t was iets wat me stoorde en ik had geen idee dat iedereen zich er zo door aangevallen voelde

Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 14:19.
Oud 07-03-2006, 14:28
YellowLight
YellowLight is offline
ik voel me als liefdes pessimist, toch erg gelukkig
Oud 07-03-2006, 14:51
groovy
groovy is offline
ik vind hem een lieverd
en het voelt steeds beter, ik denk zelfs beter dan voor de grote 'ruzie', omdat we nu dingen hebben uitgepraat die al een tijdje sluimerden. Voel me weer helemaal happy bij hem en hoop ook echt dat dat zo blijft
En verder ben ik trots op ons dat we altijd samen vechten en dat we voor elkaar blijven gaan, hoe erg de dingen ook zijn. Ik besef nu pas dat de liefde juist groot is, gezien het feit dat we nog altijd bij elkaar zijn. Eerder dacht ik dat de liefde niet groot was, omdat er vaak dingen waren.
En nu wil ik ook echt gaan genieten van hem en leuke dingen doen met hem .
Oud 07-03-2006, 15:03
Thee Muts
Thee Muts is offline
@ groovy: ik ken het gevoel, soms zijn dat soort dingen nu eenmaal nodig om dat besef weer terug te krijgen

En we zijn gewoon alwéér allebei ziek... En nog buikgriep ook, als ik ergens een hekel aan heb Heb het al sinds vrijdag, maar het heeft vannacht pas echt doorgezet. En nu komt hij ook net zwak, ziek en misselijk van werk.
Oud 07-03-2006, 15:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:

Als de lente komt, wordt iedereem verliefd en krijgen we alleen maar blijde berichtjes!
Oud 07-03-2006, 16:01
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mijn 'project' moest vandaag weer even een afspraakje verdienen... En gelukkig heeft hij goed zijn best gedaan! Ik kreeg zulke lieve knipoogjes van hem en hij deed weer geinteresseerd!
Morgen gaat weer gezellig worden!
Oud 07-03-2006, 16:11
Roos
Roos is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-03-2006 @ 15:09 :
Mss, wel, maar ik stoorde me er even ontzettend aan om tig keer hetzelfde te lezen.
Oke, dan hou jij dus ook op met die fucking irritante "hihi <3" berichtjes samen met je vriendinnetje.

Oud 07-03-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 07-03-2006 @ 17:11 :
Oke, dan hou jij dus ook op met die fucking irritante "hihi <3" berichtjes samen met je vriendinnetje.

Oud 07-03-2006, 16:39
Verwijderd
Hij is echt lief enzo, en vanavond spreek ik hem weer. Hij is vrachtwagenchauffeur, wie word er nu vrachtwagencauffeur en is dan de hele week weg?
Verder is er een soort stoorzender ofzo, in mezelf, die er voor zorgt dat ik me niet helemaal gelukkig kan prijzen met die jongen. Hij is echt lief enzo, begrijp me niet verkeerd, en zegt ook wel dattie me echt leuk vind, maar om de een of andere reden ben ik bang dat hij dat tegen al zijn (andere) scharreltjes ook zei. Mijn gevoel werkt tegen me, zeg maar. Ik kan niet helemaal gelukkig zijn als ik aan hem denk, alsof ik hem niet helemaal vertrouw. Of het dat is weet ik trouwens niet eens. Het voelt alsof alle kriebels die ik normaal heb als ik verliefd ben, in een kooi zitten, waardoor ze niet helemaal vrij kunnen fladderen. Misschien komt dat ook wel doordat hij zo eerlijk en direct over zijn exen is. Hoe dat allemaal is gegaan enzo. Ik weet het niet, maar hij is wel lief.
en tegelijk....

Oud 07-03-2006, 16:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-03-2006 @ 17:11 :

Volgens mij was ik daar al lang mee opgehouden
Oud 07-03-2006, 17:00
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 07-03-2006 @ 17:39 :
Hij is echt lief enzo, en vanavond spreek ik hem weer. Hij is vrachtwagenchauffeur, wie word er nu vrachtwagencauffeur en is dan de hele week weg?
Verder is er een soort stoorzender ofzo, in mezelf, die er voor zorgt dat ik me niet helemaal gelukkig kan prijzen met die jongen. Hij is echt lief enzo, begrijp me niet verkeerd, en zegt ook wel dattie me echt leuk vind, maar om de een of andere reden ben ik bang dat hij dat tegen al zijn (andere) scharreltjes ook zei. Mijn gevoel werkt tegen me, zeg maar. Ik kan niet helemaal gelukkig zijn als ik aan hem denk, alsof ik hem niet helemaal vertrouw. Of het dat is weet ik trouwens niet eens. Het voelt alsof alle kriebels die ik normaal heb als ik verliefd ben, in een kooi zitten, waardoor ze niet helemaal vrij kunnen fladderen. Misschien komt dat ook wel doordat hij zo eerlijk en direct over zijn exen is. Hoe dat allemaal is gegaan enzo. Ik weet het niet, maar hij is wel lief.
en tegelijk....

hoe oud is hij?
je bent 16?
Oud 07-03-2006, 17:03
luchtballon
luchtballon is offline
Waarom zegtie nou ik hou van jou. Want ik kan het niet terug zeggen, en dat is lullig. Ik zeg dat niet zomaar.
Maar hij is nog steeds lief en leuk en en zo
En hij heeft een paar stomme 'vrienden'.
Oud 07-03-2006, 17:18
ST*R
ST*R is offline
Vanavond zie ik m weer, en heb er zin in! Hij is echt zoo lief.. Vandaag heb ik het gevoel dat ik voor altijd voor hem zou kiezen en lijkt het me geweldig om samen te wonen. Maarja wie weet hoe ik me morgen voel
Oud 07-03-2006, 17:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff. Voel me belabberd. Ben blijkbaar toe aan een periode rust. Maar zodra ik dan weer alleen thuis zit, wil ik weer terug (Ik weet ook niet wat ik wil).
Oud 07-03-2006, 17:46
morango
morango is offline
vanmiddag even bij hem langsgeweest, het was zo leuk! hij was (in tegenstelling tot van het weekend) heel geintesseert, ontzettend lief en gezellig.
we lagen samen op zijn bed thee te drinken, en hebben gebabbelt en verschrikkelijk hard gelachen

dan weet ik weer precies waarom ik hem zo'n ontzettende leukert vind. <3
Oud 07-03-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 07-03-2006 @ 18:00 :
hoe oud is hij?
je bent 16?
Hij is 20, en ik ben inderdaad 16.
Oud 07-03-2006, 17:54
bladertje
bladertje is offline
hmm..als we samen zijn is hij zo lief en zijn we superleuk, maar op msn zegt hij zo weinig ik wil vaker bij hem zijn!
Oud 07-03-2006, 18:57
Verwijderd
Ik snap niets van mezelf.
Oud 07-03-2006, 19:07
Orpheo
Orpheo is offline
she's nice, and she's cool, eventhough I feel like I'm a fool. thank god music guitars and booz are still here.
Oud 07-03-2006, 19:28
I C U
I C U is offline
Dubbelzinnige smsjes zijn leuk Hij ook, een beetje...

Mijn vriendinnetje zit in een crisis Poor girl! Maar gelukkig ben ik knuffelbaar enzo, dat scheelt Hoop ik.

O, en voor iedereen die een knuffel nodig heeft: *knuv geeft* Dus.

Medeleven moet kunnen, daar is dit topic juist geschikt voor. Vind ik.
Oud 07-03-2006, 19:35
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
I C U schreef op 07-03-2006 @ 20:28 :
[B]Dubbelzinnige smsjes zijn leuk Hij ook, een beetje...
nee, vind ik niet. tis vervelend.
Oud 07-03-2006, 19:40
I C U
I C U is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 07-03-2006 @ 20:35 :
nee, vind ik niet. tis vervelend.
Hangt er waarschijnlijk vanaf waar die dubbelzinnigheid in zit. Bij mij zaten er zeg maar subtiele toespelingen in op een of andere contactsport.

Natuurlijk ben ik ook bekend met de minder leuke dubbelzinnige smsjes

Regels voor berichten