Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2006, 17:18
da leentjuh
da leentjuh is offline
Zometeen weer gezellig proberen het droog te houden op chatechesatie. Jemig ik jank ook de hele dag dom door.
Oud 07-03-2006, 17:26
Verwijderd
moehoehoehoe. Bah en buikpijn en fucking woordjes leren
Oud 07-03-2006, 17:27
coopergirl
coopergirl is offline
z0mg ik heb mijn stemkaart nog niet gevonden Mijn moeder komt over euhm 45 minuten thuis.. Nu vestig ik al mijn hoop op haar omdat moeders altijd horen te weten waar iets ligt ( )
Oud 07-03-2006, 17:36
marrel
marrel is offline
Volgens mij lopen er kaboutertjes met hamertjes door mijn hoofd

Eerste rijles overleefd, heel gaaf
Oud 07-03-2006, 18:25
ilse
ilse is offline
ik maak mezelf weer helemaal gek.. hij is even naar buiten, maar sinds ik weet dat zij hier ergens rondloopt zit ik meteen in de stress.. wat als.. nee, zo moet ik dan weer niet denken. ik weet niet wat het is vandaag. waarschijnlijk heeft het ermee te maken dat het m'n een na laatste week is, maar.. als dit nog die anderhalve week zo door moet gaan... dan word ik helemaal gek ofzo ... I don't know...

ik weet niet meer hoe ik het aan moet pakken hoor

hij gaat heus niet weg, behalve als ik zo door ga..
Oud 07-03-2006, 18:31
Cesar
Cesar is offline
Eindelijk de keuring gehad. Was eerder grappig dan serieus. Een bakje volplassen is toch moeielijker dan het lijkt. Er zat een jongen bij die om de vijf minuten een bekertje water opdronk om te kunnen plassen. Geniaal om hem zichzelf helemaal vol te zien drinken. Iedereen zat hem op te fokken, prachtig Oogtest zat wel goed, maar ik ben een beetje skeptisch over de geluidstestjes. Alleen de röntgenfoto was echt kut om te doen voor de rest viel het echt mee.

Morgen rijles. Ik heb mijn map per ongeluk door midden gebroken, ben vergeten een 2e theorieexamen te reserveren zoals ik had belooft en heb weer niet die technische dingen kunnen leren zoals ik had belooft. Ik ben benieuwd hoe hij gaat reageren
Oud 07-03-2006, 19:06
Verwijderd
Vandaag weer naar school geweest. Een vriendin lachte me keihard uit toen ik vertelde dat ik aan mijn kont geopereerd was . Maargoed, ik heb allemaal goede punten teruggehad: een 9 voor Bio, een 9,9 (ja had ie er neit een 10 van kunnen maken?) voor ANW (waardoor ik een 9,2 op mijn eindlijst heb staan ), een 8,4 voor mijn Nederlands presentatie (waar ik de dag van te voren zo zenuwachtig was geweest dat ik wegzakte) en een 6,6 voor natuurkunde waarvan ik dacht dat ik een onvoldoende had! Beter kan een dag niet worden.

's Middags in het ziekenhuis geweest, wond zag er goed uit en hoef maar 2x per dag te spoelen. Hij zal binnen 3 tot 8 weken dichtgroeien. Allemaal goede berichten dus!

Dan ben ik net even gaan stemmen en ooow dat voelt zo fijn! Eindelijk mag ik mijn steentje bijdragen, heb ik ook iets in te brengen. Ik vind het wel spannend, ben benieuwd wat de uitslag is.
Oud 07-03-2006, 19:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil ook stemmen! Nog vier jaar, en dan mag het .

En nee, het lukt niet. Stomme inspiratieloosheid.

En muziek is een kutvak omdat het een verplicht nog-onnodiger-dan-de-andere-vakken-vak is .
Oud 07-03-2006, 19:35
Gothic
Gothic is offline
Trainen was leuk . Niet alles ging goed, wel even m'n energie kwijt, maar aan het einde wel wat gescoord bij partijen . En heb een redelijke bevestiging gekregen dat het team hetzelfde blijft, want nog 6 wedstrijden betekent in 1 . Nu maar van genieten, geen idee hoe het volgend jaar wordt...
Oud 07-03-2006, 20:10
Nijn*
Nijn* is offline
Goed. Biologie is eindelijk klaar, al heb ik d'r nog niet zoveel vertrouwen in, maar dat is een kwestie van doorlezen en oefenen. Moet alleen nu nog(!) aan ANW beginnen.
Oud 07-03-2006, 20:17
indigo
indigo is offline
Argh, ik wil me niet alleen voelen. Ik wil niet zeuren. Ik wil, mag niet huilen van mezelf. Nog even voordat ik mag slapen. Maar ik moet lezen eigenlijk en ik moet nog veel meer en ik wil niet en ik wil mensen die me troosten
En grr ik wil niet boos zijn op mezelf.
Oud 07-03-2006, 20:52
Roosje
Roosje is offline
Ik vraag me af hoeveel ik me later nog van deze tijd herinner. Niet veel, vermoedelijk. Misschien mijn honderdduizend pogingen tot.

Ik moet er iets van achterlaten, dat moet.
Oud 07-03-2006, 20:54
Ruby
Ruby is offline
Hmmm, 2 jaar geleden verloor ik mijn vader.. Tijd gaat snel en pijn mindert, toch voel ik die pijn als de dag van gisteren. ik mis hem en nu moet ik ook denken wat mijn beste vriend vorig jaar deed..had hij een gedichtje gemaakt om zijn steun te betuigen, de schat. En nu ben ik hem ook kwijt..gelukkig heb ik mn beste vriendin en mn vriend .. dat helpt ook..

Een buitenstaander kan ook al veel hulp bieden merk ik zo.
Oud 07-03-2006, 21:25
Verwijderd
Het lijkt wel of ik mezelf gewoon niet ben. Ik zie alles van een afstandje lijkt wel. En dat voelt zo raar. Morgen heb ik om half negen tentamen, maar veel heb ik er niet voor geleerd, nu is het ook geen leertentamen, maar toch. Het voelt gewoon zo raar allemaal.
Ik wil zo graag iets kunnen, maar alles wat ik een beetje kan, verpest ik zelf lijkt wel.
Ik wil zo graag iets presteren, iets doen, iets maken, iets willen, iets dromen.
Ik wil hier weg.

En ik mis hem zo.

Ik hoop dat je gelukkig wordt
Ik hoop dat ik me niet vergis
Ik hoop dat ik gelukkig word
Nu ik zie wat ik zo mis

Ik ga lopen tot de zon komt,
Tot de zon me achterhaalt
Lopen tot de zon komt
Tot 'ie straalt
Oud 07-03-2006, 21:42
Roosje
Roosje is offline
Alles lijkt zo nutteloos. Zo nietvanmij.

Het gaat niet zo goed met me, denk ik.
Oud 07-03-2006, 22:37
Redhair
Redhair is offline
Ik word gek van het ziek zijn, van mijn hoofdpijn, de duizelingen.
Ik word gek van de eenzaamheid. Ik mis B. ontzettend. Besef dat het mijn schuld is dat hij weer in de kliniek zit. Mijn fucking schuld. Mijn FUCKING SCHULD. En iedereen is zo positief. Mijn moeder en beste vriendin, die niet weten dat de drugs niet af en toe was, zijn zo blij dat ik niet meer zo depressief ben als eerst, dat ik niet meer automutileer, dat het zo goed gaat.
De mensen die wel weten van het dagelijkse gebruik zijn zo trots dat ik bijna zes weken niet gebruikt heb, dat het zo goed met me gaat.
Maar jezus, HET GAAT NIET GOED MET ME. Ik speel weer mooi weer, maar het gaat niet goed met me. Ik ben depressief, al jaren. Ik trek het niet, echt niet.
En na de zomervakantie op kamers, red ik dat wel? Ik ben zwak. Ik ben bang voor een terugval van mijn eetstoornis, een ergere terugval dan die ik kreeg na ik stopte met de speed. Ik ben bang voor te veel drank en blowen, gespijbel. Met speed zou ik weer naar school gaan, nauwelijks last van de eetstoornis. Maar dat mag dan weer niet. DAT MAG NIET. Godverdomme. B., kom alsjeblieft snel terug, ik mis je zo ontzettend. Alleen als je terug bent zou onze band niet meer hetzelfde zijn. We vallen uit elkaar zonder jou. M., J., C., ik. Alsjeblieft, kom terug, we moeten praten. Het spijt me zo dat je in die kliniek zit. Het spijt me zo dat ik je dat heb aangedaan. Het spijt me zo. En jij zal zeggen dat het niet mijn schuld is, dat je het zelf zo gemaakt hebt. Maar we weten allebei beter. Jezus, ik trek dit niet. Echt niet.
Oud 08-03-2006, 07:35
Verwijderd
Hij slaapt bij haar, prima, echt, leuk zelfs, maar waarom mag ik dan niet iets gaan drinken ?!
Oud 08-03-2006, 08:01
Lilium
Lilium is offline
Ik ga vanmiddag naar huis en rustig worden. (PUNT)
Oud 08-03-2006, 09:31
Verwijderd
Ik voel me raar.... Waarom weet ik niet. De hele week al geen zin om maar iets te doen, en kan mezelf er ook niet bovenop helpen. Dalijk maar eens flinke jankmuziek aan zetten, misschien gaat het dan over. Een keer flink huilen lucht meestal wel op. Ik maak me zorgen, waarover weet ik niet. Gewoon, een onrustig gevoel.
Oud 08-03-2006, 09:32
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 08-03-2006 @ 10:31 :
Dalijk maar eens flinke jankmuziek aan zetten,
Maak het erger!
Oud 08-03-2006, 09:40
marrel
marrel is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 08-03-2006 @ 10:32 :
Maak het erger!
Waarom reageer je op alles en iedereen zo enorm negatief, ik begin me er eerlijkgezegt behoorlijk aan te ergeren.
Oud 08-03-2006, 10:23
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
marrel schreef op 08-03-2006 @ 10:40 :
Waarom reageer je op alles en iedereen zo enorm negatief, ik begin me er eerlijkgezegt behoorlijk aan te ergeren.
idem.
Oud 08-03-2006, 11:24
Skilly
Skilly is offline
School is saai. Niemand prata met me. Ik ben veels te verlegen Heb 1 vriendin in me klas. Maja een ander meisje wil zo graag dat zij alleen met haar opschiet en al vies kijk als ik met haar praat
Oud 08-03-2006, 12:37
darkfairy
darkfairy is offline
bleh leuk zegt de dokter dat je een onsteking in je buik hebt door je riem lekker een aantal weke 4 keer op een dag pille erdoor slikke en ik heb er 2 op en voel de bijwerkingen nou al nog 38 pillen te gaan
Oud 08-03-2006, 12:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben echt stom, stom, stom, stom! Waarom komen tranen bij mij altijd zo vlug? Heb ik al een keer zitten janken bij de bespreking met mijn stagebegeleidsters, toen ik ook nog ziek was, maar vandaag rolden er weer een paar tranen over mijn wangen, deze keer bij het gesprek met de stagebegeleidster van de uni. En dat bij een vraag, die ik ook wel zonder tranen had moeten kunnen beantwoorden. Wat moet dat mens nu wel niet van me denken...
Oud 08-03-2006, 13:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het was zo stom, dat vond ik al vanaf het begin, zodra ik de trein aan zag komen rijden. Gaan ze eerst omroepen dat je je over het perron moet verspreiden, sturen ze zo'n korte trein. Wel dubbeldekdingen, maar dan nog, het was kei veel eersteklas en ik had nog echt geluk dat ik een plek vond.
Maar niet iedereen dus, er stonden allemaal mensen in het gangpad en ineens zo'n doffe bonk, viel er zo een meisje op de grond flauw. Gelukkig reageerde één zo'n man nogal daadkrachtig, verder was iedereen best wel geschrokken, vooral omdat dat meisje niet echt snel weer helder werd. Best eng, ik zat natuurlijk ook weer meteen met tranen in mijn ogen, kan echt niet tegen dat soort dingen Maar het was ook zo heet in die trein en als je dan de hele tijd moet staan... Geen wonder dat ze flauwviel.

Verder voel ik me wel wakker
Oud 08-03-2006, 13:47
Gothic
Gothic is offline
Vet , ik word net gebeld dat ik mee kan lopen op afdeling plastische chirurgie . Die ik echt al weken geleden had gemaild, maar eigenlijk had ik al de hoop opgegeven ...
Oud 08-03-2006, 14:00
moon
moon is offline
Waarom ben ik zo verschrikkelijk wantrouwend? Gister wantrouwde ik haar al, ik had het idee dat ze het over mij had en dat ze mij uitlachtte. Wellicht was het helemaal niet zo, maar die angst zit er bij mij gewoon heel diep in en dan krijg je het gevoel dat ze het over jou hebben, ook veel eerder. Nu kom ik vandaag stom toevallig op haar weblog terecht (echt sirieus stom toeval). Ze schrijft elke dag wat ophaar weblog bijna en ik heb bijna de neiging om nu elke dag na te trekken wat ze geschreven heeft. Het slaat nergens op natuurlijk en waarom maak ik me er ook eigenlijk zo druk om wat zij van mij zou vinden? Toch kan ik me daar niet vanaf zetten en wil ik controleren of er niets achter mijn rug om gebeurt.
( het is gewoon die angst dat er een moment komt dat ik weer met mijn verleden...het pesten...geconfonteerd wordt.)
Oud 08-03-2006, 14:00
Verwijderd
Vandaag een dagje vrij, dat is wel lekker. Moet alleen nog veel doen voor Engels, maarja. Ik werk in het weekend wel eventjes heel hard eraan. Ik hoop zo dat ik met A. op kamers kan gaan, maar ik moet eerst zorgen dat ik 's ochtends wakker word zonder dat mijn ouders mij hoeven te roepen en A. moet echt op hele korte termijn een kamer hebben. We zullen zien.

Ik kreeg trouwens een lief kaartje van mijn broer en zijn vriendin. Ik denk dat ik ze vanavond even ga bellen.
Oud 08-03-2006, 14:09
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 08-03-2006 @ 13:51 :
Wat moet dat mens nu wel niet van me denken...
Het zal hoogstwaarschijnlijk iig minder negatief zijn dan je over je zelf denkt.
Oud 08-03-2006, 14:22
Nijn*
Nijn* is offline
Het is voorbij. Zowel mijn examens als mijn schoolcarrière. Heb vannacht tot half 2 zitten leren en moest vervolgens om half 7 op om wat vroeger op school te zijn. Had het eerste uur biologie examen en heb mezelf ontzettend lopen opfokken. Vervolgens ging het onwijs kut, ik was vrij snel klaar maar had niet één vraag waarvan ik dacht: oh die weet ik. Alle vragen twijfelde ik over, niet één kon ik met zekerheid invullen. Hoop echt niet dat ik 'm moet herkansen. Daarna nog even met M. gepraat, die stelde me weer een beetje gerust. Heb morgen weer voor het eerst sinds 2 jaar les van d'r, heb d'r best wel zin in.
Maar goed, heb toen het hele tweede uur sigaretten staan roken en staan praten buiten, staan chagerijnen. Daarna nog het derde uur zitten leren met een paar meiden uit m'n klas, maar dat werkte niet echt, we zaten elkaar alleen maar op te fokken. Nou ja, ANW ging heel slecht eigenlijk. Ik kon alleen de meerkeuzevragen beantwoorden, en de rest wist ik gewoon echt niet. En mijn god, toen ik die zaal uitliep, wat een heerlijk gevoel was dat. Alle examens achter de rug nu, het lekkere leven kan weer beginnen voor een tijdje. Weer lekker uitgaan, drinken, stoned zijn, gezellig flimpjes kijken etc. Heerlijk, heb ik echt gemist deze twee weken! Heb echt het idee dat het weekend is.

Het enige waar ik me nu nog zorgen over maak, zijn m'n cijfers. Ik wil echt niet never nooit blijven zitten, zeker niet dit jaar dat zou zo'n afgang zijn. Ga morgen maar even met m'n coördinator praten, en met m'n wiskundeleraar. Ik MOET gewoon over gaan naar 5V anders kan ik terug naar 4H.
Oud 08-03-2006, 14:24
Mousse
Mousse is offline
Waarom steek ik in godsnaam zoveel moeite in vriendschappen waar ik eigenlijk alleen maar ongelukkig van wordt? Een aantal mensen uit mijn vriendengroep, ik heb er gewoon weinig mee. Ze zeuren over het algemeen alleen maar. Een aantal kan ik ontzettend goed mee overweg, maar sommigen:\.
En man hetm oet is ophouden met regenen.
Oud 08-03-2006, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 08-03-2006 @ 10:32 :
Maak het erger!
Als ik me daar toch goed bij voel, wie denk jij dan wel niet te zijn om daar commentaar op te hebben?

OT: Fuck man, ik weet het ook niet meer. Alle liedjes doen me aan haar denken, ik mis haar zo erg. Er moet van alles uit, maar om de een of andere reden lukt dat niet.
Oud 08-03-2006, 15:10
Tink*
Tink* is offline
Hmmm, ik voel me een beetje vreemd. Anders dan normaal, al een klein poosje. Maar ik weet niet wat het is. Het is iig niet heel negatief ofzo. Verder was ik er bij de tandarts zoals gewoonlijk dus bij, er was wel een stukje afgeknapt en ik moet nog meer. Maar de tandarts vindt me wel zielig omdat ik een zwak gebit heb en ik wel goed poets etc. En nu krijg ik een elektrische tandenborstel omdat hij denkt dat dat beter is. Volgende maand moet ik terugkomen, eng.

Vandaag tijdens de mondelingen literatuur frans zaten we gewoon in de klas te kletsen terwijl er afwisselend mensen weg waren. En ik weet niet meer hoe we het erover kregen. Maar ze konden zich niet voorstellen dat ik in de brugklas gepest werd. Nou ja, op zich wel leuk. Nu ik eraan terugdenk en zie hoeveel ik veranderd ben is het wel vreemd, ik ben nu echt heel anders. Als ik niet zou weten hoe ik vroeger was zou ik het me ook niet echt kunnen voorstellen denk ik. Omdat ik er nu zo geweldig tussen val in de klas.

En qua vriendschappen gaat het niet heel best volgens mij.
Oud 08-03-2006, 15:17
Verwijderd
Ik voel me harstikke rot de laatste tijd, met korte bevliegingen van tijdelijke blijheid, die afgekapt worden als ik weer na ga denken. Hoewel ik mijzelf beloofd heb niet mijn huilen in te houden, moet dat wel op school. Op school gaat het namelijk goed met me. Voor anderen.
Dit zou goed voor me zijn. Tja, misschien komt dat nog. Overwinning op mijzelf ofzo.

Mij is verteld dat ik het mezelf te moeilijk maak. Ik geloof het meteen.
Oud 08-03-2006, 15:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik word helemaal gek, want ik heb zoveel te doen wat binnenkort af moet of geleerd moet zijn. Maar toch voel ik me ook wel relaxt. Ook opgelucht, nu ik m'n wiskunde-cijfer heb terug gekregen: 5,1. Ik dacht echt dat ik een 3 had, want ik snapte het echt niét. Ik zat zelfs nog boven het gemiddelde.

Nu beginnen aan po wiskunde. Een combinatie van tovervierkanten en de telduivel. Eerst het wiskundig uitleggen en bewijzen enzo, en daarna nog eens schrijven in de stijl van het boek "de Telduivel". Een extra hoofdstuk schrijven dus. Wiskunde en hobby in één!
Oud 08-03-2006, 15:34
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik wil janken.
Oud 08-03-2006, 15:58
Verwijderd
9 voor mn SE filosofie.
Oud 08-03-2006, 15:59
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 08-03-2006 @ 16:34 :
Ik wil janken.
ik doe mee. ik wil niet meer. Fucking nutteloze school. Regen. Buikpijn. Niet werkende emailbox. Slaaptekort.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten