Het is voorbij. Zowel mijn examens als mijn schoolcarrière. Heb vannacht tot half 2 zitten leren en moest vervolgens om half 7 op om wat vroeger op school te zijn. Had het eerste uur biologie examen en heb mezelf ontzettend lopen opfokken. Vervolgens ging het onwijs kut, ik was vrij snel klaar maar had niet één vraag waarvan ik dacht: oh die weet ik. Alle vragen twijfelde ik over, niet één kon ik met zekerheid invullen. Hoop echt niet dat ik 'm moet herkansen. Daarna nog even met M. gepraat, die stelde me weer een beetje gerust. Heb morgen weer voor het eerst sinds 2 jaar les van d'r, heb d'r best wel zin in.
Maar goed, heb toen het hele tweede uur sigaretten staan roken en staan praten buiten, staan chagerijnen. Daarna nog het derde uur zitten leren met een paar meiden uit m'n klas, maar dat werkte niet echt, we zaten elkaar alleen maar op te fokken. Nou ja, ANW ging heel slecht eigenlijk. Ik kon alleen de meerkeuzevragen beantwoorden, en de rest wist ik gewoon echt niet. En mijn god, toen ik die zaal uitliep, wat een heerlijk gevoel was dat. Alle examens achter de rug nu, het lekkere leven kan weer beginnen voor een tijdje. Weer lekker uitgaan, drinken, stoned zijn, gezellig flimpjes kijken etc. Heerlijk, heb ik echt gemist deze twee weken! Heb echt het idee dat het weekend is.
Het enige waar ik me nu nog zorgen over maak, zijn m'n cijfers. Ik wil echt niet never nooit blijven zitten, zeker niet dit jaar dat zou zo'n afgang zijn. Ga morgen maar even met m'n coördinator praten, en met m'n wiskundeleraar. Ik MOET gewoon over gaan naar 5V anders kan ik terug naar 4H.