Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was ook wel een tof spel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() kvind... verdomme.. hoe heet dat spel nou ![]() je bent gevangen genomen en je moet je tegenstanders op verschillende wijze neerhalen, via draadjes laten stikken( lvl 3 stikken was na t stikken hun hoofd eraf halen) , crowbars, messen, pistolen hmm kom niet meer op de naam was wel een leuk spel though ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Carmageddon scoort sowieso hoog en Postal ook, mits het om Postal 2 gaat. Het eerste deel was teveel Cannon Fodder om serieus geweldadig te zijn. Een ander spel, misschien niet aggressief, maar wel iets om vraagtekens bij te zetten: JFK Reloaded. Probeer zo goed mogelijk de moord op J. F. Kennedy te reconstrueren, door keer op keer kogels in zijn lijf te pompen in een (korte) scène die zoveel mogelijk gebaseerd is op historische gegevens. Wanneer je hem precies zo weet te raken zoals Oswald het vermoedelijk deed (openklappende hersenpan incluis), krijg je misschien wel de maximale score. Heel bizar. LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als 5 personen een spel een goede beoordeling geven wil niet zeggen dat dat spel ook echt goed is.
|||
Citaat:
Kom je een kat tegen, pak je op, leg je op je M4 en schiet die kat weg. Lach man ![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar eigenlijk is de vraag ook niet duidelijk, als het gaat om de hardste actie in beeld ga ik voor God of War. Maar als het gaat om wat het meest hard is, is dat denk ik toch Carmageddon of GTA, omdat je daar ook zo veel onschuldige voetgangers ed. dood maakt, en dan zijn er indd ook nog spellen als CS waar mensen gewoon om gaan vechten, maar ik denk dat dat meer te maken heeft met de gameplay, omdat het spel zo verslavend is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|