Advertentie | |
|
![]() |
||
Zoveel mogelijk anderen en mezelf gerust te stellen met het oog op wat gebeuren zal.
Opmerkelijk hoe sommige mensen pas doen wat ze echt willen wanneer ze weten dat ze gaan sterven, terwijl ze het evengoed nu kunnen doen. ![]() Citaat:
![]() Zelfs de mensen die je moet achterlaten zullen heus niet denken "Goh, toch mooi dat ze nog net haar rijbewijs heeft kunnen halen, dat is al een hele geruststelling."
Laatst gewijzigd op 08-03-2006 om 22:47. |
![]() |
||
Citaat:
Het gevoel dat ik had, toen ik de eerste keer zelf en alleen in een auto reed.. Dat was echt niet te beschrijven. Ik had er hard voor geknokt, alles zelf gefinancieerd en ondanks dat het tijdens het lessen regelmatig erg slecht ging, ondanks het feit dat ik daardoor ook veel lessen gevolgd had, had ik hem in een keer gehaald. Dit is dan ook het enige in mijn leven waar ik ECHT trots op ben. Ik weet niet hoe het bij haar zit, maar als je ergens echt voor vecht zeg maar, kan ik snappen dat het een voldaning geeft... |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
iets proberen uit te leggen... WolterB | 17 | 24-11-2002 18:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |