Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Enne denk je nou echt dat iedereen op schattige jongens valt?? Sommige vallen juist op van die machotypes... |
![]() |
||
Citaat:
Zij vindt het belangrijk dat je goed kan lachen met diegene, terwijl andere mensen de nadruk weer op andere punten leggen
|
![]() |
icegirl.com schreef:
Nog jongens die daaraan voldoen?? ![]() ![]() -aardig -lief/schattig -kwetst NIET Voor lieve mensjes ![]() -in ieder geval een beetje intelligent.. niet te dom dus. Kun je ook te intelligent zijn? *is wijsneus die alles beter denkt te weten* ![]() -hij ziet er leuk/cute uit Misschien als je genoeg alcohol op hebt ![]() -is betrouwbaar Als iemand mij echt in vertrouwen neemt dan ben ik een rots in de branding. Voor anderen ben ik soms een beetje onverschillig. -lacht me niet uit Hangt ervan af hoe dwaas je bent ![]() -steunt me Wanneer dat nodig is. -is gezellig -kan ik mee lachen Meestal wel ![]() Maar euh, ik vind al iemand anders lief ![]() Toevoegen dus aan je eisen: "is beschikbaar" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maareh, tis geen dating hiero ![]() |
![]() |
|
Je, droom lekker verder...de prins op het witte paard bestaat niet
![]()
|
Maar dromen blijft natuurlijk wel leuk; ook als je weet dat je dat stadium niet zo snel zult kunnen bereiken; voor sommige is het dan misschien juist leuk zich rijk te dromen omdat dat het enige is wat ze hebben; een droompartner i.p.v. een echte
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
nou mijn droomman ziet eruit als een kruising tussen Keanu Reeves en Brandon Boyd (uiterlijk dan) innerlijk, dat is voor droomman, maar ook voor real-life-man hetzelfde..
![]() In real-life hoeft iemand voor mij niet geweldig knap te zijn, gewoon een lief koppie.. moet zeker geen gebrek aan humor hebben, juist overdosis humor misschien wel ![]() ach het komt er gewoon op neer dat ik liever heb dat hij een leuk karakter heeft dan dat hij ontzettend knap is..
||
*Voldoet*
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 15:01. |
![]() |
||
Citaat:
ja... -lief/schattig : om een of andere reden wordt ik altijd lief gevonden door meisjes... -kwetst NIET : ik ben de gekwetste -in ieder geval een beetje intelligent.. niet te dom dus. : ja... heb grote plannen... 1 jaartje HBO en dan universiteit> psychologie -hij ziet er leuk/cute uit : krijg regelmatig complimenten in die richting -is betrouwbaar : als een hond -lacht me niet : ik denk dat je hier uitlachen bedoelt... doe ik iig ook nooit -steunt me : ik heb me eigen mening, maar zal nooit te beroerd zijn om een meisje waar ik heel veel om geef door dik en dun te steunen -is gezellig : volgens de peoplezz om mij heen wel want ze blijven omgaan met mij he ![]() -kan ik mee lachen : ik heb zo mijn opmerkingen ja... ![]() Dus... zegt jij het zelf maar... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
dreads *kwijl*
![]() ![]() mooie ogen mooie mond +tanden mooie handen geen standaard kledingsmaak slim lief sociaal niet al te slijmerig niet bezitterig niet arrogant grappig verlegen ..*lief* ![]() eerlijk verstandig maar soms ook lomp ![]() milieuvriendelijk persoon ![]() iemand die goed kan luisteren
|
![]() |
Mijn droomman...
heeft een leuke uitstraling, heeft lekker droge humor, is lang, maar niet té, heeft een goede muzieksmaak, heeft mooie ogen, is intelligent, maar schept daar niet over op, draagt leuke stijlvolle/sportieve kleding, is betrouwbaar en lief en leuk enzo..
||
Citaat:
|
![]() |
In ieder geval lang, dwz langer dan 1.84 m. En niet gespierd. En mooie blauwe of groene ogen. En een lekker behaard spekbuikje. En billen, niet zo'n lege broek, dat ziet er niet uit. En niet te bruin, bleek is mooier. En geen haar op zijn kont en rug. En mooie oortjes. En donker haar, hoewel donkerblond misschien ook nog wel eens een enkel keertje leuk kan staan. En een beetje apart. Tattoos zijn leuk. Grappige dingetjes als kuiltjes kan ik ook waarderen. En grote handen. En een grote...jah
![]() Qua innerlijk graag lief, slim, grappig, bezorgd, attent en vriendelijk. En hij moet met mij op één golflengte zitten. |
![]() |
|
Mijn droomvrouw..
-Onwijs lief (!!!), aardig en meelevend (is echt het allerbelanrijkste) -Intelligent (sociale vaardigheden) -Gevoelig -Betrouwbaar - Initiatief nemend - NIET arrogant of een overschot aan zelfvertrouwen - NIET rokend - NIET kwetsend - GEEN R&B type - Geen overschillig meisje.. (bleh) -GEEN meisje die 20 jongens als 'vriend' heeft / die-hard uitgaanstype / of jongensverslaafde "kijk us hoeveel vriendjuzz ik al heb gehad?" -(Lieve) Uitstraling -Humor / gezelligheid -Mooi meisje om te zien.. Lang haar, mooie ogen, lief gezichtje, leuke kleding (dus geen stretchbroeken met tijgerprint ofzo..) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
muziek smaak en kleding maakt mij niet zoveel uit.
Tja hij moet er het liefst precies zo uitzien als mijn ex ![]() en dat is donkerblonde stekeltjes, blauwe ogen 1.85 een tattoo op zijn arm en beetje gespierd en het belangerijkste hééél lief en niet bang om zijn gevoelens te uiten en géén macho! precies mijn lieve ex-juh ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb niet echt een vast beeld van 'ZO zou hij eruit moeten zien!', maar ik heb qua karaktereigenschappen wel dingetjes die ik belangrijk vind:
- Lief, maar niet te, want daar loop ik te snel overheen. - Zelfverzekerd, neigend naar arrogantie, maar niet te erg. - Onafhankelijkheid. - Hij moet ergens een passie voor hebben, ergens helemaal voor kunnen gaan.. - Psychisch redelijk in orde. ![]() - Op een gemiddeld denkniveau zitten; hij moet iemand zijn die het ene moment een diepzinnig gesprek kan voeren, en daarna gewoon net zo vrolijk luchtig door kan gaan. - Heerlijk onzinnig kunnen zijn. ![]() Qua uiterlijk val ik op verschillende types, maar 1 ding MOET er zijn: mooooie ogen. *zwijmel* |
![]() |
|
Verwijderd
|
-tussen de 1.80 en 1.95 m
-tussen de 78 en 85 kg -liefst donker haar -stevig gebouwd -beetje buikvet -GEEN grotere borsten dan ik ![]() ![]() ![]() -hij is heel mannelijk (daarmee bedoel ik: echt totaal geen verwijfde trekjes) -hij is eerlijk -hij is lief, beschermend, stoer -hij kan tegen ruzies en gegil ![]() ![]() -hij laat niet over zich heenlopen door mij maar gaat er dwars tegenin, hij zegt het gewoon als hij iets irritant vindt -hij houdt heel veel van me en laat me nooit meer gaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn droomvrouw - in zover dat bestaat ![]() Ze heeft een leuke uitstraling en is iemand die een vrolijk karakter heeft en daarmee tegen mij ingaat. Qua karakter zijn er daarbij 2 uitersten die ik aantrekkelijk vind. De ene is standvast / zelfverzekerd en vormt daarmee een uitdaging voor mij (niet in de zin van 'krijgen', maar in de omgang; zou positieve invloed op mij kunnen hebben). De andere is juist onzeker, maar iemand die veel begrip voor me heeft. Dus ik heb het liefste een meisje dat helemaal het tegenovergestelde qua karakter is dan mij of juist grotendeels hetzelfde ![]() Dingen waar ik van uitga: - Enige intelligentie (je moet me kunnen begrijpen en niet bij elk 2e woord vragen wat het betekent of wat ik bedoel). Communicatie is belangrijk dus. - Ruimdenkend (openstaan voor allerlei gekke gedachten en me niet gelijk eng / idioot / gestoord vinden) ![]() - Niet rokend aub. - Niet verslaafd aan uitgaan. Uitgaan is leuk in de zoveel tijd, maar het moet niet haar hoofdbezigheid zijn. Uiterlijke kenmerken: - Niet te dik. Een beetje mollig vind ik niet erg, maar dan houdt het ook op. - Leuk gezicht. Dit gaat meestal samen met een leuke uitstraling. - Lengte maakt me niet uit. - Niet te alternatief. Het liefst dus geen zichtbare piercings (oog, neus, lip, enz), hanekammen en andere enge dingen ![]() Dat was het wel zo'n beetje denk ik ![]() |
![]() |
|
Ik heb mn droomman al gevonden maar toch nog ff een lijstje.
![]() Ik vind het heel belangrijk dattie dingen met me gemeen heeft. Dus dat over bepaalde dingen (zoals muziek, films, whatever) kunnen babbelen. Daarnaast vind ik het ook fijn dat ik me bij hem op me gemak voel, zodat ik niet telkens op mn woorden hoeft te letten. Hij moet me vrij laten en me niet telkens claimen ... het tegenovergestelde hoeft ook weer niet, ik wil wel genoeg aandacht krijgen. ![]() Humor vind ik ontzettend belangrijk. Dingen een beetje kunnen relativeren... Tsjah, als iemand de hele tijd superserieus is ben ik zeker niet geinteresseerd. Verder hou ik van jongens die wel een beetje hersens hebben. Ik vind communicatie dus wel belangrijk. Ik hoef niet de hele tijd praten over politiek ofzo, maar een superstil type trekt me niet. Uhmz verder moet tie natuurlijk betrouwbaar zijn, lief, sociaal, eerlijk, aardig en me veel complimentjes geven! ![]() Hij moet niet roken. En niet houden van voetbal. =) Qua uiterlijk hou ik van jongens die langer zijn dan mij. Ik val meestal op donker, dus bruin haar en bruine ogen. De ogen zijn zeker een belangrijk puntje. ![]() Niet te dik. Ook niet te gespierd. Verder gewoon een leuke uitstraling. Beetje alto is leuk, hoeft niet. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-09-2002 om 17:26. |
![]() |
|
|