![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nice icon! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ze zullen er wel goede redenen voor hebben om zo'n 'lange' stop te doen. Economisch gezien is het vast een strategische zet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
ja inderdaad, welke dan?
![]() Citaat:
![]() ![]() Thnx btw, VM. ![]()
||
Citaat:
![]() Vooral na het fiasco van seizoen 8 met de familie editie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
best leuke serie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel episodes zijn er al uitgekomen van Bones? David Boreanaz. ![]() @Sido: lol, nu pas??
||
Citaat:
weer niet, bluhg.
||
Citaat:
Iemand die een goede, soortgelijke bron heeft?
|
![]() |
Ik had echt gehoopt dat seizoen 6 het laatste seizoen zou worden. ASP is de serie echt naar de kloten aan het helpen. Jammerrr.
Die aflevering met Jess (618) komt inderdaad op 11 April. Dat is al een tijdje bekend. Dat betekent dus dat aflevering 617 daar voor komt. Kan een week ervoor, kan eerder. Kan trouwens ook dat alles nog veranderd wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar kijk ik altijd. En die klopt ook áltijd. Is geloof ik zelfs een soort van officiële site. Werken ook samen mey iTunes enzo. Als je daar dan kijkt, dan zie je dat de volgende episode, op 11 april dus, idd de ep met Jess is. "The Real Paul Anka". En als je goed kijkt, zie je ook dat dat gewoon episode 6x17 is ![]() Dus waarschijnlijk staat er gewoon een typfout op spoilerfix, of is het informatie die allang niet meer geupdate is.
|
![]() |
De promo voor de nieuwe aflevering (over 2 weken) is er!
http://www.fanforum.com/showpost.php...&postcount=147 Rechtsklik op één van de links en doel opslaan als en downloaden en kijken maarrr. Er komt een shot in voor van bijna!Jess!Rory!Kissage! maar de algemene fan-mening is dat het niet echt gebeurd. Het is gewoon een evil-promo-bastard shot. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "leads to a shockinh season finale" Wat zou dat dan zijn?? Mja dat duurt nog wel ff, aangezien dit pas 17 wordt... Ben echt benieuwd! Kan niet wachten totdat de 2 weken voorbij zijn! Het lijkt trouwens echt of Jess een shirt aan heeft met Rory erop ![]() En die kerel die Lorelai van de bank afhaalt is Christopher! Ik dacht eerst Luke ![]() OMG wát gaat er allemaal gebeuren?!
Laatst gewijzigd op 22-03-2006 om 12:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Wel via PM!
Want anders kan ik me niet inhouden ![]() En ik wil niks weten! Ooit wist ik alles van tevoren en dan is de lol er echt af voor mij. Dus voor mij geen spoilers meer! Niet teveel iig ![]() Dat shirt zal idd wel van één of ander cult achtig iets zijn, aangezien dat idd Jess zou zijn, maar toch lijkt t vrouwtje op Rory ![]() Ik denk persoonlijk dat Luke en Lorelai uit elkaar gaan. Ik hoop heel hard van niet, maar ik heb zo'n gevoel. Als ze dan uit elkaar gaan, dan omdat Lorelai vreemd gaat met Christopher, ofzoiets. Ben ik trouwens de enige die t zo gek vind dat Luke April en Lorelai nog niet aan elkaar heeft voorgsteld? Iig niet écht...terwijl Lorelai juist iemand zou zijn die wel heel aardig voor April zou zijn, ook al vind ze t misschien niet zo geweldig dat Luke dus ineens een dochter heeft. Ik vind t maar vreemd allemaal... ![]()
||
Citaat:
![]() Als ik me niet kan inhouden en je tóch PM; geef me vooral géén informatie ![]() (alsof ik t niet op internet zou kunnen vinden ![]()
||
Citaat:
Gewoon op mininova. Van [eztv] geloof ik ![]() De ep vond ik een beetje raar. Rory is echt té naief. Sorry hoor, maar Logan hoeft maar iets te zeggen en ze draaft weer braaf achter m aan ![]() Lorelai moet echt eens beginnen met boos worden ofzo, want t slaat gewoon nergens op dat ze dat met April/Luke allemaal maar laat gebeuren zonder dat ze er iets van wil weten enzo. Lane/Zach was wel heel leuk ![]() Ik wordt echt gek als Emily en Richard echt in SH komen wonen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn ze dom ofzo dan? L&L hebben t net helemaal laten verbouwen. En ze weten dan Lorelai daar niet weg wil! Whaha je zult zien dat ze dan dat vreselijke huis kopen dat Luke ook wilde hebben, met die pilaren ![]() Ik ben benieuwd wat t nou gaat zijn...
||
Citaat:
Die van Zach en Lane gaat wel door ![]()
|
OMG OMG!!
Die bruiloft! Hi-la-risch! Al die rennende Koreanen, die oma, Mrs.Kim(ik denk btw dat ze ziek is ofzo), geweldig gewoon ![]() Lorelai was wel zielig een beetje eigenlijk. Hoe leuk ik Luke ook vind, toch horen Chris en Lorelai bij elkaar ![]() Luke die midden in de nacht belde ![]() ![]() Ben wel benieuwd wat er nou is gebeurd met Logan. Hopelijk niet te erg. Rory beseft dan vast dat ze toch echt wel van m houdt en dan is alles weer goed ofzo ![]() We'll just have to wait... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls! Nummer 15 Signy | 500 | 19-07-2007 11:35 | |
Films, TV & Radio |
[Spoilertopic] Gilmore Girls part 2 Dexter_M | 72 | 05-06-2007 21:28 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #14 Verwijderd | 500 | 22-11-2006 18:56 | |
Films, TV & Radio |