Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Verder ben ik het eens met bovenstaande. Het ligt maar net aan hoe de relatie beëindigd is en hoe ze tegenwoordig met elkaar omgaan. En ook wat ze voor hem voelt (of juist niet ![]() ![]() ![]() Maar het lijkt mij in ieder geval niet echt iets om je zorgen over te maken als jullie relatie gewoon helemaal goed is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ach, ik snap wel dat je het niet leuk vindt, en ik neem aan dat zij het ook wel snapt. Praat erover, misschien kan zij je geruststellen dat er écht niets meer is dan vriendschap? |
![]() |
||
Citaat:
Niet voor niets mislukken 'maar we kunnen toch vrienden blijven'-plannen zo vaak.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Terwijl ik toch echt helemaal over mijn ex heen ben en hem ook niet eens meer hoef te zien of te spreken ofzo. Het is een afgesloten hoofdstuk qua gevoel etc, maar hij is ook een deel van mijn verleden, van mijn gevoel en ervaringen en ik heb veel geleerd van mijn relatie met hem. Dat neem je toch mee na zo'n relatie, binnen een andere relatie. Ik in ieder geval wel. Dus wat dat betreft zou ik die laatste twee vragen niet zo gek vinden. |
![]() |
||
Citaat:
Bedankt voor je reactie. Het is mij enkel niet precies duidelijk wat je er mee bedoeld.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom dat ik deze telefoongesprekken met haar ex ook zo 'bedreigend' vind. Ik vraag mij af wat hun reden is om deze vriendschap in stand te houden. De ex in kwestie woont best ver van haar vandaan dus wat je dan aan vriendschap hebt, is mij onduidelijk. Er knaagt ergens een idee bij mij, dat het bij hun wellicht niet om vriendschap draait, maar weer om die hoop diep van binnen, waar ik het eerder over had.
||
Citaat:
||
Citaat:
- Ze praat niet echt veel over haar ex - Als het over haar ex gaat, dan snij ik meestal het onderwerp aan. Dus ik kan hier wel "nee" op antwoorden. Ik vind het een beetje overtrokken om het respectloos te noemen. Ik heb dan geen ervaring met lange relaties van 2,5 jaar, maar ik kan mij wel goed voorstellen dat dat een impact achter laat. Van je ex verwachten om simpelweg het contact te vebreken is niet echt humaan. Zo'n eis dat onze relatie zeker niet ten goede komen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast; ik zeg niet dat ze het contact moet verbreken, ik denk alleen dat het raar is om 2x je ex te bellen en alles even uit de doeken te doen. Overigens kan ik je dit garanderen. Was het niet die kerel maar je vriendin geweest die de relatie had beeindigd, dan belden ze zeker niet zo vaak. Ik kan je de verklaring voor haar gedrag wel geven; Ze vind die kerel nog steeds leuk. Dat is wat ik denk. Het was 2 maanden uit, en toen begon je wat met haar? Geen slimme zet. Die kerel zat nog in haar hoofd en dat is nu nog steeds zo. Aan de andere kant zou ik me verder niet echt druk maken om deze situatie, omdat die ex haar niet terug wil. Als hij dat echter wel wil heb je echt een groot probleem. Heb je deze onzekerheid van je overigens bij haar aangekaart? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat je het fout hebt ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Bovendien heb ik aan jouw "dat is dom" opmerkingen helemaal niets. Citaat:
Citaat:
Daarnaast "begon ik niet iets met haar" maar begonnen we samen wat met elkaar. Destijds wist ik nieteens dat ze 2 maanden uit een relatie kwam. Bovendien is het zeker wel een slimme zet geweest. Ik vind haar nou eenmaal erg leuk en zoiets ga je niet afwachten. En of die ex haar wel of niet terug wil, dat weet jij(en ik) helemaal niet. Ik stel voor dat als je mij in het vervolg nog raad wilt geven, je minder conclusies gaat trekken en je meer bij de feiten houdt. Op deze manier heb ik er niets aan. Citaat:
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan trouwens niet anders dan conclusies trekken, want dat is precies wat in dit topic onvermijdelijk is. Jij levert de feiten, en wij maken op basis daarvan aannames en conclusies. Dat die aannames en conclusies niet stroken met wat jij graag wil horen interesseert me niet. @ Ave Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ergens moet er dus wel 'iets' zijn dat je verbind met je ex, iets wat je drijft tot het in stand houden van die 'vriendschap'. En geloof mij, dit 'iets' wat hun bij elkaar houdt is geen gewone vriendschap. Ik heb ook goede vrienden gehad die ver verhuisd zijn, maar dat contact is nooit verdwenen, maar wel zéér verwaterd. Ik spreek ze hóóguit een keer per maand. Maar waarom is het bij mijn vriendin en haar ex dan nog wel zo frequent? Vriendschap op afstand werkt gewoon niet(tenzij je elkaar regelmatig nog ontmoet, maar dat is hier niet het geval), dus daarom kan ik ook niet geloven dat daar hier nu sprake van is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
De keren dat er wel sprake was van 'vriendschap', was dat toch echt vanwege een relationele basis(de hoop op herstel van de liefdes relatie). Als ik jou woorden lees twijfel je zelf ook nog of echte vriendschap wel mogelijk is.(Quote: "maar echte vriendschap is denk ik wel mogelijk"). Daarbij is er hier inderdaad sprake van iemand die vreemd gegaan is. Ik vind het moeilijk om te geloven dat je echt je gevoelens bij iemand kwijt wilt die je vertrouwen ooit zo geschonden heeft, zonder dat er iets achter zit... Maar toch, alles is mogelijk. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het enige waardoor mijn ex en ik nog zo met elkaar om kunnen gaan, is dat we elkaar nooit zo ernstig gekwetst hebben. We zijn goed uit elkaar gegaan en daarom gaan we normaal met elkaar om. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vertel jouw liefdesverhaal hier! Mark | 153 | 20-05-2005 17:32 |