![]() |
|
![]() |
Wat vinden jullie van het "Talk with ur shoe" gebeuren bij de nieuwe K-Swiss collectie, ik heb 2 weken geleden zelf heele toffe K-swiss schoenen gekocht maar had geen idd waarvoor die schuif balkjes waren totdat ik dit las:
Vergeet de sms'jes en mailtjes, voortaan kan je communiceren met je schoenen. Dat is althans wat het schoenenmerk K-Swiss wil lanceren. Met het nieuwe model Stripe Shifter kan je meedelen hoe je je voelt door de strepen te verschuiven. These shoes are made for talking. Het systeem is eenvoudig. Aan de zijkant van elke schoen zitten vijf verschuifbare strepen. Door de kleuren en hoogtes van die strepen te veranderen, kan je een boodschap vormen. Als je bijvoorbeeld de tweede streep in het rood zet, dan geef je aan dat je single bent. Als je allle strepen rood zet, ben je verliefd. De vijf strepen voor de helft in het rood zetten, betekent respect. Nieuwe taal Het is de bedoeling om met de schoenen een volledig nieuwe jongerentaal te ontwikkelen. Daarom kan iedereen via de website www.kswiss.nl zijn eigen code claimen en zo bijdragen tot de schoentaal. Wij stellen voor om de taal ook naar andere kledingstukken uit te breiden. Drie knopjes open is "Ik ben single", vier knopjes open is "ik ben wanhopig". En dan vergeten we nog de combinaties met de roklengte... zijn hier meer mensen met deze schoenen, die te toffe combo's weten..of vinden jullie dit gewoon gare onzin...schoenen "codes"
Laatst gewijzigd op 10-03-2006 om 14:44. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() we zijn het eens.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() masturbatie (man): aan uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen , aftrekken, choppen (tjoppen), DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, losse flodders schieten, masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuel..._en_eufemismen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Veters om je nek.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() PS. haha lies. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind voorhuidjoggen leuk klinken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het lijkt me dat als een paard hard genoeg op je voet trapt om staal (of vooruit, heel hard plastic in sommige kisten) te buigen of stuk te maken, dat 'ie dan ook hard genoeg trapt om je tenen te verbrijzelen, wanneer dat staal (of het plastic) er niet tussen zit? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wat beïnvloed uw koopgedrag in de supermarkt? pim92 | 20 | 12-10-2010 22:09 | |
Lifestyle |
Post hier een foto van de schoenen die je nu draagt Silver rain | 304 | 16-11-2003 17:28 |