Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *gaat zo toch maar msn aanzetten om roel verrot te schelden* ![]() -- bij nader inzien, dat kan hier ook. ROEL, JIJ NEPRIDDER, HET IS UIT! ![]() |
![]() |
|
Van Enschede naar Zandvoort aan Zee
Aankomst: zaterdag 14 september 2002 Let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen Amersfoort en Amsterdam Centraal werktraject tussen Amsterdam Centraal en Haarlem Waarschijnlijk hebben we die dag dus last van vertraging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik stel voor dat iedereen die een beetje in de omgeving zit met de bus komt, door die vertraging.. ik stel ook voor dat we iets langer dan normaal blijven wachten bij het station, omdat lang niet iedereen (en zeker de mensen die van ver komen niet) bekend is met zantvoort. ook belangrijk: wie neemt er een fototoestel mee? de enige echte lifestyle strandmeeting moet toch echt vereeuwigd worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Martijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik rijd ook via Amsterdam en heb voordeelurenkaart, dus kan ook nog wat mensjes meenemen met korting
![]() Ik kan trouwens mensjes met korting meenemen vanaf Enschede via, Hengelo, Almelo, Deventer, Apeldoorn, Amersfoort, Amsterdam en Haarlem. Iemand interesse? voeg me maar toe op msn dan kunnen we wel regelen dat we zamen reizen. Owja, hoop sowieso een beetje dat er iemand meerijst want voor zover ik nu weet moet ik dat hele stuk in mijn eentje met de trein. ![]()
|
Verwijderd
|
zullen we dan om een uur of zes met zijn allen afspreken in amsterdam en vanaf daar met zijn allen verder treinen?
![]() ik weet niet zeker of ik daar bij zal zijn, trouwens, aangezien het oorspronkelijke plan van mijn dag een beetje door de war is geschopt door 't jongetje van kel en mij wat niet meer komt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet hoor maar ik kon niets vinden in de meetingmanager.
Dus het is rond 7 uur afspreken op het zandvoortse station ? Ik woon in haarlem, kan zo met de fiets gaan, moet ik wel het zandvoortse station vinden. Of ik spring even op de trein. Maar bovenstaande informatie is juist? ik weet niet of ik die trein van 18:33 kan halen, ik eet nogal laat, en ik moet min of meer weg sneaken zonder fiets en naar het station rennen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() [/dubbelzinnig]
|
1) Feline
2) Li 3) The exploding boy 4) Black Sugar 5) Nare Man 6) Alex 7) Black Rainbow 8) Prototype 9) CemetarySlut 10) Ruff Thugg 11) Paranoide 12) EvilSmiley 13) Bor 14) Ruby Soho 16) Eztah 18) Bertbart 19) Ninnoc 20) Adrenaline 22) a new noise 23) Roxy 24) Marshall_Mathers 25) AnzjeboowN 26)*Fallen_Tear* (rosien) (misschien ) 27) Drama 28) Rodina (misschien) 29) Dying Bride 30) jongetje-wat-dyingbride-en-paranoide-meenemen 31) italianboy/Jip (misschien) (bor?) 32) martinuszaq 33) avelon jeej mits iemand rond 8ten niet te beroerd is mij op te halen..of eventueel telefonisch routebechrijving te geven (maar geloof me..das veel vemoeiender)
||
Citaat:
|
Haha, makan-makan nja.
Makan-makan is m'n beste vriend en die komt dus ook. Wij nemen waarschijnlijk mee: -tray eristoff ice -1 of meer(heel waarschijnlijk meer natuurlijk, wij 2en al 1 zak p.p. hehehe ![]() -en paraplu en kleed enzo, cdtjes, maar dat is minder belangrijk Laatst gewijzigd op 08-09-2002 om 19:30. |
![]() |
|
Zou de meeting niet gewoon smiddag's al van start kunnen gaan?
Er komen een hoop mensen die ik graag een keer wil ontmoeten, maar het is vanaf mij best wel een eind reizen, en wat ik al zei, ik wil niet savonds niet met de trein terug omdat ik vanaf het station ook nog een uur moet fietsen. Dus waarom niet gewoon al smiddags beginnen?
|
Verwijderd
|
Ik zie het persoonlijk niet zo zitten om 's avonds te gaan. Wat als het helemaal niet leuk is? Hoe kom ik dan om 12 uur 's nachts thuis? En het gaat volgende week ook de hele week regenen. En dan zitten we ons een beetje de hele nacht te verkleunen op het strand en te wachten op de eerste trein. Kunnen we niet beter gewoon overdag afspreken, vanaf een uur of 3. En dat mensen die werken dan rond 6 uur komen? Is dat niet een beter id?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan het niet overdag??? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bertbart en ik gaan om ongeveer 3 uur in zandvoort zijn en wie ook wil ![]() Dus: vanaf 15.00 -Bertbart -Rodina
||
Citaat:
Ow en tis maar een idee hoor ![]()
||
Citaat:
het zou iig veel makkelijker zijn als iedereen die vanaf of via amsterdam moet reizen in amsterdam af zouden spreken, en dan met z'n allen naar zandvoort gaan, zo komen we allemaal even laat aan. Als we dan wat nummers hebben van mensen die gelijk naar Zandvoort gaan kunnen we dan wel wat afspreken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|