Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 19:55
koelieboelie
koelieboelie is offline
wat is het weer leukkk !

chris is echt een kutwijf, ze is vet lullig tegen lut dit wordt weer een leuk avontuurr
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2006, 19:58
Lente
Lente is offline
Ik vind het meteen weer leuk!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 20:28
ook hallo
ook hallo is offline
ik ook
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:03
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben voor de lesbo's!
Oud 05-03-2006, 21:04
Shadina
Shadina is offline
Het was weer GEWELDIG! Wat heb ik hier naar uitgekeken zeg! Gelukkig was het weer net zo leuk (misschien zelfs nog leuker) als vroeger. Haha, wat heb ik gelachen zeg. In het begin met die 2 mannen die elkaar nog niet kenden.. allebei hopend op een lekker wijf. En dan krijgen ze dat. En ook in dat bootje.. haha wat is hij een geile pedo zeg. Tot nu toe vind ik alle deelnemers wel leuk, nog geen favorieten. Vond het wel grappig met dat ene boetiekwijf, met haar koffer. Ik heb echt niet zoveel mee hoor (oid).

Duurt het voortaan altijd 1,5 uur? Hoop het wel! Want 1 uur is véél te kort.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:05
Verwijderd
minder leuke koppels als vorige edities, vind ik !
ik vind dat de potten er snel uit moeten want die met dat rode haar vind ik heel vervelend

en verder vroeg ik me af hoe mensen het in hun hoofd halen om hun kind Bliss of Lut te noemen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:05
Verwijderd
Ik vond die vader en dochter wel ok; Frank en Bliss.
Maar die waren laatste
Beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:13
Dexter_M
Dexter_M is offline
Was weer leuke aflevering.
Alleen die lesbo met dat rode haar moet er zo snel mogelijk uit
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 21:35
PV
PV is offline
Leuk weer die ene blonde vriendin van die met dat rode haar deed wel erg lomp in die bus Beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 22:00
Verwijderd
oehh wat ee ngeweldige aflevering was dit weer

2 paren dit jaar die elkaar niet kenden, gaaf!
Die twee potten, die met dat rode haar is vreselijk irritant!
Vind die oude man (jan) met zn schoondochter erg leuk, net zoals die twee psychologen die het rustig aan doen als strategie gekozen hebben.

Gaan jullie eigenlijk woensdag kijken naar 'Het spoor van PE'?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 22:43
enilE
enilE is offline
Ik vond het stukje met Jimmy en Amir bij die oude opa ook erg mooi, toen die opa dat graf liet zien van zn vrouw.
Ze zijn ook een leuk team vind ik, ze zijn steeds zo blij als ze een lift krijgen, haha!

Marc en Theo vond ik supergrappig in dat bootje, hoe ze naar al die vrouwen aan kijken waren

Die exen vind ik wat minder, weet eigenlijk niet echt waarom.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 06:31
Igorrrai
Igorrrai is offline
Het was weer leuk Alleen moeten die potten eruit.
Oud 06-03-2006, 10:12
marla
marla is offline
Ik vind die potten juist wel leuk.
Mijn favorieten zijn voorlopig na de eerste aflevering die twee beste vrienden Jimmy en Amir.
Die exkoppel vind ik niet zo heel leuk.
Die psycholoog en dokter vind ik ook niet zo interessant.
Wel leuk dat er ook koppels zijn met mensen die elkaar niet kennen. Wel toevallig dat de vrouwen elkaar niet zo liggen en de mannen juist weer wel. Alleen is die man met die snor wel eng!
Oud 06-03-2006, 10:45
Balance
Balance is offline
Die vrouw met dat rode haar was echt triest bezig in die bus
En dat ze ook gewoon een horloge en hun enige euro afgeven.. Stommerds.
Oud 06-03-2006, 11:49
Verwijderd
Leuk
Wel vind ik dat stel met rood en wit haar erg irritant De rest is wel ok, geloof ik.

Ik ga het volgen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:01
Solid
Solid is offline
Ik vond het heel leuk, het was gelijk spannend!
Oud 06-03-2006, 13:43
ook hallo
ook hallo is offline
Ik vind die twee verloofde nederlandse psychologen(oid) echt te saai gewoon
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 13:52
Balance
Balance is offline
Dat meisje die met die vent met die snor is (schoondochter & schoonvader) vind ik heel raar praten op een of andere manier. Iets met d'r bovenlip. Hebben meer mensen dat of zie ik dingen die er niet zijn?
Oud 06-03-2006, 13:56
Verwijderd
Het was leukkkk!!!!

Maar ik snap Chris wel hoor.. ben je een heel ervaren backpacker, wordt je partner een vrouw die het nog nooit van dr leven gedaan heeft, alles nog moet leren, en een grote harde koffer meeneemt. Ik zou ook gefrustreerd zijn denk ik.

Ik vind dat lesbische stel niet zo irritant eigenlijk..
Die schoonvader & schoondochter vind ik niet zo leuk.
Jimmy en Amir lijken me wel leuk, en ik denk dat Marc en Theo ook nog wel voor grappige situaties kunnen zorgen.

De andere koppels heb ik niet echt een mening over nog.

Zin in volgende week!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 06-03-2006 @ 14:52 :
Dat meisje die met die vent met die snor is (schoondochter & schoonvader) vind ik heel raar praten op een of andere manier. Iets met d'r bovenlip. Hebben meer mensen dat of zie ik dingen die er niet zijn?
Ik zie het ook.
(en ze lacht ook heel vreemd)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 15:55
*Sbien
*Sbien is offline
ja zij doen gewoon raar.. niet heel vervelend ofzo maar gewoon raar. Toch vond ik ze stiekem wel heel schattig toen bleek dat ze 1e waren.

die lesbische vind ik stom jaa sjonge jonge slapjanussen; je geeft toch niet de ene euro die je hebt én je horloge. we hebben geen geld, klaar, wegwezen. Het zijn ook echt van die bevolking freaks. Natuurlijk is t ook wel leuk om een beetje de bevolking te leren kennen, maar je moet niet overdrijven. Je laat die kids toch niet helpen je onderbroeken over te pakken.. zie ze dr ook nog wel voor aan om ooit een keer een uur later aan te komen omdat ze alle kinderen een handje wilden geven.

chris is een kattenkop.. maar ze vind lut later wel aardig denk ik. theo en marc zijn grappig. Jimmy en Amir zijn leeeukk, dat zijn echt van die jongens vriendjes, heel lief. vader en dochter zijn ook wel aardig, maar die komen niet zo ver. van die exen hoopt die jongen volgens mij gewoon dat ze weer bij elkaar komen hehe en dat meisje is leuk. o en dan nog die arts en psycholoog, naja dat ik ze ff vergat zegt wel genoeg.. saaai.

kortom; heerlijk. ik geniet dr weer van
Oud 06-03-2006, 16:23
.Pure
.Pure is offline
ik heb weer zitten genieten vanaf de eerste minuut

ik vind de lesbo's juist best leuk, alleen deed die blonde nogal achterlijk in de bus en nogal zwak waren ze met dat horloge. En rokjes zijn ook niet echt praktisch. Maar toch, kon wel om ze lachen.
De exen zijn weer leuk net als Jeroen&Manja vorig jaar.

Amir en Jimmy vind ik ook leuk. De rest trouwens ook wel, behalve die arts&psych, die lijken me idd nogal saai. Schoonvader&dochter ben ik ook niet echt fan van. Elkaar al kwijtraken met de eerste trip, ook niet echt handig. (zou het ook doodeng vinden haha)

t lijkt me ook echt geweldig om mee te doen.. 'k vind dit ook leuker dan Exp Robinson trouwens.

Maar de volgende afl is gewoon weer een uurtje, helaas.

oja, in zo'n filmpje viel er iemand nogal hard van een truck af, ben benieuwd hoe dat ging
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 17:32
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 06-03-2006 @ 17:23 :
oja, in zo'n filmpje viel er iemand nogal hard van een truck af, ben benieuwd hoe dat ging
Dat zag ik ook ja.
Nogal schrikken
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 18:40
BCR
BCR is offline
Jaa, hoe cool was het weer

Ik vind Jimmy en Ayir (of hoe heten ze) het leukst Grappige gozers volgens mij. Ook vind die schoonvader van 73 geweldig

Mark en Theo lijken mij ook wel hilarisch!

Die lesbiennes vind ik ook irritant

En hoe geweldig waren die vietnamezen die ruzie gingen maken: 'Ja, en jij moet altijd van die blonde vrouwen meenemen!' 'Ik dacht dat ze geld hadden.' 'Nee, je valt altijd op blonde vrouwen'
Oud 06-03-2006, 19:17
Sjoerd
Sjoerd is offline
jimmy en amir zijn gaaf en ik heb me meteen nogal geergerd aan die 2 lesbo's inderdaad, erg irritant bezig.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:27
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
BCR schreef op 06-03-2006 @ 19:40 :

En hoe geweldig waren die vietnamezen die ruzie gingen maken: 'Ja, en jij moet altijd van die blonde vrouwen meenemen!' 'Ik dacht dat ze geld hadden.' 'Nee, je valt altijd op blonde vrouwen'
Ik kwam niet meer bij!

Volgens mij gaat dit wel een toffe serie worden. Jimmy en Ayir zijn echt super leuk! Ik vind Wendy (van die ex-partners) eigenlijk nu al zeuren. Chris lijkt als twee druppels water op dat meisje dat presenteert bij Nickelodeon. En die schoonvader is echt hip dat ie op z'n één-en-zeventigste nog meedoet met dit programma!
Oud 06-03-2006, 19:30
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:

Dat was echt geweldig ja
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 19:54
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 06-03-2006 @ 20:30 :
Dat was echt geweldig ja
Het waren toch blanke vrouwen
hahah dat was idd erg grappig!
Koppels waren toch wel leuker als verwacht!
Vond Mark en Theo al meteen grappig omdat ze alle twee een blonde vrouw wouden, en dan een van die twee: Ja het is blond en heeft blauwe ogen, maar die snor!
haha
En ook Jimmy&Amir vond ik wel tof! Super vrolijk komen ze over en ze waren ook heel lief tegen dat opaatje!
Verder vond ik zoals zo te zien best veel mensen die lesbiennes ook irritant.
Denk dat Chris en Lut nog wel veeeeeeel ruzie (meningsverschillen) krijgen onderweg.
Rest van de koppels zijn opzich nog niet heel veel in beeld geweest, ofja niet dat ik goed kan herinneren
Met citaat reageren
Oud 06-03-2006, 20:12
BCR
BCR is offline
Citaat:
Yoka schreef op 06-03-2006 @ 20:54 :
Het waren toch blanke vrouwen
Oh ja, dat klinkt wat logischer

Die Frank lijkt trouwens eerder de vriend van Bliss dan de vader
Oud 06-03-2006, 20:50
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
BCR schreef op 06-03-2006 @ 21:12 :
Oh ja, dat klinkt wat logischer

Die Frank lijkt trouwens eerder de vriend van Bliss dan de vader
Dat viel me inderdaad ook op, ik zou hem een jaar of 5/7 ouder schatten dan die Bliss, maar niet zo oud dat ie dr vader is.
Oud 07-03-2006, 11:47
alpha
alpha is offline
ik vond het leuk!!
Weer twee exen, en maar 2 liefdesstelletjes.. Ik vind het leuker met mensen die elkaar echt 'kennen' maja.
Oud 07-03-2006, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat was heel grappig ja
Oud 07-03-2006, 12:10
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Enorm vet !
Hele leuke aflevering - belooft een spannende wedstrijd te worden !

Het meest ergerde ik me deze aflevering aan dat psychologie-koppel. Saaaaaaaaiii, verschrikkelijk.

Het meest leuke koppel... die 2 kerels uit Nederland, Jimmy en Amir of zo, en dat koppel dat bij die school aankwam. Bliss of zo heet ze, met haar vader. Die deden het ook leuk.
Tot nu toe dan.
Oud 07-03-2006, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wow het was echt weer leuk

Maar ik vond die Marc en dinges-met-de-snor echt eng!
Vooral toen ze op die boot zaten en keken naar 'de mooie vrouwtjes' aan de kant, gatver

De anderen heb ik nog niet helemaal door, daar heb ik nog even voor nodig
Oud 07-03-2006, 15:51
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Volgens mij kan 't nog wel leuk worden hoor, dat psychologe/arts koppel.. want ze kwamen nu best wel arrogant over, dus ik denk dat ze straks wel wat van wrijving met anderen kunnen hebben

Voor de rest weet ik het nog niet zo.. heb 't ook nog maar 1 x gezien
Oud 07-03-2006, 22:41
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik vind die lesbo's nu al irritant

tis wel weer echt genieten!
Oud 10-03-2006, 15:22
koelieboelie
koelieboelie is offline
maar als je er over nadenkt he over miranda en jan ( die schoondochter en schoonvader)

Die jan is 72 jaar, miranda 22. Hoe oud is die zoon van Jan dan? (dus de man van miranda) Of jan had op z,n 50ste nog een kind gekregen, of die zoon is 40 ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 10-03-2006 @ 16:22 :
maar als je er over nadenkt he over miranda en jan ( die schoondochter en schoonvader)

Die jan is 72 jaar, miranda 22. Hoe oud is die zoon van Jan dan? (dus de man van miranda) Of jan had op z,n 50ste nog een kind gekregen, of die zoon is 40 ofzo
Daar hadden wij hier thuis ook al een discussie over
Ben benieuwd hoe dat zit!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 15:45
Verwijderd
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht..
ben ook wel benieuw nu
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 16:27
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:

Mij leek het logischt: dat hij op z'n 40ste een kind kreeg en die zoon 30 is

Misschien komen we er nog wel achter...
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 17:06
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Dit is de 1e Peking Express die ik kijk en ik vind het na 1 aflevering al helemaal geweldig !!

Ik vind die vader en dochter leuk .
Oud 10-03-2006, 17:32
missy_fly
missy_fly is offline
Citaat:

jan is 71 en miranda 23
niet dat het veel uitmaakt, maar toch
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 17:58
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 10-03-2006 @ 17:27 :
Mij leek het logischt: dat hij op z'n 40ste een kind kreeg en die zoon 30 is

Misschien komen we er nog wel achter...
Een zoon van 30 met een kind van 21, lol

Maar het kan toch dat Jans zoon al 45 is? Dan heeft Jan z'n zoon op zn 28ste gehad, zo raar is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 19:26
Verwijderd
Maar dan zit er wel 22 jaar verschil tussen Miranda en haar man/vriend. Ook best een hoop.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 19:40
Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Ik vind die Chris en Lut geweldig. Die Chris zit er zo op af te geven dat dit niet anders kan dan hi-la-risch worden. Verder die twee mannen die allebei een wijf wilden als partner, ook zo geniaal. Het zijn allemaal wel leuke koppels al erger ik me wel kapot aan die twee verloofden die alles heel relaxt gaan aanpakken, het is pas leuk als iedereen helemaal gek wordt en hun konten helemaal beurs zijn van de brommertjes.

Die twee lesbische kindersch zijn bij mij uit de buurt en het enige leuke aan hun is dat accentje (dat ik ook heb). Beginnen ze anders eventjes te janken omdat de mensen hun 'boos' aankijken. Dat zullen ze iig niet lang uithouden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 20:58
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 10-03-2006 @ 20:26 :
Maar dan zit er wel 22 jaar verschil tussen Miranda en haar man/vriend. Ook best een hoop.
Ooh wacht ik maak even een foutje, ik beredeneerde dat Jan de vader is van de vader van Miranda Maar Jan is de schoonvader van Miranda.. Ja, dan is het wel apart Zoiezo apart om met je schoonvader een wereldreis te maken en niet met je man imo
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 21:25
Verwijderd
Citaat:
NickB schreef op 10-03-2006 @ 21:58 :
Zoiezo apart om met je schoonvader een wereldreis te maken en niet met je man imo
Wat een ontzettende onzin.
Misschien wilde haar man wel niet
Zo kun je ook wel zeggen dat de mensen die op 'Blind date' gaan expressen, beter met een goede vriend hadden kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2006, 21:28
Balance
Balance is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-03-2006 @ 22:25 :
Wat een ontzettende onzin.
Misschien wilde haar man wel niet
Zo kun je ook wel zeggen dat de mensen die op 'Blind date' gaan expressen, beter met een goede vriend hadden kunnen gaan.
daarnaast denk ik dat je als 22-jarige met een 72-jarige een stuk meer kans maakt om mee te mogen doen dan als 22-jarige met een 30-jarige (oid). En ook hun relatie..
Ze zoeken bij Peking Express juist naar andere setjes dan alleen maar man-vrouw die een relatie hebben.
Oud 10-03-2006, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 10-03-2006 @ 22:28 :
daarnaast denk ik dat je als 22-jarige met een 72-jarige een stuk meer kans maakt om mee te mogen doen dan als 22-jarige met een 30-jarige (oid). En ook hun relatie..
Ze zoeken bij Peking Express juist naar andere setjes dan alleen maar man-vrouw die een relatie hebben.
Precies.
En ze hebben al een (lesbisch) koppel en ook nog een verloofd koppel, dus...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 06:52
Verwijderd
Toch denk ik niet dat ze zo heel ver komen..

Jan mag dan een heel goede conditie hebben voor iemand van 72, maar die is ws toch niet zo goed als die van iemand van 30. in het begin toen ze naar die bootjes moesten rennen kon hij het al steeds niet bijhouden.. dus als er meer dingen op kracht en snelheid aankomen, zullen ze wel vaker verliezen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten