Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan denk ik gewoon van...Ze kennen me niet....Dus kunnen ze ook niet over me oordelen...
|
![]() |
ja, ik ben de laatste tijd ook weer dodelijk onzeker aan het worden. ik heb constant het gevoel dat niemand mij echt leuk vind, dat zelfs mijn vrienden me saai beginnen te vinden. echt angstaanjagend.
|
![]() |
er is een heel goed middel: ontnuchteren en relativeren. helaas is dat precies wat je op dat moment niet kan. Gelukkig besefte je wel wat je houding was, en besefte je dat je er zelf van maakte dat het gesprek over jou ging.
Probeer de volgende keer aan jezelf te vertelen waarom het gesprek waarschijnlijk niet over je gaat. Zoals bij de kapper; puur werkoverleg! En probeer jezelf niet af te kraken in het openbaar, want je gaat je er zelf minderwaardig door voelen. Je moet jezelf natuurlijk helemaal niet af kraken. Maar als je het bij anderen doet geef je jezelf een bepaalde rol en dat maakt je onzeker. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Had ik ook altijd dat ze over mij dachten tot ik andere vrienden kreeg en ik daarna wat losser in me vel kwam te zitten als ze nu lachen dan denk ik ook nog wel dat ze het over mij hebben maar dan denk ik maar dat ze om iets positiefs lachen.
Dit heeft mij heel erg geholpen nu ga ik als het heel duiderlijk is wel eens naar het groepje toe en vraag dan wat er zo grappig is dan kun je pas lachen!!! dit heeft wel een hele tijd geduurd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
gedichten... moi-lkkrding-mo | 21 | 23-05-2005 17:14 | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
eten & niet eten 12345 | 16 | 07-10-2004 20:15 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 |