![]() |
|||
Citaat:
![]() De link met een Blind Date snap ik overigens niet ![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn ook mensen die om andere redenen met elkaar trouwen. En dan nog.. wat maakt het in godsnaam uit? Die link met de Blind Date is gewoon net zo onzinnig als jouw uitspraak. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat van die oplichterij staat hier al ergens ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ook niet gek dat dat meisje met haar schoonvader weinig in beeld waren, zij hoefden dit deel van de route niet te liften. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lig je er als eerste uit, zo snel in de race, en dan zeg je 'potverdikkie' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat maakt het leuk ![]() Want ze zijn nog niet zo erg dat ik enorm gefrustreerd en geïrriteerd voor de tv zit (zoals toen bij Reinier), maar ze zorgen wel voor leuke stukken in het programma ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, maar ze konden op zijn minst even 10 sec laten zien wat zij allemaal zagen ofzo (misschien zagen zij wel mooiere dingen?). En dat exkoppeltje was ook erg weinig in beeld. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lut en Chris vind ik allebei niks, ze zeuren teveel. Wel een smerige actie om van dat weinige geld dat ze hebben sigaretten te gaan kopen. En ook dat ze wat ging zeggen waarop Chris wilde reageren. Zegt Lut dat ze na haar mag zeggen wat ze wil zeggen om vervolgens haar ding te zeggen en tegen Chris te zeggen dat ze haar mond moet houden omdat ze niet naar haar gezeur wil luisteren. ![]() Lien en Inge zijn echt te irritant! Maar Jimmy en Amir zijn leuk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (het was dan ook te belachelijk voor woorden) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en zo wraaklustig, om niks eigenlijk. ja, die ossenkar, maar ze waren niet de enige en dat hoort nu eenmaal bij het spel.. het was niet alsof jimmy en amir iets vreselijks hadden gedaan. En dan ook steeds dat ze geen zin meer heeft als het slecht gaat, en dan weer wel. Het blijft zo wisselen. Jan en Miranda vind ik ook niks. En dat het zonder puntensysteem is vind ik ook stom. Jimmy en Amir zijn supergoed steeds, en als het ze nu een keer tegenzit, zouden ze er al uitliggen.. En de amulet gunde ik inge en lien alleen vanwege die man (chamron?). Dat hij zo ver rijdt, en gewoon twee dagen lang! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind Lien&Inge zoooo irritant! Kon niets doen dan me verschrikkelijk ergeren aan hun 2!! Bedoel hoe erg kan het zijn als je even met een kar mee moet? Daarvoor hoef je toch niet voor de rest van het spel te roepen dat je Amir&Jimmy zeker terug gaat pakken ![]() Amir en Jimmy zijn trouwens het leukst, was ook echt blij dat zij de amulet hadden gewonnen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 |