Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2006, 09:18
Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-03-2006 @ 22:25 :
Wat een ontzettende onzin.
Misschien wilde haar man wel niet
Zo kun je ook wel zeggen dat de mensen die op 'Blind date' gaan expressen, beter met een goede vriend hadden kunnen gaan.
Maar als je met iemand trouwt, neem ik aan dat je een beetje dezelfde interesses hebt op het gebied qua reizen. Tenminste, ik zou het leuk vinden als mijn vrouw een beetje van hetzelfde soort vakantie/reizen houd als ik

De link met een Blind Date snap ik overigens niet

Citaat:
Balance schreef op 10-03-2006 @ 22:28 :
daarnaast denk ik dat je als 22-jarige met een 72-jarige een stuk meer kans maakt om mee te mogen doen dan als 22-jarige met een 30-jarige (oid). En ook hun relatie..
Ze zoeken bij Peking Express juist naar andere setjes dan alleen maar man-vrouw die een relatie hebben.
Daar zit wel wat in...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2006, 12:45
Dexter_M
Dexter_M is offline
Bij het televisieprogramma Peking Express wordt volop gemanipuleerd. Dat beweert voormalig medewerker Marc Hoogsteyns. Zo zou de productie van het programma per se een Nederlands koppel in de finale hebben willen krijgen. In Peking Express, dat op de Belgische zender VT4 en het Nederlandse NET5 wordt uitgezonden, houden kandidaten een liftwedstrijd door Azië.

"Omdat bepaalde kandidaten interessanter waren voor het programma regelde de producent een lift voor hen", vertelt Hoogsteyns in de Vlaamse media. "De Nederlandse zender NET5 had laten weten dat ze toch graag een Nederlands koppel in de finale had vanwege de kijkcijfers en op deze manier werd daarop geanticipeerd. De zender weet dat niet." Hoogsteyns is bezig met een boek over zijn ervaringen achter de schermen. Volgens de Belg moesten chauffeurs van het programma soms twintig uur per dag werken en vielen ze in slaap achter het stuur. Sommigen reden door na aanrijdingen met plaatselijke bewoners.

De voormalige journalist ging nadat hij bij Peking Express opstapte aan de slag bij Endemol, waarvoor hij bezig was met de voorbereidingen van een soortgelijk programma; 'Stanley's Route'. Ook daar vertrok hij na korte tijd. "Na veertien dagen bleek het daar nog erger. Zo wilden ze gaan jagen in een beschermd woud met gorilla's. Of ik even de gids wilde omkopen. Dat wilde ik niet." Volgens Ludo Poppe van productiehuis Kanakna, verantwoordelijk voor Peking Express, lult Hoogsteyns uit zijn nek. De voormalige medewerker zou een pathologische leugenaar zijn.

Tsjah nt hetzelfde als bij BB altijd maar afvragen wat er nu echt is.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 16:57
Verwijderd
Ik vind zo'n berichtjes altijd wel jammer.. maar je weet nooit wat echt is met zo'n programma's idd. Daarom vind mijn vriend een programma als dit ook niet zo leuk, hij denkt geloof ik dat bijna alles nep is ofzo. Maar ik heb genoeg fantasie om maar gewoon te doen alsof alles echt is, dan blijft het ook leuker
Wat ik me wel afvroeg was of dat met die ruzie tussen die twee mannen over dat die ene altijd blanke vrouwen mee wilde nemen en daardoor vaak geen geld kreeg echt was.. ze kunnen het net zo goed ondertitelen zoals ze het zelf willen volgens mij

Als er geen nederlands team in de finale zit, zal die man wel liegen
maar dat van die kijkcijfers vind ik wel onzin: als ik het hele seizoen volg, en er zitten in de voorlaatste aflevering geen nederlandse teams meer in, ga ik echt niet niet meer verder kijken om die reden hoor. Ik vind de belgische teams juist vaak leuker
Met citaat reageren
Oud 11-03-2006, 18:07
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Weet iemand of er herhalingen komen of dat het op internet te vinden is?
Oud 11-03-2006, 18:17
Verwijderd
Citaat:
NickB schreef op 11-03-2006 @ 10:18 :
Maar als je met iemand trouwt, neem ik aan dat je een beetje dezelfde interesses hebt op het gebied qua reizen. Tenminste, ik zou het leuk vinden als mijn vrouw een beetje van hetzelfde soort vakantie/reizen houd als ik

De link met een Blind Date snap ik overigens niet
OMG

Er zijn ook mensen die om andere redenen met elkaar trouwen. En dan nog.. wat maakt het in godsnaam uit?

Die link met de Blind Date is gewoon net zo onzinnig als jouw uitspraak.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 14:49
Verwijderd
zin in vanavond!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 14:56
Igorrrai
Igorrrai is offline
Dat die rooie er maar uit mag gaan.
Oud 12-03-2006, 20:45
Faerie
Faerie is offline
Vertel, wie zijn er uit?! heb het gemist
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 20:51
Verwijderd
Martijn en Marjolein zijn eruit.
Met hun geniale tactieken.
(en OMG, wat is die Martijn een lulletje rozenwater zeg )

Ik vind Marc en Theo nog steeds wel cool.
Amir en Jimmy zijn ook wel ok.
Frank vind ik tof, Bliss niet
Lut Ik snapte die ergernis van Chris echt wel, met dat sigaretten kopen enzo.
En ik vind Lien (de blonde) echt 10x zo erg als die roodharige lesbienne.
Dan zijn er nog Yves en Wendy, beetje saai maar wel ok.
En Miranda en Jan waren weinig in beeld vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2006, 21:37
Verwijderd
Het was weer geweldig!!

Zo mooi om te zien hoe die mensen zijn. Die visserman keek zo trots en blij, terwijl hij eigenlijk alleen een boot bezit.

Niet erg dat Marjolein en Martijn eruit zijn, ik vond ze een beetje saai. En martijn is idd wel een watje zeg..

Lut vond ik verschrikkelijk vandaag Stiekem sigaretten kopen van dat weinige geld dat van hun samen is En ze doet zo bazig steeds, bah. Ook toen in de auto, wilde zij wat zeggen en Chris moest stil zijn, maar mocht daarna zeggen wat ze wilde. Begint Chris te praten, zegt Lut dat ze stil moet zijn en niet met haar wil praten Maar dat kan nog leuke televisie worden met die twee

En ik vond Frank wel gek dat ie bij de eindstrijd Yves en Wendy voor liet gaan! Dat zou toch balen zijn geweest als je dan laatste was. Ik vraag me af of Bliss er zo blij mee was, want die is best strijdlustig volgens mij..

Marc en Theo zijn leuk, en Amir en Jimmy ook

En ik vind Lien ook irritanter dan Inge.

Ow, en al die brommers en dat verkeer in saigon!!

En ik vind het jammer dat dat puntensysteem er niet meer is. Nu heb je nooit meer voordeel van snelle etappes, en kunnen de leukste koppels er ook zo uitvliegen..

En het lijkt me echt jammer dat je door al dat gestress veel mooie dingen mist.

En er was nog veel meer..
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 10:47
Lente
Lente is offline
Ik vind Bliss zo vreselijk irritant, dat gekrijs en geschreeuw van haar de hele tijd 'NO Money HE HE!!!' en dan op zo'n toon, blegh ze mag er van mij meteen uit

Lut kan bitchen zeg, niet normaal. Toen ze een lift hadden onderbrak Chris haar, zegt Lut dat Chris haar moet laten uitpraten en dat Chris daarna mag praten. Is Lut klaar met haar verhaal, begint Chris met dat van haar, zegt Lut dat ze haar mond moet houden en dat ze er niet verder over wil praten

De twee mannenteams vind ik tot nu toe het leukst.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 10:50
Lente
Lente is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 12-03-2006 @ 22:37 :

En ze doet zo bazig steeds, bah. Ook toen in de auto, wilde zij wat zeggen en Chris moest stil zijn, maar mocht daarna zeggen wat ze wilde. Begint Chris te praten, zegt Lut dat ze stil moet zijn en niet met haar wil praten

Niet gelezen toen ik mijn post typte
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 11:25
marla
marla is offline
ik ben blij dat ze eruit zijn. Ze waren veel te saai.
Oud 13-03-2006, 12:24
Carn
Carn is offline
ik vind eigenlijk alle koppels n beetje suf, met name de vrouwenkoppels. Hopelijk vallen die snel af want dat scheelt weer een hoop kijkergernis.
Oud 13-03-2006, 12:26
Verwijderd
Ik kijk niet, maar las vandaag in de krant over oplichterij (mss al gezegd hier) dat de producer een lift regelde voor populaire koppels
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 12:36
Carn
Carn is offline
ach als je geloofd dat dit soort programma's "eerlijk" zijn dan hadden ze bij voorbaat niet van die idiote mensen uitgezocht. Om te zeggen dat het allemaal doorgestoken kaart is lijkt me overdreven maar het zal me niks verbazen als er wat "hulp" gegeven wordt buiten de schermen om.
Oud 13-03-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 13-03-2006 @ 11:50 :
Niet gelezen toen ik mijn post typte
haha

en dat van die oplichterij staat hier al ergens ja.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 13-03-2006 @ 13:41 :
haha

en dat van die oplichterij staat hier al ergens ja.
ok
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 14:09
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
marla schreef op 13-03-2006 @ 12:25 :
ik ben blij dat ze eruit zijn. Ze waren veel te saai.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 15:48
Carn
Carn is offline
voor de mensen die de muziek interessant vinden..gros ervan is van de soundtrack "Children of Dune" van Brian Tyler.
Oud 13-03-2006, 19:46
Shadina
Shadina is offline
Was weer leuk!

Echt DOM van Frank. Je doet mee aan zo'n wedstrijd, en dan laat je hen voor? Ik zou ze geeneens mee hebben genomen met die lift. Ze hadden er makkelijk uit kunnen liggen.

Wat ik btw ook erg dom van dat lesbo koppeltje vond was dat ze hun amulet wilden geven. Terwijl ze nu zelfs hebben gewonnen. Ik zou het zelf iig nooit hebben gedaan.

Ben blij dat dat koppeltje eruit is. Ze waren toch saai. Behalve toen met dat hockeyteam dat op hem geilde.

Tot nu toe vind ik Amir en Jimmy het leukst.

Sommige koppels lieten ze deze aflevering echt weinig zien (bv dat oudje met zijn schoondochter, die kwamen maar 1 sec in beeld).
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 20:32
Lente
Lente is offline
Citaat:
Shadina schreef op 13-03-2006 @ 20:46 :
Was weer leuk!

Echt DOM van Frank. Je doet mee aan zo'n wedstrijd, en dan laat je hen voor? Ik zou ze geeneens mee hebben genomen met die lift. Ze hadden er makkelijk uit kunnen liggen.

Wat ik btw ook erg dom van dat lesbo koppeltje vond was dat ze hun amulet wilden geven. Terwijl ze nu zelfs hebben gewonnen. Ik zou het zelf iig nooit hebben gedaan.

Ben blij dat dat koppeltje eruit is. Ze waren toch saai. Behalve toen met dat hockeyteam dat op hem geilde.

Tot nu toe vind ik Amir en Jimmy het leukst.

Sommige koppels lieten ze deze aflevering echt weinig zien (bv dat oudje met zijn schoondochter, die kwamen maar 1 sec in beeld).
Dat die vrouwen hun amulet wilden geven in ruil voor winst snap ik wel. Als het op kracht was aangekomen hadden die mannen waarschijnlijk gewonnen.
En ook niet gek dat dat meisje met haar schoonvader weinig in beeld waren, zij hoefden dit deel van de route niet te liften.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 21:49
dromenvanger
dromenvanger is offline
Oh shit ik was vergeten dat jullie voorzitten op ons. Bij ons wordt het donderdag uitgezonden.

Ik heb nog geen favorieten of mensen die niet leuk zijn. Vorig jaar wel meteen Maar die twee mannen die op blind date zijn zijn wel grappig.
Oud 13-03-2006, 22:06
reine claude
reine claude is offline
die potten moeten eruittttttttt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2006, 23:36
BCR
BCR is offline
Ja man, ik erger me echt aan ze!

Jimmy en Amir <33 Jimmy is echt een schatje! Hij knipoogde zo lief naar de camera
Oud 14-03-2006, 07:04
Roxy
Roxy is offline
ik vind juist altijd dat de ergelijke koppels moeten blijven. hoe saai is het als je alleen nog maar leuke vrolijke koppels overhoudt. En wel jammer, ik deed een poging om alles op te nemen omdat ze van deel twee geen dvdserie hebben uitgebracht, maar dat is nu al mislukt. Er kwam een boel familie dus toen had mn mama de dvdrecorder wel ingesteld en nou heb ik maar een halve aflevering gezien en is mn opnamegedoe niet compleet
Oud 14-03-2006, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoei! Het was weer leuk

Wow, toen die 2 eruit lagen... Hehe, Marjolein zei: "Potverdikkie"

Wat een ontzettende miep

Bah:
Lut
Bliss
Oud 14-03-2006, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Chick Rock schreef op 14-03-2006 @ 12:34 :

Wow, toen die 2 eruit lagen... Hehe, Marjolein zei: "Potverdikkie"

Wat een ontzettende miep
jaa, dat hoorde ik ook
Lig je er als eerste uit, zo snel in de race, en dan zeg je 'potverdikkie'
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 14:18
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Ik was echt aan het juichen toen Martijn en Marjolein eruit moesten. Wat een saaie dozen zeg, ongelofelijk. "Jaaaa, onze perfecte tactiek werkt nog niet optimaal!" Of wat zei 'ie ? Please.

En ik vind ie Lut een toffe vrouw. Is leuk om naar te kijken, daar gebeurd tenminste wat mee. Alleen wel smerig dat ze zonder overleggen sigaretten ging kopen.. dat dan weer wel.
Maar die vrouw die met Lut in het koppel zit, hoe heet ze ook weer? Pfff.. die zeurt ook ALLEEN MAAR.

Maar nog steeds met stip bovenaan bij het meest irritante koppel: de Belgische lesbiënnes.. Pfff. Daar kan ik echt niet naar kijken.
Oud 14-03-2006, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Een Tweeling schreef op 14-03-2006 @ 15:18 :
En ik vind ie Lut een toffe vrouw. Is leuk om naar te kijken, daar gebeurd tenminste wat mee. Alleen wel smerig dat ze zonder overleggen sigaretten ging kopen.. dat dan weer wel.
Maar die vrouw die met Lut in het koppel zit, hoe heet ze ook weer? Pfff.. die zeurt ook ALLEEN MAAR.

Ze zeuren allebei heel veel. Volgens mij zijn het ook alletwee van die best kattige bitchige mensen. Niet altijd, maar ze kunnen het wel zijn.
Maar dat maakt het leuk
Want ze zijn nog niet zo erg dat ik enorm gefrustreerd en geïrriteerd voor de tv zit (zoals toen bij Reinier), maar ze zorgen wel voor leuke stukken in het programma
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 18:28
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Lente schreef op 13-03-2006 @ 21:32 :
Dat die vrouwen hun amulet wilden geven in ruil voor winst snap ik wel. Als het op kracht was aangekomen hadden die mannen waarschijnlijk gewonnen.
En ook niet gek dat dat meisje met haar schoonvader weinig in beeld waren, zij hoefden dit deel van de route niet te liften.
Hoeft ook niet persé dat ze verliezen als het op kracht aankomt. Gebeurt vaak genoeg dat het ene koppeltje gewoon veel pech heeft en het minst sterke koppeltje toch nog wint. Het is natuurlijk veel leuker om er zelf voor te moeten vechten om zo ver te kunnen komen.

Ja, maar ze konden op zijn minst even 10 sec laten zien wat zij allemaal zagen ofzo (misschien zagen zij wel mooiere dingen?). En dat exkoppeltje was ook erg weinig in beeld.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 18:29
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Alleen wel smerig dat ze zonder overleggen sigaretten ging kopen.. dat dan weer wel.
Dat vond ik dus echt zó genaaid! En toen wilde ze ook nog van die bananen mee-eten. Daaamn, ik was ook ontzettend pissig geworden. Je moet daar met heel weinig geld rondkomen, en van het weinige geld waar ze eten van moeten kopen gaat ze een beetje sigaretten kopen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2006, 19:09
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik was echt aan het juichen toen Martijn en Marjolein eruit moesten. Wat een saaie dozen zeg, ongelofelijk. "Jaaaa, onze perfecte tactiek werkt nog niet optimaal!" Of wat zei 'ie ? Please.

Maar nog steeds met stip bovenaan bij het meest irritante koppel: de Belgische lesbiënnes.. Pfff. Daar kan ik echt niet naar kijken.
Ik was ook echt blij dat die 2 eruit waren, ik vraag me ook af hoe die 2 door de selectie zijn gekomen.

Lut en Chris vind ik allebei niks, ze zeuren teveel. Wel een smerige actie om van dat weinige geld dat ze hebben sigaretten te gaan kopen. En ook dat ze wat ging zeggen waarop Chris wilde reageren. Zegt Lut dat ze na haar mag zeggen wat ze wil zeggen om vervolgens haar ding te zeggen en tegen Chris te zeggen dat ze haar mond moet houden omdat ze niet naar haar gezeur wil luisteren.

Lien en Inge zijn echt te irritant! Maar Jimmy en Amir zijn leuk.
Oud 14-03-2006, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 14-03-2006 @ 20:09 :
En ook dat ze wat ging zeggen waarop Chris wilde reageren. Zegt Lut dat ze na haar mag zeggen wat ze wil zeggen om vervolgens haar ding te zeggen en tegen Chris te zeggen dat ze haar mond moet houden omdat ze niet naar haar gezeur wil luisteren.
Dat stukje is echt al 4 x beschreven ofzo.
(het was dan ook te belachelijk voor woorden)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2006, 12:28
BCR
BCR is offline
Citaat:
Roxy schreef op 14-03-2006 @ 08:04 :
ik vind juist altijd dat de ergelijke koppels moeten blijven. hoe saai is het als je alleen nog maar leuke vrolijke koppels overhoudt.
Ja, maar je hebt ergeren en ergeren. Aan Chris en Lut erger ik me ook, maar die zijn wel leuk om naar te kijken. Aan die lesbi's erger ik me echter zo erg dat ze er zo snel mogelijk uit mogen Vooral die blonde dan he. Die overal zo hysterisch over doet.
Oud 15-03-2006, 13:39
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 14-03-2006 @ 20:09 :
En ook dat ze wat ging zeggen waarop Chris wilde reageren. Zegt Lut dat ze na haar mag zeggen wat ze wil zeggen om vervolgens haar ding te zeggen en tegen Chris te zeggen dat ze haar mond moet houden omdat ze niet naar haar gezeur wil luisteren.
Dat was juist vet. En die Chris laat dat haar ook gewoon zeggen hè, en houd daarna haar mond. Tegen de camera steeds maar zeuren en roddelen over Lut, maar in de uitzending zelf heb ik haar nauwelijks kordaat zien optreden tegen Lut. Alleen bij die sigaretten, toen deed ze dat wel. Dat moet ze veel meer doen !
Oud 18-03-2006, 19:42
Verwijderd
Valt er nu elke week een koppel af? Ik dacht dat ik zoiets in het voorstukje hoorde, dat er zondag nog maar 6 koppels overbleven.. dan zou het wel snel afgelopen zijn..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 20:01
Igorrrai
Igorrrai is offline
Volgens mij toch niet he? Want de eerste aflevering was toch ook niemand afgevallen?
Oud 18-03-2006, 22:07
Hyphen
Hyphen is offline
Ik vind die Frank echt zo nep! "Yves en Wendy zijn gewoon mijn vrienden voor het leven!" Gadverdamme, wie zegt dat nou naar twee dagen ofzo? Hij wil gewoon hip en jong doen..
Ik kan me voorstellen dat die Bliss niet zo'n goede band met hem heeft.. Ielw..
En ik ben voor Lut, die Chris is veel te negatief, kan ik niet tegen. En Lut dus ook niet.
Oud 19-03-2006, 20:21
ook hallo
ook hallo is offline
Wat is die Lien irritant zeg
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:47
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 19-03-2006 @ 21:21 :
Wat is die Lien irritant zeg
getver ja, ontzettend
en zo wraaklustig, om niks eigenlijk. ja, die ossenkar, maar ze waren niet de enige en dat hoort nu eenmaal bij het spel.. het was niet alsof jimmy en amir iets vreselijks hadden gedaan.
En dan ook steeds dat ze geen zin meer heeft als het slecht gaat, en dan weer wel. Het blijft zo wisselen.

Jan en Miranda vind ik ook niks.

En dat het zonder puntensysteem is vind ik ook stom. Jimmy en Amir zijn supergoed steeds, en als het ze nu een keer tegenzit, zouden ze er al uitliggen..

En de amulet gunde ik inge en lien alleen vanwege die man (chamron?). Dat hij zo ver rijdt, en gewoon twee dagen lang!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:51
Halflight
Halflight is offline
@#$)&!@)(#*!! Als ik die Lien ooit zou tegenkomen zou ik haar met liefde een klap verkopen, wat een irritant wijf zeg. En maar gillen en schreeuwen en pushen en dan dat onvolwassen gezeik tegen Amir & Jimmy. Ik hoop toch echt dat ze niet gaan winnen
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:54
Verwijderd
Die man vond Lien en Inge 'heel aardig'. Ik weet niet wat voor maatstaven ze daar in Cambodja voor 'aardigheid' hanteren, maar ik vind haar allesbehalve aardig. Egoïstische brutale aanstellerige jankende schreeuwlelijk dat ze is.

Dat stukje bij de aftiteling, dat Chris en Lut gingen bidden, vond ik wel grappig

Laatst gewijzigd op 19-03-2006 om 22:19.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:55
BCR
BCR is offline
Jimmy <3333333333333

Ik vind het wel zielig voor Jan en Miranda. Ook volgende week. Volgens mij bedoelen ze het allemaal wel goed.

En die man Dat ie gewoon 2 dagen lang hun overal mee naar toe brengt en op ze wacht!
Oud 19-03-2006, 21:06
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Lien en Inge hebben gewoon grbruik gemaakt van de goedheid van die man...

Ik ben voor Jimmy en Amir
Oud 20-03-2006, 12:50
Verwijderd
Ik vind Jan en Miranda maar niks, zo saai. En Yves en Wendy vind ik ook niet echt leuk, ze doen me een beetje denken aan zo'n koppel van vorig jaar dacht ik, weet alleen niet meer hoe die heetten.

Ik vind dat gedoe tussen Jimmy en Amir en Inge en Lien wel leuk eigenlijk, geeft wat spanning in de afleveringen.

En oja Frank en Bliss vind ik irritant, die mogen er (samen met Jan en Miranda) wel als eerst uit.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 13:00
ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb het echt helemaal gemist dat ze dit jaar niet aan puntentellingen doen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 13:05
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
BCR schreef op 19-03-2006 @ 21:55 :
Jimmy <3333333333333
ja hij is echt zo'n persoon die gewoon altijd een lachende uitdrukking heeft
Oud 20-03-2006, 14:55
Verwijderd
Die Wendy praat echt zwaar irritant. Antwerps geloof ik, maar vooral dat zeikstemmetje van d'r
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 15:44
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 20-03-2006 @ 14:00 :
Ik heb het echt helemaal gemist dat ze dit jaar niet aan puntentellingen doen
Dat doen ze dit jaar ook niet, hebben ze iig tot nu toe nog niet gedaan. Volgens mij heb je nu hele tijd eerst een ronde voor een proef, en dan een ronde voor een vrijgeleider (of hoe je dat spelt) en dan komt de ronde waarin iemand afvalt. Zo heb ik het begrepen dan!
Vind Lien&Inge zoooo irritant! Kon niets doen dan me verschrikkelijk ergeren aan hun 2!! Bedoel hoe erg kan het zijn als je even met een kar mee moet? Daarvoor hoef je toch niet voor de rest van het spel te roepen dat je Amir&Jimmy zeker terug gaat pakken ?
Amir en Jimmy zijn trouwens het leukst, was ook echt blij dat zij de amulet hadden gewonnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten